Jump to content
Djarov

колеги дайте съвет

Recommended Posts

здравейте колеги,аз съм начинаещ фен на ||-|| (( )) ||\|| || )) //-\\ ;). и се чудя каква колица да си зема... VTI или обикновенно купенце с D15 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха, ха, интересен въпрос. Погледни си в джоба и сам ще си отговориш. Можеш и да прочетеш малко наоколо. :)

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха, ха, интересен въпрос. Погледни си в джоба и сам ще си отговориш. Можеш и да прочетеш малко наоколо. ;)

Така е при vti почваш от 10 000 нагоре,а а при D15 може и от 3 000 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д15 са станали страшно евтини,ама и вти са паднали цените и зависи все пак 5-а или 6-а генерация искаш.ако си навит на вти трябва да е хеч или седан,шот купето е 125кс най-много(ЕСИ).Така че сам си прецени как ще ти е по джоба и подръжката и разхода е малко повече на вти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vtec-а по принциш ще ми гори по малко от обикновенния нали ?! .... ;) ам верно ли че от пълна генерация се преебава двигатела ;)

Редактирано от mikereto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност в-тека се включва от 5000-5200 оборота някъде,незнам точно защото аз нямам,ама според ако караш в тия не мислиш ли,че няма да ти гори малко,шот си я изпъваш колицата.Като си я караш в ниски обороти,ще ти гори малко.Има и икономичен втек - VTEC-E той гори по - малко,незнам не съм се возил на такъв,някой друг ще ти каже,ама зависи какво търсиш и искаш и според мен вземи да попрочетеш малко темички тука от по старите,има толкова теми интересни,които съм чел още ехеее.И тогава може да получиш някои отговори

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш възможност вземи VTI не се чуди

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vtec-а по принциш ще ми гори по малко от обикновенния нали ?! .... ;) ам верно ли че от пълна генерация се преебава двигатела !!!

единствения който може да прецака двигателя си ти братле и никой друг !!! но и стова ще се узориш де !!! купи си 5та вти ако искаш по нова си вземи 6та вти но ще е една идея по бавна !!! а купенцето си е яко имал съм 2 купета и 101 и 125 коня ;) зависи какво ще искаш ако търсиш колкото се може по бърза кола 5та хе4 вти !!! а парите според късмета !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата по нагоре е прав,погледни парво в джоба.Ако там има достатъчно,значи задаваш отговори! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. И аз, като колегата съм начинаещ фен, и точно този въпрос ме мъчи тези дни. Първоначално се бях спрял 100% на VTI, но като разгледах по автокъщи, обяви, видях че немога да си намеря. Вече започвам да се замислям дали да не си взема 1.4 (90HP). Поразгледах темите, но все още немога да преценя какво му е по-лошото на този двигател. До колкото разбрах, разхода е почти еднакъв, но незнам как стоят нещата с ускорението например.ПП: Забравих да спомена, че съм се спрял на 6-та генерация.

Редактирано от Nike2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ускорението на въпросните д14 /90 коня/ и б16/вти160 коня/ е нещо като да ритнесх консервна кутия :worthy: ей тва горе доло ще усетиш с вти ,и точно това няма да усетиш с 90 те коня :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко се обърках. Имах предвид V-TEC 115HP и D14 90HP, защото по таблиците дават разлика в ускорението от половин секунда. Незнам, вече все повече започвам да се замислям над 1.4 :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nike2, може би бъркаш понятията... VTI и Vtec... Виж тука намерих едно обяснение което може да хвърли малко светлина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

освен ,че е хонда друг косур няма :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имат и друг кусур, пристрастяват към високи обороти :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даа, карането все в преразход се брои за пристрастяване :) ,но тогава и кефа е най голям :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:):):) хах,....добре де.... щото съм чувал че в по форсираните двигатели има по малко живот ..:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм чувал че ако се грижиш добре за двигателя, живее доста дълго :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кое му е форсираното , това ,че другите немогат да правят двигатели е отделен въпрос :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:):):) хах,....добре де.... щото съм чувал че в по форсираните двигатели има по малко живот ..:)

Живота на двигателя е доста сложна формула на подръжката, качеството на използвани материали, експлоатационни условия, и разбира се задкормилно устройство. За здравината на Японския двигател като цяло не се притеснявай. Мисля че ръждата под калници, и места на които целотата на детайла е била нарушена е доста по-тревожно :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си близо до Варна, звънкай,ще ти дам да покараш моята и тогава съм сигурен,4е ще си решиш без да питаш пове4е. Успех в избора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ем имам тука едни приятелчета с някви бмв-та Е30ки ,... и просто изкам да им затворя устите :plane: един друг приятел си взе англичанка,... 1.6 и е много доволен, и аз съм е карал колицата и е супер ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Само да те поправя малко на 16 милиона VTEC двигателя :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да те поправя малко на 16 милиона VTEC двигателя :plane:

Ами аз съм написал над 1 милион... защото не зная какъв е точният им брой ;} Благодаря за поправката все пак

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, рискуваш наистина да се пристрастиш. Имах два рекса v-tеc и въпреки че ми се наложи да сменя автомобила още тъгувам за ТОЗИ кеф, който започва след 6000 оборота :angry: . Няма такъв автомобил за времето си. А и самият факт, че не се намират много е достатъчно красноречив.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така е, просто щото си мислят ще тяхните бмв-та са някви космически кораби от 88 година , и че нямат минаване ,...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така е, просто щото си мислят ще тяхните бмв-та са някви космически кораби от 88 година , и че нямат минаване ,...

Колкото и да ми е неприатно, вървят си тея БМВ-та :-( Ако е някое 2.3, е30 не е и много тежко, задното предаване винаги дава предимство при старт .... Но пък си е кошница :) Това че някой може да те дръпне на стартче не означава че кара самолет ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ем, 2.0 мотор 129 коня 6 цилиндъра на 200000 километра,.таратайки.....едно приятелче с една англичанка ги къса 1.6 115 коня ;):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ем, 2.0 мотор 129 коня 6 цилиндъра на 200000 километра,.таратайки.....едно приятелче с една англичанка ги къса 1.6 115 коня ;):)

Батко, що не си купиш самолет по-добре?! Това си е чисто пишкомерие... дай да си купя по-хубава кола от Гошо, за да му покажа, колко му е гадна колата. Нали не мислиш, че след като го дръпнеш с две коли, онзи ще извади нобелова награда от багажника на БМВ-то и ще ти я връчи с церемония?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хах не....обаче щего направя сам да си говори..... аз съм оптимист :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest misho

Аз смятам, че малко започвате да се отклонявате от темата като цяло.Към автора - ако търсиш ВТИ, само за да се доказваш, може и да ти прозвучи грубо, ама ще е по-добре да не пишеш вече в този форум, а в един друг (не споменавам точно име за да избегна дразги). Там на спокойствие се мерят "пишки"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги,аз съм начинаещ фен на ||-|| (( )) ||\|| || )) //-\\ !!!. и се чудя каква колица да си зема... VTI или обикновенно купенце с D15 :lol:

ВТИ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...