Jump to content
activity

Мах скорост 150км/ч

Recommended Posts

хехехе и моята беше същата повече от 160 неможе и то 160 ама с яко зор на 4-а , след като врътнахме малко делкото и се оправи сега 180 доволно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз с тоя двигател съм вдигал 210 :) определено нещо ти куца. виж на бензин как набира. изрежи на 2-ра до към 5500 оботота преди да включиш трета, след това и с трета така преди четвърта ... абе с други думи виж дали може да се изпъва до 5-6000 оборота. на втора трябва да може без проблем и то доста бързо трябва да става. сменял ли си скоро въздушния филтър, горивния филтър? добавка за почистване на инжекциона също не е зле, ако проблема го има и на бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема го имам на бензин. Всички консумативи са сменени: масло, ремък, ролка, свещи, филтри, не знам дали не пропускам нещо ама общо взето всичко дето трябва да се смени съм сменил. На втора се режи ама нещо пак се бави ми се струва преди 1 месец беше оса. Тя вдига до 5-6000 оборота ама с голям зор и чакане. Преди не беше така ми се струва и за това се оплаквам :) На малките скорости все пак не мога да кажа голямо ли е забавянето щото все пак там ще е по-малка разликата на на по-големите предавки мале мале ... хаберен зи нихт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махаш газовото и нямаш проблеми. Плочката обикновенно и с малък диаметър и това много спъва колата. И аз бях така. Махнах газовото и летя :)

Редактирано от manniakk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Q_ball

Бе всичко си е както трябва със скоростомера :), проблема е другаде и за това и пиша тука. А това с плочката не го разбрах. И да попитам на някой светва ли му чека като мине на газ. Обяснението на газаджийте беше, че била с два инжектора и не могли да излъжат втория... та така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest teror1sta

абе колега, да не тези МАЙСТОРИ да са ти изключели единия инжентор или просто да са е запушел. На газ как върви ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На газ в ниските обороти до 3000-3500 по-добре от на бенц даже ми се струва. После пак се бави (от 3000-3500 нагоре става дума).

Редактирано от Q_ball

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest teror1sta

на газ ако е "удушена" е нормално да се зори на по-големите километри. Както казва manniakk е вярно , че спъва ама чак пък така не ми се вярва. Най-вероятно ти е запушен някой инжектор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махаш газовото и нямаш проблеми. Плочката обикновенно и с малък диаметър и това много спъва колата. И аз бях така. Махнах газовото и летя :)

Не е това причината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни въздушния си филтър дали е добре. При запушен такъв се наблюдава твоя проблем.П.С.: Не знам по нашите пътища някъде да е разрешено да се вдига над 130км/ч :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

емко, ти при ограничение 30 с колко км/ч караш? не че имам нещо против да се спазват ограниченията, ама да не е избирателно. искам да знам при ограничение 30, точно с 30 ли караш или си казваш "еб* му мамата, то тука може и с 50". по магистралите спокойно може да се кара със 150-160 ако искаш да си настъпиш малко колата. има и участъци където и дете може да кара с над 170, ама те не са много. не обичам такива коментари относно "спазването на правилата" особено когато нямат отношение към темата. иначе и КАТ знаят че тия коли вдигат по 200км/ч, що няма закон да се изкормва 5-тата предавка ? или пък да се направи задължително електронно ограничение на скоростта на 120км/ч ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж да не би проблема да идва от изпускателната система!Запушване на гърне или катализатора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чека светва, защото "майсторите" при работа на газ просто изключват инжекторите, а за ЕКУ-то това е сериозен проблем и т то преминава под управлението на втория процесор в така наречения "limp mode" само с базов контрол. За целта трябва при преминаване на газ инжекторите да се заменяс така наречения емулатор, което може да са и прости по-мощни съпротивления (имаше тема май). Това така или иначе е добре да го оправиш. Провери си и състоянието на въздушния филтър както спомена един колега. И настройките на газ. Какъв ти е разхода на газ?п.п. И най-вероятно "майсторите" са ти казали, че е нормално и няма проблем. Да, ама НЕ!

Редактирано от blueeye

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж да не би проблема да идва от изпускателната система!Запушване на гърне или катализатора!

Това също е една много възможна причина. На мен ми се случи преди около 3 години. Бре не върви и не върви, а по едно време започна и да съска като змия :) По това разбрах че е запушено задното гърне и газовете си бяха намерили изход на една от снадките. Избуших при един майстор (това ми се случи на морето) гърнето и колата тръгна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж да не би проблема да идва от изпускателната система!Запушване на гърне или катализатора!

...момчето е писало,че преди слагането на газовата уредба колата е била добре значи проблема е при поставянето на газовата уредба

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе да си кажа май има нещо като съскане от няколко дена, но си мисля че това може да се дължи на спукана тръба преди гърнето, щото самото гърне го кърпих скоро. А то горкото за нищо не ставаше само обвивката седи :rolleyes: . А това за газовата е така те ми казаха, че като угася колата и после я запаля на бенц няма да има проблем не се натрупвали грешки... да да ама не. Ако някой може да даде инфо за тия емулатори повече или линк нещо, че и нета ми се скапа и ходя от друг комп да пиша в момента и въобще раотата отече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно, наистина плочката е "удушила" мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махаш газовото и нямаш проблеми. Плочката обикновенно и с малък диаметър и това много спъва колата. И аз бях така. Махнах газовото и летя :thumbs1:

слагате газов инжекцион и няма плочки в кадето не треааа и летите на 1.29 ама до кога?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Thank you people, thank you people, thank you people !!!! Както беше казал вокала на AC\DC в една песен.По-специално благодаря на колегата "Blueeye". Много точно описа проблема със съскането ако не беше той щях да си мисля, че е спукана тръба някъде и нямаше и да го погледна. Днес изкормих колкото можах от гърнето, едно кило вълна съм хвърлил :P и колата си върна пъргавината и мощността, напрао ЧУДО ви казвам. Колкото до колегата Fido Dido ще им хвърля един поглед на линковете изглеждат ми интересни пък може и да си харесам нещо :) особено кат гледам тоя ламбда контрол нещо ме човърка под лъжичката ама като прочета ще видя. Чао за сега и мерси за помоща на всички!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...