Restless 209 #1 Публикувано 18 Август, 2008 (Редактирано) От вчера не ми работи километража , случайно или не - след като ми измиха колата (външно, ДВГ не е пипан, капака не е диган) Търсене във форума ме доведе до ей това (E6 -въпросния датчик) от темата Скоростомера и километража, не работят... Хубаво, някой да ми подскаже като дигна капака и погледна ск.кутия, горе-долу къде се пада буксата на датчика, да речем спрямо датчика за задна (него го знам, вече )?! Просто не съм сигурен че се ориентирам правилно - изглежда ми, че гледано отпред, тази букса ще да е по-дале и по-вдясно от датчика за задна, почти на "задната" страна. Прав ли съм? И за друго да попетам - пак днес го забелязах. Карайки на газ, последната почти свърши, цъкнах на бензин и на първия удобен светофар загасих колата и цъкнах ключето да е само на бензин. Дотук добре, но след километър-два с почуда видях че ми свети чека на двигателя . Спрях заредих газ, тръгнах пак на бензин - след около километър пак светна чека Възможно ли е не-работенето на този датчик да предизвиква светването на чека? PS: извинявам се на колегата MonsterOOD, че днес около 18.30 на околовръстното не направихме една приятелска дръпка, но прецених че със светещ чек ще е по-добре да отложа за следващия път . Поне Хондата беше неговата, де. не загледах дали е той в колата Редактирано 18 Август, 2008 от Restless Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolcho 0 #2 Отговорено 18 Август, 2008 (Редактирано) Като отвориш капака и застанеш отпред погледни най-отзад от към купето там където влизат двете полуоси, в средата над тях. А дано съм го обяснил разбираемо. Редактирано 18 Август, 2008 от Nikolcho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Restless #3 Отговорено 20 Август, 2008 намерих куплунга от датчика, извадих, духнах, наместих... добре си е закрепен... май-май остава някъде ако имат такъв датчик под ръка за проба в него ли е проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nastezatelq 24 #4 Отговорено 20 Август, 2008 виж да не ти се е откачило жилото на километража датчика се намира някъде под смукателния колектор на много гадно и неудобно място Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #5 Отговорено 20 Август, 2008 виж да не ти се е откачило жилото на километража датчика се намира някъде под смукателния колектор на много гадно и неудобно мястоаз си мислех че е само на датчик и от него отива в таблото? колата е 5г седан д15б2 ако има значениеиначе 1-2-3 пъти на ден за миг стреката "трепва" качва се до текущата скорост и пада Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #6 Отговорено 20 Август, 2008 5ген няма жило, само електроника е. Според мен е самият датчик, там където влиза буксата е това е VSS сензор. Ако имаш възможност да пробваш от друга кола (мисля че на почти всички 5ген сивик са със същия датчик), датчика се сваля сравнително лесно и пробваш с другия датчик за да си сигурен че е от него.Датчика е на 2 части, горната пластмасовата е самия датчик, а долната металната част държи малкото колелце което се върти с диференциала. Мисля че ще е достатъчно да свалиш само пластмасовата част (2 болта). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #7 Отговорено 20 Август, 2008 Огледа ли таблото с уредите , да не би проблема да е там Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #8 Отговорено 20 Август, 2008 Огледа ли таблото с уредите , да не би проблема да е тамАми страх ме е да се опитвам да свалям таблото, в другата стара тема хората бяха писали ако човек не знае как се сваля да не си играе, най-много ще пробвам ако сваля долната кора доколкото се вижда да няма нещо да се е откачило... зимата 2дена ми правеше този номер- ту спре ту проработи, на 3ия ден просто тръгна и работеше безпроблемно до събота Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #9 Отговорено 20 Август, 2008 ...аз съм отварял таблото заради този проблем много е малък шанса там да има хлабаво моя датчик сега през жегите си работи почти всеки път,рядко спира за картко като притреперва и пак си тръгва,но преполагам като захладнее пак ще отказва начесто Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #10 Отговорено 20 Август, 2008 Ако имаш 3 минути свободни утре мини да го видиме.Имам сензор за проба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Restless #11 Отговорено 21 Август, 2008 благодарности на Омбре и Джони , ... явно там си влиза влага и става корозия ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #12 Отговорено 21 Август, 2008 Ама го сменихте с друг, или почистихте твоя?А моя датчик вътре пълен с грес, и няма как да ръждяса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #13 Отговорено 21 Август, 2008 поналожи се смяна , добре че имаха 2ра ръка резерва...то май си е добре разни куплунзи да се поуплътнят с нещо - фаровете куплунзите май фабрично ги обмазват?Само не знам каква да е грес ли става или?Миналата година имах голям проблем по подобна причина - при слагане на аларма "майстори" умело пробили куплунга през който минава снопа от двигателното към шофьорската врата към централното - корозия на куплунга и в един момент се оказа че не мога да отворя вратата , добре че случайно предната вечер бях оставил 2см отворен единия прозорец... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slus4o© 26 #14 Отговорено 21 Август, 2008 offtopic Има ли такъв датчик и за оборотите, понеже имам проблем и не показва реалните RPM вече над 140км/ч се нормализира на 4000 иначе надолу е минус 1000 от реалните Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове