Jump to content
Guest krezo

Загрява необяснимо............

Recommended Posts

Guest krezo

Имах проблем с охлаждането.При спиране на парното температурата започваше да се покачва застрашително бързо.Тъй като имаше загуба на антифриз(доливам 100-200 гр на седмица) от радиатора и перката не въртеше започнах да търся проблема/ 1. Смених радиатора - теча намаля значително,но колата пак загряваше 2. Смених капачката на новия радиатор с уж оригинална - ефект нулев 3. Смених датчика за температурата с нов - теча не спря,но перката започна да се включва когато си поиска и то при много високо положение на стрелката. 4. В поредния сервиз ми казаха,че бил прекъснат някакъв кабел и не пристигал сигнал от датчика в резултат постигнахме въртене на перката, но дори и при въртяща се перка без парно колата пак започва да загрява. 5. Утре ще сменям ТЕРМОСТАТ,ако не се оправи незнам...... :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gin

ами то термостат гарантирано си трябва...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А КОЛКО ПАРИ Е ЕДИН ТЕРМОСТАТ НОВ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не се оправи от термостата,почваи да се молиш да е само гарнитура

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега krezo, първото нещо което е трябвало да смениш е термостата, защото е заседнал в затворено положение и големия кръг на охладителната система на мотора е бил затворен постоянно.

Успех ! :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е прав. Термостата е заседнал в затворено, или почти затворено положение. Не знам кои майстори са ти казали за датчика, но работата на термостата се проверява лесно без да се сваля.

Редактирано от Stefan Milev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостата го взех за 20лв от EURO 07 Незнам доколко е истински,ама уж е японски.БЛАГОДАРЯ на колегите :thumbs1:А как се проверява термостата все пак ?

Редактирано от krezo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Термостата го взех за 20лв от EURO 07 Незнам доколко е истински,ама уж е японски.БЛАГОДАРЯ на колегите :thumbs1:А как се проверява термостата все пак ?

Като го свалиш и провериш на ръка дали работи :blink: неработещите имат ясни белези къде е опирал термостата ( метал в метал , съответно протъркано някъде ) , но ако не се лъжа може и самата пружина да е здала багажа , но не съм сигурен :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е отворен като го потопиш в студена вода,трябва да затвори и обратно.така се тесва.налеи вода от боилера и виж дали работи.(мисля 4е отваря някаде кам 62 градуса не съм сигурен).аз имах другия проблем не загряваше колата и след като го смених нямам никви проблеми :thumbs1:ПП.Заедно с термостата смени и маистора :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не че искам да съм черноглед ... ама гарнитурата на главата как ти е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AMD

С новият радиатор губи ли пак охлаждаща течност ? И на мен ми прилича на гарнитура на главата П.П:В профила пише че си от София ,мини през Омбре :thumbs1: хората там си разбират от работата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гарнитура та гарнитура... вие тия гарнитури за нищо ги нямате. може да тече от всеки маркуч, от пробката на радиатора, от водната помпа, от охлаждането на изпарителя (ако има газ). да се прегледа за следи от теч от разбирач с внимание към дреболиите, и термостата е другото.P.S. "гори масло - сегменти", "губи антифриз - гарнитура"... да бе да... що ли направо двигателя да не сменим

Редактирано от gin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом теча е малък - провери всички съединения и всички маркучи много добре - защото като е топъл двигаеля и антифриза се изпарява бързо-поне при мен беше така - докато разбера от къде губии един съвет от мен - купих си термостат от евро 07 - като термостат работи много добре, но три пъти го свалях докато разбера че уплътнението не става /термостата го дават комплект с гумено уплътнение/ и сложих старото може би оригиналноп.с. наистина при такива симптоми термостата е първото нещо което се трябва да смениш , защото като е заял затворен и налягането във системата е по високо и за това от някъде избива - - и да обезвъздушиш добре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, мини през Омбре за да не те боли главата. Това ако не се справиш сам. Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се оказа, че е от капачката на радиатора :yawn: ! Засега не е загряла и на един градус повече от нормата, нито гори антифриз :yawn: ! А, се покарва и от майка ми, че аз не слизам от купето :punk: ! Не е задължително да е от гарнитурата, мисля...

Редактирано от Ashes

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах проблем с охлаждането.При спиране на парното температурата започваше да се покачва застрашително бързо.Тъй като имаше загуба на антифриз(доливам 100-200 гр на седмица) от радиатора и перката не въртеше започнах да търся проблема/

Случайно загубата на антифриз само да е "започнала" с 100-200гр на седмица а сега да е в пъти повече?

 

1. Смених радиатора - теча намаля значително,но колата пак загряваше

До тук добре, ама....

 

3. Смених датчика за температурата с нов - теча не спря

Добре де тоя теч и от датчика ли го е имало че си очаквал да намалее теча?

 

5. Утре ще сменям ТЕРМОСТАТ,ако не се оправи незнам...... :)

Дано си късметлия, но и според мен отдавна си прегрял главата. Особено ако ти се губи вода а няма следи от изтичане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nakata

на мен гарнитурата за термостата е отдално 3лв а термостата 13,5.когато наливаш антифриза или водата парното да е отворено докато завърти системата и на термостата има пробка за обездушаване развиваи и нея когато наливаш течноста защото се образува въздушна възглавница

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да-а-а ТЕРМОСТАТ.Днес го смених , стрелката на температурата закова на 1/3 от скалата и не мръдна от там,а дадох доста зор на хондичката.Все още незнам дали е спряла загубата на антифриз,ама то скоро ще си покаже.Интересното за мен е ,че при тия симптоми поне трима ''майстори''бяха категорични ,че това '' ТЕРМОСТАТ НЕ МОЖЕ ДА Е'' Дали толкова си разбират или се опитват да ме баламосват за да изскубят повече пари незнам но се убеждавам,че ХОНДА не е лъжица за всеки ''майстор'' Засега съм доволен :) HONDA FOREVER ;)

Редактирано от krezo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е...и майсторите... :) Ако съм на твое място никога няма да ида при тях по никакъв повод.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен всичкия антифриз, който "губех", беше във преливника. Добре, че Boss Hogg имаше капачка в момента, че иначе щях да се вкарам в такъв филм :censored: ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CARBON

колега подобен проблем имах и аз оказа се водната помпа когато е леко пукната течноста изтича по ремаците които я развъртат и разпръскват а и като е топъл двигателя се изпарява теча и ти се чудиш аджаба защо антифриза намалява а пък теч видим няма аз непрекаснато доливах антифриз в казанчето по 100-200г на 1-2 седмеци и разни разбирачи ми казваха че на хондите било така-течност в казанчето не се задаржала.....самоче откакто смених преди 2 месеца водната помпа течноста в казана не е трепнала :rolleyes:;) ;)

Редактирано от CARBON

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених термостата,смених капачката на радиатора с оригинална,че моята стоеше малко хлабава ,обезвъздуших системата и да чукна на дърво вече не загрява и не забелязвам спадане на антифриза.Ако течът продължи първо ще погледна водната помпа.Маловажни на пръв поглед неща като не добре стегната капачка на радиатора например се оказват доста важни.Просто човек трябва да ги следи :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...