djiko 0 #1 Публикувано 6 Май, 2008 Привет колеги имам Сивик 95 г. d15z3 проблема е в това че на големи предавки по точно на пета скорост колата няма мощност някъде до 120 км/ч е поносимо но след това натискам и няма никой максимума бе 140 км и това е??? Имам проблем по принцип с ламбда сонда и ми свети чека!Както и да е поръчах сонда от Бултрако но още не съм я взел.Като рестартирам ECU-то чека гасне т.е. сондата уж работи но става още по тромава,а като светне чека върви по добре но пак не е нормално според мен да не може да вдигне повече от 140км/ч,а разхода на гориво става убийствен.Та мисълта ми е нормално ли е това,да търся ли друг проблем и евентуално къде??? Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #2 Отговорено 7 Май, 2008 на газ ли си ... сигурно и ламбда емулатор нямаш ... а на 4-та скорост как е колата? колко хваща? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #3 Отговорено 8 Май, 2008 хъм, сорка че спамя в темата на колегата, ама за да не отварям нова тема с тъп въпрос с имагинарен смисъл ... да питам, 5-та скорост на d15z3 по дълга ли е от тая на д15б2? ако да, следва въпрос номер две: скоростна кутия от d15z3, става ли на д15б2? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #4 Отговорено 8 Май, 2008 Engine .................... 1,3 ........... 1,5 VTEC-E .......... 1,5 .......... 1,6 SOHC ......... 1,6 DOHC1-ва ...................... 3,250 .............. 3,250 ............ 3,250 .......... 3,250 .............. 3,2302-ра ...................... 1,900 .............. 1,761 ............ 1,900 .......... 1,900 .............. 2,1063-та ....................... 1,250 .............. 1,172 ............ 1,250........... 1,250 .............. 1,4584-та ....................... 0,909 .............. 0,909 ............ 0,909 .......... 0,937 .............. 1,1075-та ....................... 0,750 .............. 0,702 ............ 0,750........... 0,771 ...............0,875R-на ..................... 3,153 .............. 3,153 ............ 3,153........... 3,153 ............... 3,000Final Drive Ratio ...... 4,437................3,722............. 4,250........... 4,250 ...............4,266Ето малко инфо от стара тема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Rocko #5 Отговорено 8 Май, 2008 ок,един навярно глупав въпрос какво показват тези стойности?идея си нямам и затова питам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rocko 0 #6 Отговорено 8 Май, 2008 e това беше бърз отговор благодарско Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #7 Отговорено 8 Май, 2008 (Редактирано) Това означава че за един оборот на коляновия вал на 1-ва скорост полуоските правят 3,250 оборота и тн....май е обратното Редактирано 8 Май, 2008 от chavdu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #8 Отговорено 8 Май, 2008 ти пък, не дръж на тея подробности всъщност това кой колко оборота прави се смята винаги с крайното предавателно отношение, тоест на първад16а6 за един оборот на колелата, коляновия вал прави 3.25 * 4.25 = 13.8125 оборотап.с. Красене аре вземи изтрезней най-сетне... викаш "обади ми се ще направим фланеца" ама кат те гледам колко алкохол имаш да изчистиш още как да тисе обадя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Restless #9 Отговорено 8 Май, 2008 значи по темата.... излиза че колкото е по-ниско крайното предавателно отношение, толкова по-трудно двигателя "набира" ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A3 0 #11 Отговорено 8 Май, 2008 (Редактирано) ти пък, не дръж на тея подробности всъщност това кой колко оборота прави се смята винаги с крайното предавателно отношение, тоест на първад16а6 за един оборот на колелата, коляновия вал прави 3.25 * 4.25 = 13.8125 оборотаКолега не че държа на подробностите, но ми стана интересно да си спомня кво сме учили в механото преди 12-13 години. Преводното отношение не беше ли равно на броя на зъбите на водимото колело към броя на зъбите на водящото колело. И по тая формула ако не знаем от другаде броя на зъбите в това число и на диференциала ми е интересно как сметна един оборот на колелото на колко оборота на коляновия вал се равняват.Сори за Редактирано 8 Май, 2008 от Accord F18A3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
My Honda 0 #12 Отговорено 8 Май, 2008 1net не си прав за 5та-та на d15z3Подържам си 180 на 5та по магистралата, не само че ги вдига спокойно! Просто трябва да е влязла в обороти на 4та още. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest djiko #13 Отговорено 8 Май, 2008 на газ ли си ... сигурно и ламбда емулатор нямаш ... а на 4-та скорост как е колата? колко хваща Колата я карам на бензин не съм и слагал газ защото наскоро я купих Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #14 Отговорено 9 Май, 2008 и добре правиш, ама айде нищо повече няма да казвам да не отворим пак старата безкрайна тема иначе ти от къде си всъщност? по-лесно ще ни е да те насочим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djiko 0 #15 Отговорено 9 Май, 2008 и добре правиш, ама айде нищо повече няма да казвам да не отворим пак старата безкрайна тема иначе ти от къде си всъщност? по-лесно ще ни е да те насочим.От Лом съм!Тук сме малко бедни на добри майстори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове