burner 0 #1 Публикувано 28 Февруари, 2008 Обясниха ми че ксенон не трябвало да се слага на коли с фарове на които стъклото е с релеф и пфу как да го обясня ... ае трябвало фарове на които стъклото е чисто и се вижда рефлектора. А тия по старите примерно /4-ген/ тряяло се сменят примерно с ибей-ските "Халопрожекторс хедлайтс"Имали таквоз нещо или да си слагам спокоино ксенон на фарчетата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #2 Отговорено 28 Февруари, 2008 Обясниха ми че ксенон не трябвало да се слага на коли с фарове на които стъклото е с релеф и пфу как да го обясня ... ае трябвало фарове на които стъклото е чисто и се вижда рефлектора. А тия по старите примерно /4-ген/ тряяло се сменят примерно с ибей-ските "Халопрожекторс хедлайтс"Имали таквоз нещо или да си слагам спокоино ксенон на фарчетата слагай спокойно.Стъклото на старите е с релеф, за да разсейва светлината. На новите стъклото е равно и ефекта се постига с "начупване" на рефлектора, чиято форма се пресмята и моделира на компютър.... за да постигне същия ефект.Да, "новите" с начупен рефлектор постигнат по-равномерен поток, но мога да ти кажа че съм доволен от слагането на ксенон на моя седан 5г - и след няколко вечери каране по тъмно никой не ми е мегал да протестира (не че е възможно те фаровете са на нивото на фаровете за мъгла на много коли) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shotgun LUDA 38 #3 Отговорено 29 Февруари, 2008 Restless ти къде си карал градско ли? Защото и на мен градско не ми мигат обаче Варна-София като тръгна или познавам половината хора по пътищата или нещо им преча понеже ми мигат.Но и ebay-ските няма да помогнат доколкото знам, но може да пробваш знам ли. И аз чета и търся варианти да направя нещо по въпроса защото ми е неприятно за насрещното движение. Иначе аз виждам добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #4 Отговорено 29 Февруари, 2008 Restless ти къде си карал градско ли? Защото и на мен градско не ми мигат обаче Варна-София като тръгна или познавам половината хора по пътищата или нещо им преча понеже ми мигат.Но и ebay-ските няма да помогнат доколкото знам, но може да пробваш знам ли. И аз чета и търся варианти да направя нещо по въпроса защото ми е неприятно за насрещното движение. Иначе аз виждам добре всяка вечер карам 7-8км извън София. Фаровете са ми регулирани в Бултрако при есенната промоция, даже ми обясниха че поради счупени щипки фара откъм шофьора не може да се вдигне колкото е нужно и правилно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Slayer #5 Отговорено 29 Февруари, 2008 (Редактирано) Преди време търсих и стигнах до заключението, че вариантите са два1. Китайски 300-350 лв. - трудно се регулират и пречат на движещите се насреща2. HELLA - 800-1000 лв(зависи от вида) - нямаш грижи Редактирано 29 Февруари, 2008 от Slayer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #6 Отговорено 29 Февруари, 2008 Преди време търсих и стигнах до заключението, че вариантите са два1. Китайски 300-350 лв. - трудно се регулират и пречат на движещите се насреща2. HELLA - 800-1000 лв(зависи от вида) - нямаш грижиКакво точно регулираш на ксеноновите крушки?! Реглажа е изцяло от фара.Ако крушките са читави и пасват по размери с халогенните (за да е източникът на светлина на същата позиция спрямо фокуса на фара) не би трябвало да се налагат никакви промени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #7 Отговорено 29 Февруари, 2008 Мииии, видях на живо и давата варианта. Китайските светят във всички посоки на свеата.Даже и след регулиране на фара.Хелла-та светеха някакси по-различно и може би по-бяло, и не те заслепяват толкова много като застанеш пред тях, а пък светят повече Определено има разлика в крушките и светлината, която излъчват и това дава отражение на регулирането на фара. Това имах предвид.как точно го видя - в един и същи фар сложени 2 та вида крушки една след друга или?Защото от кора до кола и фар до фар... кой бше колегата дето в неделя обясняваше че след чукване си сменил единия фар и сега трябвало да смени и другия, защото разликата била голяма и дразнеща(стария фар видимо имал много по-лошо отражение и сноп) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1073 #8 Отговорено 29 Февруари, 2008 Май гроздето е кисело.......... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slayer 25 #9 Отговорено 29 Февруари, 2008 Така е прав си, колега. На две различни коли беше. То и аз искам да сложа, но да знам, че няма да преча на насрещните. А при почти всички допълнително поставяни , регулирането явно се оказва проблем. Не знам от майстори ли е или от колите или от крушките.??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kicko 6 #10 Отговорено 29 Февруари, 2008 От крушките е според мен - балона със светлината не е на същата височина и не е на фокус. Това е само предположение, но смятам да тествам като направя малко снимки с различни крушки на един и същ фар, снимки на светлинното петно на стена отсреща... Само дето няма да е скоро, че колата ми не е при мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 789 #11 Отговорено 29 Февруари, 2008 слагай смело ксенон и се не бой. Няма значение дали фара ти е пластмасов или стъклен, дали прозрачен или не. Щом и на пенсионер като мерцедес 190-ка '84-а се слага ксенон и после ноща става ден, значи няма проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slayer 25 #12 Отговорено 1 Март, 2008 Има и разлика в дължината на крушките на евтините и скъпите. Освен това всички фабрични ксенони се поставят на фарове с лупи, за да конценрират снопа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Restless #13 Отговорено 1 Март, 2008 Има и разлика в дължината на крушките на евтините и скъпите. Освен това всички фабрични ксенони се поставят на фарове с лупи, за да конценрират снопа.това че се слагат само на лупи не е вярно.За разлика в размера не знам. Тези които поръчахме няколко човека си пасват точно , досега май не е имало оплаквания... а се поръчаха Н1, Н3, Н4би, НВ3, НВ4 ... не че права реклама! Нали не вярваш че 2-3мм разлика в стъкления балон определя цената? Всичко опира до качество на изработка и контрол... със сигурност има китайски боклуци, както и "истински читави" китайски ментета Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове