Jump to content
vex

Добри ли са "drilled & Grooved" спирачни дискове?

Recommended Posts

Пари за спирачки никога не са излишни :D

Въпроса е как и колко ще ползваш спирачките за да си прецениш дали имаш нужда от тези неща.

Нарязаните дискове с канали, отвеждат водата при влизане в локва, отвеждат напрупалите се газове при прегряли спирачки и изчистват нагара в/у накладките.

Пробитите дискове се охлаждат по лесно при по-често ползване и тяхното нагряване, но здравината на дисковете се намаля и е възможно да се напукат.

 

Аз лично бих си взел само оригинални дискове или ако толкова искам - нарязани.

Спирачния път не би се подобрил ако и до сега всичко ти е наред по системата, просто при определени условия нарязаните имат предимство.

 

Това е моето мнение :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето една тема ДисковеОще не съм монтирал новите,но като го напрявя ще постна снимки!Забелязвам обаче нова тенденция:Дисковете са перфорирани ама не до края,така хем отнемат от феродото, хем се охлаждат повече.Доказателство още нямам :D ,но го видях на МЛ-63!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз парите така или иначе ще ги дам. Просто дисковете с които съм в момента да криви.Идеята ми беше да изчакам един месец за да ми донесат от англия пробити и нарязани дискове със съмнителна марка и накладки ОМП.На почти същата цена ще взема от тук обикновенни дискове и накладки на Бендикс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмнителната марка може пак да се изкриви след няколко стотин километра. По-добре Bendix, а най добре оригинални!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам ,че ако не са керамични дисковете не трябва да се вентилират ,защото се напукват .Аз бих се спрял на нарязаните дискове,но това си е лично мое мнение се пак твоя е колата и ти си решаваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам още малко време да помисля по въпроса. Благодаря ви за мненията и препоръките.Със здраве!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет е да ползваш хондови дискове и да се научиш да ги пазиш и да се грижиш за тях.и забрави за петорно вентилирани... дисковете са просто вентилирани. Вентилирането е всъщност оребрението между двете равнини на диста. Перфорацията и нарязването на канали не е за вентилация. Пък предположенията за "само керамичните са вентилирани" просто си ги пропусни покрай ушите.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето ги тея полуперфорирани дискове:

Публикувано изображение

Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

слагай едни нови оригинални дискове и накладки! Тая кола за състезания ли я ползваш? Вероятно НЕ, колко често ти се налага да спираш рязко от 120км/ч? По добре със същите гуми няма да спираш, единствено ако ти се наложи няколко пъти да скачаш върху педала, ще почнеш да осещаш някаква разлика. Аз на моята кола, когато натисна здраво спирачките просто ми блокират колелата, ако сложа по силни спирачки мислиш ли, че нещо ще се промени?

Редактирано от bat_gogo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

слагай едни нови оригинални дискове и накладки! Аз на моята кола, когато натисна здраво спирачките просто ми блокират колелата, ако сложа по силни спирачки мислиш ли, че нещо ще се промени?

Абсолютно съм съгласен,но като има абс нещата се променят.Макар че, без абс на сухо се спира по-бързо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно съм съгласен,но като има абс нещата се променят.Макар че, без абс на сухо се спира по-бързо.

Не ми се навлиза много в тази тема, но ABS не спомага за по добро спиране, а за да имаме контрол в/у колата при екстремно спиране. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 на мнението на vexа относно прегряването на спирачната система, дискът е на последно място според мен. Първо човек трябва да се погрижи за спорачната течност, после за накладките и чак тогава ако не е достатъчно, да смени дисковете с по-големи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...