Jump to content
Draik

D16y3 срещу D15z6 срещу D15b2

Recommended Posts

Теорията за нечитавите англичанки, не знам кой какви доводи има и какво е правил, само знам че карах 2 годинки англичанка Д14А2 по какъв ли не начин (искам да кажа, че ръчките и гумите й не съм й ги спестявал) и смея да твърдя, че не е мръднала! И не, колата не е продадена и не мисля да я продавам, просто брат ми я кара в момента :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stefan Lalev

Не се чупят повече англичанките имам такава и имам доста познати с такива и не съм забелязал да се чупят повече.интериора за мен лично е мн. по-добър от японките /лично мнение/ а за вървежа да вървят по-малко защото са по тежки.в крайна сметка въпрос на личен вкус :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само да вметна нещо... :кой квот кара вика че е супер и не се чупи, типично по български.Кой кара алфа, кой ланчиа, кой бима, кой бенц кой рено и пежо и т.н т.н. т.н. .Тука същата работа японка, янгличанка, американка...АЗ ВЕЧЕ НЕ ЗНАМ!АБЕ КАКВО СЕ ЧУПИ КОЛЕГИ?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest YordanIvanov

Сори за втория пост:като счупих полуоска в Габрово и с "майстора" си говорихме на тая тема за чупене на колите, та той каза нещо много вярно:КАЖИ МИ ТВА ДЕТ НЕ СЕ ЧУПИ ДА СИ ГО КУПЯ.такова животно нема :lol:Е друг е въпроса че японския автомобил се чупи по-малко то вс. останали

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, тази тема беше пусната за това кое върви и кое не сравнено с негов аналог ( в този случай англичанки срещу японки ) а не кое се чупи повече и кое по-малко. Вярно английската сглобка има доста европейски части които в някои случаи правят проблеми, но агрегата си е Японски. За това кое върви повече мисля че съм казал моето мнение, и колегата Крелион го знае. За мен този двигател без в-тек се наема повече от втек и съм го доказал няколко пъти. По тежки са да, но хората които са се пробвали с мен с коли по-леки че даже и с повече мошност могат да кажат какъв е бил резултата.Темата не е за да се поражда спор между англичанки и японки и двете са си Хонда, не о забравяйте това. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко на офтопик се развиват нещата... та да ви кажа относно чупенето - зависи как се кара и до колко се следят и сменят консумативите, всяка кола може да бъде счупена. Имам колега, който за 1 месец накара 2 нови предни амортесьора да изпуснат - после колата се кара 2 години с изпуснати амортесьори, защото никой няма да му ги сменя всеки месец (фирмена политика относно служебните коли...). Моята хонда беше голям скрап, :lol: така че не може да се каже, че са много здрави и не се чупят въобще - и хондите са коли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 10+ годишни коли много по голямо зна4ение има как е подаржана колата отколкото 10 15 коня разлика излизаики от завода(пробвано и от мен)...+задкормилно + ощте една камара работи...На диното в завода преди да се продадат сам сагласен... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драик хаиде да одиме да правиме 2-ра серия 1 година по късно :tooth: Да отсрамя колата си от мрасотията наречена АНГЛИЧАНКА :lol::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да мине петък и нямаш ядове, ще те накажа пак за да ти затворя устата за още 1 година :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е чак да ми затвориш устата :tooth: при условие че беше 1 калник пред мене :lol: този път смятам да съм отпреде пък и както всеки знае железарките тежат повече от алуминиите :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Елате в Габрово че да замерите и с мойта японка D15B2, пък има и D16A8 и d15B2 Vtec. Така ще се изясни веднъж за винаги кои-кой кои-кой.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ех що не е жива икономиката (д15з3) :) д16y3 падаше с по кола и отгоре . за неврниците ;) :

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, тази тема беше пусната за това кое върви и кое не сравнено с негов аналог ( в този случай англичанки срещу японки ) а не кое се чупи повече и кое по-малко. Вярно английската сглобка има доста европейски части които в някои случаи правят проблеми, но агрегата си е Японски. За това кое върви повече мисля че съм казал моето мнение, и колегата Крелион го знае. За мен този двигател без в-тек се наема повече от втек и съм го доказал няколко пъти. По тежки са да, но хората които са се пробвали с мен с коли по-леки че даже и с повече мошност могат да кажат какъв е бил резултата.Темата не е за да се поражда спор между англичанки и японки и двете са си Хонда, не о забравяйте това. :thumbs1:

Иво ми има номера и скайпа, та ако решиш с д16з9-ка (тежи повече от седан) ела до кз или може и аз да дойда до стз. Ще пием и по..... чай :thumbs1:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята англичанка е Д14а2 и е доста тромава в сравнение със служебното Пежо 206 HDI. Като комфорт и удобство, обаче Хондата е класи напред. Като устойчивост на пътя Хондата бие много коли. Добър автомобил е англичанката-семеен, удобен, комфортен, ИКОНОМИЧЕН!!!

Редактирано от PHOTOCH

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спор няма че англичанката е доста добре като цяло сравнение с пежото особенно :tooth: STANCHO 1 : ако искаш може да доидеш да пиеме по чай може и кола :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той STANCHO 1 е напред с чайовете и колите в СЗ. И ако дойде ше ви раздава бинокли и на двамата ! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да раздава да раздава колко ще раздава :D се до едно и също място ще стигнеме :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Draik братле сравняваш коли 90коня с кола 115коня мисля че е нормално да ги биеш.

Едната е 90 да, но другата е 114 и е по-лека от мен и с предимство в джантите както писах. А иначе за 25-и дано да си оправя нещата с освобождаването от работа и ще пробваме тогава :D Може и срещу Б16-ката на Кирил да опитам пък знае ли се :D
Колега привет много се кефя че автомобилчето ти варви,аз сам се пробвал с 1,4 пална спринцовка,моята е д15б2просто не видях кав шанс мога да му дам,незнам само колко коня я водят тази англичанка 1,4lsi,6 генерация пална инжекция.Аиде обяснете ми вазможно ли е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с англичанка 1.5 90нр и можем да поспорим с колегите които казват че се чупели и т.н.досега в сервиз не съм я вкарвал моята да чукам на дърво.дали вървят?о да и то доста и не е верно че са по-тежки от 6 генерация японската примерно-ако погледнете ще видите че дори тя е по-тежка с 50 кг от английската

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и не е верно че са по-тежки от 6 генерация японската примерно-ако погледнете ще видите че дори тя е по-тежка с 50 кг от английската

айде айде , взе много да преувеличаваш :D Ти англичанка виждал ли си, карал ли си, теглил ли си ? До 50 поста има още мноого :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и не е верно че са по-тежки от 6 генерация японската примерно-ако погледнете ще видите че дори тя е по-тежка с 50 кг от английската

колега ако гледаш там където си мисля пише точно обратното - демек че английската е с 50кг по тежка, но все пак си мисля, че тея 50кг отиват по скоро към 100 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледайте си каталозите ;) Преди година бях качил моята на кантар 6 ген D15Z6 след фейслифт, с половин пълен резервоар 1120 кг ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100 -150 килограма може и повече да тежи англичанката от хеч японка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Draik братле сравняваш коли 90коня с кола 115коня мисля че е нормално да ги биеш.

Едната е 90 да, но другата е 114 и е по-лека от мен и с предимство в джантите както писах. А иначе за 25-и дано да си оправя нещата с освобождаването от работа и ще пробваме тогава ;) Може и срещу Б16-ката на Кирил да опитам пък знае ли се ;)
Колега привет много се кефя че автомобилчето ти варви,аз сам се пробвал с 1,4 пална спринцовка,моята е д15б2просто не видях кав шанс мога да му дам,незнам само колко коня я водят тази англичанка 1,4lsi,6 генерация пална инжекция.Аиде обяснете ми вазможно ли е
90 к.с.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве... стига филми пак.. 150-200 кг. . повече наи тежката англичанака е около 1200-20 кг и тя е 1.8 вти другите са по 1100-50

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже в родата имаме англичанка и хеч и двете съм им гледал талоните и са теглени.Д14 англичанка по талон 1200 - на кантара с почти пълен резервоар 1290,хеча по талон 1080- на кантара 1110.Разликата между англичанка и японка при еднакви мотори 150-200кг.1.8 ВТИ англичанка по талон 1320- това са проверени данни.

Редактирано от ajax6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еи Еи това си е друга тема закакво пишете за кила ;) то е ясно че англичанките тежат малко повече .... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, нещо си в грешка. Англичанките са винаги по-тежки спрямо японките при съпоставими типове купета и двигатели

аз съм с англичанка 1.5 90нр и можем да поспорим с колегите които казват че се чупели и т.н.досега в сервиз не съм я вкарвал моята да чукам на дърво.дали вървят?о да и то доста и не е верно че са по-тежки от 6 генерация японската примерно-ако погледнете ще видите че дори тя е по-тежка с 50 кг от английската

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето колеги по-доло на подписа има таблица на моята англичанка D16Y2.Там ще можете да намерите за всеки еди модел .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...