Jump to content
steff

Нормално ли е ?

Recommended Posts

Хора дайте съвет струва ми се че понякога когато е студена колата ми пали малко трудно (не от рас) и това го забелязвам когато резервоара е към дъното си, нормално ли е ? иначе колата ми няма никакви неизправности.И друг въпрос защото като пиша в другите теми никой не обръща внимание. Стори ми се че някой беше казал нещо от сорта че като караш по енерция горяло повече или нещо подобно ?? много се учудих защото аз мисля че е тъкмо обратното и често си карам по енерция..?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenex

Според мен (без да съм спец изобщо) за паленето не би трябвало да има значение дали имаш 1 л. или 30 л. гориво.Мойта кола пали сравнително бързо след завъртането на ключа, когато е студена. Сигурно не помагам много, просто споделям как е при мен.Относно кой колко внимание обръща - не можеш да очакваш, че всеки ще отговаря на поста ти.А за разхода при инерция имаше цяла тема - там спокойно можеш да дадеш мнение.Това, което прави впечатление в поста ти, е, че говориш за три различни неща - палене, разход и внимание от другите. Може би ако малко се концентрираш, ще получиш повече отговори и внимание от по-знаещите. :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest steff

Само че задавам 2 въпроса, да различни неща са, но не са 3 въпроса... не съм задавал въпрос за вниманието на другите, явно и ти не си много концентриран чети по внимателно, щом и на теб ти се случва значи трябва да съм спокоен :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо оставяш резервоара да сига дъното си, май скоро ще имаш обява в раздела "Купува/Продава" със заглавие "Купувам бензинова помпа" и т.н. Недей да я тормозиш така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И друг въпрос защото като пиша в другите теми никой не обръща внимание.

Това колега прилича на въпроса за вниманието. Липсата на препинателни знаци там, където им е мястото подлъгва. По въпроса за паленето - малко или много гориво да има в резервоара, трябва да си пали еднакво. Въпроса е да има и помпата да го засмуква. Редактирано от Stefan Milev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И друг въпрос защото като пиша в другите теми никой не обръща внимание.

Това колега прилича на въпроса за вниманието. Липсата на препинателни знаци там, където им е мястото подлъгва.
Колега аз не мога да разбера толкова ли сме неграмотни,какво ви става? "защоТО" не е въпросителна частица и изречението има съвсем различен смисъл! Айде да не се правим на много оригинални ,дет се вика бройте до 10 преди да говорите (пишете) и като се правите на критични бъдете сигурни в себе си и четете внимателно! Иначе благодаря ви за мнението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За паленето при празен резервоар съм напълно съгласен с тебе, че не пали веднага. Понеже съм с 6-та ген. и лампичката за бензина НИКОГА не ми е светвала, дори и когато изцедих резервоара почти до дъно и заредих 43,5 литра, доста често карам колата на "изпарения" и мога да ти кажа, че досега нито съм сменял бензинови помпи, филтри и т.н. Колата е на почти 200 000 реални Български километри и си пали като чисто нова. Просто като не запали от първия път значи е време за бензиноколонката. Това е. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...когато е студена колата ми пали малко трудно (не от рас)...

И моята, когато е студена пали от 4-6 завъртания на стартера, при това независимо дали температурата е -15С или +35С. Питах Омбре преди време и той каза, че няма причини за безпокойство.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"По въпроса за паленето - малко или много гориво да има в резервоара, трябва да си пали еднакво. Въпроса е да има и помпата да го засмуква."По принцип - да. Но аз също съм забелязал, че при бензин само по дъното на резервоара е необходимо стартера да завърти "една идея" по-дълго. При това на всички автомобили, които съм карал. След наливане на бензин нещата се нормализират. Не знам дали съм прав, но си мисля, че това се дължи на боклуците падащи по дъното. Преди повече от 15 години ми се наложи да изпразня един резервоар, за да го "закърпя" и тогава видях за какво става въпрос. Мисля, че това е доброто решение. Друг е въпросът, че е хубаво отвсякъде да не се чака да светне червеното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като вкараш ключа и дадеш контакт изчакай докато загаснат светлините - аз лично си чувам бензиновата помпа как покачва гориво - тя се намира отзад при резервоара. Моята кола пали от 1/4 оборт ;) само че от втория път. Винаги чуквам ключа колкото да завърти съвсем леко изчаквам 1-2 сек и на второто чукване пали без проблеми - така беше зимата, така е и сега. Акумулатора ми скоро ще е за смяна и това, че не въртя стартера определено му се отразява много добре - ако въртях мисля, че трябваше да съм го сменил вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здраси пи4.Аз сам с хонда купе 94г.Си4ко ти идва от бензина и моита е така.Хубавото е 4е кат ми сварши по4ти бензина и никога не пали от парвия пат (така разбирам 4е ще изгасна скоро време)ина4е си пали от раз няма зна4ение дали е студена или не стига на има бенз.Лошотое 4е кат я оставяш без бензин да пали трудно,(което и аз сам го правил няколко пъти)ше ти се преебе бензиновата помпа.За т'ва пълни кат ти влезе в резервата и няма да имаш проблеми,гаранитрам ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...