Jump to content
Sa8o

Ъпгрейди на D13b2

Recommended Posts

чудно ми е ако имаше сивик 1.1 дали щяхте и на него да тръгнете да му правите туннинг :( зимай си сменяй двигателя апък ако ти работи сега нормално не се занимавай с глупости :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

... искам колата да стане малко по пъргава и да дърпа малко повечко.

Колега, според теб колко коня ти трябват, за да стане колата ти "малко по- пьргава и да дьрпа малко повечко"?!5 коня достатьчни ли са.... ще ги усетиш ли на пьтя? Редактирано от stonez

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе вие големи разбирачи се извъдихте бе,особено ако някой с по малък мотор от вашият попита нещо.то кво излиза,от всеки модел хората с най малкия мотор да вземем да си направим отделен форум а?вместо да помислите и да посъветвате колегата,както направи демона,вие веднага типично по български ,дай сега да му се присмеем,че да си знае каде му е мястото.колега,аз за това спрях да питам какво да правя,щото и аз получавах същите отговори.започни да четеш повече и да нахалстваш пред хора дето знаят какво се прави и ще стане,ще получиш удовлетворение от колата си.няма да летиш(щото крилата с елероните от иБей са си дебели :D )но определено ще ти харесва какво се случва с колата ти.и най малкият напредък носи наслада,щом си го постигнал сам :(

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Assfull, Батка ти пьк кво се пениш,ся. И какво му е помогнал Демона, или и ти като него четеш пьрвата тема м/у редовете.Човека ясно е написал че е прочел темата за 4-те карба от мотор, която Демона му предлага по-долу, но наи вероятно поради финансови причини, не може да я осьществи. Значи минава на по -евтин вариант дуал карб. Само че от де ще ги намери, кой ще му ги монтира, и кой ще ги настрой ... и колко ще плати за всичко това?!

Редактирано от stonez

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще плати около 300.и за демона имах впредвид ,че поне не го храни човека,че има малък мотор.БАТКАи главно визирам сърказма на доста хора тукаре стига спамове,че вече прекалявам,сори колега прозиум.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Обърках сайта ли, какво ли?Смятах че има надъхани хора с ентусиазъм, дето ще помогнат, ама явно нещо съм се объркал, здраве да е, затворете темата моля.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обърках сайта ли, какво ли?Смятах че има надъхани хора с ентусиазъм, дето ще помогнат, ама явно нещо съм се объркал, здраве да е, затворете темата моля.

.... колега потърси колегата NCN на лични той ако има малко време може да ти напише някой неща коите те вълнуват,мисля,че той е най на ти с тия неща с крабовете.Просто тук са малко хората коите могат да ти дадат точен и ясен отговор на въпросите и затова не пишат за да не те заблудят евентуално :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано наистина, част от по горните постове е от предпазливост да не ме заблудят, ако е така благодаря ви, но аз съм си заблуден доста :) . Просто оставам с впечатление, че който е с d13b2 едва ли не се смята за прокълнат и този двигател не се числи към хонда въобще.А аз съм убеден, че от вдигателчето може да се изкара още доста, както и показват разните примери, просто искам да го направя по най-малкото съпротивление и да се движа възможно колкото се може до стоковите версии, без особено много модификации, защото нямам вяра на хората, които ще ги правят.Та като е възможно най-просто всичко, ще има и най-малко грешки :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
prozium Здрасти колега аз сащо сам с Д13-ска и аз бях пуснал тема как да си моднем двигателчето и при мен беше сащия отговор земи си по голям.Мен лично ми е по голям кеф да осетя и наи малкия ефект на този двигател но това си е за мен.Ако знеш немски виж това http://www.vgtrans.com/files/eg3guide.pdf раководство за нащите малки двигателчета скоро бях пуснал тема дали някой го е превел ама никой не отговори а ако разбереш нещо сподели щот и аз сам на твойто положение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смяна на двигател може да е малко по-скъпо но определено не е безмислено....даже е доста по-добре от 2 карба или 4 дори

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prozium

Абе хванах се да превеждам туториалчето, малко по малко ще го преведа, но ми е лееееко ръждясал немския, та ще отнеме време.А докато се превежда, защо някой не сподели за подмяната на колекторите, кое, как, колко, за полиране и така нататък техники за вадене на още малко мощност :rolleyes: Можем да превърнем темата в един туториал как да засилим малко d13b2, и да се спре веднъж завинаги с въпросите около d13b2 и респективно отговорите от типа "абе смени двигателя", " купи си нова кола", "тоя двигател е гробниаца" :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да определено NCN би могъл да ти даде съвет но мисля 4е той бе с двигател д14а1 би трябвало да има различия в настройките и тънките пипания по карбовете но мисля 4е поне 6те може да те посъветва от къде да започне6 като на4ало...а също така мисля че в една тема той предлага6е и версия на генерация която продава6е ;) с доживотна гаранция ;) е ако може6 да го издири6 успех дано ти помогне...и все пак говорим за СПЕЕД ЗОНЕ РАЗГРАД ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз също ще те посъветвам за смяна на колектори и генерация (скоро ще го правя на моята д13) определено ще има ефект като за начало п.с.моля колегите с презрителните мнения за наи-подценявания тук двигател да замълчат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дойде времето всички с Д13-ки да се обединим и да измислим нещо заедно. ;) За съжаление незнам немски, иначе с удоволствие бих помогнал за превода.На първо време се сещам за няколко идеийки:Както казаха някой колеги до тук - спортна генерация.Хубав спортен филтър.Спортен разпределителен вал. но тук не съм сигурен дали компа няма да се бърка.Е това е за което се сещам сега, ако се сета нещо дръго ще пиша.Дано съм бил полезен. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доколкото съм разпитвал вал спортен за този двигател няма намиране ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм търсил, но би трябвало да има. Като съм по свободен ще се поразровя из нета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CARBON

манипулацията която правят немците описана в текста докарва на Д13Б2 7300 оборота и максимална скорост 200км (сток по каталог и дават 170км) самоче това саго постигнали и с намаляването на теглото на колата (сток 1370кг) до 1015 това се постига с тази манипулация и аз също съм дал текста за превод но превода ще и безсрочен демек когато стане (така са безплатните работи-без срок за изпълнение) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

генереция и колектори.. няма лошо,ще има разлика.Обаче после ще искаш още? ама какво повече? правилно каза един колега.. ако си върви не я барай.аз моята я барах и сега даже съжалявам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

манипулацията която правят немците описана в текста докарва на Д13Б2 7300 оборота и максимална скорост 200км (сток по каталог и дават 170км) самоче това саго постигнали и с намаляването на теглото на колата (сток 1370кг) до 1015 това се постига с тази манипулация и аз също съм дал текста за превод но превода ще и безсрочен демек когато стане (така са безплатните работи-без срок за изпълнение) ;)

Хммммм ... странно ....аз и без манипулация... правя 195 на равно ... с двама човека ... а 7300 ги подминавам с близо 1000 оборота ! Странно ! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

генереция и колектори.. няма лошо,ще има разлика.Обаче после ще искаш още? ама какво повече? правилно каза един колега.. ако си върви не я барай.аз моята я барах и сега даже съжалявам...

Какво се е случило като си я модифицирал?Нещо се развали ли ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[quote name='Road®aceR' date='Mar 13 2008, 01:08 AM' post='180854'

 

Хммммм ... странно ....аз и без манипулация... правя 195 на равно ... с двама човека ... а 7300 ги подминавам с близо 1000 оборота ! Странно ! ;)

 

....ти си и извадил душата ве :blink:;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммммм ... странно ....аз и без манипулация... правя 195 на равно ... с двама човека ... а 7300 ги подминавам с близо 1000 оборота ! Странно ! :blink:

Баце, това защото махнахме ония работи от карба,нали ;);) А между другото К&Н филтър за кутията на Д13 струва 150лв.И още с мойта Д13-ка бия Сивик Д15б2 4ген(който е по-лек от 5.ген) и да не кажете,чеД15-ката може да е в лошо тех.състояние,защото преди 6 месеца някъде й правиха основен ремонт(лагери сегменти всичко)Не се предавайте момчета Д13Б2 е двигател като всеки друг ;) .
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммммм ... странно ....аз и без манипулация... правя 195 на равно ... с двама човека ... а 7300 ги подминавам с близо 1000 оборота ! Странно ! :blink:

Баце, това защото махнахме ония работи от карба,нали ;);) А между другото К&Н филтър за кутията на Д13 струва 150лв.И още с мойта Д13-ка бия Сивик Д15б2 4ген(който е по-лек от 5.ген) и да не кажете,чеД15-ката може да е в лошо тех.състояние,защото преди 6 месеца някъде й правиха основен ремонт(лагери сегменти всичко)Не се предавайте момчета Д13Б2 е двигател като всеки друг ;) .
А ти по твоя пипал ли си нещо, или си случил на бройка като цяло?До колкото схващам май си сменял филтъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

А ти по твоя пипал ли си нещо, или си случил на бройка като цяло?До колкото схващам май си сменял филтъра.

Е пипано е туй-онуй, но само по периферията(смисъл двигателя не е отварян) :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чудно ми е ако имаше сивик 1.1 дали щяхте и на него да тръгнете да му правите туннинг ;) зимай си сменяй двигателя апък ако ти работи сега нормално не се занимавай с глупости :P

абе вие големи разбирачи се извъдихте бе,особено ако някой с по малък мотор от вашият попита нещо.то кво излиза,от всеки модел хората с най малкия мотор да вземем да си направим отделен форум а?вместо да помислите и да посъветвате колегата,както направи демона,вие веднага типично по български ,дай сега да му се присмеем,че да си знае каде му е мястото.колега,аз за това спрях да питам какво да правя,щото и аз получавах същите отговори.започни да четеш повече и да нахалстваш пред хора дето знаят какво се прави и ще стане,ще получиш удовлетворение от колата си.няма да летиш(щото крилата с елероните от иБей са си дебели :P )но определено ще ти харесва какво се случва с колата ти.и най малкият напредък носи наслада,щом си го постигнал сам :blink:

аз също ще те посъветвам за смяна на колектори и генерация (скоро ще го правя на моята д13) определено ще има ефект като за начало п.с.моля колегите с презрителните мнения за наи-подценявания тук двигател да замълчат

ммммдаааа........да....п.с.Даваи смело!Аз съшо съм с малко моторче,ама това не ми пречи" да правия нещо,което не си заслужава"П.С. Аре сега уорн за цитати ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А между другото, във Ф1... кубиците колко ли бяха... ама не бяха май 6 или 3 литра ;)

Колега, във Ф1 ограничението за обема на двигателя е до 3 литра...атмосферен...и специално за хондьовски болид съм гледал спецификации от рода на 900++ магарета. ;) Естествено става на въпрос за 23-4 хил. оборота и разни други 'дреболийки', но това не означава че трябва да се отказвате още в началото. Както каза колегата cls и Д13 е двигател както всеки друг. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.4, V8, 90', т.е. нещо подобно на 2 х 1.2 редови,друга тема е вече как се докарва до 19 к оборота :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, във Ф1 ограничението за обема на двигателя е до 3 литра...

:) В едно друго време беше така... Вече 2400cc, V8 и правят около 750Hp @ 19000rpm. Не че не могат да се развъртят повече, просто имат ограничители!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали заглавието на темата не е ясно, ама не е какво постижение правите с вашата d13b2, а как можем да подобрим работата на двигателя, мнения от сорта на "задкормилното устройство е важно" са ми малко странни, твоята кола да не е тип флинстоунка? да я задвижваш с тичане, та е толкова важно задкормилното устройство ?Нека дадем идеи и след това начини за реализацията им, защото доста хора като започнат да пишат във форума се чудят как аджиба може да засилим малко d13b2, и тази тема може да служи като наръчник как това да стане.Молба към хората с тунинговани коли, дайте информация, снимки разкажете за постижения, колкото повече, толкова повече.Едва ли някой тук няма да иска да сподели, за да може той да дърпа повече...така че давайте.Аз превеждам все още немския гайд, като има малко по завършен вид го поствам веднага в темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Аз ще ви предложа олекотяване на ролките на алтернатора водната помпа и коляновият вал!!! Сваляте ги и отивате при някой добър стругар и от алуминий и по малко база(трябва да се развърта малко повече)!!!2. Портване на главата!!!3. Чувал съм нещо жиглиорите пипат на карба(по-големи ли слагаха???) 4. Махаш кутията на вилтъра от долу имаш пак дроселова клапа бодваш един К&Н филтър и на капака един въздухосборник!!!Ако тези работи се направят качествено може и да лепне близо 100 к.с. ( моля колегите да не ме реплекират каде съм ги видял тези 100 к.с.!!! В карбовете има мно сила сам съм се уверявал в това не един път!!! Защото съм карал лада 1.3-180к.с.ЧУВАЛ СЪМ И ДРУГИ РАБОТИ АМА СА ПО НЕЧИЙ ПРОЕКТ И НЕ РЕДНО АЗ ДА ГИ КАЗВАМ !!!:worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да и Жоро карбуратора е жив пример за такава кола който ходил на божура знае Владко от Добрич расинг с полският фиат полудяваше като го бие Жоро, той с Ц20ДЕ 150 колибрита хем генерацийки валчета че нитро, че така в КАРБОРАТОРИТЕ ИМА МНО СИЛА!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имам един вапрос ако на Д13-ската се сложи ваншен спортен филтар но не се маха котията на стария филтар да кажем нещо по този начин

Публикувано изображение

Има ли файда защото не се променя звука на двигатела и ефект няма според мен.

Ако има някой който ги разбира филтрите да пише

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ако оставиш кутията отдолу на долния и панел ако си забелязал има отвори за въздух и понеже филтъра си го преместил отпред отам свободно ще си влиза въздух а и прахоляк може би

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ако оставиш кутията отдолу на долния и панел ако си забелязал има отвори за въздух и понеже филтъра си го преместил отпред отам свободно ще си влиза въздух а и прахоляк може би

Запушвам ги :P :P :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За интересуващите се, преглеждайте този url от време на време за прогрес в превода на тунинггайда.Възможно е от време на време да не се отваря, но като го преведа изцяло ще го кача примерно някъде по Hit.bg или нещо такова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За интересуващите се, преглеждайте този url от време на време за прогрес в превода на тунинггайда.Възможно е от време на време да не се отваря, но като го преведа изцяло ще го кача примерно някъде по Hit.bg или нещо такова.

браво бре колега евала за немския аз напрао го махнах въздушния ограничител хиляди пъти съм я гледал таз пласмасова джажа и съм се чудел за кво е,между другото на 20 тина сантиметра от кутията има някакъв клапан и под ннего има допълнителен отвор за още въздух свързан с бяла мека тръба за изпускателните колектори предполагам и това е някакав вид ограничение защото като се отвори тоя клапан карба ще смуча въздох от изпускателните а тоя въздух от там е доста топъл а колкото е по топъл толкова по-малко кислород има......та ноправо откачих тръбата от към колекторите и я сложих при левия фар-колкото може по далеч от двигателя,някой от колегите случайно да има представа закакво е този клапан и по добре ли ще е направо да се скопи и двигателя да дърпа неприкъснато МАХ количество въздух....незнам как деиства тоя клапан,можеби е отворен при ниски обороти та двигателя да дърпа топъл виздух и да въри па малко та и разха да е така по-малко и при високи да се затваря....но това е само мое предположение,някой знае ли как действа и какъв ще е ефекта от отстраняването му + или - ? :) :) :) Редактирано от CARBON

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За интересуващите се, преглеждайте този url от време на време за прогрес в превода на тунинггайда.Възможно е от време на време да не се отваря, но като го преведа изцяло ще го кача примерно някъде по Hit.bg или нещо такова.

Много добре колега продалжавай в сащия дух за да има барзи Д13-ски :) :) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имам един вапрос ако на Д13-ската се сложи ваншен спортен филтар но не се маха котията на стария филтар да кажем нещо по този начин

Публикувано изображение

Има ли файда защото не се променя звука на двигатела и ефект няма според мен.

Ако има някой който ги разбира филтрите да пише

Преди месеци и аз имах д13-ка и ме бяха наскачали и мене да слагам спортен филтър (конусен) като този от снимката, мисля че по този начин сложен няма да имаш ефект защото ще има завихряния в "тавата". За целта бях почнал да си мисля как да си направя "пауър кап" и по този начин да избегна това махайки "тавата" напълно, за база бях взел (колкото и да е смешно) маслен филтър, изкорубих го и мисля че отвора му съвпада с този на карба, и до там спрях не помня поради каква причини, та

Ивоооо (roadracer) не дей мълча ами пусни оная снимка с която ми разпали страстите за пауър кап.

Поздрави и ВИНАГИ ИМА НАЧИН .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха яснооо някой ако може да намери снимки да пусне да покаже точно как го е направил.И другото каде тояно се намира тая пласмасова пластина която е пише в тунинг даида щот така с стрелките на картинката не можах да намеря нищо такова

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...