ganeca 2 #1 Публикувано 17 Август, 2008 Колеги помагайте, купих Акорд 94г. 2.0 16 VПояви се неочакван проблем - някой път не иска да пали, по скоро доста често.Установих, че като дам контакт лампата, която проверява състоянието на системите /ако не бъркам/ една жълта, изгасва, след което паля. Ако цъкне реле при изгасването - колата пали без проблеми, но ако не цъкне релето - няма палене. След това пробвам безброй пъти без резултат. По - късно се оправя сама, но .... до следващият път /поне веднъж на ден/.Четох във форума как да напрявя тест с тази контролна лампа но като дам на късо буксата под жабката и после дам контакт лампата свети постянно, поест всичко уж е наред /ако не се лъжа/. Та тази лампа казва, че всичко е ОК, обаче не е. Имал ли е някой подобен проблем? Трябва ли да запаля двигателя или само да дам контакт при теста? Моля Ви за помощ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stancho 4 #2 Отговорено 17 Август, 2008 най-вероятно е Главното реле (Main Relay) това което цъка всъщност е то. като дадеш на контакт и то дава сигнал на бензиновата помпа. а когато не цъка това не се случва !при колегите с 5 ген сивик е често срещан проблем. потърси в интернет къде се намира това Main Relay на твоята кола, сваляш го и отиваш да ти презапоят всички спойки. ако греша някой да ме поправи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #3 Отговорено 17 Август, 2008 (Редактирано) Намери темата за MAIN релето , прочети я и ще ти стане ясно какъв ти е проблема .http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=25210&st=0 Редактирано 17 Август, 2008 от BOSS`HOGG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stancho 4 #4 Отговорено 17 Август, 2008 (Редактирано) би трябвало да се намира ето тук: Honda Accord 94 отдолу, вдясно на волана Редактирано 17 Август, 2008 от Stancho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 208 #5 Отговорено 17 Август, 2008 просто презапой всички спойки. Има стареене на спойките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #6 Отговорено 18 Август, 2008 (Редактирано) Най-вероятно е релето - потвърждавам. Процедурата по презпояването е елементарна и може да ти го свърши всеки, който някога е ловил поялник в ръцете си.http://forums.hondabg.com/index.php?s=&...st&p=202861 Редактирано 18 Август, 2008 от Alexandro Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lord_of_the_road 3 #7 Отговорено 18 Август, 2008 Мен ако питате е от датчика на Хол, не знам къде точно се намира на Акорд-а, но в ел. сервиз ако отидеш ще ти го бутнат. За всеки случай ско някога закъсаш и не можеш да запалиш-разкачай акумулатора и чакай 1-2 мин, решава проблема за кратко. А обърнал ли си внимание кога пали и кога- не, ако няма никаква закономерност, значи е точно от този датчик. Айде и като я оправиш кажи какво е било успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #8 Отговорено 18 Август, 2008 Не бъди толкова сигурен, защото и при мен нямаше никаква закономерност. Нека първо си оправи главното реле защото е за 5 минути работа и се прави много лесно (при Прелюда проблема беше само, че са го завряли на майка си в г%з@). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lord_of_the_road 3 #9 Отговорено 18 Август, 2008 Не бъди толкова сигурен, защото и при мен нямаше никаква закономерност. Нека първо си оправи главното реле защото е за 5 минути работа и се прави много лесно (при Прелюда проблема беше само, че са го завряли на майка си в г%з@).Ми аз не съм толкова сигурен, само му давам алтернатива. Да си види релето (дано да се оправи проблема), ако не стане настройката на датчика на Хол също е за 1 минута Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #10 Отговорено 18 Август, 2008 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ganeca 2 #11 Отговорено 18 Август, 2008 Аиде, избягах от работа , отивам да разкачам проклетото реле.А пък тоя датчик на Хол въобще не съм го чувал, следователно е добре да е от релето, щото поне знам къде е...Като има резултат ще пиша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailoradoev73 0 #12 Отговорено 18 Август, 2008 абе до колкото съм чел сега не точно за този модел ама все пак при проверка на компа за грешки не битрябвало да свети непрекъснато чека поне при моят модел това значи че компа мие за сервиз ама знаее ли чавек сории Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Q_ball 0 #13 Отговорено 18 Август, 2008 Няма да се плашиш от релето е и аз имах същия проблем на един акорт само дето беше по-стар от твоя. Просто като слушам какви са признаците ... абсолютно като моите ама пак не се знае на 100 %. Смених го проклетото реле и всичко заспа, така че успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MakaveliTheDon 0 #14 Отговорено 18 Август, 2008 И аз имам същия проблем с хондата,не иска да пали .... Сивик 93 та напрао ще се побъркам някои да помага...... :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MakaveliTheDon 0 #15 Отговорено 18 Август, 2008 къде се намира това главно реле на Сивика..?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #16 Отговорено 18 Август, 2008 долу при предпазителите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ganeca #17 Отговорено 18 Август, 2008 между другото, някой с такава кола може ли да ми каже ориентировъчен разход на бензин и вместимост на резервоара, тъй като съм нов и още не знам. Имам чувството, че погорява машината - за 300 км, от който 120 градско /не в софия де - то друго като софийското градско няма/ изпи повече от половината резервоар. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове