Jump to content

Recommended Posts

Здравейте.От няколко дни не ми пали колата когато е загряла на нормалната си температура. Когато е студена си пали от първия път но загреели чак на 5-6 пат пали?. Бензиновата помпа си зарежда чека си светка и си загасва но не пали, върти напразно и чека светка, но когато запали повече чека не ми свети не ми показва че някаде има грешка. Отидох до един маистор които беше 90% сигурен 4е е от горивния филтър и неподава гориво. Купих нов, макар 4е сегашният ми филтър е на не повече от 700-800 км. марката е JC японски. Новия филтър които взех нестана за моя д15б2 и го върнах сега пак съм си със стария. Майстора ми е прочистл горивната система и каза че е готова надругия ден си я взимам колата въртя клуча и пали не както преди на 2-та секунда а задържам повечко време докато запали. Днес дори на студен двигател отказа да запали, когато загря си нямаше проблеми палеше си от ряз. Свещите ми са на 2 месеца NGK, делкото е ново не съм го сменял. Бях на диагностика преди да ми започне да прави номерата и ми казаха че ламбда сондата прекъсвала ЛЕКО и ще доиде момент когато ще откаже, но засега нямало да ми прави проблеми. Възможно ли е да е от ламбда сондата, или бензинова помпа. П.П. Ако може някои да помогне ще съм му благодарен. Ако ли не ще обикалям сервизите докато някой открие проблема :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

правеше ми същия проблем, докато не смених дистрибуторната капачка и не презапоих "главното реле" (main relay)свали я и огледай за пукнатини и износвания, и дали графита в средата не се е износил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще си щамповам фланелка "не пали?! а ти презапои ли главното реле?" :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

а ти презапои ли главното реле?" :P

Не, още несъм се занимавал с него, дори незнам как изглежда само знам че е някаде под волана, тогава на срещата когато ми казахте за това реле 4е се намира под волана. Дистрибуторната капачка била нова поне така каза маистора на когото я оставих да я оправя. :P;). П.П. Дали проблема идва от това реле и ако може да ми кажете как изглежа релето и какво точно трябва да се презапои ще се опитам да го оправя. Редактирано от tiankata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако пуснеш едно търсене за Main Relay или Главно реле , ще намериш сигурно 50 резултата , обяснения снимки картинки схеми и каквото си пожелаеш, една от най-обсъжданите до момента теми е това ... след "колко коня ще кача след като сложа спортен филтър" :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почни от по-лесното- провери първо масата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе какви 10 кинта :lol: tianka, ела до нас, черпиш една бира и ще ти го направя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе какви 10 кинта :) tianka, ела до нас, черпиш една бира и ще ти го направя ;)

Това е вариант, само да ми остане време да доида. Благодаря за предложената помощ , успя да ме изненадаш :lol::);) Почерпката ще я получиш дори и да не се оправи проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше преди едни снимки как изглежда релето преди и след запояване.Някой може ли да ги открие, че нещо ми се губят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здрасти грацки незнам дали се познаваме но може да се запознаем някаде по града. И аз имам подобен проблем с паленето и се се каня да е закарам на майстор но време не остава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми пичове мен това ми прилича на проблем в бобината на запалителната уредба,няколко пъти сам се сблусквал с такъв проблем на разни хюндаи и други кореиски чекии и винаги като почне да прави така е бобина та,лошото че може да си сигорен само със смяна на въпросната,успех :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми пичове мен това ми прилича на проблем в бобината на запалителната уредба,няколко пъти сам се сблусквал с такъв проблем на разни хюндаи и други кореиски чекии и винаги като почне да прави така е бобина та,лошото че може да си сигорен само със смяна на въпросната,успех Публикувано изображение

 

Здравейте колеги,

Христос Воскресе!

 

Знам, че не е ден за работа, ама съм на работа и няма работа и реших да се заема с колата.

Като е загряла пали от вторият път и то с подаване на газ, поне половината от хода на педала, и доста върти стартера.

Налага се дори да се напиням на педала, за да запали някой път.

Студена пали нормално.

Колата има газова уредба Ловато обикновенна. Иначе е английски сивик 1.6 Втек Д16у2 10.1995г.

Досега си и бях хванал цаката и си я палех с натиснат педал, напоследък обаче и това не помага- гасне и от вторият опит с повечко вяра става.

Като я запаля два три пъти на бензин и го няма този проблем. Пали си и топла, което също ме озадачава, че съм чувал че кабелите и свещите са по-капризни към газ.

 

Тръгнал съм да проверявам всички мнения тука във форума. Ето и резултатите:

Кабели - не знам кога са сменяни последно, но не хвърлят искри като ги гледам на тъмно

Свещи (ИРИДИЕВИ NGK) - не знам кога са сменянни, но не мисля че е от тях. Като си купих колата беше на 155 000 и беше пак така. Само с ключ и без газ нямаше запалване. От тогава досега съм минал 30 000 км с тия свещи. Промяна в разхода няма. Няма омасляване вадих ги гледах ги. Керемиден цвят са си. Нямат нагар. Гледа ги колега, казва че малко са изхабени ама има живот в тях. Друго, което ме кара да ги отпиша от проблема е, че съм ги сменял със стоковите за тест и ралика в паленето нямаше.

Капачка делко - гледах я за окиси няма.Имам и една стара останала от старият собственик, смених я с нея ралика няма.

Палец - гледах го това нещо, не разбирам много от него има ли шанс да прави така и евентуално кви пари струва и нали може да се сменя отделно ?

Бобина - е те тука ми е най-голямото съмнение от изчетените теми. Значи там проблемът е следният. Не знам как е станало, но пружинката на самата бобина доста се е изкривила. Не знам дали прави хубав контакт с капачката на делкото. Иначе сваля ли се като отделен компонент тя да я замеря ?

Комутатор - това не съм го изследвал ощеПубликувано изображение Ама доколкото разбрах от темите, ако то не работи нема палене at all.

Главно реле - доста се надявах да е от него, тъй като е свързано с много малко работа. Днес го докопах и го разглобих. Освен некви малки капки от там запоителни материали, друго не се вижда.

Прикачавам снимка, доколкото може да се види, за да чуя и мнението на по-разбиращите. Аз лично не виждам да има студена спойка. Main Relay

IAC датчик - беше ми побъркал колата преди половин година. Изгоря ми масло и антифриз този датчик. От паленето на колата започваше да се опитва да гасне и да вдига оборотите и така постоянно.Изчистиха го в сервиз и се оправи. Напоследък забелязвам, че примерно в момента в който стрелката на температурата на водата започва да отлепя, може би пак датчика се ебава. започва да придърпва колата да няма мощ, но после като си загреее вече над синьото и се оправя. Този датчик при палене играе ли ?

 

Общо взето е това което си мисля, че е причина. Не е никак малко. НЕ е стартер със сигурност той си върти. НЕ е акумуалтор паля по 10 пъти един след друг и е сменян преди половин година и не е някой боклук от 80 лв.

 

 

Благодаря предварително!

Весело изкарване на празниците!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и така си свалил главното реле-мини му спойките с поялника-за 5 минути работа е и после да си спокоен че няма да ти прави номера то поне!Студената спойка не винаги се вижда на пръв поглед и с просто око-затова ги презапой за всеки случай .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и така си свалил главното реле-мини му спойките с поялника-за 5 минути работа е и после да си спокоен че няма да ти прави номера то поне!Студената спойка не винаги се вижда на пръв поглед и с просто око-затова ги презапой за всеки случай .

Здравейте,е аз го сложих вече релето. Ама си изглеждаше много добре и ако карам колата само на бензин си пали чатмаклийка топла студена - няма ядове. Така че от него мисля че не е. Сега си свалям Аутодата и ще замеря бобини и кабели да видим дали са в нормите. Също ще проверя този IAC датчик да видя волжата му как или там каквото се мери. Мисля да започна с най евтините части- палец първо после дистрибуторна капачка, кабели. Ама пак казвам на бензин не го прави. Знам че газта е по претенциозна към свещи и кабели дали те не заминават ? И друго което ми е важно е да разбера тази пружинка от бобината, която има една пръжинка дето влиза в една дупка на капачката прави ли нещо като цяло, защото е крива и не съм сигурен влиза ли точно там където трябва ?Мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...