stanislav_stz 8 #1 Публикувано 9 Февруари, 2008 Здравейте! Съединителя ми е в много окаяно положение. Не бях си виждал колата доста време и явно работата се е влошила. Ако може да ми препоръчате марка или дори няколко. Цената също много ме интересува. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #2 Отговорено 9 Февруари, 2008 Моята препоръка е оригинален от Бултрако - за моята кола беше точно 530 лева, а заместителя 340лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest stanislav_stz #3 Отговорено 9 Февруари, 2008 Wow много парички. Аз съм в Стара Загора в момента и ми трябва нещо по-така. Чувал съм че има свестни и до 250-300лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest puma #4 Отговорено 9 Февруари, 2008 ами Дайкин или другия вариант малко по ефтин Валео ама с 300 кинта няма да минеш ми се струва моя за Д13ката той май е за цялата д серия де ама за моята притискателен+феродоф+труд 410кинта Аз сложих Дайкин щотот с такъев си дойде колата и бях много доволен от стария тоя ще го видим Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sjekov 1 #5 Отговорено 9 Февруари, 2008 МИналата седмица смених на моята англичанка. Valeo - 250 лева - комплекта. Много е добре не можеш да разбереш кога отделя съединителя. Това беше най евтиния вариант. Имаше японски не се сещам марка по 300+ лева. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I-BOY_STZ 12 #6 Отговорено 9 Февруари, 2008 Станиславе, здравей!Незнам дали сме се виждали, но да ти кажа аз сменях съединител и минах само с феродов и .... сега го забравих Та цените, при магазина до автогарата е най-евтино, в Тюнинга частитие ми излезнаха 160 лева, труда беше 90. В Самурай цените за комплекта са 300, както и при Тюнинг /там е Дайкин но не ми харесва нещо/ Както и да е, ако има още нещо питай! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #7 Отговорено 10 Февруари, 2008 погледни продава съединители Дайкин и Aisin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislav_stz 8 #8 Отговорено 10 Февруари, 2008 Ще отида да погледна за цени в магазина до автогарата, ще обиколя и останалите. Просто ми е трудно, понеже не знам към каква марка да се ориентирам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niakoi 43 #9 Отговорено 10 Февруари, 2008 Тъпи въпроси: Дайкин и Айсин - японски марки ли са? Имат ли ментета или самите те са ментета (или не са)? Какви са Ви отзивите за тях?На мене също ще ми трябва съединител и попитах в един магазин - имат Айсин и цената ми хареса. Та, затова питам! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislav_stz 8 #10 Отговорено 11 Февруари, 2008 Пропуснах да спомена, кое ме наведе на факта, че може би имам нужда от нов съединител или поне от някои неща. Когато потегля, превключвам си до трета предавка и примерно карам известно време на 3та с 40км/ч, 1750rpm. Когато реша да ускоря без превключване на предавка и натисна педала с 2-3 см. оборотите скачат така, все едно държа съединителя и съм натиснал газта. Скачат с около 1000rpm и чак след това автомобила си ги наваксва. Съмнявах се да не е от моите способности да управлявам превозно средство, но след като го повторих много пъти, резултата е един и същ. А не дай си Боже, ако реша да натисна педала на газта както преди, почти до долу, тогава литва над 3000rpm и резултата е отново същия... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I-BOY_STZ 12 #11 Отговорено 11 Февруари, 2008 За смяна си, няма начин - сигурно е, щом такива са симптомите /като взимах моята бяха същите/Аз лично бих проверил цената при този до Автогарата, ако не ми хареса взимам от Самурай. Този дето го взех от Тюнинг, не ми допада особено, пружините на феродовия диск са много твърди и има един рязък момент, който не ме радва, но.... на кутията пишеше Дайкин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislav_stz 8 #12 Отговорено 11 Февруари, 2008 Значи общо взето днес ходих в магазина до Автогарата. Феродовия диск беше 100лв, притискателния беше 90лв италианския, 280лв. японския (Дайкин). Проверих и за аксеален лагер, 70лв или нещо такова. Тези дни ще го свалим да видим кое точно е за смяна и тогава ще се хвърлям към шопинг Притеснявам се да не да дам 300лв за притескателен и да се окаже, че е минал само покрай японското... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislav_stz 8 #13 Отговорено 12 Февруари, 2008 Обиколих няколко магазина в Стара Загора, цената на пълен комплект съединител (притискателен диск, феродов и аксиален лагер) варираше от 220-320лв. Въпроса ми е защо на едното място ми предлагат японски притискателен за 278лв., а комплектите (отново японски) са 320 като едно от местата, където ми предложиха за 320лв японски (NKK мисля беше), беше от Nipparts. Ако може и някакви коментари за английските, държаха доста висока цена.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I-BOY_STZ 12 #14 Отговорено 12 Февруари, 2008 Колега наистина спекулата с цената на частите, а и не само е страшна. Според мен гледай ги на външен вид /ако ги имат налични/. Незнам какви черти да търсиш, ако пък има фен който да вкара снимка на идеалния съединител за да добиеш представа. Аз лично правя асоциации с накладкитеКъде ще го сменяш, ориентирал ли си се? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislav_stz 8 #15 Отговорено 13 Февруари, 2008 (Редактирано) Здравейте! Днес се занимавахме пряко с колата. Свалихме скоростната кутия на хондата, след часове мъка. За целта се наложи да свалим помпа, цялата кутия с тръби и всичко на филтъра, акумулатор, стартер, полуоск и т.н. и т.н. Относно скоростната кутия, бяхме изненадани доста. Целта на свалянето на скоростната кутия, цялата тази блъсканица беше за да стигнем до феродовия и притискателния диск и аксиалния лагер. Качил съм няколко кадъра от днес, за да стане по-лесно. Искам да помоля по-компетентните за коментар, защото утре ужаса продължава. Феродовия и притискателния диск изглеждат много добре, аксиалния лагер също. Проблема дойде във вилката на аксиалния лагер. Беше ТОТАЛНО БЛОКИРАЛА. Под тотално, наистина тотално. Свалихме я и премахнахме от нея раждата, намазахме я и я раздвижихме, сега и остава едно хубаво оплътнение и е като нова. Снимка на притискателен диск: ЦЪКСнимка на феродов диск: ЦЪКСнимка на вилката на аксиалния лагер: ЦЪК и ЦЪКВъпросите ми са, според вас, в какво състояние ви изглеждат притискателния и феродовия диск, от това което можете да видите на снимките. При разглобяването на скоростната кутия, забелязахме че липсва лагер на амбреажната ос - нямаше такъв изобщо! Това нормално ли е !!! Утре ще търсим само феродов, защото май притискателния е наред. Не пожелах да задържа стария феродов, понеже и прожинките му са поразхлопани и така или иначе след 20-30хил км ще се наложи смяна, защо не сега. Моля за препоръка за марка, какво мислите за италианските (най-евтините), всеки ги плюе по магазините... Редактирано 13 Февруари, 2008 от stanislav_stz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislav_stz 8 #16 Отговорено 14 Февруари, 2008 мдамм така или иначе вече поръчахме корейски, ако не стане той ще връщаме стария. Благодаря на отзовалите се! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislav_stz 8 #17 Отговорено 15 Февруари, 2008 (Редактирано) Днес ремонтът завърши. Времето необходимо за демонтиране на всички необходими части, поставяне на новия феродов диск и отново сглобяването и монтажа бе около 8 часа. Друг е въпроса, че се забавихме 3 дена, заради доставките на части. В крайна сметка монтирахме италиански феродов диск, на стойност 132лв. от "Христо Колев". Тествахме колата, няма вибрации при полусъединител, няма боксуване, съединителя ми омекна значително (поради изтъргване на раждата от вилката на аксиалния лагер, намазване с грес). Слуха, че италианските части са боклуци и че е задължително смяна на цял комплект съединител, не е верен! Боклуци са италианските феродови дискове под 100лв, тях горещо не ви ги препоръчвам Бягайте от наистина евтиното! На моя пишеше "premium qualite". Всичко е 6, доволен съм, защото въпреки изгубените 3 дена по колата, спестих 150+лв. Редактирано 15 Февруари, 2008 от stanislav_stz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
morskija 0 #18 Отговорено 15 Февруари, 2008 http://forums.hondabg.com/index.php?automo...si&img=4087tn_gallery_2262_478_12096.jpg Това ми струва 230 лв + 60 лв лагер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislav_stz 8 #19 Отговорено 15 Февруари, 2008 Не се отваря снимката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blockhead 0 #20 Отговорено 24 Ноември, 2008 МИналата седмица смених на моята англичанка. Valeo - 250 лева - комплекта. Много е добре не можеш да разбереш кога отделя съединителя. Това беше най евтиния вариант.Колега откъде взе този Valeo? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DjIvo 1 #21 Отговорено 25 Ноември, 2008 Патил съм от Италиянски съединител.Миналата зима в нaй големия студ сменях съединител на старата ми кола(VW Passat)защото стария собственик беше сложил такъв и феродовия диск се скъса.За нен най доброто съотношение цена качество е Luk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове