Jump to content
bObChU

D16z6,z9

Recommended Posts

колеги искам да попитам по-специялно хората от вас,които карат малкия в-тек 125 кс.На колко Хил. оборора ви бие прекъсвача,защото забелязах доста странно нещо при мени не мога да си го обясня!попринцип съм забелязвал много пъти,че прекъсва на 7300-7400,но днес така реших да изръчкам малко и се спря на 7000,при което останах доста учуден и все още съм!!!!!!благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

аз съм виждал 2-3 до сега и на всички беше от 7400 до 7700;) под 7400 не съм виждал един вид;)на Д16з. 6-7-9 мотори

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stefan Milev

Потвърждавам за над 7400.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Izanagi

Точно на 7300 е , при мен прекъсвача се появяваше от 5800 до 7000 , но се оказа че си е бил винаги на 7300 , а оборотомера лъже.Оная яката джаджа Инфоборд показа , че всеки път си е на 7300 , а оборотомера си показва каквото си иска ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobchu

незнам но съм леко притеснен,защото до днес винаги ми е достигала колата до толкова 7300-7400 а сега кове на 7000,някои може ли да обясни от какво може да се получи това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L
Отговорено (Редактирано)

на мен преди на вти-то ми биеше по рано прекасвач на 7700-800.и ми пресветваше чека при мен се оказа от някакъв ламбда емулатор след като го отстраних и всичко се оправи na 8100-200 изключваше последно и почна да върви доста повече( в високите)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....на мен на място като я изрежа ми удря на 5000/5500 иначе после на скорост 6000/6200 засега ....по каталог я дават 7400 но на едно момче са ми казвали,че му удря на 8000 по принцип на Z9 имало колебания на изключвателя май в повечето случаи .....аз си мисля,че оборотомера ми нещо на отчита правилно щото гледам в Youtube на на 2-ра на 7000 правят 95км/ч и моята някъде там ми прекъсва а оборото мера ми показва 6000 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и ми пресветваше чека при мен се оказа от някакъв ламбда емулатор след като го отстраних и всичко се оправи na 8100-200 изключваше последно и почна да върви доста повече( в високите)

хм, на мен ми е на 8500 твърдо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе махайте ги тея прекъсвачи и яко лютеница ;) ;) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L
Отговорено (Редактирано)

хм, на мен ми е на 8500 твърдоимаш грешка в оборотомера според мен осен( ако нямаш някои чип)(на вти по сток програма прекасвача е от 8030-до 8160)(зависи за коя държава е правена)др-гото са грешки в обортомера)(примерно 1.8 190 коня ТАИП Р е на 8400-8450)както и на едновалките биват (аз които съм виждал.) едната беше на 7400 другата на 7550..)(говоря за обороти зададени в сток програма на ecu)след 8000 оборота е възможна грешка от порядъка на 200-300 оборота.но попринцип се изразява в по старите модели 88-91:)на по новите е по малка.(Уж)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stefan Milev

Ще взема да ръчна след малко за да проверя отново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОЛЕГИ МОЛЯ ВИ ПОМАГАЙТЕ НЕЗНАМ КАКВО СЕ СЛУЧВА И СЕ ПРИТЕСНЯВАМ,СЕГА КОЛАТА ПРЕКЪСВА НА 6500 ОБОРОТА ВЧЕРА БЕШЕ НА 7000 ТВЪРДО,ОТ КАКВО МОЖЕ ДА СЕ ПОЛУЧИ ТОВА УТРЕ ДА ОЧАКВАМ ДА ПРЕКЪСНЕ НА 6000 ЛИ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оборотомера си прави таш*к с тебе , лабаво си дай не е болка за умиране !!! И при мене беше така след като сменях циферблатите ама го оправих , доста си поиграх ама сега всичко е супер :unsure: При мене проблема единия беше че бях изкривил осичката на стрелката и втория че ги слагах грешно :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

минаха 3 месеца откакто си сложих циферблатите досега не е имало проблем а пък и кво от вчера до днеска 500 оборота изменение мислиш ли 4е във всичко тва се крие неправилно показване на стрелката???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако си сменял циферблати, работата е ясна :unsure: виж си ECU-то за грешки, ако няма си прецакал оборотомера (само него да се надяваме) !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

брато сичко си работи перфектно отчита си и т.н. 3 месеца иткак съм ги сменил,сичко е ок,просто прекъсвача не прекъсва там където съм свикнал да го виждам на 7400

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако си познаваш достатъчно добре колата, мисля че сам ще се досетиш откъде идва проблемът - дали оборотите на които прекъсва се менят , или обортомера лъже !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато имам повече бензинец често я настъпвам и винаги сменявам предавките на 7000 така съм свикнал не мисля че оборотомера лъже,може ли да е от друго нещо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хора няма ли някакво обяснение това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....що не замериш на колко км/ч ти изключва на 1-ва и на 2-ра и ще се разбере дали ти лъже оборотомера

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А така не се ли тормозят много количките да стигаме до 7000 оборота? Защото аз съм свикнал 2-2500 максимум да си превключвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А така не се ли тормозят много количките да стигаме до 7000 оборота? Защото аз съм свикнал 2-2500 максимум да си превключвам.

При всички положения се тормозят повече отколкото на 2500 оборота, но това не е нищо страшно за тези двигатели, да не ти е Голф, че да сменяш на 2500 :lol:Бобчо виж на колко км/ч ти изключва и готово, би трябвало на 2-ра да стигнеш 110 :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи от някой Infoboard и виж дали ти лъже оборотомера като при мен, ако не е от това ще видиш пък дали нямаш някакви грешки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

вържи външен оборотомер -или виш на всяка скорсот колко вдигаш 1-ва 55 2-ра 95-7поне моите са така.(на макс)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще пробвам да видя на колко км точно изключва,но със сигурност не стига 110 ,мисля че точно на 100 и прекъсваше,а кои ли ще може да ми услужи с такова устроиство незнам................

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16Z6 2-ра 110, прекъсвач 7400.

Подкрепям и аз за 110, я някой с Втек да каже !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobchu

и преди когато достигаше до 7400 не е правила 110 на 2-ра ами 100,преди малко я пробвах малко преди 100 прекъсва 95 може би!възможно ли е тва да е от бензина,сипах карера 95 на омв догоре и от тогава го забелязах тва явление!??!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

хах моита на 7600 някаде на 95-7 прекасвач ? на 3-та на 155 ;)кaкви са тези 2-ри 110 :))))))) !!!!(имате бая дълги кутии маи )

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята е така удря ми на 7000 чудя се дали да не почистя дросела и да пробвам дали ще има ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бобчо сипвай 98 не мъчи колата!Сега ще се разтърся в нета, колко прави D16Z9 на 2-ра, D15B2 прави 94км на втора, мисля че ти трябва да отидеш по-горе ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Според мен трябва да си има формула за това,
като имаш предавателните числа + ratiо-то и оборотите другото е калкулация

Другото е че една кола колкото е по силна от към НМ толкова по дълга от към скорости

А това което ни показват скоростомера и оборотомера си е доста променливо


ПС Спомям си как един колега беше писал че се дърпал с някакво Ауди купе
и след гонката установили че имат разлика от 40-тина км/ч в полза на купето,
като имате впредвид че Хондата беше била ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
:) незнам амам маи се оказва че има две кутии едната е дълга др-гата не изглежда че купетата са с по дългата кутия.(поне за момента така ми изглежда)s20 e попринцип(оригинално кутията)на д16 Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stef
Отговорено (Редактирано)

ето D16Z9 на колко прекъсва - точно на прорязаната линийка в червената зона на оборотомера - 7600прави 100 точно на прекъсвач на втора и 150 на трета - всичко това с гуми 195/55/15, които като диаметър са много близки до оригиналните 14".клип 1клип 2

Редактирано от Stef

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето D16Z9 на колко прекъсва - точно на прорязаната линийка в червената зона на оборотомера - 7600прави 100 точно на прекъсвач на втора и 150 на трета - всичко това с гуми 195/55/15, които като диаметър са много близки до оригиналните 14".клип 1клип 2

апсолютно по същия начин беше и при мен,точно там прекъсваше сега обаче не достига и 7000 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дай да източим 95-цата в мойта и си сипи 98, ако не помогне тогава ще го мислим :)Да не го харчиш напразно, че пълен резервоар си е 100 зелени... :)

Редактирано от tazzz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бензина няма нищо общо с прекасвача може да пробва да рестартира компакато извади едната клема на "Батерията" за 10-5 мин. :) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След тази тема реших и аз си пробвам моята.......прекъсвача ми сработва на около 7300-7400 а скороста ми показва 98-100 но аз съм на 17-ки а те ми дават около 5 километра отклонение...... значи скороста е била около 103-105 км/ча до колкото знам има минимални разлики в Z6 и Z9!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре някои има ли на идея защо може да удари прекъсвач по рано?Каква може да е причината.Електроника дросел?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

електроника..за съжаление обаче идея си няма защо, особено ако датчици като ТПС и температурите са изправни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...