Djarov 1 #1 Публикувано 10 Август, 2008 здравейте колеги,аз съм начинаещ фен на ||-|| (( )) ||\|| || )) //-\\ . и се чудя каква колица да си зема... VTI или обикновенно купенце с D15 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #2 Отговорено 10 Август, 2008 (Редактирано) Ха, ха, интересен въпрос. Погледни си в джоба и сам ще си отговориш. Можеш и да прочетеш малко наоколо. Редактирано 10 Август, 2008 от ZaRRicK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 921 #3 Отговорено 10 Август, 2008 Ха, ха, интересен въпрос. Погледни си в джоба и сам ще си отговориш. Можеш и да прочетеш малко наоколо. Така е при vti почваш от 10 000 нагоре,а а при D15 може и от 3 000 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Brutalism 1 #4 Отговорено 10 Август, 2008 Д15 са станали страшно евтини,ама и вти са паднали цените и зависи все пак 5-а или 6-а генерация искаш.ако си навит на вти трябва да е хеч или седан,шот купето е 125кс най-много(ЕСИ).Така че сам си прецени как ще ти е по джоба и подръжката и разхода е малко повече на вти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Djarov 1 #5 Отговорено 10 Август, 2008 (Редактирано) vtec-а по принциш ще ми гори по малко от обикновенния нали ?! .... ам верно ли че от пълна генерация се преебава двигатела Редактирано 10 Август, 2008 от mikereto Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Brutalism 1 #6 Отговорено 10 Август, 2008 Всъщност в-тека се включва от 5000-5200 оборота някъде,незнам точно защото аз нямам,ама според ако караш в тия не мислиш ли,че няма да ти гори малко,шот си я изпъваш колицата.Като си я караш в ниски обороти,ще ти гори малко.Има и икономичен втек - VTEC-E той гори по - малко,незнам не съм се возил на такъв,някой друг ще ти каже,ама зависи какво търсиш и искаш и според мен вземи да попрочетеш малко темички тука от по старите,има толкова теми интересни,които съм чел още ехеее.И тогава може да получиш някои отговори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Djarov 1 #7 Отговорено 10 Август, 2008 мерси....ще погледна ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spooner 11 #8 Отговорено 10 Август, 2008 Ако имаш възможност вземи VTI не се чуди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #9 Отговорено 10 Август, 2008 vtec-а по принциш ще ми гори по малко от обикновенния нали ?! .... ам верно ли че от пълна генерация се преебава двигатела !!!единствения който може да прецака двигателя си ти братле и никой друг но и стова ще се узориш де !!! купи си 5та вти ако искаш по нова си вземи 6та вти но ще е една идея по бавна !!! а купенцето си е яко имал съм 2 купета и 101 и 125 коня зависи какво ще искаш ако търсиш колкото се може по бърза кола 5та хе4 вти !!! а парите според късмета !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icho 12 #10 Отговорено 10 Август, 2008 Колегата по нагоре е прав,погледни парво в джоба.Ако там има достатъчно,значи задаваш отговори! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nike2 1 #11 Отговорено 10 Август, 2008 (Редактирано) Здравейте. И аз, като колегата съм начинаещ фен, и точно този въпрос ме мъчи тези дни. Първоначално се бях спрял 100% на VTI, но като разгледах по автокъщи, обяви, видях че немога да си намеря. Вече започвам да се замислям дали да не си взема 1.4 (90HP). Поразгледах темите, но все още немога да преценя какво му е по-лошото на този двигател. До колкото разбрах, разхода е почти еднакъв, но незнам как стоят нещата с ускорението например.ПП: Забравих да спомена, че съм се спрял на 6-та генерация. Редактирано 10 Август, 2008 от Nike2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #12 Отговорено 10 Август, 2008 ускорението на въпросните д14 /90 коня/ и б16/вти160 коня/ е нещо като да ритнесх консервна кутия ей тва горе доло ще усетиш с вти ,и точно това няма да усетиш с 90 те коня Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nike2 1 #13 Отговорено 10 Август, 2008 Малко се обърках. Имах предвид V-TEC 115HP и D14 90HP, защото по таблиците дават разлика в ускорението от половин секунда. Незнам, вече все повече започвам да се замислям над 1.4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kicko 6 #14 Отговорено 10 Август, 2008 Nike2, може би бъркаш понятията... VTI и Vtec... Виж тука намерих едно обяснение което може да хвърли малко светлина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
activity 8 #15 Отговорено 11 Август, 2008 освен ,че е хонда друг косур няма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #16 Отговорено 11 Август, 2008 Имат и друг кусур, пристрастяват към високи обороти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #17 Отговорено 11 Август, 2008 Даа, карането все в преразход се брои за пристрастяване ,но тогава и кефа е най голям Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Djarov 1 #18 Отговорено 11 Август, 2008 :) хах,....добре де.... щото съм чувал че в по форсираните двигатели има по малко живот .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #19 Отговорено 11 Август, 2008 Аз пък съм чувал че ако се грижиш добре за двигателя, живее доста дълго Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
activity 8 #20 Отговорено 11 Август, 2008 кое му е форсираното , това ,че другите немогат да правят двигатели е отделен въпрос Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
behemoth 0 #21 Отговорено 11 Август, 2008 :) хах,....добре де.... щото съм чувал че в по форсираните двигатели има по малко живот ..Живота на двигателя е доста сложна формула на подръжката, качеството на използвани материали, експлоатационни условия, и разбира се задкормилно устройство. За здравината на Японския двигател като цяло не се притеснявай. Мисля че ръждата под калници, и места на които целотата на детайла е била нарушена е доста по-тревожно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shkarcheto 0 #22 Отговорено 11 Август, 2008 Ако си близо до Варна, звънкай,ще ти дам да покараш моята и тогава съм сигурен,4е ще си решиш без да питаш пове4е. Успех в избора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Djarov 1 #23 Отговорено 11 Август, 2008 ем имам тука едни приятелчета с някви бмв-та Е30ки ,... и просто изкам да им затворя устите един друг приятел си взе англичанка,... 1.6 и е много доволен, и аз съм е карал колицата и е супер ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #24 Отговорено 12 Август, 2008 Само да те поправя малко на 16 милиона VTEC двигателя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TheDevilTwin 17 #25 Отговорено 12 Август, 2008 Само да те поправя малко на 16 милиона VTEC двигателя Ами аз съм написал над 1 милион... защото не зная какъв е точният им брой ;} Благодаря за поправката все пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Perko28 4 #26 Отговорено 12 Август, 2008 Колега, рискуваш наистина да се пристрастиш. Имах два рекса v-tеc и въпреки че ми се наложи да сменя автомобила още тъгувам за ТОЗИ кеф, който започва след 6000 оборота . Няма такъв автомобил за времето си. А и самият факт, че не се намират много е достатъчно красноречив. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Djarov 1 #27 Отговорено 12 Август, 2008 така е, просто щото си мислят ще тяхните бмв-та са някви космически кораби от 88 година , и че нямат минаване ,... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
behemoth 0 #28 Отговорено 12 Август, 2008 така е, просто щото си мислят ще тяхните бмв-та са някви космически кораби от 88 година , и че нямат минаване ,...Колкото и да ми е неприатно, вървят си тея БМВ-та :-( Ако е някое 2.3, е30 не е и много тежко, задното предаване винаги дава предимство при старт .... Но пък си е кошница Това че някой може да те дръпне на стартче не означава че кара самолет Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Djarov 1 #29 Отговорено 12 Август, 2008 ем, 2.0 мотор 129 коня 6 цилиндъра на 200000 километра,.таратайки.....едно приятелче с една англичанка ги къса 1.6 115 коня Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TheDevilTwin 17 #30 Отговорено 12 Август, 2008 ем, 2.0 мотор 129 коня 6 цилиндъра на 200000 километра,.таратайки.....едно приятелче с една англичанка ги къса 1.6 115 коня Батко, що не си купиш самолет по-добре?! Това си е чисто пишкомерие... дай да си купя по-хубава кола от Гошо, за да му покажа, колко му е гадна колата. Нали не мислиш, че след като го дръпнеш с две коли, онзи ще извади нобелова награда от багажника на БМВ-то и ще ти я връчи с церемония? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Djarov 1 #31 Отговорено 12 Август, 2008 хах не....обаче щего направя сам да си говори..... аз съм оптимист Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest mikereto #32 Отговорено 12 Август, 2008 добре,добре ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest misho #33 Отговорено 12 Август, 2008 Аз смятам, че малко започвате да се отклонявате от темата като цяло.Към автора - ако търсиш ВТИ, само за да се доказваш, може и да ти прозвучи грубо, ама ще е по-добре да не пишеш вече в този форум, а в един друг (не споменавам точно име за да избегна дразги). Там на спокойствие се мерят "пишки" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valexy2008 0 #34 Отговорено 8 Септември, 2008 здравейте колеги,аз съм начинаещ фен на ||-|| (( )) ||\|| || )) //-\\ !!!. и се чудя каква колица да си зема... VTI или обикновенно купенце с D15 ВТИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове