Jump to content
Guest Dragi4

Поредният Н22 Swap

Recommended Posts

Guest Dragi4

Безаварийни километри ти желая,радвам се 4е си доволен от услугата и аз ти благодаря ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега,предполагам този swap е мечтата на всеки фен каращ прелюд ;) желая ти мн безаварийни километри и много приятни емоции с количката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Живко,просто нямам думи приятелю,4естито и много безварийни.Драго кърти :rolleyes:

Редактирано от weapon R

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега! Безпроблемно да се наслаждаваш на колата!

Честито колега,предполагам този swap е мечтата на всеки фен каращ прелюд :P желая ти мн безаварийни километри и много приятни емоции с количката

Не само на каращите Прелюд е мечта този двигател, а и на каращи други модели :) ИЛИ ГРЕША :rolleyes: Редактирано от VTEC Inside LUDA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Браво и на Дидо!Благородно ти завиждаме :P Със здраве да напъваш в-тека :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

Браво,да ти е честит мотора и много да му се радваш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам и на мен да ми се случи същото :) Браво ,искрено се радвам за теб !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ManiaK

Браво за добре свършената работа! Драгича и Дидо са наистина МАДА ФАКА ПРО........:)! А на теб мога само да ти кажа Честито!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....ако можеш да държиш камерата от вълнение направи малко видео да видим как се изстрелва с новото сърце :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Време беше,на сърцат шофиор му се полага сърцата кола :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много готини хора до сега си купиха двигатели от мен и Живака е един от тях...знаят какво изкат не мрънкат няма увъртания .Още веднъж безпроблемен Втек :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ай и от мен честито!дано станем повече

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за пожеланията ви И дано на всички ви се сбъднат мечтите за по мусколест двигател

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, Живак сори за оффа,ама не е ли време да си смениш аватара вече :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Accord F18A3

Колега честито и много безаварийни километри!Може ли като се освестиш от кефа да разкажеш по-подробно освен двигателя какво друго се наложи да смениш. Скоростите, полуоските, шенкелите и компа дали ги сменя и колко ако не е тайна ти излезе процедурата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честито маина,много безажарийни!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cekleov

От мен беаварийно и безкраини километри

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление не можахме да се порадваме толкова дълго колкото всички ни пожелахте.Аз съм съпругата, която карам Сивика на Jivaka и затова си позволявам да пиша тук.След 2000 км.двигателя ни изостави на магистралата-счупен болт на биела със всичките последствия, колянов вал, бутало, пробит картер-и това за 4800 лв.Съжалявам,че се налага да пиша, но просто наглостта на колегата, който дори не пожела да си плати куриерската услуга за изпратената фактура от Варна до София, която е 5 лв./това се случва днес след като той знае,че двигателя не работи/ми дойде в повече. Да не не говорим, че беше в София когато се развали двигателя и лично аз го помолих да дойде да види, а той ми отговори, че не носи никакви гаранции, защото не разбира от двигатели и това бил двигател втора ръка.Той можеше да се развали и на първите 500 км.прибирайки се от Варна.Сигурно има много доволни хора, които ще ме оплюят, но на нас това ни се случи и искам да предупредя другите ,които са се замислили да правят SWAP какво може да ги очаква.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ужасссссссс ;( кофти касмет честно знам как се чувствате. :tooth::P (това попринцип може да се случи на всеки които преди да си сложи двигателя не го е проверил какви износвания има)(лагери болтове и др-ги)защотото двигателите 2-ра рака не се знаят на колко километра са попринцип.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много жалко наистина,това се случва много рядко,да се счупи болт на биелата?Сигурни ли сте че от това се е получил проблема?Понякога това може да е последствие от други фактори,като некачествено масло,износени лагери,гориво и т.н.Точно пуснах подобна тема за този мотор,понеже и аз сум решил да си купувам подобен мотор,но наистина няма гаранция за живота му...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 2000 км.двигателя ни изостави на магистралата-счупен болт на биела със всичките последствия, колянов вал, бутало, пробит картер-и това за 4800 лв. ...

Съжалявам за случилото се и ви съчувствам най-искрено, но така е, машина ли е, винаги може да се развали.Това тотално ме разубеди от варианта swap на H22. Такъв риск не мога да си позволя и явно ще продължавам да търся читав прелюд с този двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, прави сте машина и се разваля, но може би ще се окаже и двигателя не е този за който ни е продаден, но това ще каже мъжа ми като види фактурата.Опитах се да въведа във полето за VIN инфото,но VIN ни е със 18 цифри и синвола и дава грешка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, прави сте машина и се разваля, но може би ще се окаже и двигателя не е този за който ни е продаден, но това ще каже мъжа ми като види фактурата.Опитах се да въведа във полето за VIN инфото,но VIN ни е със 18 цифри и синвола и дава грешка.

ако е H22a няма какъв др-г да еп росдот може да е бил на доста км

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VIN-a е с по малко синволи защото колите произведени за Japan пазара са с по малко синволи при всички марки Японски автомобили е такаи не съм виждал нещо да ги разчита. Даже в КАТ нямат инфо.По принцип първите синволи са модификацията и после поредния номер на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сорка за офф-а но дума "синвол" няма

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти работа. Съчувствам ви. Ноооо чак пък всички да се отказват от такъв суап е безмислено. Всеки двигател се чупи и аз лично смятам че този двигател е най-добрия вариант за суап във всяка Хонда. Това че един двигател се е счупил не означава че цялата серия не струва :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър

...бе всеки двигател може да се счупи ама 4800 не са малко пари винаги като се купува по този начин би трябвало да се провери двигателя според мен преди да се сложи,макар,че шанс да се забележи пукнат болт на биелата е доста малък продавача винаги може да каже: Преди да го сваля работеше супер!!!...Риск винаги има !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо вечно,всеки мотор може да се чупи дори и най-якия.По принцип всяка по евтина кола или двигател който се продава извън БГ е на повечко километри и с по малък живот,така че си е риск определено.Но мисля че това не е причина да се отказвате от смяната с тази серия двигатели,понеже тя е една от най добрите съсдавани от хонда...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много жалко,това е мечтата на всеки докосвал се до ХОНДА!Кой точно двигател е?:H22 2157 200 DOHC, VTEC Prelude 93/96H22A 2157 190 DOHC, VTEC Prelude 93/96H22A 2157 209 DOHC, VTEC Prelude SiR 97/01H22A 2157 190 DOHC, VTEC Prelude Type S 97/01H22A1 2157 190/195 DOHC, VTEC Prelude 93/96H22A2 2157 185 DOHC, VTEC Prelude 94/96H22A4 2157 200 DOHC, VTEC Prelude 99/01H22A5 2157 DOHC, VTEC Prelude 99/01H22A7 2157 220 DOHC, VTEC Prelude 97/01

Но мисля че това не е причина да се отказвате от смяната с тази серия двигатели,понеже тя е една от най добрите съсдавани от хонда...

Тук може да се спори, Н22 не е от най-сполучливите двигатели,както и Н23.Подробности от професионалистите,те знаят! !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

е ае кажи кой е най-здравият тогава?зависи как се поддържа,не е нужно някой като ти каже"абе тва е най-здравият двигател"да лежиш на това ухо и да не ти пука какво става под капака,като се поддържа двигателя и ти си спокоен,аз също карам с х22 от 2месеца и продължавам да го карам,за втори път му сменям маслото като профилактика и след националната смятам да го ревизирам целия,500лв. му струва обслужването,с оригинални части,аз също не съм застрахован,затва ще си вържа гащите като му направя профилактикапп.каква е гаранцията че като си вземеш цяла кола оригинално с такъв двигател ще е по-добра???пак стигаме до въпроса с поддръжката!!!

Редактирано от doggy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така,най-важното е профилактиката на обслужващите звена,филтри маслени пътища,като ползването на качествено масло и т.н.Някои дори сменят основни и биелни лагери за да са сигурни за безпроблемната работа на един такъв скъп мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

!!! правилно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На блока пише H22A2 а колегата се обади след публикуването на обява за H22A 200hp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest stonez
Отговорено (Редактирано)

Сьжалавам за случилото се. Никой не е застрахован от това.Наистина подрьжката е важна, но я да видим какво подьржаш -консумативи, нали. Биелният болт такьв ли е ?!Хората са казали, най- хубав е новия мотор, или поне на по-малко километри. Не е гаранция че при него няма да се случи това, но просто вероятността е в пьти по- малка, защото няма да е изтормозен от рьчкане и пьржене, както явно е станало с пострадалия мотор. За да скьса биелен болт ( ако това е причината) явно е фиркан бая време на високи обороти, умора на метала и тва е резултата.За двигател в-ра употреба Всичко е кьсмет и риск, и който взема(слага) такьв мотор трябва да е наясно с това, да го има предвид, преди да се ангажира с покупката.

Редактирано от stonez

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

хайде Jivaka да опише какво точно се случи и как се случи?мой приятел строши ми16 пежо 205 след като го покара по магистралата с 230км/х около 5-6км.да не се е случило нещо такова?ако е така аз веднага ще изтъкна причината в какво е!!!

Редактирано от doggy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не ми е ясно защо някой хора търсят под вола теле. Може да се случи на всеки. Не е момента за изтъкване на причини... за проблема с 5-те лева...просто нямам коментар...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

блока надран ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jivaka

Jivaka ще ви отговори като се прибере в София, защото поста го писах аз -съпругата му и не съм много наясно с техническите въпроси,които задавате. Само знам ,че когато се счупи в колата бяхме, той ,аз и детето и не карахме с повече от 130 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...