Jump to content
Guest driver

Максимална скорост?

Recommended Posts

Guest Didko

D13B2180 km/h5-та предавка, 5600 rpmТова вчера на път за Пловдив на абсолютно равен и прав участък! Опитах се да я цедя, но просто на 5-та неможе да си напълни оборотомера. Педала на газта си беше опрял в ламарината :thumbs1: Може би на 4-та ще вдигне повече, но не мисля да я пробвам.Та колегата Stef, знам те, че и ти си с такава кола и ако това дето си показал на снимката е на равно и с толкова много багаж ... хм, абе много ме съмнява! :D ...ама аре, ще взема да призная, че колата ти върви повече от моята :DПС> пък сега като се замисля, може и да е вярно. В резервоара имах някаква смесица от 92 и 95 :blink:

Редактирано от Didko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

по километраж подминах 200 на 4та, но по оборотомер излиза 199 при 7400 оборотана 5та при 225 ми свършват силицитеD16A9 CRX

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Ааа по създаване на впечатление, че върви БМВ са N1!Например и в 725ТДС автоматик (140 коня) да се качите кат се настъпи педала на гаста си викаш: - Копеле кво стаа??? Тва как се набира... Малее... Предницата се дига, от ускорението "червата ти се обръщат", направо лудница, а кат се наредиме на старта не разбирам дори, че я настъпва тая кола. :ph34r: Пълен ташак!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

това е от наклона на седалките според мен :ph34r:;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stef

Та колегата Stef, знам те, че и ти си с такава кола и ако това дето си показал на снимката е на равно и с толкова много багаж ... хм, абе много ме съмнява!  ...ама аре, ще взема да призная, че колата ти върви повече от моята

Благодаря за признанието, но мисля че никъде не пишеше че трябва да е наравно...темата е просто "Максимална скорост" ;);) В интерес на истината не помня много добре - не карах аз, но пък и педалът не беше до ламарината - колата определено можеше още, но имаше много движение, а и пича дето караше го хвана шубето да не натисна кочето за елероните :bounce::ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

Ами аз като излизах от Варна и направих 210 ама беше наклон признавам си.Ина4е на 190 някъде ми спря...Но аз набирах на 5та от дълго време и незнам дали ако бях наълнил на 4та и после да превключа нямаше да е повече? Вие какво мислите по този въпрос?Ааа и гумите предните им са за смяна...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest honda the power of dreams

Точно това исках да кажа...ако си пълните скоростите на перфект най важно е 3-4 после 5 ще е с реалния TOPSPEED така че пробваи,със сиурност ще ти вдигне повече... ;) ( и адреналина също ) :hondarulez:

Редактирано от honda the power of dreams

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Според мен няма да има голяма разлика, ама си е ме мнение. Мойта колкото вдига на 5-а ще си ги направи, ако ще и от 100 км/ч. да почна да ускорявам на 5-а. Разликата е, че в единя случай е по-бързо. Разира се ако говорим за равен път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

веднъж в подобна тема го написах - на 4-та - 195 :hondarulez:, вкарвам 5-та - 175 :(;):(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest stonez

Но аз набирах на 5та от дълго време и незнам дали ако бях наълнил на 4та и после да превключа нямаше да е повече? Вие какво мислите по този въпрос?

5-та ПРЕДАВКА НЕ Е СКОРОСТНА, А САМО ПОДЬРЖАЩА, НА РАВЕН ПЬТ ПРИМЕРНО. ИСТИНАТА Е В 4-ТА ПРЕДАВКА ЗА Д15Б2 КОНКРЕТНО :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

5-та ПРЕДАВКА НЕ Е СКОРОСТНА, А САМО ПОДЬРЖАЩА, НА РАВЕН ПЬТ ПРИМЕРНО. ИСТИНАТА Е В 4-ТА ПРЕДАВКА ЗА Д15Б2 КОНКРЕТНО :hondarulez:

Аз от околу два месеца съм със Д15Б2 и тва ми направи впечатление че на 5та от 90 до 120 си ускорява много добре, но от 120 нагоре става много зле, тва дали е нормално??? Преди с Акордеона на 5та нямах никви ядове, беше супер добро ускорението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest stonez

АЗ СЬЩО СЬМ С Д15Б2, И МИСЛЯ 4Е ТОВА УСКОРЕНИЕ Е НОРМАЛНО ЗА TАКЬВ "НЕ ПИПАН" ДВИГАТЕЛ.ВСЕ ПАК Е 1.5, 90PS, 119 N.MПРЕДАВАТЕЛНОТО 4ИСЛО НА 5-ТА ПРЕДАВКА МИСЛЯ, 4Е БЕШЕ ПОД 1/единица/АКОРДА Е ДВУ-ЛИТРОВ, С ПОВЕ4Е КОНЕ, И НАИ-ВЕ4Е, С ПО-ГОЛЯМ ВЬРТЯЩ МОМЕНТ. МН ЯСНО 4Е ЩЕ ДЬРПА ЯКОБ16А2, ДАЛИ ЩЕ УСКОРЯВА БАВНО НА 5-ТА,Ь? :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Абе добре си ускорява колата и на 5-та ама и 5-та не и стига... :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

Абе добре си ускорява колата и на 5-та ама и 5-та не и стига... ;)

не и стига щото не ти работи копчето за изкарването на портативните крила ...после и 6-та и 7-ма и ехее ....и те подминавам с колелото :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sasa

Хаи пи4ове аз съм нов и не разбирам много но мога да кажа 4е с моита хонда правя 190 сам и на равно .Имаики в предвид 4е е 1.3 ми се струва доста добре нз вие кажете

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Хаи пи4ове аз съм нов и не разбирам много но мога да кажа 4е с моита хонда правя 190 сам и на равно .Имаики в предвид 4е е 1.3 ми се струва доста добре нз вие кажете

Повече от добре за този мотор :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest stonez

Хаи пи4ове аз съм нов и не разбирам много но мога да кажа 4е с моита хонда правя 190 сам и на равно .Имаики в предвид 4е е 1.3 ми се струва доста добре нз вие кажете

НЕ ЗНАМ, МАЛКО МИ Е ТРУДНО ДА ТИ ПОВЯРВАМ, ЗАЩОТОАЗ СЬМ С 1.5 МОТОР И ЕДВАМ СТИГАМ 180 КМ/4МАЙ ТРЯБВА ДА ЗАСТАНЕМ НА 4ЕРТАТА,ДРАГИ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sasa

Нямате проблеми кокгато искате . Истината ви говоря колата вави пове4е от добре даже ж4ера бях на божури6те и се пусках с един роувар 1.6 110hp поне по думите на собстженика и го бих с 1кола та които иска да казва и се пробжаме

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest group4dam

То пък това рязане нищо общо няма с максималната скорост.Твойта е по-лека и подскача на старта и тоя с роувъра не знае как да тръгва сигурно !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

даже ж4ера бях на божури6те и се пусках с един роувар 1.6 110hp поне по думите на собстженика и го бих с 1кола

Да не си с малкият в-тек и да не знаеш :);):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Да не си с малкият в-тек и да не знаеш :)  ;)  ;)

БМУАХАХАХахахаххаа, това ми хареса ;) Вие се смеете, ама и аз съм с 1,3 и да ви кажа, вече вярвам на тези цифри :) Аз лично повече от 180 неможах да направя на 5-та, но може и да ме е дострашало да натисна ;) Редактирано от Didko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

Верно много вървят 1,3ките - Даркоси преди като беше с 1,3 яко разцепваше - чак почва да ме фашта яд че си взех 1,5 :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest plamen

С моита бившата де 1.6 малкия v-tec сам правил 230 иначе 200 си ги поддъжа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

Ей бате Пламене свали ми колата от аватара бе :thumbs1:... 6е по4на да вземам 4ленска такса ве4е....:thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest group4dam

Д15Б2- --- 180 км/ч с трима тюлена в колата --- на гас !!!! на магистралата на влизане у Варна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Не мога да съглася с вас за 5-та предавка на д15б2-ка :blink: по магистралата много рядко съм превключвал на 4-та за да се изрежа или изпревара , верно че 4-та ще ме изведе по-добре и по - бързо но 5-та си е добра . Мисля че трябва да се замислите за начина на натискане на педала , не е да го опънеш до ламарината и да чакаш да върви като стрела , а постеменно и настоятелно да го натискаш .По горе съм писал за Лого-то , че с натиснат педал до дупка не щеше да ги направи 180 :huh:

Д15Б2- --- 180 км/ч с трима тюлена в колата --- на гас

пробвай като стигнеш на гас тези километри да пуснеш на бензин , може да продалжи да ускорява :oops:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bvo

Публикувано изображение

 

За моето мотор4е 1.4 и 75 кон4ета смятам 4е резултата е по-вече от добър!!!:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

За моето мотор4е 1.4 и 75 кон4ета смятам 4е резултата е по-вече от добър!!!:)

Мда и аз от моето 1,3 на път за Юндола ;):)

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Айде и аз да се похваля... на прибиране от Юндола, 200 но ме достраша за ради движението и върнах веднага. Трудничко ги вдигна, но все пак успя и то на равен участък. D15B2 4ген Сивик с двама души на борда :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ognyan

Айде и аз да се похваля... на прибиране от Юндола, 200 но ме достраша за ради движението и върнах веднага. Трудничко ги вдигна, но все пак успя и то на равен участък. D15B2 4ген Сивик с двама души на борда :)

"Не я юркай много", а? :)Честито ми първо писание при вас, надявам се да имам поводи за още много...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE

Баба Яга си пълни километража до пластмаса, тази година не успях да го постигна заради ебаните тирове ;);). Миналата година коментара на Омбре беше "колега аз карах с 200 когато ме задмина". ;);););):):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest group4dam

d15b2 195 надолу -- на равно 170-175 ----> мойта май нещо не е добре :):) Максималната на д15б2 я дават 168-172 км/ч

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DundyTheCroc

Акордчето вдигна някъде към 210, но беше надолнище, иначе на равно някъде към 200 и ги държи,но гори като ламя :) От 0 до 100 ги прави точно за 11 секунди с хубава нафта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Акордчето вдигна някъде към 210, но беше надолнище, иначе на равно някъде към 200 и ги държи,но гори като ламя ;) От 0 до 100 ги прави точно за 11 секунди с хубава нафта

Сигурен ли си за 11-те секунди ??? :) Щото ако ги правиш за 11 секунди значи , че минаваш д13б2-ка , д15б2-ка евентуално и всички бензинови двигатели на Хонда които са под 100 коня :) Не ми се вярва , нищо лично ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Акордчето вдигна някъде към 210, но беше надолнище, иначе на равно някъде към 200 и ги държи,но гори като ламя ;) От 0 до 100 ги прави точно за 11 секунди с хубава нафта

Сигурен ли си за 11-те секунди ??? ;) Щото ако ги правиш за 11 секунди значи , че минаваш д13б2-ка , д15б2-ка евентуално и всички бензинови двигатели на Хонда които са под 100 коня ;) Не ми се вярва , нищо лично ;)
опаааааа ;)тук ще се засегна :) Значи моята D15B2 - Сивик Седан, му дават по каталог 10.2 ;) Сега е под 10 сек., но не е под 9 от 0-100, защото съм го тествал с автомобили, които им дават по 9 и нещо от 0-100 и сме равни. За мен 1 сек. си е доста добро постижение за един въздушен филтър и спортен ауспух :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest group4dam
Отговорено (Редактирано)

Акордчето вдигна някъде към 210, но беше надолнище, иначе на равно някъде към 200 и ги държи,но гори като ламя ;) От 0 до 100 ги прави точно за 11 секунди с хубава нафта

как не си и е""""л майката на тая нафтова печка ;) с тия километри направо е чудно !!!кви са тия японски дизели ?????вдигнах 170 с Рено 19 1.9дизел - и сменях глави ---- та какво казват за френския дизел ;););):):) "бил най-добрия" хахахахахаха Редактирано от group4dam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DundyTheCroc

За 11-те секунди съм напълно сигурен, 3 пъти я пробвах и все толкова показваше хронометъра. Иначе по каталог и дават 11.6, така че 11 е реално според мен. Да си призная само веднъж съм я карал "до ламарината", и на мен не ми се сменят бутала,глави или каквото там се скапе :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Абе и аз преди имах един опел с японски дизел. По каталог 13,5 до 100. Правеше ги без проблеми за 11сек. На голф 2 ГТИ-ките им откъсвах главите и на бмв 320-ка 130 коня също.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

вдигнах 170 с Рено 19 1.9дизел - и сменях глави ---- та какво казват за френския дизел :D:):D:):) "бил най-добрия" хахахахахаха

Тези думи съм ги чувал за Френския дизел, както същото съм чувал за Немския. А всъшност Хонда на скоро направиха Дизелов двигател и показаха на света кой може да прави всякакви двигатели и то най-добрите! :D:D:):):):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

Всичко е въпрос на подръжка бе колеги просто някой двг са по капризни от други а хондите са си икономични ей това им е а пежо наистина си е най-добрия дизел има си статистики по въпроса а иначе Тойота държат първенството при дизелите. и какви толкова невероятни дизели са произвели хонда? просто не съм се интересувал щото знам че и вградат от роувър така като гледам наи добри са Тойота,БМВ.АУДИ и МЕРЦЕДЕС.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...