Jump to content
nii

а стига бе (не е спам. почти)

Recommended Posts

"The Dark Side of the force is a pathway to many abilities , some of them considered unnatural." - Lord Sithius :cool::thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е кво мога да кажа друго освен :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хе хе ,сериозно притеснени са май тиа пи4ове :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та значи голфаджиите са разбрали, че японските "коне" не са като останалите! Това ме кара да се усмихвам доволно :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аа и няколко хондаджии са влезнали в ефир

Eми само да поясня vtec има 150 коня а vti е 160

ама като влизаме в чужди форуми да се защитаваме поне да сме по-подготвени а? :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ближат рани яко и изучават скоростно двигателите на хонда :thumbs1: обаче нашичкия rusiq_24 - много си ми интересен, как във форума на мъртъвците обясняваш "колко е мъртъв двигателя на 1.4 75кс" ??? Че от всичките им голфове само КР и ГТИ-то бият тази хонда на правата, щом е пипната и с генерация! Аз с моята 1.4 90кс направо забравям голф 2.0 115кс, без да е пипнато нищо и със задръстен филтър дори......Единствено не вярвам да бие читаво Е36iS, освен ако нещо е куцалоНали не си мислиш че само VTi-то е хонда?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ближат рани яко и изучават скоростно двигателите на хонда :thumbs1: обаче нашичкия rusiq_24 - много си ми интересен, как във форума на мъртъвците обясняваш "колко е мъртъв двигателя на 1.4 75кс" ??? Че от всичките им голфове само КР и ГТИ-то бият тази хонда на правата, щом е пипната и с генерация! Аз с моята 1.4 90кс направо забравям голф 2.0 115кс, без да е пипнато нищо и със задръстен филтър дори......Единствено не вярвам да бие читаво Е36iS, освен ако нещо е куцалоНали не си мислиш че само VTi-то е хонда?

Ае чак толкоз велики хондите не са нали ама си повървяват не е като да са мъртъвци :cool: А за 2.0 115кс мойте извинения ама тва не е опелския 115кс дето само шамари отнася, тва е хем голям хем пъргав мотор, въпроса е че е сигурно най-издухания мотор на един пазар за коли втора ръка :lol: Аз съм виждал как такъв мотор приведен в сток вид с доста пари за ремонти си прави 210 км/ч НЕ на магистрала, а на кратък широк участък :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

недей бърка максимална скорост с пъргавина. Високите скорости са приоритет на големи кубатури, но не за това е спора. Човека с голф 2.0 150кс честно го е казал - сивик 1.4 тръгва яко и му взима старта, после омеква - а това е някъде около 100км като превключи на 3-та! До тогава 90кс вървят почти наравно със 150кс.....прави си сметката сам. А като говорим за "мъртвеца сивик 1.4 75кс", тогава какво е голф 1.4 75кс?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не е от моита кола ии не е 1.6, проверено е. Само незнам дали е 75 коня както казва или е 90, но в талона пише 75 и в немския талон пак пише толкова, в смисъл 50 и няколко киловата пише. Прави си някакви клипчета от 0-100 и ги прави за 8-9 секунди. Незнам кви са тия хонди. Почвам да се дразня* вече от тях

*пардон - исках да кажа ПЛАША ! :thumbs1:

хахахах така като чета от страни к'ви смешни ми изглеждат ... само как се чудят и кумят и питат "сигурен ли си че е 1.4 ?" ... и гледат кила и всякакви други възможни променливи, които да бъркат сметката ... :cool:

Ама тва с нечистите сили вечееее ... направо черешката на сладоледа !! :lol: :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

недей бърка максимална скорост с пъргавина. Високите скорости са приоритет на големи кубатури, но не за това е спора. Човека с голф 2.0 150кс честно го е казал - сивик 1.4 тръгва яко и му взима старта, после омеква - а това е някъде около 100км като превключи на 3-та! До тогава 90кс вървят почти наравно със 150кс.....прави си сметката сам. А като говорим за "мъртвеца сивик 1.4 75кс", тогава какво е голф 1.4 75кс?

Колегата го знам и такъв голф с кво ли не съм го пробвал, под тва че му взима старта разбира до края на първа горе долу и отлита напред :thumbs1: А за мотора 115кс имах предвид че вдига 210 на доста кратка отсечка :cool: Иначе 1.4 в Г3 е 60кс :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

голф 1.4 16V е 75кс, започва да се слага последната година на Г3 и ги има доста в БГ, ама не си длъжен да го знаеш.....споко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

То голфа има и 1.8 75кс :thumbs1::cool: имал съм "щастието" да карам това чудо на техниката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

голф 1.4 16V е 75кс, започва да се слага последната година на Г3 и ги има доста в БГ, ама не си длъжен да го знаеш.....споко

Освен че го знам съм го и карал, въпроса е че са много редки тея от 98г и масово са 1.4 8В

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега какво излиза че темата в WV форума,е измама пусната от хондажия или греша?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами след като знаеш че го има (ако изобщо знаеше де), не ме поправяй така "авторитетно" ако обичаш и стига спам в темата:thumbs1: Изписахме една камара постове за да "седнеш да покараш някакъв си голф 16В".....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се исказах компетентно там, но са във голям филм колегите /горките,не им е лесно/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Майната нещо не си ми харесал поста във Фолксваген ама това си е абсолютната истна.Хайде да не бъдем сектанти а? 1.4 75кс на 6ген за мен си е чисто мъртъв автомобил и никой да не се обижда от това,просто е създаден за други цели и колкото и да се самозалъгваме си пада от ГТИ 115кс колкото и мъртво да е то за 115тте си коня.(имал съм такова говоря с факти) От доста време съм в VW форума и съм безпристрастен и реалист и аз на черното бяло не мога да кажа.Мисля че добре съм защитил марката и да гордея се с двигателя Б16А2 защото съм доволен от него.А това твое изказване леко ме засегна "нашенския русия......" е нещо лошо ли съм казал?Винаги когато се срещнат хонда и голф с еднакви коне винаги голфа пада и това всеки го знае но в конкретната гонка или хондето е барано яко или голфа е за скраб :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

Айде стига бе хора....знаете,че всеки път тея спорове завършват зле.Нека си карат хората колите и да им се радват!И ние на наще и да живеем в мир и разбирателство дето се вика! :PИ просто :) за мнението на Хронос!Бате,ти с две изречения обясни концепцията на уникалните машини които имаме щастието да караме!

Редактирано от Krelion

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

една последна информация за "мъртвеца" - както казва момчето, колата е "леко пипната и със спортна генерация" - това при добре подбрани материали като цялостна генерация, филтър, софтуер, отпушен дросел за въздуха прави от 75-коньовия "мъртвец" около 100-110 куци магарета (единствения двигател, на хонда, който просто за без пари си вдига драстично мощността, защото е спънат нарочно от завода, само да знаеш какво да правиш с него, докато другите са доста напънати и изцедени и искат капиталовложения за да се развият), с които не виждам как ще излезе на глава ГТИ-жребеца за който говориш, па ако ще и от завода да излиза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

русия неме интересува кво мислиш за голфовете ама щете помоля да си сложиш снимка на твоя мотор на аватара ! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... :) наскоро един приятел ми прати клипчета как с 1.3 пипана по онази немска статия която бяхме качили във Форума ама не изцяло довършена тупа Нисан 100нх 90коня с 2 коли и върви до 200/250м. наравно с Голф 3 Гти 115кс,ако той желае като си довърши проекта нека се похвали :P иначе е ясно,че тая Хонда 1.4 е преправяна от 75 на 90 кс. и има още подобрения

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

перфектна тема ..................за заключване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато голф извадат на 1 литър - 100 коня , да некажа за S2000 120 коня от 1 литър тогава могат да тръгнат да си мерат пишките с японските машини , повече няма кво да казвам :) :) :) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато голф извадат на 1 литър - 100 коня , да некажа за S2000 120 коня от 1 литър тогава могат да тръгнат да си мерат пишките с японските машини , повече няма кво да казвам :) :) :) :)

Съгласен съм, градски !! Това на много места е казвано, и за пореден път се доказва ... и само да уточня - когато въобще някоя немска компания изкара 100 коня от 1 АТМОСФЕРЕН литър .... тогава могат да си мерят пишките с джапанките. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest wierdo

когато въобще някоя немска компания изкара 100 коня от 1 АТМОСФЕРЕН литър .... тогава могат да си мерят пишките с джапанките. cool.gif

Без да се заяждам BMW M3 E46 си изкарва 343 к.с от 3.2L атмосферка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HondaFanatic

wierdo.......да ми обясниш какво значи знака M в това БМВ , благодаря да не мислиш че не е спортна модификация ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest activity

когато въобще някоя немска компания изкара 100 коня от 1 АТМОСФЕРЕН литър .... тогава могат да си мерят пишките с джапанките. cool.gif

Без да се заяждам BMW M3 E46 си изкарва 343 к.с от 3.2L атмосферка.
да не обърка 343 к.с с 321 к.с

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HondaFanatic

Ама и толкова да е....Хондата дето прави 100 коня от 1 атмосферен литър да не е М ? Бмв 3-та серия М-ка е много по различна от нормална 3-ка ......при Хондата 100 коня от литър не се вадят от модифицирана кола !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пе-е-е-хееее....ако имаше хонда сивик J серия ... щяха да са 150 на литър. :) Ама тама е работата, че хондите не се нуждаят от допълнителни ръчкания за да си покажат рогите, ми си е чисто фабрично...да ти давам ли за пример МЮГЕН-ските издания ? Там вече е друга бира... :)

да прав си , особено Honda Legend Mugen с двигател MUGEN MF408S , това са ако несе лъжа 150 коня на литър ?!!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е за тва говоря......че онова Бмв прави толкова ама с модификации и наръчкано на мах

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато голф извадат на 1 литър - 100 коня , да некажа за S2000 120 коня от 1 литър тогава могат да тръгнат да си мерат пишките с японските машини , повече няма кво да казвам ;););):D

да не кажем че хонда вади 150 коня от 954цц -CBR ;) за тая хонда 1.4 75 коня има вина един наш колега бързо да си признае , предполагам става въпрос за същата дето я продаваше преди време

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата във VW е пуснал втора тема където е обяснил че е преправена на 90кс. без катализатор и крайно проходно гърне което мисля че обеснява всичко.Хонда 93-4кс е напълно възможно да бие 3ка 115кс и БМВ 112кс. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми прадължавай с добрия тон никой несе заяжда с тебе беше разяснение за колегата.ок ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само и аз да се заям ;) ( М-серията не е "тунингована" 3-ка или 5-ца, а серийна модификация ) и като искате много атмосферни коне на литър от немска фирма серийно бягайте да се запознаете с порше ;) ... не са им много кофти двигателите ... и гледам надеждни ги дават

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и все пак има модификации по двг-то ....а аз това имах на предвид......бтв Порше няма нищо общо с нивото на Хонда нали така....в смисъл Порше е горе долу по СПОРТНИ коли докато Хонда е как да го кажа........развита в почти всички класове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

цитирате ми С2000 и не говорим за спортни коли ? ...и не М- серията нямат "модификации" по двигателя - той така си излиза от завода серийно ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Порше са спец. в спортните коли.....докато Хонда не е развита само там......а Бмв като си излиза пак с нормалния двг ? тогава за какво пич имат "М"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HondaFanatic а защо Хондите излизат с различни модификации като Ls Si и тем подобни, да не би да са "барнати" не серийно. Спора мисля че го превърнахте в яка караница и то от къде тръгнахте къде стигнахте. И едната марка си има предимства и другата, но определено съотношението на Хонда спрямо Голф във обем/к.с. е много по-добро. А и както каза Хронос двигателите на Хонда са по-пъргави заради теглото на частите в ДВГ-то Спора за М-ката мисля че е неуместен точно в тази тема, защото двигателя си е сериен и наистина са го избарали добре.Мога само да кажа едно последно нещо: ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...