Jump to content
mitaka_t

Хонда Сивик - съвети и препоръки при покупка

Recommended Posts

Здравейте на всички. Първо да кажа, че съм новоизлюпен във форума и да помоля за извинение, ако съм сбъркал мястото на темата или каквото и да е друго, свързано с пускането на теми. От профила ми сигурно сте видели, че карам Opel Vectra B, член съм и на Опел Клуб България от повече от година и половина. Причината да се регистрирам във Хонда Форума е, че си търся втора кола и.....реших да се доверя на мнението на много хора, че: "Който веднъж кара японска машина, не се качва на никаква друга след това." Та, спрял съм се на Хонда Сивик. Търся си такава до 5500 лв., задължително с 4/5 врати, година - някъде към 95-та, 96-та, 97-ма..... Двигател, предпочитам бензинов, за обем....незнам точно, нямам предпочитания, предполагам би ме устроило както 1.6, така и 1.4, за изминати километри - бих искал да кажа под 200хил, но то в България, колко ли ще са реални тези километри, а пък и чувал съм, че 200 хил. за двигател на хонда не е нищо. Търся си модел като този, незнам как точно се води, но изглежда така: =-click-= Та, единственото, което знам е, че японското си е японско, хондата си е хонда, двигателите им са No:1, като цяло, колите рядко се "трошат". Бих искал да ме посъветвате, бих ли могъл да случа на добро Сивиче, за тези пари, и какво по-точно бих могъл да взема за тях? Да ме ориентирате, към какъв двигател да се насоча, кой е най-сполучлив, и кой си заслужава най-много? Малко инфо относно поддръжката също би ми била полезна - скъпа ли е (в сравнение с Опел или Фолгсваген примерно), части намират ли се лесно? На какво да обърна внимание при покупката, или огледа по-точно - слаби места и т.н.? Казвали са ми и: "В никакъв случай не взимай англичанка" - били по-евтини, но пък части за тях трудно се намирали и били много скъпи. Вярно ли е това и как мога да позная, че Хондата е англичанка (казаха ми, че най-лесно се познавало като се отвори предния капак - ако решетката се вдига заедно с капака, значи е англичанка, ако не - не е, но дали е вярно - незнам)? Каквато и информация да споделите, каквото и да ме посъветвате би ми свършило работа.Благодаря предварително.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,ползвай търсачката и ще научиш доста.Иначе до 5500лв може да скочиш на следните коли:5ген. всички двг-та,без VTI.6ген.от 1.4-75к.с,1.4-90к.с.,1.5-115к.с,1.6-105к.с.Търси имаш избор,зависи за какво ти трябва колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Да ме поправят колегите ако греща, мисля това на снимката се води 6ген "англичанка" :o - би трябвало да е фастбек - хеч приличащ на седан, а двигателя е "икономичен" - докъм ~3500 оборота работи с 12 клапана, нагоре с 16 Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е ли 8 ... не мога да си представя как по 3 клапана на цилиндър ще работят

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т 4/5 врати изглежда така ->CLICK<- (защото този вид на купето ме привлича най-много).

това е "англичанка"

Къде е сглобена колата се познава по ВИН-а - ако първата буква е J - японска, S - Англия

Под по редки части според се има предвид най-вече че почти няма "тунинг" китове по ebay и подобни

 

2 Fearless

не е ли 8 ... не мога да си представя как по 3 клапана на цилиндър ще работят

При ниски обороти се отваря само по 1 всмукателен клапан + 2та изпускателни, като поискаш да ускориш по-рязко над определени обороти "се влючват" и двата . Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dobman

Ако това ще те ориентира - преди четири месеца си взех англичанка 6 г. Смених й масло, ролки (4бр), ремъци, маншон и предно каре и ми взеха 450 лв с труда. Ти си прецени много или малко ти е, на мен ми се видя нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mitaka_t

Благодаря на всички за информацията, особено на ZaRRicK Май точно това ми трябваше, за да съм вече малко по-ориентиран по отношение на външния вид на Civic-а. Като гле

Редактирано от mitaka_t

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей!Имам точно такава и консумативите не са много скъпи.На моята смених едно каре и беше 90 лева, иначе ремък и ролка ми излязоха 150 лева + 25 за смяната им.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dude, галанта е в класа на Акорда и не е мн мн съпоставим със Сивика, ама ти си знаеш де !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа..... дойде времето вече да се присъединя официално и аз към клуба и да се похваля с новата си придобивка, а тя е: Honda Civic Aerodec.Малко повече инфо:Взех я преди седмица и половина от Пловдив за 6 хил. пари. Колицата е нов внос от Италия, 98-ма год. Двигателя е 1.4 iS, 16 V, 90 к.с. На 160 000 км, реални или не....никой май не знае..... Има и климатик.Точно преди да я вземем гледах една малко по-стара, 96-та год май беше, също внос от Италия за 5000 и много ми допадна, но тъкмо да почвам да я пазаря и с баща ми и брат ми решихме да пообиколим още малко и така я видяхме тази. Не съм привърженик на комби по принцип, но....незнам как, може би и баща ми и брат ми, ми повлияха с приказките им колко била хубава, по-нова, заслужавало си повече и аз.....се навих. Малко повече ми дойдоха парите, защото търсех за около 5000, мааааксимум 5500 и с идеята за още 500 до 1000 лв да я регистрирам, застраховки, каско, обслужване и т.н., основните неща за нова-стара кола, но....какво да се прави дадох си 6000 хиляди за колата. След 2-3 дни се бръкнах с още около 500 лева за еко-такса, регистрация в КАТ и данъчното, каско (само първата вноска де), сложих и аларма. И така...след въртенето и човъркането около колата покрай тези неща почнах да забелязвам някои кусури, но....какво да се прави, все пак е втора ръка кола. Освен липсата на щората за багажника и гумите, които бяха в окаяно състояние се оказа, че като махнах покривките на предните две седялки, че хич не ме кефеха, понеже нямаха нищо общо с цвета на интериора се оказа, че точно на шофьорската седалка има две дупки от цигара и чак тогава загрях защо, аджеба, за сложени тези калъфки, но...ха де, хич не ми е минало през акъла да го проверя това докато я оглеждах. Оказа се, че е счупена ръчката за отваряне на багажника (тази която е до шофиорската седалка). Махнах пластмасата, за да видя какво е положението и се оказа, че въобще няма жило - или е изтръгнато или е издърпано навътре и не го виждам. Та така сега ще трябва понякога да слизам специално да отварям багажника с ключа. След няколко отваряния на багажника амортесьорчетата на вратата сдадоха багажа. Интересно как се случи точно след като я взехме, при пложение, че там отваряхме няколко пъти багажника, но....това е положението, кой да обърне внимание че са толкова омаслени докато я оглеждахме. Не че тези забележки щяха да ме откажат да я взема, но бих могъл да сваля малко от цената заради тях. И така, дойде време и да я закарам на майстор за технически преглед и обслужване. Там....нещата се оказаха не от най-добрите, но....не и от най-лошите. Сменил е масло, ангренажен ремък, ролка, пистовите ремъци. Оказало се че и някакъв лагер за климатика е за смяна. Сменил е и свещите. Сменени са и всички филтри, като се оказа че филтър за купето въобще не е имало, бил е махнат. Налагало се е смяна на горен ляв шарнир, който вървял заедно с носача, та малко по-скъпичко легна, към 140 лв., но....какво да се прави. Общата цена на частите ми излезна 460 лв. и 120 за труд....ето ти ги 600. Но не това е важното, това което не ми хареса е какъв "мърляч" е бил предишния собственик. Майстора ми каза: "От малък се занимавам с коли, такова нещо не бях виждал. Имам чувството че маслото на тази кола никога не е сменяно, като го източвах почна по едно време нещо като каша да тече." За това е сложил някаква добавка за почистване на двигателя, и на следваща смяна ще трябва пак да се сложи. Въздушния филтър - все едно ми показа едно правогълно парче плътна гума, толкова беше мръсен, като го вдигнеш срещу слънцето, светлина не пропуска, камо ли въздух да мин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...