Jump to content

Recommended Posts

Наскоро познат си взе такъв прелюд и е доста доволен от мощноста(200 к.с),бих искал да чуя вашите впечатления от модела и дали някой друг в БГ продава само двигателя или цялата кола,проблем че е акцизен и цената няма да е никак ниска.....Има ли потенциал за турбиниране този мотор....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя е супер. А и за турбо става ако си такъв грандоман. В България както можеш да се сетиш сме малко назад от към силов тунинг така че повече информация ще намериш в чуждестранни сайтове. Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро водих разговор с един полицай отностно подобна тема. Отговорът му беше, че двигателя вече се води като заменима част и не се вписва в талона номера на ДВГ-то така, че може да избомбиш един без да плащаш акциз мисля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро водих разговор с един полицай отностно подобна тема. Отговорът му беше, че двигателя вече се води като заменима част и не се вписва в талона номера на ДВГ-то така, че може да избомбиш един без да плащаш акциз мисля.

Как точно ще стане това?Имаш ли по добра представа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ARchangel
Отговорено (Редактирано)

и на мен ми стана интересно :rolleyes:

Редактирано от ARchangel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да двигателя може да се води и като заменима част, НО номера му се вписва в талона, защо като си регистрираш колата в кат и проверяват номера на ДВГ-то? И как ще се определят данъците и застраховките, щом номера на двигателя не фигурира в официален документ?В този случей да звема да бодна една Б18-ка, на мястото на моята Д14-ка и да плащам същите данъци, такси и застраховки. Може някой хода и да го правят, но по заобиколен път, което вече си е друга приказка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вписва се разбира се. Мойта кола хем е 2001-ва и пак ми го написаха гадовете. Просто номер си има. Относно H22- супер е. Ако имаш възможност мяткай се. Аз обаче бих си взел колата с двигалтеля, не да го сменям и не бих слагал турбо и прочие (въпрос на личен избор).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи като се направи суап се плаща и акциз ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи като се направи суап се плаща и акциз ?

В базата данни ( КАТ, данъчното) незнам точно като се въведе номера на двигателя и излиза директно мощността. Данък и т.н. се плаща върху тази мощност, пък ти после ако можеш направи си я 600 коня!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре то може в КАТ да регистрираш този мотор,да пише неговия номер в талона,но да не ходиш в данъчното,ако греша моля някои да ме поправи,но аз си мисля че може да стане по този начин !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

неискам никои да обиждам но за последната година 3 Н22 около мен сменяха мотори поради дефект в блока и явно има нещо гнило там !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

неискам никои да обиждам но за последната година 3 Н22 около мен сменяха мотори поради дефект в блока и явно има нещо гнило там :lol:

Няма нищо гнило,никой мотор не е вечен а този мотор не се кара от стари баби или жени,така 4е си е нормално.Мисля да си купувам такъв в скоро време и откривам два типа:H22A JDM 200 k.c. i H22A2 187 k.c. кой от тях е по добър,разликата е в малко по високата компресия на А версията,но мисля че не това е важно понеже с модификации пак може да се направят 200 коня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 на мнението колко ужасен двигател е Н22но всеки има право на мнение, така че купувайте и слагайте Н22-ки смело.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зависи какво иска човек от един двигател, но керамични ризи, балансиращи валове, прекалено голям обем за "расов високооборотен двигател"...такива работи. Това поне са част от нещата които на мен ЛИЧНО хич не ми харесват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Preludisimo

Кое по-точно не ти харесва в керамичните ризи и балансиращия вал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

H22A JDM 200 k.c. i H22A2 187 k.c. кой от тях е по добър...?

F20B :huh: ПП: F22B1 е в класацията Ward's 10 Best Engines за 1995 и 1996. Източник - Уикипедия :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Емо нали знаеш че все пак че е 2.2 и е с двеста и кусур НМ въртящ момент,потенциала му е доста по голям от 1.6 например,витека му е страшмо силен сравнение на 1.6 Вти.Не е с керамично покритие ами с никасилово,което се стърже и се набиват втулки,без проблем.Балансиращите валове могат и да не се закачат,също не е проблем и на всичкото отгоре има и пръскалки за охлаждане на буталата,което е + към работата на двигателя,още повече и като е JDMпп.да не говорим че е доказано че е лудница с турбонадув

Редактирано от doggy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest typeR_girl

H22A JDM 200 k.c. i H22A2 187 k.c. кой от тях е по добър...?

F20B :huh: ПП: F22B1 е в класацията Ward's 10 Best Engines за 1995 и 1996. Източник - Уикипедия :huh:
Мда мисля че си прав но това е по рядък мотор и доста по скъп....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сиренето с пари няма как, а пък от догодина с тея данъци над 600 лева за Н22 се получавамалко в г.за, но кефа цена няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, данъка се определя според МОЩНОСТТА на автомобила (в киловати) и ГОД. НА ПРОИЗВОДСТВО (с тенденция данъкът за по-старите коли да е стане по-скъп, а не както е сега по-евтин). Както виждаш никъде не се споменава ОБЕМ. :huh:

Чл. 55. (Изм. - ДВ, бр. 45 от 2002 г., в сила от 01.01.2002 г., изм. - ДВ, бр. 112 от 2003 г., в сила от 01.01.2004 г., изм. - ДВ, бр. 100 от 2005 г., в сила от 01.01.2006 г., изм. - ДВ, бр. 106 от 2004 г., в сила от 01.01.2005 г., изм. - ДВ, бр. 110 от 2007 г., в сила от 01.01.2008 г.) (1) За леки автомобили общинският съвет определя размера на данъка с наредбата по чл. 1, ал. 2 съобразно мощността на двигателя, коригиран с коефициент в зависимост от годината на производство, както следва: 1. до 37 kW включително - от 0,34 до 1,02 лв. за 1 kW;

 

2. над 37 kW до 55 kW включително - от 0,40 до 1,20 лв. за 1 kW;

 

3. над 55 kW до 74 kW включително - от 0,54 до 1,62 лв. за 1 kW;

 

4. над 74 kW до 110 kW включително - от 1,10 до 3,30 лв. за 1 kW;

 

5. над 110 kW - от 1,23 до 3,69 лв. за 1 kW.

 

В зависимост от годината на производство данъкът се умножава със следните коефициенти:

 

 

 

Брой на годините от годината Коефициент на производство, включително годината на производство Над 14 години 1 Над 5 до 14 години включително 1,5 До 5 години включително 2,8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И мойта сметка е следната:118кв х 1.23 х 1.5(коефициент)=217.71-5%(отстъпка)=206.83Така и ми пише на бележката 206.83лв.За догодина не знам как ще!Сега колкото по-дърта,толкова по-малко данък.Как да си купим нова кола?А по темата за Н22,си трябват парички и мерак за поддръжка.Има и предимства има и недостатъци.Всеки си преценя сам.Лично за мен,ако ми изкочи изгодно некои прелюд2.2 се мятам, особенно с 4ws.

Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега благодаря за инфото,следователно е по добре мотор като Х22 да не се вписва с истинската си мошност или въобще да не се отразява в талона.Естествено остава проблема ако реша да си продавам колата с новия мотор,но и тогава има варианти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и на всичкото отгоре има и пръскалки за охлаждане на буталата,което е + към работата на двигателя,още повече и като е JDM...

Румба, 1.6вти също си има пръскалки на буталата. И също го дават , че си върти до над 10 000об без проблем. / По книжки, филми и в реалния живот :rolleyes: /

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ачо нямам нищо против ама 1.6 пред 2.2???аз не бих мерил,не говорим само за вървене ами и за параметрите му най вече,имал съ честа да карам и вти и не съм впечатлен,но то мойто си е от изкривяване вече :)

Редактирано от doggy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен и двата мотора са невероятни ако са читави , всеки е уникален сам за себе си така че няма смисъл да се спори кои е по добър , а ако говорите за гонки аз мога да се включа с дел сола на жената 1.6 ВТИ срещу някоя стандартна Х22-ка , е така за веселбата без сърденки :) и пак се повтарям , за мен и двата мотора за зверски.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен Х22 е доста добър мотор но тежките купета на които се монтира не му дават възможност да се изяви както трябва даже на моменти б16 върви на едно с него но защото е на сивик примерно или на црх но ако този мотор е на леко купе на рекс или на сивик няма да има стигане направо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

в момента в който отстраня всички забележки от суапа ми ще уважа всеки с гонка :)макар че тази тема не е за коя кола повече върви,аз просто направих съпоставка м/у двата двигателя

Редактирано от doggy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и пак се повтарям , за мен и двата мотора за зверски.......

То се знае :) Няма спор,само Хонда!Въпрос на кинти!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До оня ден като 4уехте 2,2 втек и ви текваха лигите сега и кусури му намерихте.Всъ6тност колко от вас са карали подържали отваряли ремонтирали такъв двигател.... май в тази комбинация никой :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

достатъчно съм изчел за този двигател и с 2 ръце съм за него,не напразно в Preludepower.com е най желания двигател,Vtec inside luda може да го потвърдипп.Драго сериозните се множим :)

Редактирано от doggy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Всъ6тност отговарям на въпрос на колегета или е колежка ...аз имам 2 такива двигателя за продаване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъ6тност отговарям на въпрос на колегета или е колежка ...аз имам 2 такива двигателя за продаване

Благодаря за офертата,би ли казал колко излиза целия суап и дали можете да го направите на сивик купе,защото това ми е проекта за сега?А не излизат ли на пазара в БГ 2.2 прелюди,от доста време гледам но не съм срещал....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен Х22 е доста добър мотор но тежките купета на които се монтира не му дават възможност да се изяви както трябва даже на моменти б16 върви на едно с него но защото е на сивик примерно или на црх но ако този мотор е на леко купе на рекс или на сивик няма да има стигане направо.

Само че не всичко в тоя живот е дръпки на 400 метра. В сравнение с комфорта и возията на Прелюда, Сивика (5-та, защото в 6-та не съм се возил) си е пълна каруца.
Мда колега напълно съм съгласен с теб,сивика си вози като каруца,но мисля че на писта с по остри завой сивик с по големичък мотор да речем 2.2 ще е уникално бърз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече, ти последно за Прелюд H22 ли питаш или за ДВИГАТЕЛЯ H22??? Личното ми мнение (некомпетентно) е че ако ще правиш суап на Сивик купе, може би има по-добри алтернативи от H22 двигателя. Виж тук хората си слагат в сивиците B18, B20... А пък са по-нови и като производство и като проектиране :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам един много сериозен въпрос към вас?Предлагат ми JDM 2.2 Type R мотор от акорд(220 к.с.) със всичко необходимо но без исиюто(компютъра).Та въпроса ми е:може ли да се запали мотора с комп от JDM 2.2 vtec prelude или трявба да се намери оригиналния комп от type r prelude ili accord type r?Благодаря предварително...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече, ти последно за Прелюд H22 ли питаш или за ДВИГАТЕЛЯ H22??? Личното ми мнение (некомпетентно) е че ако ще правиш суап на Сивик купе, може би има по-добри алтернативи от H22 двигателя. Виж тук хората си слагат в сивиците B18, B20... А пък са по-нови и като производство и като проектиране :lol:

Питам за цял прелюд,разбрах вече че има мотори Х22 за продажба в БГ.По принцип предпочитам за суап по големия мотор,поради много причини,като на последно място е цената на Х22 мотора излиза по малка отколкото на 1.6 или 1.8 втек мотор.Но това естествено не е в БГ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евентуално с P28 може да стане , че съм чел да ползват P28 на прелюди , че техния не бил хубав.Ама не съм сигурен , дано някой знае със сигурност.Просто като идея ти го давам да поровиш из нета и за този вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До оня ден като 4уехте 2,2 втек и ви текваха лигите сега и кусури му намерихте.Всъ6тност колко от вас са карали подържали отваряли ремонтирали такъв двигател.... май в тази комбинация никой :lol:

Аз съм. Драго, нали знаеш лафа за лисицата и киселото грозде...

А не излизат ли на пазара в БГ 2.2 прелюди,от доста време гледам но не съм срещал....

Всяко нещо си има цена. Не знам откога следиш, аз бях пуснал моята за продаване преди година и половина, но се отказах, още повече, че мераклии много, но само във форума. Като излезе нещо хубаво, не го ценят, както и вложените усилия, а само се пазарят. Та ако някой оцени поне част от нещата, които съм направил по моята кола, и наистина е фен, мога да се разделя с нея. Може би знаеш, че е заводска, не е суап, което има значение откъм екстри основно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...