Jump to content
barsi

важен въпрос

Recommended Posts

здравейте на вси4ки :) карам европейски сивик 1.4 90 к.с. от преди фейстлифта 1997год. колата е с климатик но искам да го сменя с климатроник.интересува ме дали е възможно,горе долу кви пари и как става(евентуално каде има 4итави майстори) :lol: п.с. мерси предварително

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


На мен някак ми изпъква мъдрата мисъл да боцнеш един терморегулатор пред духалката и да го вържеш за + на АС


ПС Като разбира се няма да имаш дисплеи и други глезотии, но няма да ти духа на -10 :)

Редактирано от slus4o©

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля че разликата между климатика и климатроника е само един терморегулатор и със сигурност няма да е евтино.Не си написал от къде си за да те ориентираме към специализирани сервизи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля че разликата между климатика и климатроника е само един терморегулатор и със сигурност няма да е евтино.

А какво друго?! По дефиниция това е разликата :drunk:
Май е редно и топлото да пуска чат пат...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има много датчици и други чарколъци, отварящи/затварящи клапи за въздуха - например първоначално затваря външния приток при голяма температурна разлика а в по-късен момент го отваря.....и т.н..........с една думр ЗАБРАВИ! Хем ще ти легне колкото цяла кола с климатроник, хем никога няма да стане както трябва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ставане става,но е голяма разправия и ти предцени дали си заслужава ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ставане става,но е голяма разправия и ти предцени дали си заслужава ;)

колега,интересувам се за6тото лятото 3пъти настивах от скапания климатик. ;) За това мисля 4е си заслужава...А ина4е съм от Перник,ни6то 4е карам хонда а не голф ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега освен, че ще хвърлиш сумати пари, ще береш и ядове според мен. Покрай климатроници на стари коли само ядове съм брал!Всичко може да се направи, въпроса е дали си заслужава :PА... защо си мислиш, че от климатроника няма да настиваш... :angry:

Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега освен, че ще хвърлиш сумати пари, ще береш и ядове според мен. Покрай климатроници на стари коли само ядове съм брал!Всичко може да се направи, въпроса е дали си заслужава ;)А... защо си мислиш, че от климатроника няма да настиваш... :angry:

За6тото климатика духа само ледено студено.а климатроника си го гласи6 на температура и няма6 4увството 4е седи6 сре6ту хладилника :P;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest IvoSi

Ако ти стане много студено от климатика, просто настройваш клапите да духат само към прозорците, така хем няма настиваш, хем в колата ще ти е комфортна температурата. Също така някой клапи може и да ги затвориш, да намалиш степента на вентилатора, варианти много така че да не настиваш.

Редактирано от IvoSi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега прав си до някаде,но сам си навил на праста 4е искам климатроник вместо тоя хладилник.пак и до сега не сам виждал друг такъв автомобил с климатроник.в един сервиз ми казаха да си намеря подходя6т климатроник и монтажа не е проблем,но ме интересува някои дали знае от по новите хонди става ли(изоб6то ако се предлага като опция.........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко да си изтупам с големата тупалка старата тема, която сега в тия жеги, а и откакто си оправих климатика пак ме налегна...Мислих по въпроса- ще трябва да се взима май от ВАГ групата управляващ модул, обаче първата спънка, за която си мисля, е че клапата ми топло-студено е с жило, не е електрическа, както и клапите... Другото вече си мисля, че един модул, сложен оптично кадърно ще си пуска климатика и въздуха вътре от сегашната инсталация. Аиде клапите да ги оставя да са си ръчни- пак врътката за топло-студено трябва да се смени. Някакви идей?п.п. Следващото лято се е видело, че искам климатроник на тая талига, сега си го регулирам ръчно, ама през 2 мин го таковам и ми писва...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има климатроник серийно за японски сивик 6-та, но е голяма рядкост и го има само в япония :ph34r: поне аз до сега за европейския пазар не съм виждал

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това ми е ясно.Сега обаче ме интересува с с каква клапа мога да заменя същесвтвуващата ми на колата, но да е електрическа?Това ако се реши не мисля, че да речем ако се инсталира модул от друга кола, със се датчиците, ще му е проблем да я управлява и да включва климатика. Ако някой има р-рите на клапата или самата клапа, която ми е в колата в момента/англичанка преди фейса/, ще съм му благодарен за размери и снимка. После ше си проверя как стоят нещата и дали начинането е възможно...

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Търси във форума. Има вече преработени няколко хонди и теми по въпроса

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не се доизясних :)) Имах предвид за климатроник с дисплей и с 1 дин радио, а не като на фейс лифт версията с 2 дин :D те са по лесно намираеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам моя е единствения работещ в БГ Публикувано изображение

Цъкай тука

 

Ако ти се дават 300-400 кинта за части ще ти обясня някои неща които ме е домързяло да напиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми по принцип съм човек, който си обича колата и ако не ти представлява проблем, може да драснеш един списък.Именно заради редкостта на оригиналния климатроник си мислех за вграждане от акорд или от друга марка. Ясно ми е, че модула и датчиците трябва да са от един вид. С клапата от ЦРВ ще стане, но дали ще се запознаят успешно е едно неизвестно... Най-гадното е, че не искам да се озова с разглобена кола и в улица почти без изход. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да стане кат оригинално търсиш части от Rover 45 ,но са много редки!

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-трудно се намира самата конзола, и управлението за топло/студено. Машинката става от CRV, но само машинката, механизмът е различен, най добре е комплект от Civic Si. Сензорите стават от доста хонди, транзистора за степените на парното също. Останалото е кабели и запояване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...