bObChU 1 #1 Публикувано 7 Юни, 2008 колеги искам да попитам по-специялно хората от вас,които карат малкия в-тек 125 кс.На колко Хил. оборора ви бие прекъсвача,защото забелязах доста странно нещо при мени не мога да си го обясня!попринцип съм забелязвал много пъти,че прекъсва на 7300-7400,но днес така реших да изръчкам малко и се спря на 7000,при което останах доста учуден и все още съм!!!благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #2 Отговорено 7 Юни, 2008 (Редактирано) аз съм виждал 2-3 до сега и на всички беше от 7400 до 7700;) под 7400 не съм виждал един видна Д16з. 6-7-9 мотори Редактирано 7 Юни, 2008 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Stefan Milev #3 Отговорено 7 Юни, 2008 Потвърждавам за над 7400. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Izanagi #4 Отговорено 7 Юни, 2008 Точно на 7300 е , при мен прекъсвача се появяваше от 5800 до 7000 , но се оказа че си е бил винаги на 7300 , а оборотомера лъже.Оная яката джаджа Инфоборд показа , че всеки път си е на 7300 , а оборотомера си показва каквото си иска Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest bobchu #5 Отговорено 7 Юни, 2008 незнам но съм леко притеснен,защото до днес винаги ми е достигала колата до толкова 7300-7400 а сега кове на 7000,някои може ли да обясни от какво може да се получи това? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest K1r1L #6 Отговорено 7 Юни, 2008 (Редактирано) на мен преди на вти-то ми биеше по рано прекасвач на 7700-800.и ми пресветваше чека при мен се оказа от някакъв ламбда емулатор след като го отстраних и всичко се оправи na 8100-200 изключваше последно и почна да върви доста повече( в високите) Редактирано 7 Юни, 2008 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #7 Отговорено 7 Юни, 2008 ....на мен на място като я изрежа ми удря на 5000/5500 иначе после на скорост 6000/6200 засега ....по каталог я дават 7400 но на едно момче са ми казвали,че му удря на 8000 по принцип на Z9 имало колебания на изключвателя май в повечето случаи .....аз си мисля,че оборотомера ми нещо на отчита правилно щото гледам в Youtube на на 2-ра на 7000 правят 95км/ч и моята някъде там ми прекъсва а оборото мера ми показва 6000 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #8 Отговорено 7 Юни, 2008 и ми пресветваше чека при мен се оказа от някакъв ламбда емулатор след като го отстраних и всичко се оправи na 8100-200 изключваше последно и почна да върви доста повече( в високите)хм, на мен ми е на 8500 твърдо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tazzz 13 #9 Отговорено 8 Юни, 2008 Абе махайте ги тея прекъсвачи и яко лютеница ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest K1r1L #10 Отговорено 8 Юни, 2008 (Редактирано) хм, на мен ми е на 8500 твърдоимаш грешка в оборотомера според мен осен( ако нямаш някои чип)(на вти по сток програма прекасвача е от 8030-до 8160)(зависи за коя държава е правена)др-гото са грешки в обортомера)(примерно 1.8 190 коня ТАИП Р е на 8400-8450)както и на едновалките биват (аз които съм виждал.) едната беше на 7400 другата на 7550..)(говоря за обороти зададени в сток програма на ecu)след 8000 оборота е възможна грешка от порядъка на 200-300 оборота.но попринцип се изразява в по старите модели 88-91:)на по новите е по малка.(Уж) Редактирано 8 Юни, 2008 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Stefan Milev #11 Отговорено 8 Юни, 2008 Ще взема да ръчна след малко за да проверя отново. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bObChU 1 #12 Отговорено 8 Юни, 2008 КОЛЕГИ МОЛЯ ВИ ПОМАГАЙТЕ НЕЗНАМ КАКВО СЕ СЛУЧВА И СЕ ПРИТЕСНЯВАМ,СЕГА КОЛАТА ПРЕКЪСВА НА 6500 ОБОРОТА ВЧЕРА БЕШЕ НА 7000 ТВЪРДО,ОТ КАКВО МОЖЕ ДА СЕ ПОЛУЧИ ТОВА УТРЕ ДА ОЧАКВАМ ДА ПРЕКЪСНЕ НА 6000 ЛИ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #13 Отговорено 8 Юни, 2008 Оборотомера си прави таш*к с тебе , лабаво си дай не е болка за умиране !!! И при мене беше така след като сменях циферблатите ама го оправих , доста си поиграх ама сега всичко е супер При мене проблема единия беше че бях изкривил осичката на стрелката и втория че ги слагах грешно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bObChU 1 #14 Отговорено 8 Юни, 2008 минаха 3 месеца откакто си сложих циферблатите досега не е имало проблем а пък и кво от вчера до днеска 500 оборота изменение мислиш ли 4е във всичко тва се крие неправилно показване на стрелката??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #15 Отговорено 8 Юни, 2008 ако си сменял циферблати, работата е ясна виж си ECU-то за грешки, ако няма си прецакал оборотомера (само него да се надяваме) !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bObChU 1 #16 Отговорено 8 Юни, 2008 брато сичко си работи перфектно отчита си и т.н. 3 месеца иткак съм ги сменил,сичко е ок,просто прекъсвача не прекъсва там където съм свикнал да го виждам на 7400 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sa8o 63 #17 Отговорено 8 Юни, 2008 ако си познаваш достатъчно добре колата, мисля че сам ще се досетиш откъде идва проблемът - дали оборотите на които прекъсва се менят , или обортомера лъже !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bObChU 1 #18 Отговорено 8 Юни, 2008 когато имам повече бензинец често я настъпвам и винаги сменявам предавките на 7000 така съм свикнал не мисля че оборотомера лъже,може ли да е от друго нещо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bObChU 1 #19 Отговорено 9 Юни, 2008 хора няма ли някакво обяснение това? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #20 Отговорено 9 Юни, 2008 ....що не замериш на колко км/ч ти изключва на 1-ва и на 2-ра и ще се разбере дали ти лъже оборотомера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bebcho 1 #21 Отговорено 9 Юни, 2008 А така не се ли тормозят много количките да стигаме до 7000 оборота? Защото аз съм свикнал 2-2500 максимум да си превключвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tazzz 13 #22 Отговорено 9 Юни, 2008 А така не се ли тормозят много количките да стигаме до 7000 оборота? Защото аз съм свикнал 2-2500 максимум да си превключвам.При всички положения се тормозят повече отколкото на 2500 оборота, но това не е нищо страшно за тези двигатели, да не ти е Голф, че да сменяш на 2500 Бобчо виж на колко км/ч ти изключва и готово, би трябвало на 2-ра да стигнеш 110 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #23 Отговорено 9 Юни, 2008 Вземи от някой Infoboard и виж дали ти лъже оборотомера като при мен, ако не е от това ще видиш пък дали нямаш някакви грешки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #24 Отговорено 9 Юни, 2008 (Редактирано) вържи външен оборотомер -или виш на всяка скорсот колко вдигаш 1-ва 55 2-ра 95-7поне моите са така.(на макс) Редактирано 9 Юни, 2008 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bObChU 1 #25 Отговорено 9 Юни, 2008 ще пробвам да видя на колко км точно изключва,но със сигурност не стига 110 ,мисля че точно на 100 и прекъсваше,а кои ли ще може да ми услужи с такова устроиство незнам................ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jonini 0 #26 Отговорено 9 Юни, 2008 D16Z6 2-ра 110, прекъсвач 7400. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tazzz 13 #27 Отговорено 9 Юни, 2008 D16Z6 2-ра 110, прекъсвач 7400.Подкрепям и аз за 110, я някой с Втек да каже !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest bobchu #28 Отговорено 9 Юни, 2008 и преди когато достигаше до 7400 не е правила 110 на 2-ра ами 100,преди малко я пробвах малко преди 100 прекъсва 95 може би!възможно ли е тва да е от бензина,сипах карера 95 на омв догоре и от тогава го забелязах тва явление!??! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #29 Отговорено 9 Юни, 2008 (Редактирано) хах моита на 7600 някаде на 95-7 прекасвач ? на 3-та на 155 кaкви са тези 2-ри 110 )))))) !(имате бая дълги кутии маи ) Редактирано 9 Юни, 2008 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #30 Отговорено 10 Юни, 2008 И моята е така удря ми на 7000 чудя се дали да не почистя дросела и да пробвам дали ще има ефект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tazzz 13 #31 Отговорено 10 Юни, 2008 Бобчо сипвай 98 не мъчи колата!Сега ще се разтърся в нета, колко прави D16Z9 на 2-ра, D15B2 прави 94км на втора, мисля че ти трябва да отидеш по-горе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slus4o© 26 #32 Отговорено 10 Юни, 2008 Според мен трябва да си има формула за това, като имаш предавателните числа + ratiо-то и оборотите другото е калкулацияДругото е че една кола колкото е по силна от към НМ толкова по дълга от към скоростиА това което ни показват скоростомера и оборотомера си е доста променливоПС Спомям си как един колега беше писал че се дърпал с някакво Ауди купеи след гонката установили че имат разлика от 40-тина км/ч в полза на купето, като имате впредвид че Хондата беше била Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #33 Отговорено 10 Юни, 2008 (Редактирано) незнам амам маи се оказва че има две кутии едната е дълга др-гата не изглежда че купетата са с по дългата кутия.(поне за момента така ми изглежда)s20 e попринцип(оригинално кутията)на д16 Редактирано 10 Юни, 2008 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Stef #34 Отговорено 10 Юни, 2008 (Редактирано) ето D16Z9 на колко прекъсва - точно на прорязаната линийка в червената зона на оборотомера - 7600прави 100 точно на прекъсвач на втора и 150 на трета - всичко това с гуми 195/55/15, които като диаметър са много близки до оригиналните 14".клип 1клип 2 Редактирано 10 Юни, 2008 от Stef Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bObChU 1 #35 Отговорено 10 Юни, 2008 ето D16Z9 на колко прекъсва - точно на прорязаната линийка в червената зона на оборотомера - 7600прави 100 точно на прекъсвач на втора и 150 на трета - всичко това с гуми 195/55/15, които като диаметър са много близки до оригиналните 14".клип 1клип 2апсолютно по същия начин беше и при мен,точно там прекъсваше сега обаче не достига и 7000 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tazzz 13 #36 Отговорено 10 Юни, 2008 (Редактирано) Дай да източим 95-цата в мойта и си сипи 98, ако не помогне тогава ще го мислим Да не го харчиш напразно, че пълен резервоар си е 100 зелени... Редактирано 10 Юни, 2008 от tazzz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #37 Отговорено 10 Юни, 2008 бензина няма нищо общо с прекасвача може да пробва да рестартира компакато извади едната клема на "Батерията" за 10-5 мин. :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ManiaK 390 #38 Отговорено 10 Юни, 2008 След тази тема реших и аз си пробвам моята.......прекъсвача ми сработва на около 7300-7400 а скороста ми показва 98-100 но аз съм на 17-ки а те ми дават около 5 километра отклонение...... значи скороста е била около 103-105 км/ча до колкото знам има минимални разлики в Z6 и Z9! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #39 Отговорено 10 Юни, 2008 Добре някои има ли на идея защо може да удари прекъсвач по рано?Каква може да е причината.Електроника дросел? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #40 Отговорено 10 Юни, 2008 електроника..за съжаление обаче идея си няма защо, особено ако датчици като ТПС и температурите са изправни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове