nii 1 #1 Публикувано 4 Април, 2008 http://vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t...asc&start=0the dark side или скришни похвати?да не е бил някой от форума? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #2 Отговорено 4 Април, 2008 "The Dark Side of the force is a pathway to many abilities , some of them considered unnatural." - Lord Sithius Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #3 Отговорено 4 Април, 2008 Е кво мога да кажа друго освен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DjSprite 48 #4 Отговорено 4 Април, 2008 Хе хе ,сериозно притеснени са май тиа пи4ове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivch0ni 0 #5 Отговорено 4 Април, 2008 Та значи голфаджиите са разбрали, че японските "коне" не са като останалите! Това ме кара да се усмихвам доволно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_huliganka 1 #6 Отговорено 4 Април, 2008 аа и няколко хондаджии са влезнали в ефир Eми само да поясня vtec има 150 коня а vti е 160ама като влизаме в чужди форуми да се защитаваме поне да сме по-подготвени а? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #7 Отговорено 4 Април, 2008 ближат рани яко и изучават скоростно двигателите на хонда обаче нашичкия rusiq_24 - много си ми интересен, как във форума на мъртъвците обясняваш "колко е мъртъв двигателя на 1.4 75кс" ??? Че от всичките им голфове само КР и ГТИ-то бият тази хонда на правата, щом е пипната и с генерация! Аз с моята 1.4 90кс направо забравям голф 2.0 115кс, без да е пипнато нищо и със задръстен филтър дори......Единствено не вярвам да бие читаво Е36iS, освен ако нещо е куцалоНали не си мислиш че само VTi-то е хонда? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hooligan_sk 0 #8 Отговорено 4 Април, 2008 ближат рани яко и изучават скоростно двигателите на хонда обаче нашичкия rusiq_24 - много си ми интересен, как във форума на мъртъвците обясняваш "колко е мъртъв двигателя на 1.4 75кс" ??? Че от всичките им голфове само КР и ГТИ-то бият тази хонда на правата, щом е пипната и с генерация! Аз с моята 1.4 90кс направо забравям голф 2.0 115кс, без да е пипнато нищо и със задръстен филтър дори......Единствено не вярвам да бие читаво Е36iS, освен ако нещо е куцалоНали не си мислиш че само VTi-то е хонда?Ае чак толкоз велики хондите не са нали ама си повървяват не е като да са мъртъвци А за 2.0 115кс мойте извинения ама тва не е опелския 115кс дето само шамари отнася, тва е хем голям хем пъргав мотор, въпроса е че е сигурно най-издухания мотор на един пазар за коли втора ръка Аз съм виждал как такъв мотор приведен в сток вид с доста пари за ремонти си прави 210 км/ч НЕ на магистрала, а на кратък широк участък Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Майната #9 Отговорено 4 Април, 2008 недей бърка максимална скорост с пъргавина. Високите скорости са приоритет на големи кубатури, но не за това е спора. Човека с голф 2.0 150кс честно го е казал - сивик 1.4 тръгва яко и му взима старта, после омеква - а това е някъде около 100км като превключи на 3-та! До тогава 90кс вървят почти наравно със 150кс.....прави си сметката сам. А като говорим за "мъртвеца сивик 1.4 75кс", тогава какво е голф 1.4 75кс? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #10 Отговорено 4 Април, 2008 Абе не е от моита кола ии не е 1.6, проверено е. Само незнам дали е 75 коня както казва или е 90, но в талона пише 75 и в немския талон пак пише толкова, в смисъл 50 и няколко киловата пише. Прави си някакви клипчета от 0-100 и ги прави за 8-9 секунди. Незнам кви са тия хонди. Почвам да се дразня* вече от тях*пардон - исках да кажа ПЛАША ! хахахах така като чета от страни к'ви смешни ми изглеждат ... само как се чудят и кумят и питат "сигурен ли си че е 1.4 ?" ... и гледат кила и всякакви други възможни променливи, които да бъркат сметката ... Ама тва с нечистите сили вечееее ... направо черешката на сладоледа !! :lol: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hooligan_sk 0 #11 Отговорено 4 Април, 2008 недей бърка максимална скорост с пъргавина. Високите скорости са приоритет на големи кубатури, но не за това е спора. Човека с голф 2.0 150кс честно го е казал - сивик 1.4 тръгва яко и му взима старта, после омеква - а това е някъде около 100км като превключи на 3-та! До тогава 90кс вървят почти наравно със 150кс.....прави си сметката сам. А като говорим за "мъртвеца сивик 1.4 75кс", тогава какво е голф 1.4 75кс?Колегата го знам и такъв голф с кво ли не съм го пробвал, под тва че му взима старта разбира до края на първа горе долу и отлита напред А за мотора 115кс имах предвид че вдига 210 на доста кратка отсечка Иначе 1.4 в Г3 е 60кс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #12 Отговорено 4 Април, 2008 голф 1.4 16V е 75кс, започва да се слага последната година на Г3 и ги има доста в БГ, ама не си длъжен да го знаеш.....споко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #13 Отговорено 4 Април, 2008 То голфа има и 1.8 75кс имал съм "щастието" да карам това чудо на техниката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hooligan_sk 0 #14 Отговорено 4 Април, 2008 голф 1.4 16V е 75кс, започва да се слага последната година на Г3 и ги има доста в БГ, ама не си длъжен да го знаеш.....спокоОсвен че го знам съм го и карал, въпроса е че са много редки тея от 98г и масово са 1.4 8В Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vektor 0 #15 Отговорено 4 Април, 2008 Сега какво излиза че темата в WV форума,е измама пусната от хондажия или греша? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #16 Отговорено 4 Април, 2008 ами след като знаеш че го има (ако изобщо знаеше де), не ме поправяй така "авторитетно" ако обичаш и стига спам в темата Изписахме една камара постове за да "седнеш да покараш някакъв си голф 16В"..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hronos 20 #17 Отговорено 4 Април, 2008 Аз се исказах компетентно там, но са във голям филм колегите /горките,не им е лесно/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusiq_81 25 #18 Отговорено 4 Април, 2008 Колега Майната нещо не си ми харесал поста във Фолксваген ама това си е абсолютната истна.Хайде да не бъдем сектанти а? 1.4 75кс на 6ген за мен си е чисто мъртъв автомобил и никой да не се обижда от това,просто е създаден за други цели и колкото и да се самозалъгваме си пада от ГТИ 115кс колкото и мъртво да е то за 115тте си коня.(имал съм такова говоря с факти) От доста време съм в VW форума и съм безпристрастен и реалист и аз на черното бяло не мога да кажа.Мисля че добре съм защитил марката и да гордея се с двигателя Б16А2 защото съм доволен от него.А това твое изказване леко ме засегна "нашенския русия......" е нещо лошо ли съм казал?Винаги когато се срещнат хонда и голф с еднакви коне винаги голфа пада и това всеки го знае но в конкретната гонка или хондето е барано яко или голфа е за скраб Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Krelion #19 Отговорено 4 Април, 2008 (Редактирано) Айде стига бе хора....знаете,че всеки път тея спорове завършват зле.Нека си карат хората колите и да им се радват!И ние на наще и да живеем в мир и разбирателство дето се вика! И просто за мнението на Хронос!Бате,ти с две изречения обясни концепцията на уникалните машини които имаме щастието да караме! Редактирано 4 Април, 2008 от Krelion Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #20 Отговорено 5 Април, 2008 една последна информация за "мъртвеца" - както казва момчето, колата е "леко пипната и със спортна генерация" - това при добре подбрани материали като цялостна генерация, филтър, софтуер, отпушен дросел за въздуха прави от 75-коньовия "мъртвец" около 100-110 куци магарета (единствения двигател, на хонда, който просто за без пари си вдига драстично мощността, защото е спънат нарочно от завода, само да знаеш какво да правиш с него, докато другите са доста напънати и изцедени и искат капиталовложения за да се развият), с които не виждам как ще излезе на глава ГТИ-жребеца за който говориш, па ако ще и от завода да излиза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #21 Отговорено 5 Април, 2008 русия неме интересува кво мислиш за голфовете ама щете помоля да си сложиш снимка на твоя мотор на аватара ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #22 Отговорено 5 Април, 2008 .... наскоро един приятел ми прати клипчета как с 1.3 пипана по онази немска статия която бяхме качили във Форума ама не изцяло довършена тупа Нисан 100нх 90коня с 2 коли и върви до 200/250м. наравно с Голф 3 Гти 115кс,ако той желае като си довърши проекта нека се похвали иначе е ясно,че тая Хонда 1.4 е преправяна от 75 на 90 кс. и има още подобрения Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
L&R 0 #23 Отговорено 5 Април, 2008 перфектна тема ..................за заключване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
activity 8 #24 Отговорено 5 Април, 2008 когато голф извадат на 1 литър - 100 коня , да некажа за S2000 120 коня от 1 литър тогава могат да тръгнат да си мерат пишките с японските машини , повече няма кво да казвам :) :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #25 Отговорено 5 Април, 2008 когато голф извадат на 1 литър - 100 коня , да некажа за S2000 120 коня от 1 литър тогава могат да тръгнат да си мерат пишките с японските машини , повече няма кво да казвам :) :)Съгласен съм, градски !! Това на много места е казвано, и за пореден път се доказва ... и само да уточня - когато въобще някоя немска компания изкара 100 коня от 1 АТМОСФЕРЕН литър .... тогава могат да си мерят пишките с джапанките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest wierdo #26 Отговорено 5 Април, 2008 когато въобще някоя немска компания изкара 100 коня от 1 АТМОСФЕРЕН литър .... тогава могат да си мерят пишките с джапанките. cool.gifБез да се заяждам BMW M3 E46 си изкарва 343 к.с от 3.2L атмосферка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest HondaFanatic #27 Отговорено 5 Април, 2008 wierdo.......да ми обясниш какво значи знака M в това БМВ , благодаря да не мислиш че не е спортна модификация ?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest activity #28 Отговорено 5 Април, 2008 когато въобще някоя немска компания изкара 100 коня от 1 АТМОСФЕРЕН литър .... тогава могат да си мерят пишките с джапанките. cool.gifБез да се заяждам BMW M3 E46 си изкарва 343 к.с от 3.2L атмосферка. да не обърка 343 к.с с 321 к.с Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest HondaFanatic #29 Отговорено 5 Април, 2008 Ама и толкова да е....Хондата дето прави 100 коня от 1 атмосферен литър да не е М ? Бмв 3-та серия М-ка е много по различна от нормална 3-ка ......при Хондата 100 коня от литър не се вадят от модифицирана кола ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
activity 8 #30 Отговорено 5 Април, 2008 Пе-е-е-хееее....ако имаше хонда сивик J серия ... щяха да са 150 на литър. Ама тама е работата, че хондите не се нуждаят от допълнителни ръчкания за да си покажат рогите, ми си е чисто фабрично...да ти давам ли за пример МЮГЕН-ските издания ? Там вече е друга бира... да прав си , особено Honda Legend Mugen с двигател MUGEN MF408S , това са ако несе лъжа 150 коня на литър ?!!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaFanatic 0 #31 Отговорено 5 Април, 2008 Е за тва говоря......че онова Бмв прави толкова ама с модификации и наръчкано на мах Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimy 24 #32 Отговорено 5 Април, 2008 когато голф извадат на 1 литър - 100 коня , да некажа за S2000 120 коня от 1 литър тогава могат да тръгнат да си мерат пишките с японските машини , повече няма кво да казвам да не кажем че хонда вади 150 коня от 954цц -CBR за тая хонда 1.4 75 коня има вина един наш колега бързо да си признае , предполагам става въпрос за същата дето я продаваше преди време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusiq_81 25 #33 Отговорено 5 Април, 2008 Колегата във VW е пуснал втора тема където е обяснил че е преправена на 90кс. без катализатор и крайно проходно гърне което мисля че обеснява всичко.Хонда 93-4кс е напълно възможно да бие 3ка 115кс и БМВ 112кс. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #34 Отговорено 5 Април, 2008 ми прадължавай с добрия тон никой несе заяжда с тебе беше разяснение за колегата.ок ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest SuN`HiGh #35 Отговорено 5 Април, 2008 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #36 Отговорено 7 Април, 2008 само и аз да се заям ( М-серията не е "тунингована" 3-ка или 5-ца, а серийна модификация ) и като искате много атмосферни коне на литър от немска фирма серийно бягайте да се запознаете с порше ... не са им много кофти двигателите ... и гледам надеждни ги дават Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaFanatic 0 #37 Отговорено 7 Април, 2008 и все пак има модификации по двг-то ....а аз това имах на предвид......бтв Порше няма нищо общо с нивото на Хонда нали така....в смисъл Порше е горе долу по СПОРТНИ коли докато Хонда е как да го кажа........развита в почти всички класове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #38 Отговорено 7 Април, 2008 цитирате ми С2000 и не говорим за спортни коли ? ...и не М- серията нямат "модификации" по двигателя - той така си излиза от завода серийно ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaFanatic 0 #39 Отговорено 7 Април, 2008 Порше са спец. в спортните коли.....докато Хонда не е развита само там......а Бмв като си излиза пак с нормалния двг ? тогава за какво пич имат "М" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draik 18 #40 Отговорено 7 Април, 2008 HondaFanatic а защо Хондите излизат с различни модификации като Ls Si и тем подобни, да не би да са "барнати" не серийно. Спора мисля че го превърнахте в яка караница и то от къде тръгнахте къде стигнахте. И едната марка си има предимства и другата, но определено съотношението на Хонда спрямо Голф във обем/к.с. е много по-добро. А и както каза Хронос двигателите на Хонда са по-пъргави заради теглото на частите в ДВГ-то Спора за М-ката мисля че е неуместен точно в тази тема, защото двигателя си е сериен и наистина са го избарали добре.Мога само да кажа едно последно нещо: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове