tiankata 7 #1 Публикувано 19 Юни, 2008 Здравейте.От няколко дни не ми пали колата когато е загряла на нормалната си температура. Когато е студена си пали от първия път но загреели чак на 5-6 пат пали?. Бензиновата помпа си зарежда чека си светка и си загасва но не пали, върти напразно и чека светка, но когато запали повече чека не ми свети не ми показва че някаде има грешка. Отидох до един маистор които беше 90% сигурен 4е е от горивния филтър и неподава гориво. Купих нов, макар 4е сегашният ми филтър е на не повече от 700-800 км. марката е JC японски. Новия филтър които взех нестана за моя д15б2 и го върнах сега пак съм си със стария. Майстора ми е прочистл горивната система и каза че е готова надругия ден си я взимам колата въртя клуча и пали не както преди на 2-та секунда а задържам повечко време докато запали. Днес дори на студен двигател отказа да запали, когато загря си нямаше проблеми палеше си от ряз. Свещите ми са на 2 месеца NGK, делкото е ново не съм го сменял. Бях на диагностика преди да ми започне да прави номерата и ми казаха че ламбда сондата прекъсвала ЛЕКО и ще доиде момент когато ще откаже, но засега нямало да ми прави проблеми. Възможно ли е да е от ламбда сондата, или бензинова помпа. П.П. Ако може някои да помогне ще съм му благодарен. Ако ли не ще обикалям сервизите докато някой открие проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #2 Отговорено 19 Юни, 2008 правеше ми същия проблем, докато не смених дистрибуторната капачка и не презапоих "главното реле" (main relay)свали я и огледай за пукнатини и износвания, и дали графита в средата не се е износил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #3 Отговорено 19 Юни, 2008 ще си щамповам фланелка "не пали?! а ти презапои ли главното реле?" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tiankata 7 #4 Отговорено 19 Юни, 2008 (Редактирано) а ти презапои ли главното реле?" Не, още несъм се занимавал с него, дори незнам как изглежда само знам че е някаде под волана, тогава на срещата когато ми казахте за това реле 4е се намира под волана. Дистрибуторната капачка била нова поне така каза маистора на когото я оставих да я оправя. . П.П. Дали проблема идва от това реле и ако може да ми кажете как изглежа релето и какво точно трябва да се презапои ще се опитам да го оправя. Редактирано 19 Юни, 2008 от tiankata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #5 Отговорено 19 Юни, 2008 ако пуснеш едно търсене за Main Relay или Главно реле , ще намериш сигурно 50 резултата , обяснения снимки картинки схеми и каквото си пожелаеш, една от най-обсъжданите до момента теми е това ... след "колко коня ще кача след като сложа спортен филтър" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slayer 25 #6 Отговорено 20 Юни, 2008 Почни от по-лесното- провери първо масата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #7 Отговорено 20 Юни, 2008 абе какви 10 кинта tianka, ела до нас, черпиш една бира и ще ти го направя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tiankata 7 #8 Отговорено 20 Юни, 2008 абе какви 10 кинта tianka, ела до нас, черпиш една бира и ще ти го направя Това е вариант, само да ми остане време да доида. Благодаря за предложената помощ , успя да ме изненадаш Почерпката ще я получиш дори и да не се оправи проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bebcho 1 #9 Отговорено 20 Юни, 2008 Имаше преди едни снимки как изглежда релето преди и след запояване.Някой може ли да ги открие, че нещо ми се губят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Борислав 23 #10 Отговорено 26 Декември, 2008 здрасти грацки незнам дали се познаваме но може да се запознаем някаде по града. И аз имам подобен проблем с паленето и се се каня да е закарам на майстор но време не остава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailoradoev73 0 #11 Отговорено 27 Декември, 2008 Ми пичове мен това ми прилича на проблем в бобината на запалителната уредба,няколко пъти сам се сблусквал с такъв проблем на разни хюндаи и други кореиски чекии и винаги като почне да прави така е бобина та,лошото че може да си сигорен само със смяна на въпросната,успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pothead 0 #12 Отговорено 5 Май, 2013 Ми пичове мен това ми прилича на проблем в бобината на запалителната уредба,няколко пъти сам се сблусквал с такъв проблем на разни хюндаи и други кореиски чекии и винаги като почне да прави така е бобина та,лошото че може да си сигорен само със смяна на въпросната,успех Здравейте колеги,Христос Воскресе! Знам, че не е ден за работа, ама съм на работа и няма работа и реших да се заема с колата. Като е загряла пали от вторият път и то с подаване на газ, поне половината от хода на педала, и доста върти стартера. Налага се дори да се напиням на педала, за да запали някой път. Студена пали нормално. Колата има газова уредба Ловато обикновенна. Иначе е английски сивик 1.6 Втек Д16у2 10.1995г. Досега си и бях хванал цаката и си я палех с натиснат педал, напоследък обаче и това не помага- гасне и от вторият опит с повечко вяра става. Като я запаля два три пъти на бензин и го няма този проблем. Пали си и топла, което също ме озадачава, че съм чувал че кабелите и свещите са по-капризни към газ. Тръгнал съм да проверявам всички мнения тука във форума. Ето и резултатите: Кабели - не знам кога са сменяни последно, но не хвърлят искри като ги гледам на тъмно Свещи (ИРИДИЕВИ NGK) - не знам кога са сменянни, но не мисля че е от тях. Като си купих колата беше на 155 000 и беше пак така. Само с ключ и без газ нямаше запалване. От тогава досега съм минал 30 000 км с тия свещи. Промяна в разхода няма. Няма омасляване вадих ги гледах ги. Керемиден цвят са си. Нямат нагар. Гледа ги колега, казва че малко са изхабени ама има живот в тях. Друго, което ме кара да ги отпиша от проблема е, че съм ги сменял със стоковите за тест и ралика в паленето нямаше. Капачка делко - гледах я за окиси няма.Имам и една стара останала от старият собственик, смених я с нея ралика няма. Палец - гледах го това нещо, не разбирам много от него има ли шанс да прави така и евентуално кви пари струва и нали може да се сменя отделно ? Бобина - е те тука ми е най-голямото съмнение от изчетените теми. Значи там проблемът е следният. Не знам как е станало, но пружинката на самата бобина доста се е изкривила. Не знам дали прави хубав контакт с капачката на делкото. Иначе сваля ли се като отделен компонент тя да я замеря ? Комутатор - това не съм го изследвал още Ама доколкото разбрах от темите, ако то не работи нема палене at all. Главно реле - доста се надявах да е от него, тъй като е свързано с много малко работа. Днес го докопах и го разглобих. Освен некви малки капки от там запоителни материали, друго не се вижда. Прикачавам снимка, доколкото може да се види, за да чуя и мнението на по-разбиращите. Аз лично не виждам да има студена спойка. Main Relay IAC датчик - беше ми побъркал колата преди половин година. Изгоря ми масло и антифриз този датчик. От паленето на колата започваше да се опитва да гасне и да вдига оборотите и така постоянно.Изчистиха го в сервиз и се оправи. Напоследък забелязвам, че примерно в момента в който стрелката на температурата на водата започва да отлепя, може би пак датчика се ебава. започва да придърпва колата да няма мощ, но после като си загреее вече над синьото и се оправя. Този датчик при палене играе ли ? Общо взето е това което си мисля, че е причина. Не е никак малко. НЕ е стартер със сигурност той си върти. НЕ е акумуалтор паля по 10 пъти един след друг и е сменян преди половин година и не е някой боклук от 80 лв. Благодаря предварително! Весело изкарване на празниците! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #13 Отговорено 5 Май, 2013 Така и така си свалил главното реле-мини му спойките с поялника-за 5 минути работа е и после да си спокоен че няма да ти прави номера то поне!Студената спойка не винаги се вижда на пръв поглед и с просто око-затова ги презапой за всеки случай . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pothead 0 #14 Отговорено 7 Май, 2013 Така и така си свалил главното реле-мини му спойките с поялника-за 5 минути работа е и после да си спокоен че няма да ти прави номера то поне!Студената спойка не винаги се вижда на пръв поглед и с просто око-затова ги презапой за всеки случай .Здравейте,е аз го сложих вече релето. Ама си изглеждаше много добре и ако карам колата само на бензин си пали чатмаклийка топла студена - няма ядове. Така че от него мисля че не е. Сега си свалям Аутодата и ще замеря бобини и кабели да видим дали са в нормите. Също ще проверя този IAC датчик да видя волжата му как или там каквото се мери. Мисля да започна с най евтините части- палец първо после дистрибуторна капачка, кабели. Ама пак казвам на бензин не го прави. Знам че газта е по претенциозна към свещи и кабели дали те не заминават ? И друго което ми е важно е да разбера тази пружинка от бобината, която има една пръжинка дето влиза в една дупка на капачката прави ли нещо като цяло, защото е крива и не съм сигурен влиза ли точно там където трябва ?Мерси предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове