Jump to content
Restless

Не работи километража :( къде е датчика?

Recommended Posts

От вчера не ми работи километража :) , случайно или не - след като ми измиха колата (външно, ДВГ не е пипан, капака не е диган)

Търсене във форума ме доведе до ей това (E6 -въпросния датчик)Публикувано изображение

от темата Скоростомера и километража, не работят...

Хубаво, някой да ми подскаже като дигна капака и погледна ск.кутия, горе-долу къде се пада буксата на датчика, да речем спрямо датчика за задна (него го знам, вече :))?! Просто не съм сигурен че се ориентирам правилно - изглежда ми, че гледано отпред, тази букса ще да е по-дале и по-вдясно от датчика за задна, почти на "задната" страна. Прав ли съм? :)

 

И за друго да попетам - пак днес го забелязах. Карайки на газ, последната почти свърши, цъкнах на бензин и на първия удобен светофар загасих колата и цъкнах ключето да е само на бензин.

Дотук добре, но след километър-два с почуда видях че ми свети чека на двигателя :) . Спрях заредих газ, тръгнах пак на бензин - след около километър пак светна чека :)

Възможно ли е не-работенето на този датчик да предизвиква светването на чека?

 

PS: извинявам се на колегата MonsterOOD, че днес около 18.30 на околовръстното не направихме една приятелска дръпка, но прецених че със светещ чек ще е по-добре да отложа за следващия път :D. Поне Хондата беше неговата, де. не загледах дали е той в колата :P

Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като отвориш капака и застанеш отпред погледни най-отзад от към купето там където влизат двете полуоси, в средата над тях. :) А дано съм го обяснил разбираемо.

Редактирано от Nikolcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

намерих куплунга от датчика, извадих, духнах, наместих... добре си е закрепен... май-май остава някъде ако имат такъв датчик под ръка за проба в него ли е проблема :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж да не ти се е откачило жилото на километража датчика се намира някъде под смукателния колектор на много гадно и неудобно място

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж да не ти се е откачило жилото на километража датчика се намира някъде под смукателния колектор на много гадно и неудобно място

аз си мислех че е само на датчик и от него отива в таблото? колата е 5г седан д15б2 ако има значениеиначе 1-2-3 пъти на ден за миг стреката "трепва" качва се до текущата скорост и пада

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5ген няма жило, само електроника е. Според мен е самият датчик, там където влиза буксата е това е VSS сензор. Ако имаш възможност да пробваш от друга кола (мисля че на почти всички 5ген сивик са със същия датчик), датчика се сваля сравнително лесно и пробваш с другия датчик за да си сигурен че е от него.Датчика е на 2 части, горната пластмасовата е самия датчик, а долната металната част държи малкото колелце което се върти с диференциала. Мисля че ще е достатъчно да свалиш само пластмасовата част (2 болта).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледа ли таблото с уредите , да не би проблема да е там

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледа ли таблото с уредите , да не би проблема да е там

Ами страх ме е да се опитвам да свалям таблото, в другата стара тема хората бяха писали ако човек не знае как се сваля да не си играе, най-много ще пробвам ако сваля долната кора доколкото се вижда да няма нещо да се е откачило... зимата 2дена ми правеше този номер- ту спре ту проработи, на 3ия ден просто тръгна и работеше безпроблемно до събота :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...аз съм отварял таблото заради този проблем много е малък шанса там да има хлабаво моя датчик сега през жегите си работи почти всеки път,рядко спира за картко като притреперва и пак си тръгва,но преполагам като захладнее пак ще отказва начесто :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш 3 минути свободни утре мини да го видиме.Имам сензор за проба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

благодарности на Омбре и Джони ;) , ... явно там си влиза влага и става корозия ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама го сменихте с друг, или почистихте твоя?А моя датчик вътре пълен с грес, и няма как да ръждяса ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

поналожи се смяна ;), добре че имаха 2ра ръка резерва...то май си е добре разни куплунзи да се поуплътнят с нещо - фаровете куплунзите май фабрично ги обмазват?Само не знам каква да е грес ли става или?Миналата година имах голям проблем по подобна причина - при слагане на аларма "майстори" умело пробили куплунга през който минава снопа от двигателното към шофьорската врата към централното - корозия на куплунга и в един момент се оказа че не мога да отворя вратата ;), добре че случайно предната вечер бях оставил 2см отворен единия прозорец...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

offtopic

 

Има ли такъв датчик и за оборотите,

 

 

понеже имам проблем и не показва реалните RPM

вече над 140км/ч се нормализира на 4000

иначе надолу е минус 1000 от реалните

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...