stiv 2 #1 Публикувано 14 Април, 2008 Здравейте фенове.Аз съм новак във форума.Преди месец се обзаведох със civic d14a4 97г.Автомобилчето е супер,но;1.слаб е на баир и 2 в купето е шумно все едно карам лагерна количка.Моля колегите,които карат същият модел да споделят опит.Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivaivalito 8 #2 Отговорено 14 Април, 2008 Здравейте фенове.Аз съм новак във форума.Преди месец се обзаведох със civic d14a4 97г.Автомобилчето е супер,но;1.слаб е на баир и 2 в купето е шумно все едно карам лагерна количка.Моля колегите,които карат същият модел да споделят опит.Благодаря предварително.Нямам същия модел но имам ХОнда да Слаба е на баир но кои бензинов 1.4 е силен .Просто иска обороти .За шума да шумнички са не самия двигател а купето не е обезшумено , имам няколко забележки към хондите но като Кола за всеки ден е перфектна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hans 1 #3 Отговорено 14 Април, 2008 карал сьм сьщата- стори ми се точно такава- шумна и тромава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest alpinab #4 Отговорено 14 Април, 2008 мойте впечатления за шумоизолацията на купето на сивиците 90-00 година, е че е имало какво още са се пипне, возил съм се в доста други коли същия клас НЕ съм им фен НЯМА и да им бъда , НЕ ги и толерирам , но признавам ,че имат по-измислена такава от сивиците.Специално по това отношение - шума в купето особено след 100 км на по-едър асвалт ( дори със качествени водещи се за безшумни гуми) шума в купето поне според мен е НАД допустимата норма за комфортно возене - лично мнение. Фокусирам:4 ген 5 ген -японка6 ген - японка, УСА, англичанка .... тавива сам имал и от тях си вадя изводите, всичките са си шумнички.За вървенето у баира , според каталозите имаш 126 Нм въртящ момента , който горе долу се постига около 4000 хил об.Това за кола 1 тон не много не е малко, (лично за мойте критерий ,е че малко) , за да имаш оптимално дърпане у баира естествено трябва и да си ГОРЕ/ДОЛУс рамките на тези обороти (моя маниер на шофиране бие малко към долния праг където осезателно пада кривата на В.М на моя мотор, Просто не си падам постоянно да съм държа мотора в 4-5 х.к въпреки , че там ми е макс. В.М)Трябва се има напредвид и факта ,че караш бързо-оборотен японски мотор а не немски дизел и не си му трябват едно поне 3500 за да има тяга.... лични впечатление. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 206 #5 Отговорено 15 Април, 2008 Определено шумоизолацията може да е по-добра. би било интересно ако някой се захване да я подобрява, идея си нямам как...А за изкачване на баир - трябва да си над 2500 оборота, поне за Д15Б2 е така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #6 Отговорено 15 Април, 2008 Малък двигател + ниски обороти = нищоВкарай му 4-та на същото място и пак както си на 110 натисни до долу и виж разликата , просто всичките малки двигатели са с малък въртящ момент и искат обороти за да постигат мощност , над 4500 е веселото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #7 Отговорено 15 Април, 2008 (Редактирано) Хм... наречете ме заклет фен че говоря така ама не мога да се съглася че на баири е тромава. Карам си д14з2 което е 99 година след фейса , сега много зависи от начина на каране как ще ти се стори колата. Един от колегите по горе каза че не обича да си кара колата в високите обороти , лично мене не можеш да ме искараш от 5,5-6к оборота И може би за това не ми се струва тромава колата( след 4,5 като се поразвърти става фуриика ) За шума в купето мога да се съглася до някаде , но както за всяко друго нещо си има решение така и за това - МУЗИКАТА НА МАКС Иначе съм мислил за обезшумяване няколко варианта скоро време може да пусна някоя темичка(ест след като пробвам) , но пак казвам не е толкова силен шума , пък и мене лично си ме кефи като чувам всичко ... двигател , сцеплението на гумите с пътя , шума от изоставащия до мене т.н състезател Редактирано 15 Април, 2008 от GeFi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I.Ivo 4 #8 Отговорено 15 Април, 2008 аз не съм карал друга хонда освен моята но съм карал доста други коли и англичанката ми не е по шумна от тях, сега като сложих 15" джанти с гуми 195x50 е малко по шумна найстина,но нямам "свистене на въздух,при висока скорост или нещо такова" но виждам че колегите с 5ген. се оплакват доста от шума, и то май че в уплътненията е проблема при тях. А за баирите... аз съм с Д14а2 и ако съм под 3500RPM не върви, слизам на трета или четвърта и всичко си идва на мястото, за тези двигатели е нормално да работят на високи обороти, няма ден в който да не стига до 6500RPM то си е голям кеф тогава особенно ако си на 1или2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest stiv #9 Отговорено 15 Април, 2008 Малък двигател + ниски обороти = нищоВкарай му 4-та на същото място и пак както си на 110 натисни до долу и виж разликата , просто всичките малки двигатели са с малък въртящ момент и искат обороти за да постигат мощност , над 4500 е веселото Вкарвам 4-та,газ до дупка и слаба разлика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stiv 2 #10 Отговорено 15 Април, 2008 аз не съм карал друга хонда освен моята но съм карал доста други коли и англичанката ми не е по шумна от тях, сега като сложих 15" джанти с гуми 195x50 е малко по шумна найстина,но нямам "свистене на въздух,при висока скорост или нещо такова" но виждам че колегите с 5ген. се оплакват доста от шума, и то май че в уплътненията е проблема при тях. А за баирите... аз съм с Д14а2 и ако съм под 3500RPM не върви, слизам на трета или четвърта и всичко си идва на мястото, за тези двигатели е нормално да работят на високи обороти, няма ден в който да не стига до 6500RPM то си е голям кеф тогава особенно ако си на 1или2 Не иде реч за свистене на въздух а за силен шум от гумите.Според мен колега е вредно да се кара кола с 6500 оборота на първа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draik 18 #11 Отговорено 15 Април, 2008 Чак да е много вредно не вярвам колега. При положение че двигателите са ни високооборотни. Само за пример да ти дам че аз достигам максимална мощност при 6200 а максималния ми въртящ момент е на 5100. Така че за да ми върви добре колата трябва да съм в тези граници А за шума англичанките са малко по обезшумени от другите но и там има още какво да се желае. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #12 Отговорено 15 Април, 2008 вкарайта ги малко в обороти тези коли особено 1.4 и 1.5Вярно че на 5000+ Д серията някак си не си е на мястото, но няма как като си със 75 или 90к.с Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Road®aceR #13 Отговорено 15 Април, 2008 6-7000....в лютеницата му викат ... и нема грижи ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
puma_v_London 0 #14 Отговорено 15 Април, 2008 съгласен съм с Рацера аз моята д13ка се така я карам м/у 6 и 7000об и много добре си се качва по казанлашкия баир даже си набира то д13 е тъпакоустойчиво така че Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bat_gogo 1 #15 Отговорено 15 Април, 2008 аз съм с д14а2 и 5-та е просто за подържане на скоростта, аз като изпреварвам оборотите ги мятам над 5000 и става работата, иначе се влача кат народна песен. Тъй е то 1.4 резачка, виж да беше някоя немска бангия 1.9ТДИ, да я акрам на 1500-2000 оборота Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Brandy 0 #16 Отговорено 15 Април, 2008 вкарайта ги малко в обороти тези коли особено 1.4 и 1.5Вярно че на 5000+ Д серията някак си не си е на мястото, но няма как като си със 75 или 90к.сВкарваме ги! И се получава, поне при мен - отначало се опаквах, че при изкачване по наклон колата се мъчи (1,4), ама наистина е въпрос на обороти - мен ме беше жал да я юркам, но се оказва, че иначе не става! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I.Ivo 4 #17 Отговорено 15 Април, 2008 а колега "stiv" дали колата е на 6500RPM на първа или на трета...разлика няма никаква за двигателя а и ти не я държиш един час на първа с тия обороти че да загрее, не виждам какво може да и стане и не вярвам да е много вредно защото двигателе ми достига пълна мощност при 6100 RPM някъде, а червената ми зона започва от 7000 RPM моята преди 3500-4000 RPM е икономичка, започва да върви здраво чак след това, така че не ги жалете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ursus 2 #18 Отговорено 16 Април, 2008 няма ден в който да не стига до 6500RPM то си е голям кеф тогава особенно ако си на 1или2 К'во толкова се втелясваме.Малки моторчета - трябва повече спар... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J&D 1 #19 Отговорено 16 Април, 2008 ето малко пресни впечатления но ако тръгнеш да го качваш със 130 - никъв проблем !T'ва е истината.5-та предавка и от 130... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikola Kostadinov 0 #20 Отговорено 16 Април, 2008 Абе аз мойта съм я карал от Стара Загора до София по цялата магистрала на 6000 оборота и не мръдна колицата бе хора. Ти ако тия високооборотни двигатели не ги настъпваш за кво ти е Хонда. В началото мен ме беше страх за колицата ама сега хич не я жаля и не е мръднала. А пък на баири как цепи ... ама аз съм с D16Z6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stancho 4 #21 Отговорено 16 Април, 2008 е то хубаво ама мене със 120 ми даде 6/100 разход, камо ли на 6000 оборота ако я карам няя ми стигне резервоара от Ямбол до София или с цистерната зад мене да карам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikola Kostadinov 0 #22 Отговорено 16 Април, 2008 е то хубаво ама мене със 120 ми даде 6/100 разход, камо ли на 6000 оборота ако я карам няя ми стигне резервоара от Ямбол до София или с цистерната зад мене да карам Mен ми даде 12/100 някаде, което си е доста добре за тази скорост 190-200км/ч Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stiv 2 #23 Отговорено 17 Април, 2008 Благодаря на всички фенове за мненията и съветите.Някои от тях много ми помогнаха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове