Jump to content
DrMcCooL

Проект-Костилка

Recommended Posts

Привет колеги

 

Вярвам ,че не малко от вас помнят проекта на колегата NCN и по точно http://forums.hondabg.com/index.php?showto...5&hl=keihin

 

Та цялата работа тръгна оттам че ми се искаше моята "въшка"(д13б2) да тръгне повечко :D

След дълго умуване с Найден (NCN) постигнахме този резултат Публикувано изображение

Като цяло имаше малко преработка на колекторите...НО СЕ ПОЛУЧИ ЕФЕКТА УАОООО :D

Тепърва предстоят доработки и настойки , но д15-ките отсега нямат шанс :D (проверено)

 

 

 

 

Следва продължение .................

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аууу е това е! Евалата фен! Малеее, и без това сме много малко с Д13-ки в този форум, моля те остойно да ми разясниш какво, къде и как сте правили и колко парички ти излизат и какви резултати се получават, определено има интерес. Ако искаш може и на скайп, знам колко е тегаво а пишеш много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, време е да видим жилото и на най-малките D13-ките. Успех колега, дано стане супер колата :P Браво :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ви кажа, че резултата на първично ниво на което сме ние е доста обещаващ. В тоя проект елиминирахме грешките които допуснахме при Д14-ката. Колата отределено ЖИВНА!!! Интересното е че от тук на татък все повече ще навървява.

Значи да започна с поясняването за колегата Animal(макар че в предишния проект е разяснено):

1.Намиране на читави карбове с възможно по-голям дифузьор. В случая са Keihin Flat CR рейсинг карбове на 39мм. дифузьор свалено от R1 Цена:400-600лв.

2.Изработка на фланец за всмукателни колектори в случая от "черно" (по-евтинко), а може и от алумин и неръждаема ламарина-8-10мм. Цена: 20-40лв.

3.Изработване на рънарите 40см.

3.1.Тръба Ф 49-40мм(вътрешен диаметър) по възможност 1.5-2мм. дебелина. Нарязва се на 4х10см. Цена: 5-15лв.

3.2.2бр. колена 90(градуса) със същия диаметър и дебелина. Колената се цепят на по две равни половини защото гоним 45(градуса) наклон под който трябва да стоят карбовете. Цена: 7-15лв.

3.3.Към фланеца перпендикулярно се заваряват тръбите на които се заваряват и колената(обратното нестава защото карбовете се вирват на височко и немогат да се разберат с предния капак, а пък в последствие става и трудно с жилата за газта) Цена: 5-10лв.

3.4. Зачистване и шлайфане на заварките и вътрешната страна(който иска и от външната ама не е задължително), но не се полират. Извеждане на вакуми за спирачките и делкото и изход на фланеце за водния кръг. Цена: 5-20лв.

3.5. Меки връзки които ще държат карбовете към ръмарите. На първо време сме ги направили от водни съединения 45-46мм. В последствие ще сложим силиконови връзки.

4. Премахване на оригиналния карб, в случая ние го направихме с колектора и кутията за вакумите(по-лесно ще го зглобим в последствие ако решим да я върнем в първоначалния вид).

5. Монтиране на новото сърце към кратуната. Гарнитура за всмукателни колектори. Цена: 4-10лв.

6. Подвръзване на жилата. Жилата трябва да са 2 за подаване на газта използваме оригиналното жило и за връщането на газта друго с пружинка закачена на стойка която е правена и се монтира за капака на клапаните. Цена: 2-6лв.

 

Общо взето това е което сме направили досега. По-нататък ще обясня следващите стъпки.

 

В момента колата работи доста богато но и това ще го оправим.

С риск колегата DrMcCooL да ми се нацупи, :P (Sorry Яшо повече няма така да правя) защото много си пази колата мога да ви кажа, че оборотомера го докарах на място до 8500об./мин. :P Но може и още (което за сега няма да експереминтираме) като се подготвим тогава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

д13-ката има най-доброто RS ratio от всички Д серии. 8500 звучи добре като максимални обороти, но за съжаление биелите макар че са дълги, са доста кекави. Между другото, и да го стошите, д13-ки се намират сравнително лесно, а на мен ми е много интересно как ще върви пущината между 6 и 8000 :Pбраво браво!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте информация за представянето на количката след трансплантацията :rolleyes:)Аз много съм навит да направя нещо подобно с моята.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала пичове. Направихте ли някакви реални (не по каталожни данни) измервания на колата (ускурение) преди и след трансплантацията?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DrMcCooL

Ами замервания не сме правили , но се осещаше разликата и то много добре...лошото е че проекта се правали :rolleyes: ПричинатаТези карбове нямат смукач и сутрин много трудно пали...докато не се измисли нещо като кутия за въздуха или клапа да позатваря фуниите няма да се слагат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Моят съвет е смукач от трабант. Евтин безотказен, лесен за монтаж и поддръжка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ей пайда - луда работа...дано литат ЯПОНЦИТЕ ;) /me Дидака ;) от няколко дена съм с д15б2 ;) баб4е на 93000км ;) сорри за офф топик-а

Редактирано от Dedovoto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...