Neophyte 2 #1 Публикувано 20 Май, 2008 Здрасти народе значи имам следното нещо,като карам малко по-бързо(под бързо в случая разбирайте над 40) и като натисна спирачката има едно...тупкане в педала и волана ми тресе,колкото по-интензивно е натисна толкова по-силни са вибрацийтеа ако карам под 35-40 това тресене почти не се усещамедин познат ми предложи варианта,крив дискта идеята ми е някой ако може да си даде мнението по-въпроса и също,дали мога в домашни условия да провера за кривия диск,нещо да свала гуматата и да върта на ръка диска ли,знам ли Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lz2lps #2 Отговорено 20 Май, 2008 http://www.stoptech.com/tech_info/wp_warped_brakedisk.shtml Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
АЛЕКС БУРДИН 1 #3 Отговорено 20 Май, 2008 Крив диск сменяй ги и двата с висока скорост изобщо не може да спреш а може и да пръснеш диска и после таван гуми таван... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #4 Отговорено 20 Май, 2008 АБС имаш ли?Пробвай при по голяма скорос и ако бие пак сменяй дисковете.Работата е за 40 минути.Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #5 Отговорено 20 Май, 2008 Колега, сменяй ги 2-та диска и не си играй. По важно от спирачките и гумите няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cK1 28 #6 Отговорено 20 Май, 2008 Криви дискове - проверено и изпатено. Сменяй ги - с тях сменяш и накладките задължително да са меки. Дисковете сега са ми Нипартс искараха доста в анастасов предлагаха за акордо - провери там . накладки .. не знам какво да ти кажа гледай да са меки. Не препоръчвам делфи - дискове и накладки - хвърлих ги за има няма 3000 км. а започна да тресе на 500 км. ... въпреки че със сивиците има по-малко ядове ... Тая убавица на аватара я виждам до Петера на коматевския възел май май Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Draik #7 Отговорено 20 Май, 2008 (Редактирано) Много е вероятно да не е от дисковете. Аз имах подобен проблем да не кажа абсолютно същия. Колата започна да тресе при натискане на спирачките със скорост над 40 както е при теб, при по висока скорост още повече тресене. Та реших да сменя накладките да проверя дали не е от тях. Взех накладки от колегата красио ( български Спеед ) и тръгнах да ги сменям. От едната страна си ги смених без проблем, но от другата се оказа че спирачния апарат е блокирал. Беше блокирало лостчето което връша накладките а не буталото. След големи усилия да го извадя успях, смазах го и монтирах новите накладки. тресене имаше още но след малко каране то намаля и накрая изчезна. Това беше така поради тази причина която колегата lz2lps каза. Върху самите дискове имаше наслоено феродо от старите накладки поради неравномерния натиск който се е получил. Така че моя съвет е смени си накладките ( тези които красио ги продава нестига че са много ефтини ами са и доста добри ) и си провери самите спирачни апарати.Успех. Редактирано 20 Май, 2008 от Draik Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neophyte 2 #8 Отговорено 20 Май, 2008 Draik,Iz2lps мерси за линка и за обяснението,утре сигурно ще минавам стенд и ще огледам апаратите и феродото за износването ;)cK1,баш там е виждаш,там живея мерси на всички! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nicki 12 #9 Отговорено 20 Май, 2008 Аз имам същия проблем при спиране, само че от 55км/ч нагоре. Кажете какво да направя:1. Да балансирам гуми (не съм ходил на гумаджия последните 3 смени на зимни/летни, сам си ги сменям 2. Да сменя накладките, които имат още доста хляб в тях3. Да сменям дисковеили.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #10 Отговорено 20 Май, 2008 аз имам същия проблем с това тресена при натискане на спирачките....още не съм му търсил лек, но линковете са полезни..може и само с накладки да се размина май Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neophyte 2 #11 Отговорено 21 Май, 2008 Имам един приятел със същия проблем, значи той си смени и дисковете и накладките и предните и задните и накрая се оказа че е от джантите не е от джантите при мен 100%обърнах ги понеже сменях гуми и си е същототва се получи след като сменях съеденителав началото беше чак плашещо,казаха ми че ще отмине,отмина ама не на цяло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #12 Отговорено 21 Май, 2008 Прегледай спирачните апарати дали работят добре(да не задържат )също така виж и водачите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nastezatelq 24 #13 Отговорено 21 Май, 2008 и аз го имам същия проблем с 15 цола джанта съм,централния отвор на главината не съвпада с този на джантата и мисля че от там идва целия проблем утре може да сложа оригиналните джанти и ще пробвам после ще пиша за резултат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draik 18 #14 Отговорено 22 Май, 2008 и аз го имам същия проблем с 15 цола джанта съм,централния отвор на главината не съвпада с този на джантата и мисля че от там идва целия проблем утре може да сложа оригиналните джанти и ще пробвам после ще пиша за резултатКолега няма да е от това, не се занимавай да ги сменяш изобщо. И моя централен отвор не съвпада но няма проблеми. Чувал съм че мойе да тресе от това но при каране а не при натискане на спирачките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cK1 28 #15 Отговорено 26 Май, 2008 (Редактирано) Колеги много от информацията включително (и най-вече) на колегата Лз2ЛПС е нова за мен признавам си . Понеже съм препатил с тези дискове си обещах да пиша във всяка една подобна тема с цел да съм полезен на такива като мен защото незнанието е лоша работа , а аз бях изпаднал в такова положение - нямаше кой да питам , нямаше някой който да е решил проблема, нямаше свястен сервиз в Пловдив - абе зле Та така - не съм забелязъл по дисковете ми да има наслояване - може това да си е изцяло мой пропуск !Сменил съм - едни дискове Лукас - с тях купих колата - тресяха (накладките също бяха лукас) - след това купих делфи - 300 км дори повече карах почити без спирачка - галех я, внимавах много , изхвърлих ги след 1500-300 км - тресяха повече от старите (накладките бяха делфи - много твърди) на моменти мислих че ще ми се разглоби купето - След това си пристъргах Луклас дисковете (старите ми ) защото цените на оригиналните са безумни , а предполагах , че в немско от където купих колата няма да слагат най-долния ментеляк - Бяха проверени на ср Редактирано 26 Май, 2008 от Al_Capone Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nicki 12 #16 Отговорено 2 Февруари, 2009 Аз имам същия проблем при спиране, само че от 55км/ч нагоре. Кажете какво да направя: 1. Да балансирам гуми (не съм ходил на гумаджия последните 3 смени на зимни/летни, сам си ги сменям 2. Да сменя накладките, които имат още доста хляб в тях 3. Да сменям дискове или.... След години каране с кривите дискове най-накрая намерих време да ги оправя. Ако знех че става толкова лесно... Просто едно минаване на струга за 30лв на диск и сега спирам без никакви вибрации. Е и майстора си го бива де- ВЛАДИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
m.g. 65 #17 Отговорено 2 Февруари, 2009 Ща не ща и аз ще тръгвам по тоя път!При мен е същата работа - над 50км/ч тресе, при 150 км/ч на магистралата няма да коментирам как е... Ремонтирах спирачни апарати - нямаше почти никакъв ефект и си карам така вече близо 9000 км, а накладките не ги знам какви са но на всеки светофар съм като първа цигулка. Ако някой може да сподели ориентировъчно колко излиза смяна на дискове и накладки ще съм му много благодарен!Ако не.... живот и здраве аз ще споделя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #18 Отговорено 2 Февруари, 2009 все пак минете през гумаджия! при мен го имаше този проблем но на друга кола и при спиране с по-голяма скорост тресеше волана 1та предна джанта беше се изкрвила от вътрешната страна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #19 Отговорено 3 Февруари, 2009 шлайфането на дискове, или по-скоро струговането им, също носи негативи. особено ако е направено набързо, с 'голямата стружка' - остават спираловидни канали, които 'водят' накладката нагоре-надолу, тя тропа по водача или по апарата, и прескача към следващия улей, и спирането се влошава: Айде, тъкмо сте почти всички тук.....кликни на 'Старт', после на 'Език' по избор, после на 'Престъргване'. Има и забавен вариант, за който му е нужно повече секунди да схване терминологията или процедурата. http://www.oeqf.com/techinfo/index.htm Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jongo bongo 0 #20 Отговорено 3 Февруари, 2009 Колега и аз го имах същия проблем като теб в по-висока скорост неможех да спирам хем имах абс смених си дисковите сам в гаражни условия и сега нямам проблеми.Няма нищо сложно захващай се и я погвай.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове