Нимрод 265 #1 Публикувано 19 Август, 2008 Такааа моя проблем е следният смених въздушният филтър с коносувиден такъв на к&н,смених и генерацията но от както направих тези промени колата изгуби от оборотите си на празен ход падат под 1000 и колата се тресе вчера даже ми огасна на един светофар та колеги ако може да ми кажете какво може да съм направил неправилно и къде ми е грешката ще съм мн благодарен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #2 Отговорено 19 Август, 2008 Всички такива проблеми съм остановил, че се породени от клапанчетата за свободния ход - при теб в частност EACV клапана. Също така, може освен той да е затлачен с масло, да е затлачена и дроселовата клапа. Като си сменил въздушния филтър може, макар да е странно, да си затруднил горкото клапанче още повече.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest roko1 #3 Отговорено 19 Август, 2008 Здравейте. От скоро карам една красавица с мотор D 14 и имам същия проблем с оборотите. На празен ход са към 750 ,а като пусна климата падат още,направо ужас .Някой ако може да ми каже каде е тая дроселова клапа и тоя клапан EACV ,ще съм му много благодарен , че като разгледах тука темите разбрах че проблема е от тях... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Honda_Fena #4 Отговорено 19 Август, 2008 и аз имам същия проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #5 Отговорено 19 Август, 2008 Чистене на EACV!!! , дроселовата клапа и регулиране на оборотите. При мен даде 100 % ефект. Успех колеги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #6 Отговорено 20 Август, 2008 Чистене на EACV!!! , дроселовата клапа и регулиране на оборотите. ...ако им и обясниш по подробно как става щото те май това ги интересува Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailoradoev73 0 #7 Отговорено 22 Август, 2008 ПРОПУСКАТЕ НЕЩО МНОГО ВАЖНО ПРИ ИНЖЕКЦИОНИТИ ПРИ ВСЯКА МАНИПОЛАЦИЯ КАТО СМЯНА НА ФИЛТАР ИЛИ ДРУГИ ТАКИВА КОНСУМАТИВИ КОИТО СА В ПРЯК ДОСТЪП С ДВИГАТЕЛЯТ Е ЖЕЛАТЕЛНО ДА СВАЛЯТЕ ПЛЮСОВАТА КЛЕМА НА АКУМОЛАТОРА МИН ЗА 10 СЕК А ТОВА ЗАЩО ГО ПИШЕ И ВДЕБЕЛИТЕ КНИГИ УСПЕХ ОК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #8 Отговорено 23 Август, 2008 Колега , обясни защо се разкача плюсовата клема ,че ми стана интересно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #9 Отговорено 23 Август, 2008 клемата се разка4е,понеже 4истенето на гре6ки в компа на хондите става по този на4ин,електрозависими така да се каже,а за оборотите дето казва колегата не знам,моита на свободно работи перфектно на 750 об. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #10 Отговорено 23 Август, 2008 това за чистенето на грешки ясно ,но като си сменям филтрите защо ?извинявам се за Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #11 Отговорено 23 Август, 2008 И на мен ми стана интересно каква грешка се получава при смяна на филтъра. Колегата май не е разбрал правилно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailoradoev73 0 #12 Отговорено 23 Август, 2008 я да видим какво точно не съм разбрал когато сменяте филтъра на пример не знам защо се хванахме точно за него но нека дае така съпротивлението което оказва на постъпващият въздух се променя компа го отчита но несе нагажда веднага спрямо новото съпротивление на въздуха трябва му определен пробег за тая работа или с две думи компа изчаква новите данни да станат константа и чак тогава се нагажда спрямо тях та като го ресетнеш го врещаш в първи клас и тои ще не ще приема всичко на ново та там е идеята ама то какво ли разбирам аз нещо маи не съм разбрал кат съм чел ок Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Olmy 35 #13 Отговорено 23 Август, 2008 ............. когато сменяте филтъра на пример не знам защо се хванахме точно за него но нека дае така съпротивлението което оказва на постъпващият въздух се променя компа го отчита но несе нагажда веднага спрямо новото съпротивление на въздуха трябва му определен пробег за тая работа или с две думи компа изчаква новите данни да станат константа и чак тогава се нагажда спрямо тях та като го ресетнеш го врещаш в първи клас и тои ще не ще приема всичко на ново............Я да видим наистина, коя грешка ше даде компа при смяна на филтър (може би грешка 0) , че и на мен ми стана много интересно, а и кой е датчика, който ще измери съпротивлението на постъпващия въздух (назови го и кажи, къде се намира та да го знаем и ний за в бъдеще) ??? И също така да ни кажеш, къде го прочете това с откачането на плюса при смяна на въздушен филтър Може би тук, а ?? Ама аз, щото нещо недовиждам, та е по-добре ти да ни светнеш нас лаиците Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailoradoev73 0 #14 Отговорено 23 Август, 2008 само не разбрах кога съм споменал че очаквам някаква грешка или че ще свети чека нещо излезохме извън темата не карам някои да прави нищо на сила колите са си ваши как ще се отнасяте с тях еваша работа ок Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest kalos #15 Отговорено 23 Август, 2008 Добре де, а какво стана с основния проблем?Някой ще предложи ли решение? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #16 Отговорено 29 Август, 2008 (Редактирано) както е написал колегата по горе при отка4ането на +клемата на акумулатора наистина се трият гре6ките на пове4ето модели на хонда,понеже се занимаваме малко или много с ремонт на коли и имам приател които се занимава с електроники ,4истене на гре6ки с комп и тн,та там сам го виждал това в програмите за диагностика го пи6е,така сме 4истили гре6ки и може да не ви се вярва ,ама става.моя црx например е 1 ген,не се зака4а на комп за диагностика,а се дава на касо в куплунга и на мига6т принцип на 4ека се от4ита каква гре6ка евентуално има,след като разбере6 каде е проблема"отка4а6 + клема на акумулатора за мин 10 сек"зака4а6 я и о 4удо ,гре6ките са изтрити.а за филтрите пи4ове,вместо да се 4удите варнете стария филтар на мястото му,покараите и вижте,ако проблема липсва зна4и е вследствие на новия филтар.купуваите си свесни филтри,оправяите си марку4ите и затваряите добре кутиите,4е всяко сму4ене на ваздух не от кадтео трябва прави бели и вс 6те е ок. Редактирано 29 Август, 2008 от pitbuls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове