darius 922 #1 Публикувано 2 Юли, 2008 Надявам се да споделите в тази тема,как да се олекоти колата!Докъде можем безопасно да сваляме килограми.Как се постига баланс?-Преден капак от карбон или стъклопласт.-Задни странични стъкла от плексиглас и с фолио да не се драскат . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #2 Отговорено 2 Юли, 2008 Седалаки, кори, резервна гума (заменяш с флакон) Зависи за какво ще олекотяваш и какво искаш да постигнеш.Има хора които си махат Абс-а дори и задната чистачка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tazzz 13 #3 Отговорено 2 Юли, 2008 (Редактирано) О сега всички ще изредят, как са махали машинки за стъкла, седалки, чистачки, уреди и т.н И аз се бях зарибил по олекотяване и минах през тези неща. Хубаво е ( това според мен ) първо да си направиш баланса на колата 50 на 50 и да вкараш хубави спирачки, за да може да спреш в един момент, след като я свалиш с 200 кила Аз лично бях махнал следните неща по един стар ЦРХ 2 г : ( стана адски некомфортна но имах и един седан за в града )- преместих акумулатора в багажника ( така се постига почти 50/50 + доста място за хубав филтър )- отпред и отзад смених накладки ( в това ми се изрази хубавата спирачна с-ма , понеже са си 4-ри диска )- махнах задната седалка- пасажерската седалка- задната кора- задните страници + фланците за говорителите, говорители и т.н- мокета ( без майтап, това са едно 5 кила )- тапицерията на тавана- барчето около ръчната- централната конзола- пластамасите по багажника + тези в багажния отцех- арматурното табло със жабката- кори на вратите + машинки за стъклата и централното + машинките на огледалата - за резервна гума, интрументи, крикове и т.н мисля, че е ясно- махнах и подкалниците - махнах и машинките на колатните, оставих само шоферския- също се разделих и със шибидаха и електрониката около него Сега не се сещам за друго, имам някъде и снимки, ще ги изнамеря да ги постна. Резулатата беше разлика от около 200 кила, което за рекс, който тежи 900 и неще беше добър ефект , но комфорта вътре, както и шума от джижението стават непоносими за ежедневно возене. Редактирано 2 Юли, 2008 от tazzz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest RENZO #4 Отговорено 2 Юли, 2008 Капак - КАРБОН - понеже стъклопласта е сравнително тежък а няма и същите качества.Стъклата - плексиглас. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #5 Отговорено 2 Юли, 2008 ефекта е точно 4.5кг надолу. Шибедах-а е 15кг. tazzz, съжалявам но няма да се съглася с теб. 200кг са мноооого и повярвай ми последно време меря колко свалям от колата и до тук и 100кг не съм свалил, а съм почти като манерка отвътре. Всъщност свалил съм всичко освен таблото и корите на вратите и до тук съм олекотил около 50-70кг - преместих акумулатора в багажника ( така се постига почти 50/50 + доста място за хубав филтър ) колите ни са доооооста далеч от 50/50 а и повечето олекотяване е по задницата, така че не се залъгвай, че с акумулатора си докарал 50/50. А и всъщност на кола с предно не ни е нужно 50/50. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tazzz 13 #6 Отговорено 2 Юли, 2008 В интерес на истината не съм мерил кое колко е, но само шибидаха, резервната, пожарогасителя, помпата, крика и инструментите са 50 кг...както и да е, а това с мокета и ти си го сторил виждам, 4.5 казваш, значи бях близо, аз на ръка заложих на 5 кг А за 50/50 по скоро с цел стабилност го мислех, отколкото за сцепление, с предно не съм гонил сцепление Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tinki 1 #7 Отговорено 2 Юли, 2008 Освен мокета и асфалта е изтъргал май(със сух лед )........и той е към 15кг Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest K1r1L #8 Отговорено 2 Юли, 2008 (Редактирано) зна4и несравняеваите 4 генерация с 6-та оная има доста за сваляне (6-та) 4-та напрактика няма нищо всичко и е по леко от на 6-та;Пшибидаха тежи 18-20 кг на 5-6 ген стъкления тая боя дето 4.5 кг при 5-6-та е 10 кгрезервна гума с интрументи са още 20 кгдо тук стават 50 сваляне на климатик още 20 70 кг общо взето. ги сваляш без проблем ;) ако искаш се лишиш от ектри ще казвам още неща ел джамовете по 5 кг на врата (заменяне с ръчни)ти си с 2-е 10 кг някаде ел огледа към механични още 2-3 кгспортни седалки с тегло 5-6 кг на седалка оригиналните са 14 някаде още 10 кг до тука става към 80-90 кг надолу.капак оригиналняи мисля 4е е 14-6 кг приблизително стъклопласта 6-7 .капака.(за нещастие не е много здрав.) стъклата задните още по ~ 3 kg на стъкло .100 кг може ги сваляш ти решаваш до каде може да стигнеш 100 кг при 1.6 мотор са 0.5 секунди на 400 метра Редактирано 2 Юли, 2008 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest tazzz #9 Отговорено 2 Юли, 2008 Ако се правят колите за драг и се гледат и части от секундата, не е лоша идея, премахването на брони и основи на броните и заменянето с нещо по-леко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest K1r1L #10 Отговорено 2 Юли, 2008 Ако се правят колите за драг и се гледат и части от секундата, не е лоша идея, премахването на брони и основи на броните и заменянето с нещо по-леко за драг и друрги видове састезания олекотяване = лишаване от глезотиики . може би и малко падане на разхода на автомобила. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest K1r1L #11 Отговорено 2 Юли, 2008 сега се сещам за още олекотена спортна генерация и олекотен маховик може още 4-5 кг да смъкнеш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest no1else #12 Отговорено 2 Юли, 2008 в интернет вече се продават освен карбонови капаци за 5ген, така също и карбонова 3-та врата която тежи само 3.5кг и карбонов таван Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest tazzz #13 Отговорено 2 Юли, 2008 Не съм запознат с качествата на карбона, но за таван не бих го рискувал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #14 Отговорено 2 Юли, 2008 на снимките горе свалям асфалта със сух лед. асфалта беше 4.5кг мокета отдавна съм го махнал. Него не го измерих, но и той беше около 5кг. Днес ако имам време ще измеря колата, за да имам по-точна представа, макар че знанието колко тежи няма да ме направи по-бърз, но е интересно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #15 Отговорено 2 Юли, 2008 на снимките горе свалям асфалта със сух лед. асфалта беше 4.5кг мокета отдавна съм го махнал. Него не го измерих, но и той беше около 5кг. Днес ако имам време ще измеря колата, за да имам по-точна представа, макар че знанието колко тежи няма да ме направи по-бърз, но е интересно с мокета да и стават ~10 kg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tazzz 13 #16 Отговорено 2 Юли, 2008 1net къде ще я мериш ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #17 Отговорено 2 Юли, 2008 спортното окачване също ми се стори по леко от фабричното. с малко но пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #18 Отговорено 3 Юли, 2008 Като видях снимките на колата на Емо и се стреснах леко. Какво ще кажете за резервоара,ако се замени с по-малък,примерно 4л.Колко бензин трябва за 400м? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #19 Отговорено 3 Юли, 2008 вчера на кантара казаха 960кг (аз бях в колата и тежа точно 60кг, резервоара е една идея над половината: ~20кг) а после ще ми разправят че хондите били по 700кг (tazzz, не говоря за теб, просто витае някакво такова мнение) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest K1r1L #20 Отговорено 3 Юли, 2008 е значи колата е ~880 kg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BorisD 1 #21 Отговорено 3 Юли, 2008 Братлета може да си надупчите вратите с бормашина , като ония с Ладите(бегачки) ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #22 Отговорено 3 Юли, 2008 ...като гледам как сте я подкарали ще заприлича на консервена кутия може и ехо да се получи в купето като на Вартбурга Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tape 13 #23 Отговорено 6 Юли, 2008 (Редактирано) Имаше няколко теми в хонда-тех.цом от един потребител..Описваше как олекотява 5 ген хеч със снимки и после мереше всяко нещо колко тежи...имам ги свалени някъде из ПЦ-то.Иначе най -верятно си седят още в хонда-тех -а само не знам снимките дали са има валидни Беше някъде в раздела на сивик/дел сол/ стикната тема ...FAQ или DIY... interior ...Все пак ако не ги намерите и ви трябват много мога да се разтърся и да ги пратя на някой П.с> сега погледнах ... http://www.honda-tech.com/zerothread/1998336Интериор Ремуувал... потребителя е VX ..може да го потърсите и теми, които е пускал...снимките обаче са dead links... Редактирано 6 Юли, 2008 от at_chuchev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #24 Отговорено 6 Юли, 2008 (Редактирано) и аз съм я разглеждал тази тема ако някои може да я изрови ще е много полезен ! Редактирано 6 Юли, 2008 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Brutalism 1 #25 Отговорено 6 Юли, 2008 Тая тема ми заприличва малко за спорт и тунинг,отколкото технически въпроси Казанчето за чистачките и все ще има още други работи при двигателя за махане,джантите също са важни,моите стоманените си тежат и някоя броня може да се махне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Martin Raynov 29 #26 Отговорено 6 Юли, 2008 (Редактирано) Лично аз олекотих моя ЦРХ 2ген.ВТ със около 80 кг.Първо се разделих със кожените седалки и кожените кори на вратите.Махнах климатичната инсталация,металната кора над ЕКУ-то,задната чистачка с машинката и задното крило,ел машинките за стъклата,няколко излишни гърнета от ауспухната система.Също така изстъргах асвалтлака от пода,изрязах праговете под пластмасите,махнах страничните пластмасови лайсни,шибидаха и задните колани.Има и доста дребни детайли,които сумарно правят около 5-6 кила.Това олекотяване не ми костваше средства,като напротив-продадох климатичната инсталация и некои други нещица. Следващият етап от олекотяването изисква влагането на средства-преден и заден капак(карбонови),спортни седалки(карбонови),слагане на по-леки и с по-добра аеродинамика странични огледала,леки джанти(ОЗ Ултралегера ми е мечта-4,9 кг.).ВниманиеПо-горе изброените неща отговарят на изискванията на БФДР,без да се налага монтирането на Роллкейдж,а също така и нема проблеми за пред КАТПС:Ако си мразите колата можете да я олекотите до неузнаваемост Редактирано 6 Юли, 2008 от BoykoBorisov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Naz 0 #27 Отговорено 6 Юли, 2008 (Редактирано) Значи моята кола сега след удара ако я възстановявам е идеална за целта /няма нито една екстра/ половината работи които изборихте ги няма, остава седалки, кори и мокет. И някой по-вървечен двигател че тва 1.3 ... Запалихте ме с това олекотяване. А колко ще натовари ако се сложи roll cage поне над главата ? Нещо такова: това второто най-се доближава до идеята ми: http://images.importtuner.com/features/040...age_Painted.jpg http://images.hondatuningmagazine.com/feat...l_Cage_View.jpg http://volvospeed.com/Pics/Mods/cage.jpg Редактирано 6 Юли, 2008 от Animal Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
da6kata 8 #28 Отговорено 6 Юли, 2008 (Редактирано) Значи моята кола сега след удара ако я възстановявам е идеална за целта /няма нито една екстра/ половината работи които изборихте ги няма, остава седалки, кори и мокет. И някой по-вървечен двигател че тва 1.3 ... Запалихте ме с това олекотяване. А колко ще натовари ако се сложи roll cage поне над главата ? Нещо такова: това второто най-се доближава до идеята ми: http://images.importtuner.com/features/040...age_Painted.jpg http://images.hondatuningmagazine.com/feat...l_Cage_View.jpg http://volvospeed.com/Pics/Mods/cage.jpg ако за това става въпросhttp://images.hondatuningmagazine.com/feat...l_Cage_View.jpg това не е ролбар или ролкеийдж а това е стрътбар просто е захфанат на повече точки и е по подсилен така Редактирано 6 Юли, 2008 от da6kata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Naz 0 #29 Отговорено 6 Юли, 2008 Добре де, стрът бар не е ли гредата която ти държи бомбетата на амортесьорите? А ова не е ли точно roll bar/roll cage? /от roll - преобръщам се; bar/cage - тук е ясно../ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Noodle #30 Отговорено 7 Юли, 2008 За леки джанти погледнете тук http://www.wheelweights.net класификация на около 4000 модела джанти по тежест, размер и тн. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sa8o 63 #31 Отговорено 7 Август, 2008 на снимките горе свалям асфалта със сух лед. асфалта беше 4.5кг мокета отдавна съм го махнал. Него не го измерих, но и той беше около 5кг. Днес ако имам време ще измеря колата, за да имам по-точна представа, макар че знанието колко тежи няма да ме направи по-бърз, но е интересно тръгнал съм да си олекотявам рекса и стигнах до смолата (или каквото е точно там на пода )и не смея да го пипам засега да не остане грозно. Искам да попитам как точно се маха със този сух лед, каква е точно процедурата, защото аз мислех да го нагрявам с пистолет за горещ въздух и шпатула Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest darius #32 Отговорено 17 Септември, 2008 Работя по олекотяването и мога най-щасливо да заява, че вече ще и тежа на мойта колица с 8кг по-малко.(от 84 на 76).Ако някой се интересува как,ще му пратя хранителния си режим ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове