viessman 0 #1 Публикувано 30 Април, 2008 Здравейте, предстои ми покупка на Хонда Джаз 2005-та 1.2л, климатик и останалите шукарийки. Ще се радвам ако някой ми даде съвет и впечатления, както от собствениците, така и от хора с наблюдение върху модела! Къде дават най-често дефекти, за какви скрити такива да гледам и т.н. Статията за покупка на автомобил втора ръка съм я прочел, затова искам,ако е възможно, конкретни съвети и впечатления! Благодаря Ви предварително 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest cls #2 Отговорено 1 Май, 2008 Провери старателно дали всичко по електрическата част работи-прозорци,всички степени на духалката,фарове,чистачки и т.н.Специфичен дефект за модела незнам.Попитай колегата Tino на лично съобщение,той имаше Jazz от новите може да е имал някакви проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #3 Отговорено 1 Май, 2008 Това е Хонда, те нямат минуси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
element 4 #4 Отговорено 1 Май, 2008 в тази тема съм споделил впечатленията си докато карах Jazz - прочети я, има и други мнения, дано ти помогнеhttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=16153&hl=PS: м/у другото току-що сестра ми си тръгна за Варна, беше си тук за празниците и покарах колата отново за да видя има ли някаква промяна след 4-5 месечно "женско" каране из варненските дупки. Еми... какво да ти кажа...останах безкрайно очарован - колата не е мръднала и си е пак същата - Прелест!Човече, не се чуди - купи си Джаз-ка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viessman 0 #5 Отговорено 1 Май, 2008 (Редактирано) Благодаря за мненията, колицата е на ~23 000 км с оставаща гаранция от 4-5 месеца, купувам я от официалните представители на Хонда, а и са ми много добри познати, всички возила до сега, които съм имал са там поддържани, така че май ще скоча с двата крака в джаза пък да видим! Редактирано 1 Май, 2008 от viessman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viessman 0 #6 Отговорено 3 Май, 2008 покарах мъника, нормално ли е двигателя да е сравнително тромав? при изключване от 4та на 4500-5000 оборота, оборотите падат бавно? сега карам един суифт и двигателя му е очудващо по-пъргав и по-адекватно отговаря на педала.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #7 Отговорено 3 Май, 2008 покарах мъника, нормално ли е двигателя да е сравнително тромав? при изключване от 4та на 4500-5000 оборота, оборотите падат бавно? сега карам един суифт и двигателя му е очудващо по-пъргав и по-адекватно отговаря на педала.... Нромално е за този модел 1.4-то си е тромаво , представям си 1.2-то Но все пак не забравяй , че двигател с 8клапана не е с ангренажен ремък , а с верига ( което си е плюс ) , има невероятно добър разход в градски и извънградски условия , за купето , което носи и товара също Нашия Джазз вече върви към 180 000 км и не сме сменяли нищо освен свещи , накладки , филтри и масло Това , което констатирам като минус е , че всичко е електроника , т.е. при евентуален дефект или нещо от сорта ремонта ще излезе солен ( ако не е гаранционен още , но ти гарантирам , че в гаранционния период такива няма да имаш ) Личен съвет към тебе е ако можеш да ичакаш до края на таи или началото на другата година Тогава излиза новия Джазз , който ще е с 1.3 i-VTEC и 1.5 i-VTEC двигатели съответно 110 и 130 коня мисля ( не съм сигурен има тема в Общи дискусии за него ) , което ме навежда на мисълта , че явно сегашните двигатели не са успешни , това го мисля и аз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viessman 0 #8 Отговорено 3 Май, 2008 (Редактирано) мерси много за съвета! не търся кола, с която да се гоня и да се трепя, търся практичност и икономичност, това, че е с верига спестява малко от поддържката! просто се насочих, понеже е сравнително нова, предполага се че ще харчи малко, за в града - където карам 80% от времето е перфектна all-in-one дет се вика, а и с тия сегашни и предстоящи цени на бензина жаждата за "адреналин" ще се изпари съвсем! а и за нова кола - не съм си навил на масрафа още и не ми се гние по корабите за една таратайка! мерси пак за съветите и мненията!П.С. джаз-а, който ти имаш с какъв двигател е? Редактирано 3 Май, 2008 от viessman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #9 Отговорено 4 Май, 2008 мерси много за съвета! не търся кола, с която да се гоня и да се трепя, търся практичност и икономичност, това, че е с верига спестява малко от поддържката! просто се насочих, понеже е сравнително нова, предполага се че ще харчи малко, за в града - където карам 80% от времето е перфектна all-in-one дет се вика, а и с тия сегашни и предстоящи цени на бензина жаждата за "адреналин" ще се изпари съвсем! а и за нова кола - не съм си навил на масрафа още и не ми се гние по корабите за една таратайка! мерси пак за съветите и мненията!П.С. джаз-а, който ти имаш с какъв двигател е?1.4 , по-големия двигател Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest viessman #10 Отговорено 4 Май, 2008 То при него освен малко по-големия обем и 5те коня повече разлика друга май няма... нали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #11 Отговорено 4 Май, 2008 То при него освен малко по-големия обем и 5те коня повече разлика друга май няма... нали?Ами не знам , честно казано ме навежда на мисълта , че 1.2-то е скопен умишнелно с цел по-голяма икономия на горивото. При Хонда двигателите вече има такъв случай където с една елементарна гарнитура на дроселовата клапа от 75 коня отиваш на 90 коня При тези двигатели може да е подобен случая За мен е необяснима появата на този двигател , но все нещо са имали в предвид Но пак ти казвам , че при положение , че следващото поколения Джазз са с коренно различни двигатели ( които освен , че ще са по-мощни ги дават , че ще са и еднакво икономични ) просто сегашните не са достатъчно добри В крайна сметка , наистина е една от най-добрите възможни коли all-in-one Само за протокола 4-ма човека с багаж пътувахме от България до Исапания и обратно Януари месец и нямахме сериозни проблеми по отношение комфорта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #12 Отговорено 4 Май, 2008 В крайна сметка , наистина е една от най-добрите възможни коли all-in-one Само за протокола 4-ма човека с багаж пътувахме от България до Исапания и обратно Януари месец и нямахме сериозни проблеми по отношение комфорта Клиренса не е ли доста малък?Иначе за двигателите, чудя се дали тези "стари" 8-клапанни няма да се окажат по-прости за поддръжка и по-дълговечни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #13 Отговорено 4 Май, 2008 В крайна сметка , наистина е една от най-добрите възможни коли all-in-one Само за протокола 4-ма човека с багаж пътувахме от България до Исапания и обратно Януари месец и нямахме сериозни проблеми по отношение комфорта Клиренса не е ли доста малък? Иначе за двигателите, чудя се дали тези "стари" 8-клапанни няма да се окажат по-прости за поддръжка и по-дълговечни Не , клиренса си е наред нали за това има ел.фарове да се регулират да не им светим на другите водачи Нямаше и неравности , които при висока скорост да се опитат да докоснат или жулнат отдолу Относно двигателя мисля , че не е така по ред причини , които съм изброил в тази и други теми Айде пак ще пиша След първата смяна на свещи състояла се на 60 000 км (майче) и оставена един куп пари за свщите при Бултрако ( ако си спомням правилно към 320 лв ) разхода на колата скокна главоломно , от скромните 5/100 извънградски път от София до Петрич примерно , до нереалните 8/100 при каране на заледен участъй от порядъка на 200 км със средна скорост 40-50 км/ч Помислихме , че са ни метнали с некачествени свещи , за това веднага поръчка от Германия ( пак от оторизиран сервиз на Хонда ) , замяна и разхода хоп - веднага се нормализира , НО това , което установихме след маханаето на гадните свещи е , че целия заден ред е зацапан ( джазз-а има 8 свещи ) , логично си казахме поради недоброто изгаряне на сместа заради некачествените свещи. Да , ама не Следващия комплект след нормализирането на разхода и след още 60 000 км се оказа , че и германските свещи са зацапани д*ба и некачествените НГК ( френски ) - последва закупуване на оригинални свещи Денсо , от сигурно място препоръчано от не един хондаджия НО ПАК След още 40 000 км същата картинка , казахме си , че явно електрониката дава някакъв дефект , който не пречи реално на автомобила , но и не Лада да си кажеш , че е нормално При сваляне на механизма за дроселовата клапа , който е изцяло електронен установихме , че графитената пластинка за ниските обороти е пригоряла .От там предполагаме ,че идва и проблема със свещите ( ако реално може да кажем , че е проблем ) . Остава въпроса " майсторите " на Бултрако ли скапаха Джазз-а или Джазз-а си има дефектче Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #14 Отговорено 4 Май, 2008 В класацията на Топ Гиър-100 те автомобила от които собствениците са най-доволни през годините на първо място е Хонда С2000 а на второ Хонда Джаз! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viessman 0 #15 Отговорено 4 Май, 2008 (Редактирано) т.е. да разбирам, че евентуални главоболия ще си имам със свещите ? Редактирано 4 Май, 2008 от viessman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viessman 0 #16 Отговорено 5 Май, 2008 добре, друг въпрос, тъй като съм лаик малко, как така на суифта, който карам до сега свещи не съм сменял? 1.3 моно 92ра все още е с оригналните свещи... заради зацапването ли се сменят или? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest viessman #17 Отговорено 7 Май, 2008 Ами при всяка смяна на масло или проблем преглеждат всичко в сервиза, добри познати са ми и ако имаше нещо щяха да ми кажат, в интерес на истината може и да съм сменял преди! Апропо, след като е хубаво и нужно твоите проблеми защо са започнали именно след смяната, като преди това със старите свещи си нямал никакъв проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове