Jump to content
ZaRRicK

Prelude 4g. Vs. Prelude 5g.

Recommended Posts

Здравейте, може ли някои по-запознат да ми внесе малко светлина по въпроса: чисто технически по какво се отличават 4та и 5та генерации на Prelude, като двигател окачване спирачна система и още нещо ако има и не се сещам. Визирам предимно тези с 2.0 мотор, защото 2.3 при пета няма, а 2.2 при пета има и с 200коня и със 185, а при 4та е само с 185 май и там вече има много променливи. За това питам за малкия мотор 2.0, тъй като там променливите са по малко.Ясно ми е че едната е по нова и че дизайна е доста различен, но аз не питам за това. Хипотетично ако имаме един чисто нов екземпляр от 4та ген. и един пак нов от 5та с 2.0 мотор, технически по какво ще се различават и по какво по петицата ще превъзхожда четворката от това че е по нов модел и се предполагат нови технологии, именно какви са те? Благодаря Ви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Позовавайки се а заглавието на темата: "Технически въпроси

Civic, CRX, Accord, Prelude и т.н. Ако имате проблем или просто искате да знаете нещо повече, питайте. Експертният отговор няма да закъснее. :)" се усмелявам да си вдигна темата от трета страница след два дни без отговор. Та никой ли не може да внесе малко светлина по въпроса ми? Благдаря!

Редактирано от zarrick

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй... да видим сега...Двигателите на двете генерации са еднакви. 2.0 мотора и на 4-а и 5-а е Ф20А4.5-а има малко по-големи спирачни дискове и почти незабележими разлики в окачването. Освен това при пета генерация в модела с автоматични скорости има и опция за типтроник, което мисля, че липсва при четвърта. Общо взето разликата е незначителна ако изключим вида, който за 5а е УЖАСЕН! В момента в Русе има обявен един уникално запазен екземпляр 4 г. на 60 000 км. Цената му е като на 5г., но аз бих взел него, още повече 5г. на такива километри ще струва майка си и баща си, а хем няма разлика, хем е грозен. :) За съжаление се оказва почти невъзможно да се намери достатъчни читав 2.2 ВТЕК 4г. :cool: Май ще се преориентирам към Integra Type R DC2 96-98 година. Същите пари излиза...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я дай малко повече инфо за този в Русе, че ми събуди интереса.Нещи линкче ако имаш или снимки. Може и на лични ;)Питането ми беше по повод че в къщи аз съм фен на 4та а брат ми на 5а.Интеграта е ясно че е по-расова бегачка ама и парите и са расови, а и с тоя акциз. Intgra Type R 99-01 вървят колкото Civic Type R 2003+. С една дума Интеграта не е по моя джоб :ph34r:

Редактирано от zarrick

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
.::ЦЪК::. - на години, но е уникално запазен и малко каран. Затова и цената му е космическа за този модел. Помолих едно аверче да го погледне и каза, че изглежда "много истински". Не отидох да го видя лично, защото е с малкия мотор, а такъв вече имах. ;) Относно интеграта - ДЦ2 96-98 излиза между 16 и 20К със всичко... Което е доста добре... Читав Прелюд 4г. 2.2 ВТЕК се намира вече адски трудно и ако го намериш цената му ще излезе пак толкова. Иначе дараци има и по 3500 евро, ама са избушени, а цената им до регистрация в БГ ще дойде около 15к. Не си струва. А 5г. дори и да е с 3.5 ВТЕК не бих карал. Не мога да се прежаля да карам толкова грозна Хонда. Иначе и на РСХ Тайп Р ша кандисам, ама "мноо скъпо"... :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.::ЦЪК::. - на години, но е уникално запазен и малко каран. Затова и цената му е космическа за този модел. Помолих едно аверче да го погледне и каза, че изглежда "много истински". Не отидох да го видя лично, защото е с малкия мотор, а такъв вече имах. :dry: Относно интеграта - ДЦ2 96-98 излиза между 16 и 20К със всичко... Което е доста добре... Читав Прелюд 4г. 2.2 ВТЕК се намира вече адски трудно и ако го намериш цената му ще излезе пак толкова. Иначе дараци има и по 3500 евро, ама са избушени, а цената им до регистрация в БГ ще дойде около 15к. Не си струва. А 5г. дори и да е с 3.5 ВТЕК не бих карал. Не мога да се прежаля да карам толкова грозна Хонда. Иначе и на РСХ Тайп Р ша кандисам, ама "мноо скъпо"... :rolleyes:

Колега по всичко личи че нямаш никакав вкус

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега по всичко личи че нямаш никакав вкус

Колегата просто е изказал мнение, не си длъжен да се съобразяваш с него но поне не го обиждай. И след като си се изказал така поне дай нещо в подкрепа на твърдението си. Не го познавам лично но съм виждал стария му прелюд и определено има вкус. Sorry за off-topica ама не можах да се сдържа.По темата - аз лично бих избрал 4г при условие че промените в двете коли са съвсем малки 4г ми харесва повече и като екстериор и като интериор. Със създаването на тази кола Хонда направиха крачка встрани от утвърдения дизайн на интериора и мен лично това много ми харесва. А 5г е стъпка обратно на пътеката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз също не съм съгласен че5-та изглежда УЖАСНО,имах 4-та,никакво впечатление от нея,само един салон,при 5-та са възродили малко "старата школа"дизайна си е типичен като за прелюд,без да се обиждат колегите с 4-ти генерации,за мен моделите са 2-ра,3-та,след време ако мога да си купя и 5-тапп.от 4-та скочих в 3-та и не я заменям за 4-та,хубава е на външен вид но нищо повече

Редактирано от doggy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки, че малко отклонихме темата, аз също застъпвам тезата на колегата Коев.Не проумявам как е възможно след като са създали дизайн и интериор като 4-тата генерация, следващото поколение на модела да е толкова ... как да го кажа ... грозно.Не съм карал 5-та генерация, но интериорът й е точно като екстериора - пълна скръб. Надявам се в скоро време да се яхна на по-мощен мотор, но и аз немога да направя компромис и да сменя 4-тата с 5-та генерация прелюд, поради което и аз заглеждам интеграта като опция.П.П. Не ме съдете строго, горното е изцяло лично мнение, дизайнът и харесването също.

Редактирано от UniCorn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4-ta с кое е по добра?някой от вас поне изредил ли ги е?аз ги минах до 4-та,как може да приказвате нещо без покритие,с кое е по добра 4-тата???с това че няма даже жабка?сори,ама тва са глупави изказвания и обиди към колеги които карат и другите модели на прелюд,нека някой който е имал възможност да стопанисва 4-та и 5-та да даде мнение а не някой да оценява по визия,аз лично с удоволствие ще си купя след време 5-та,4-та никога повече

Редактирано от doggy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лелееее ко напраихте ве момци,автора на темата искаше 4исто и просто техни4еско сравнение между двата модела :) Димитър Коев ги сравни много то4но като аз ще добавя само 4е отзад петицата е с главина-лагер,което е доста скъпо за евентуална подмяна.Ина4е за дизайна,много ви моля....всеки си има вкус,аз ли4но карам 4-та генерация и съм изклю4ително доволен и от интериора и от екстериора.НО следващата ми кола ще е Прелюд 5-та генерация.И който смята 4е с недомислените си твърдения за това 4е е грозен,ще ме откаже........еми жестоко се лъже. :P:);) Като изклю4им семплия интериор(в сравнение с 4-та ген.)новия модел е един изклю4ително стилен автомобил.Само погледнете приликите с най-великия модел на Прелюд(3-та ген)и замъл4ете ;)

Редактирано от weapon R

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено за мен 4-та генерация е един от най-великите серийни автомобили ,произвеждани някога !Но колкото повече гледам 5-та на живо /не на снимки !/-толкова повече ми харесва . Определено интериора на 5-та е по-добър за мен и със сигурност една 5-та генерация не е толкова заносена вътре . Кофти ми е че търкалят F20 на 5-та -тоа мотор трябваше да бъде заменен с нещо по-добро като алтернатива за под 120 киловата. Иначе богатите фенове на 5-та могат да попаднат на екземпляр с ATTS ,което си е мания ! Доколкото съм чел статии 5-та е значително по-надеждна в техническо отношение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лелееее ко напраихте ве момци,автора на темата искаше 4исто и просто техни4еско сравнение между двата модела ;) Димитър Коев ги сравни много то4но като аз ще добавя само 4е отзад петицата е с главина-лагер,което е доста скъпо за евентуална подмяна.Ина4е за дизайна,много ви моля....всеки си има вкус,аз ли4но карам 4-та генерация и съм изклю4ително доволен и от интериора и от екстериора.НО следващата ми кола ще е Прелюд 5-та генерация.И който смята 4е с недомислените си твърдения за това 4е е грозен,ще ме откаже........еми жестоко се лъже. :D:D:P Като изклю4им семплия интериор(в сравнение с 4-та ген.)новия модел е един изклю4ително стилен автомобил.Само погледнете приликите с най-великия модел на Прелюд(3-та ген)и замъл4ете ;)

на сивика ми задния лагер също е с главина на прелюд 4 също го дават с главина и май е същата като на 5-та ;);):D моята следваща със сигурност ще бъде 5-та :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай малко яснота относно това, което си чел... И аз съм чувал за по-надеждната петица, но сърцето ми ме влече към дизайна на 4-ката. С какво е по-лош Prelude 4 в техническо отношение? Дайте да се върнем към реалната тема :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

айде и аз да разпаля огъня:drunk:тия коли дето ни ги предлагат в Европа са второ качество:drunk:в САЩ няма 5-то поколение с 2000см^3 и всяка е VTEC.....мисля че това говори достатъчно с какво 5-та генерация е по-добра от 4-та.......проблема на нас ни е че сме в скаперническата част от света и ни пробутват нова опаковка със старо садържание и станахме бетер ФИАТ.....както и да е,понеже имам някакви наблюдения върху Прелюд-ите само ще вметна че с 4-то поколение Хонда са гонили шаш на пазара откъм визия,електроники и интериор.за сметка на това обаче вътре се влиза трудно дори на предните седалки,на задните въобще няма място за ходилата ти въпреки че за тялото ти има място,багажникът и той е сбъркан нещо.......абе нещо пропорциите са сбъркани само в името на дизайна,което на мен специално не ми допада.а Прелюд 5-то поколение на живо е доста по-хубава отколкото на снимки.интериора е стилен......ако си някой рацер дето мисли как да си боядиса пластмасите с шпрей или да ги облепи с "карбоново" фолио-тази кола не е за теб.......тя е за хора които ценят заводското и се придържат към него.иначе да добавя че 4-то поколение имат VTEC който е 200 коня,а имат и такъв който е 217. ама тези са японски версии и ги има от време на време в Англия:drunk:в САЩ и Европа всичко е 185 коня

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с 4-то поколение Хонда са гонили шаш на пазара откъм визия,електроники и интериор.за сметка на това обаче вътре се влиза трудно дори на предните седалки,на задните въобще няма място за ходилата ти въпреки че за тялото ти има място,багажникът и той е сбъркан нещо.......абе нещо пропорциите са сбъркани само в името на дизайна

...по точно описание от това едва ли има..... безспорно стархотна визия но теснотията ме отказа да си купя Прелюд 4 а имах огромно желание,както казва един приятел правили са ги за дребни япончета :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


И аз бях адски изненадан че кола която изглежда толкова величествено
на задните седалки има буквално два пъти по-нмалко място от моя хеч ;) ;)


Наистина сега поразгледах снимки от интериора и екстериора на Прелюдите
и наистина бих казал че това си е крачка назад поне от дизайнерска гледна точка,
някак си повече прилича на Акорд купе отколкото на 'Големия Батко на Сивика'
много сдържан дизайн, отвън с фарове на Форд Фиеста :-) а вътре с дизайна на Сивик 6-та,
докато 4-ката за времето си е била космически кораб не че сега не е с невероятното си ел. табло,
все едно сега след невероятния 8-ми Сивик 9-тия да е нещо като 7-цата,
който според мен прилича повече на семеен ван отколкото на добрата стара и не надмината спортна 5-ца (хеч) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Факт е, че пространството вътре в прелюда е доста ограничено, но явно замисълът му е бил друг.

Редактирано от UniCorn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nuddy

Истинският Прелюд е 90-91г/3ген. Доста време ще трябва на останалите да се докажат, в сравнение с тази класика!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всеки си има вкус,аз съм имал 3-та,сега карам 4-та,но никога не бих взел5-та генерация сега усилено събирам пари за 6та генерация

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каква е тази 6-та генерация?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...