Jump to content
Данчо

Защо хонда не участват в автомобил Но1 за 2009

Recommended Posts

Guest blueeye

Това, както и много други подобни ревюта и награди, отдавна нямат нищо общо с обективността, а ми са си чисто и просто платена реклама!А и нали някой друг трябва да печели от време на време, иначе няма да е интересно :offtopic: Други са реалните критерии, а не коя кола е кола на годината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Срещу тези "финалисти" Хонда няма шанс :tooth: Смях в празната зала......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото си спомням автомобилът, печелил най-често тази награда е ФИАТ, 7 пъти. Без коментар за стойността на наградата. Сред печелилите е и Форд Фокус ????????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е награда за най-посредствените и комерсиални атомобили за това Хонда я няма там...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Alfa Romeo Mi.To, Citroen C5, Ford Fiesta, Opel Insignia, Renault Megane, Skoda Superb и Volkswagen Golf. - WTF????

 

Тея нормални ли са ?

 

С5- пълна боза и ниско качество.

Megane - още по-голама боза и скука.

Fiesta - дървен и дребен.

 

Alfata i Skodata не дразнят чак толкова. Приемливи.

 

За колата на народа Golf, немам думи. Най- дразнещтата кола по пътищата. Незнам колко заблудена трябва да е една жена за да си купи Golf 5. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Alfa Romeo Mi.To, Citroen C5, Ford Fiesta, Opel Insignia, Renault Megane, Skoda Superb и Volkswagen Golf. - WTF????

 

Тея нормални ли са ?

 

С5- пълна боза и ниско качество.

Megane - още по-голама боза и скука.

Fiesta - дървен и дребен.

 

Alfata i Skodata не дразнят чак толкова. Приемливи.

 

За колата на народа Golf, немам думи. Най- дразнещтата кола по пътищата. Незнам колко заблудена трябва да е една жена за да си купи Golf 5. :lol:

Колега не е вече голф най дразнещата кола, вече е БМВ 316,318 е36 по масови са дори от голфовете.А за 5 цата Голфа е доста качествена кола независомо от консервативния дизайн.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля изискването е колата да е влязла в продажби септември.джаза май не покрива изискването?А честно казано не мисля че новия акорд заслужава с нещо такова звание (е, това важи и за Г6) - според мен дизайнерите трябва да бъдат разстреляни, няма нови двигатели, колата е по-тежка, по-бавна...не мисля че ще има успех с опитите да се влезе в "премиум" сегмента, според мен напоследък Хонда правят много спорни решения с позиционирането на Леджънда и Акорда. Как изибщи мислят че това може да стане предлагайки 1-2 фиксирани оборудвания, без опции и с 2-3 двигателя?!А и то е очевидно че европейския пазар за тях не е важен - разчита се на щатите и Азия, кризата зад океана може да ги удари много неприятно - не бих се учудил ако опитат да продават Акура в Европа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Alfa Romeo Mi.To, Citroen C5, Ford Fiesta, Opel Insignia, Renault Megane, Skoda Superb и Volkswagen Golf. - WTF????

 

Тея нормални ли са ?

 

С5- пълна боза и ниско качество.

Megane - още по-голама боза и скука.

Fiesta - дървен и дребен.

 

Alfata i Skodata не дразнят чак толкова. Приемливи.

 

За колата на народа Golf, немам думи. Най- дразнещтата кола по пътищата. Незнам колко заблудена трябва да е една жена за да си купи Golf 5. :o

Колега не е вече голф най дразнещата кола, вече е БМВ 316,318 е36 по масови са дори от голфовете.А за 5 цата Голфа е доста качествена кола независомо от консервативния дизайн.

 

Бих казал, че са на кантар. Но аз определям BMW, като "мечтата на резака" или "мечтата на черния брат". Колкото е по-стара и по-раздрънкана, но задължително с "летни" джанти по-добре. Па ако има и некой винил M Power, направо кърти. Просто региона в , които живея е такъв :o и BMW-та не ме дразнят , а разсмиват.

 

Па за голфиетките не си прав, след голф 2 качеството пада рязки надолу.

Направих едно леееко сравнение:

Civic Type R 201Hp 0-100km/h -6.6s.

Golf GTI edition 30 230Hp 0-100km/h -6.6s.

Излиз

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А новите немци с оборудването на Акорда са около 70К, нали се сещаташ. Дори и да разполагах с такава сума избора щеше да е A4 1.8TFSI или Акорд 2.4. Новата цедка не си струва парите, карал съм я, а 3-ката на BMW ме отвращава с външният си вид. Така, че за доста по-малко пари получаваш един сигурен, МНОГО надежден, качествено изработен, бих добавил и красив(мен ми харесва моного) автомобил. НЕ може да се мери по perforamance с немците но …... дерзайте.

Не разбирам какъв е проблемът да се предложат възможности за избор на оборудване - и поне да добавят по още един по-мощен дизел и бензинов двигател - примерно V6-те които се предлагат в Щатите веднага ще дигнат интереса.Иначе това което липсва (според мен) е стабилност в изгледа и интериора. Лично за мен централната конзола на новия Акорд е ужасно недоразумение - прилича на някакво струпване на бутони! Да, чета че като свикнеш и научиш бутоните било много удобно, но първото впечатление е много важно .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги Рестлесс е прав вече новите дизайни на Хонда са изчанчени, както и на всички марки в цялост. Преобладават по изръбените форми - уж има ръб а пък е гладък? По едно време бях почитател на БМВ Е 36, но както спомена един от колегите всеки втори "ром" кара БМВ 3-ка минимум. Погледнете и новите БМВ-та и те са вече пълна скръб:whistle:Що се отнася до такъв тип прояви (избор на автомобил на годината и т.н.), там критериите са много, както всички знаете. Оценак сигурност, надеждност, дизайн :(, икономичност, вредни емисии и ред други за които не сме и сънували:lol:Така че да не се сърдим за субективната( "обективната") оценка на тоя и оня. Важното е ние да си харесваме колите и да си ги караме с удоволствие.Както казва Владо "Въргала": "Важното е да сме живи и здрави, а пък другото ще си го напазарим!"Всичко най-хубаво на всички колеги!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам какъв е проблемът да се предложат възможности за избор на оборудване - и поне да добавят по още един по-мощен дизел и бензинов двигател - примерно V6-те които се предлагат в Щатите веднага ще дигнат интереса.Иначе това което липсва (според мен) е стабилност в изгледа и интериора. Лично за мен централната конзола на новия Акорд е ужасно недоразумение - прилича на някакво струпване на бутони! Да, чета че като свикнеш и научиш бутоните било много удобно, но първото впечатление е много важно .

Мене пък интериор ,екстириор мега ме кефи и затова си я купих.Какво значи "Като свикнеш и научиш бутоните"?Аре сега лигавщини?Нито бутоните са толкова много,нито пък са някаква сложнотия.Другото което е,основните функции -a/c,музика се управляват гласово при exsecutive.И аз им се чудя на Джапанките,не толкова за оборудванията и двигателите.,отколкото за автоматите.Предложат ли дизелаци с автомати,продажбите им ще се вдигнат неимоверно много.Аве новия Акорд си е страхотна добре изглеждаща колица,а пък нека на тебе да не ти харесва.Единствено новата Мазда 6,би ме накарал да се загледам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина много интересна статия. Обаче как така потребителите слагат хонда на първо място, а експертите на последно! ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина много интересна статия. Обаче как така потребителите слагат хонда на първо място, а експертите на последно! ?

И на мен това ми направи впечатление, изглежда братушките с големи фенове на HONDA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам какъв е проблемът да се предложат възможности за избор на оборудване - и поне да добавят по още един по-мощен дизел и бензинов двигател - примерно V6-те които се предлагат в Щатите веднага ще дигнат интереса.Иначе това което липсва (според мен) е стабилност в изгледа и интериора. Лично за мен централната конзола на новия Акорд е ужасно недоразумение - прилича на някакво струпване на бутони! Да, чета че като свикнеш и научиш бутоните било много удобно, но първото впечатление е много важно .

Мене пък интериор ,екстириор мега ме кефи и затова си я купих.Какво значи "Като свикнеш и научиш бутоните"?Аре сега лигавщини?Нито бутоните са толкова много,нито пък са някаква сложнотия.Другото което е,основните функции -a/c,музика се управляват гласово при exsecutive.И аз им се чудя на Джапанките,не толкова за оборудванията и двигателите.,отколкото за автоматите.Предложат ли дизелаци с автомати,продажбите им ще се вдигнат неимоверно много.Аве новия Акорд си е страхотна добре изглеждаща колица,а пък нека на тебе да не ти харесва.Единствено новата Мазда 6,би ме накарал да се загледам.
Колега дай малко повече отзиви за автомобила. Могат да си правят всякакви тестове и щуротий, но друго е да си я карал месец- два. Незнам от кога я имаш? Моята идва след малко повече от месец 2.0 Елеганс , ръчка. Мина ли първи сервиз? Разход? Твоята с Bluetoth ли е, защото първите модели нямали? Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега дай малко повече отзиви за автомобила. Могат да си правят всякакви тестове и щуротий, но друго е да си я карал месец- два. Незнам от кога я имаш? Моята идва след малко повече от месец 2.0 Елеганс , ръчка. Мина ли първи сервиз? Разход? Твоята с Bluetoth ли е, защото първите модели нямали? Благодаря предварително.

Ами аз и в други теми съм писал,да не се повтарям,но колата е чудесна.За 40 дена съм и направил 6500 км.Колата е просто чудесна 2.0 бензин автоматик Executive.В началото малко возията не ми допадна(все пак слязох от Лагуна),но в последствие се промени към по добра.Разхода на гориво извънградско по борд комп 7.8/100 нормално каране,8,2/100 по агресивно.Градско около 11/100.Има Bluetooth с гласови команди и другите екстри за нивото на оборудване.Автоматика е просто уникален.Със 160 км си с 3200 оборота,почти като дизелов мотор.Типтроника е изкаран на волана.Ако нямаше оборотомер,не можеш да разбереш кога се сменят скоростите.Мощноста от 156 коня е повече от достатъчна,за не кой знае колко спортно каране.Мисля,по моя вкус,че в момента от този ценови клас,няма по красива и качествена кола.Мазда 6 също ме кефи,но за нея трябваше да чакам 5-6 месеца,с 10 коня е по слаба и това ме отказа.Хондата е взех на 14-тия ден.Направил си чудесен избор.Представям си как я чакаш :lol: Редактирано от portinari

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина много интересна статия. Обаче как така потребителите слагат хонда на първо място, а експертите на последно! ?

Щото гласувалите "предполагат" (кой с лични впечатления , кой заради имиджа) , а тестващите "разполагат" - и преценяват (конкретно и на място)http://www.drive.ru/honda/drive-test/2008/...lya_mazhor.html Иначе е най-добрият Японец (новият Авенсис е ОЖасен, 6-ицата е красавица но евтинийка и т. н.)Важно е като качество да не е по-зле от "тримата (евро) тенори" , а и нали е по-евтин. Виж дизайнът е друго нещо. Напоследък са модерни сложноръбестите екстериори и претруфените интериори - та и НИЕ натам. Гледах го отвън , сядах и пипах вътре , но нещо ме "притискаше". Нали знаете - добрият дизайн е когато наблюдаващият и ползващият го, усеща ментално пространство и за себе си, а в тая кола - поглеждаш -хора няма, а е пълна със седалки, тапицерии , копчалъци, дисплеи, вентилация джобове и т. н. и т. н. Иии за човекот место НЕма :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest portinari

Ceco,много интересен линк си дал.Според мен тази класация е по скоро за комерс коли.Такива като Хонда,Субару,Дайхатцу явно нямат място.

 

Публикувано изображение

 

Не мисля че новия Акорд има повече копчета от стария. :lol: :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ето тук http://www.drive2.ru/cars/honda/ има и мнения на лично ползващи 8-ма ген. щастливци като теб (и всякакви други ХОНДА щастливци) :bow::thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...