barsi 265 #1 Публикувано 23 Април, 2008 (Редактирано) здравейте на вси4ки карам европейски сивик 1.4 90 к.с. от преди фейстлифта 1997год. колата е с климатик но искам да го сменя с климатроник.интересува ме дали е възможно,горе долу кви пари и как става(евентуално каде има 4итави майстори) п.с. мерси предварително Редактирано 23 Април, 2008 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slus4o© 26 #2 Отговорено 23 Април, 2008 (Редактирано) На мен някак ми изпъква мъдрата мисъл да боцнеш един терморегулатор пред духалката и да го вържеш за + на АСПС Като разбира се няма да имаш дисплеи и други глезотии, но няма да ти духа на -10 Редактирано 23 Април, 2008 от slus4o© Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IvoSi 2 #3 Отговорено 23 Април, 2008 Не мисля че разликата между климатика и климатроника е само един терморегулатор и със сигурност няма да е евтино.Не си написал от къде си за да те ориентираме към специализирани сервизи! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #4 Отговорено 23 Април, 2008 Не мисля че разликата между климатика и климатроника е само един терморегулатор и със сигурност няма да е евтино.А какво друго?! По дефиниция това е разликата Май е редно и топлото да пуска чат пат... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #5 Отговорено 23 Април, 2008 има много датчици и други чарколъци, отварящи/затварящи клапи за въздуха - например първоначално затваря външния приток при голяма температурна разлика а в по-късен момент го отваря.....и т.н..........с една думр ЗАБРАВИ! Хем ще ти легне колкото цяла кола с климатроник, хем никога няма да стане както трябва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1052 #6 Отговорено 23 Април, 2008 За ставане става,но е голяма разправия и ти предцени дали си заслужава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #7 Отговорено 23 Април, 2008 За ставане става,но е голяма разправия и ти предцени дали си заслужава колега,интересувам се за6тото лятото 3пъти настивах от скапания климатик. За това мисля 4е си заслужава...А ина4е съм от Перник,ни6то 4е карам хонда а не голф Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #8 Отговорено 23 Април, 2008 (Редактирано) Колега освен, че ще хвърлиш сумати пари, ще береш и ядове според мен. Покрай климатроници на стари коли само ядове съм брал!Всичко може да се направи, въпроса е дали си заслужава А... защо си мислиш, че от климатроника няма да настиваш... Редактирано 23 Април, 2008 от jamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #9 Отговорено 23 Април, 2008 Колега освен, че ще хвърлиш сумати пари, ще береш и ядове според мен. Покрай климатроници на стари коли само ядове съм брал!Всичко може да се направи, въпроса е дали си заслужава А... защо си мислиш, че от климатроника няма да настиваш... За6тото климатика духа само ледено студено.а климатроника си го гласи6 на температура и няма6 4увството 4е седи6 сре6ту хладилника Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest IvoSi #10 Отговорено 24 Април, 2008 (Редактирано) Ако ти стане много студено от климатика, просто настройваш клапите да духат само към прозорците, така хем няма настиваш, хем в колата ще ти е комфортна температурата. Също така някой клапи може и да ги затвориш, да намалиш степента на вентилатора, варианти много така че да не настиваш. Редактирано 24 Април, 2008 от IvoSi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #11 Отговорено 24 Април, 2008 колега прав си до някаде,но сам си навил на праста 4е искам климатроник вместо тоя хладилник.пак и до сега не сам виждал друг такъв автомобил с климатроник.в един сервиз ми казаха да си намеря подходя6т климатроник и монтажа не е проблем,но ме интересува някои дали знае от по новите хонди става ли(изоб6то ако се предлага като опция......... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #12 Отговорено 16 Юни, 2012 Малко да си изтупам с големата тупалка старата тема, която сега в тия жеги, а и откакто си оправих климатика пак ме налегна...Мислих по въпроса- ще трябва да се взима май от ВАГ групата управляващ модул, обаче първата спънка, за която си мисля, е че клапата ми топло-студено е с жило, не е електрическа, както и клапите... Другото вече си мисля, че един модул, сложен оптично кадърно ще си пуска климатика и въздуха вътре от сегашната инсталация. Аиде клапите да ги оставя да са си ръчни- пак врътката за топло-студено трябва да се смени. Някакви идей?п.п. Следващото лято се е видело, че искам климатроник на тая талига, сега си го регулирам ръчно, ама през 2 мин го таковам и ми писва... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cool24 46 #13 Отговорено 16 Юни, 2012 Има климатроник серийно за японски сивик 6-та, но е голяма рядкост и го има само в япония поне аз до сега за европейския пазар не съм виждал 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #14 Отговорено 16 Юни, 2012 (Редактирано) Това ми е ясно.Сега обаче ме интересува с с каква клапа мога да заменя същесвтвуващата ми на колата, но да е електрическа?Това ако се реши не мисля, че да речем ако се инсталира модул от друга кола, със се датчиците, ще му е проблем да я управлява и да включва климатика. Ако някой има р-рите на клапата или самата клапа, която ми е в колата в момента/англичанка преди фейса/, ще съм му благодарен за размери и снимка. После ше си проверя как стоят нещата и дали начинането е възможно... Редактирано 16 Юни, 2012 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1052 #15 Отговорено 17 Юни, 2012 (Редактирано) Търси във форума. Има вече преработени няколко хонди и теми по въпроса Редактирано 17 Юни, 2012 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cool24 46 #16 Отговорено 17 Юни, 2012 аз не се доизясних ) Имах предвид за климатроник с дисплей и с 1 дин радио, а не като на фейс лифт версията с 2 дин те са по лесно намираеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #17 Отговорено 17 Юни, 2012 До колкото знам моя е единствения работещ в БГ Цъкай тука Ако ти се дават 300-400 кинта за части ще ти обясня някои неща които ме е домързяло да напиша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #18 Отговорено 18 Юни, 2012 Ми по принцип съм човек, който си обича колата и ако не ти представлява проблем, може да драснеш един списък.Именно заради редкостта на оригиналния климатроник си мислех за вграждане от акорд или от друга марка. Ясно ми е, че модула и датчиците трябва да са от един вид. С клапата от ЦРВ ще стане, но дали ще се запознаят успешно е едно неизвестно... Най-гадното е, че не искам да се озова с разглобена кола и в улица почти без изход. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #19 Отговорено 19 Юни, 2012 Ако искаш да стане кат оригинално търсиш части от Rover 45 ,но са много редки! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #20 Отговорено 19 Юни, 2012 Най-трудно се намира самата конзола, и управлението за топло/студено. Машинката става от CRV, но само машинката, механизмът е различен, най добре е комплект от Civic Si. Сензорите стават от доста хонди, транзистора за степените на парното също. Останалото е кабели и запояване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове