darius 929 #1 Публикувано 30 Януари, 2008 Искам да попитам някой слагал ли е перфорирани или нарязани спирачни дискове. Струват ли си парите и има ли ефект.Намалява ли се наистина триещата повърхност. Всеобщо мнение е, че за Хонда не са нужни такива,просто добри накладки и оригинални дискове и нова спирачна течност Мотул са напълно достатъчни. Моята като настъпя спирачката при 120км/ч усещам лека вибрация,иначе спира добре,но при екстремно спиране много мирише на феродо и топлината която усещам от апаратите е голяма! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 929 #2 Отговорено 30 Януари, 2008 Ето и малко схеми.На vti мисля че са 262/21мм,някои знае ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #3 Отговорено 30 Януари, 2008 Слагай оригинални. Всичко си е изчислено. Ако колата се тресе, значи са криви дисковете и е добре да се сменят и накладките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai_fox 2 #4 Отговорено 30 Януари, 2008 нарязаните или разпробити дискове спират по добре при екстремни спирания защото ръба на канала или дупката непрекъснато отнема горния прегорял слой на феродото-ще сменяш по често феродо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #5 Отговорено 30 Януари, 2008 те така нарязани като горе от снимката бая ше тресе ако не си отлепи и накладките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niakoi 43 #6 Отговорено 30 Януари, 2008 те така нарязани като горе от снимката бая ше тресе ако не си отлепи и накладките.Това там не е нарязано! Това е разрез на диска и "нарязаното" са "перките не вентилатора" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #7 Отговорено 30 Януари, 2008 (Редактирано) те така нарязани като горе от снимката бая ше тресе ако не си отлепи и накладките.Това на чертежите май май не са нарязани дискове , ами разрез на оригинален вентилиран диск на VTi :rolleyes:PS: колегата ме изпревари Редактирано 30 Януари, 2008 от RIP Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #8 Отговорено 30 Януари, 2008 мисля че това си е така на всички сивици. моите дискове са вентилирани по същия начин, а не карам VTI Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weapon R 43 #9 Отговорено 30 Януари, 2008 Аз карам със нарязани и съм много доволен.Верно 4е феродото фър4и яко и не мога да си видя джантите 4исти,но пък спира като ИЗРУД Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #10 Отговорено 31 Януари, 2008 Съединителите не случайно са с "нарязани" дискове... А вентилирането е друга тема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 929 #11 Отговорено 1 Февруари, 2008 Аз карам със нарязани и съм много доволен.Верно 4е феродото фър4и яко и не мога да си видя джантите 4исти,но пък спира като ИЗРУД Във вторник ще идваш ли на екото да погледна твоите дискове? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 929 #12 Отговорено 27 Юни, 2008 (Редактирано) Мда,понеже никой не ми показа нарязани дискове си поръчах Sparco вентилирани, прорязани и перфорирани дискове,въпреки лошите отзиви за перфорацията на дисковете и евентуалното пукане по отворите.Вече 500км и колата спира зверски.Екстремно от 120км/ч до 40км/ч е едно натискане на педала,по-твърд и по-бърз.Голямо благодарско на Дидо от Варна ,колегата е уникален,няма грешки при него!Смених и спирачната течност с RBF Motul. Редактирано 27 Юни, 2008 от darius Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #13 Отговорено 27 Юни, 2008 "перфорацията" ще ти даде проблеми ако караш от светофар до светофар в лютеницата и спираш в последния половин метър или при сериозно каране на писта ... при екстремно нагряване се получават напуквания около перфорациите, защото зоните около дупките се нагряват по-малко от масивната част на диска ... и от тази разлика, метала се усуква неравномерно ... и може да се образуват пукнатини около перфорацията перфорираните и нарязани външно дискове се ползват предимно ако караш на "ръба" , с помоща на дупките и каналите се премахва слоя газ, който се образува между накладката и диска и пречи на триенето между тях ... но според последните технологии за производство на накладки, този ефект е "нищолизиран" замисли се, че ферари и порше си пускат големите модели с фабрични перфорирани дискове, при тях е за красота честно казано, но са преценили, че ще издържи ежедневно градско каране .... макар че има оплакващи се от горните 2 марки с напукани и счупени дискове ...90% съм сигурен, че ако си беше сложил нови оригинални дискове, нови накладки и новата спирачна течност, щеше да докараш същия спирачен ефект и все пак, да ти е честита придобивката, и да сложиш някоя снимка скоро Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest zangara #14 Отговорено 27 Юни, 2008 Аз карам със нарязани и съм много доволен.Верно 4е феродото фър4и яко и не мога да си видя джантите 4исти,но пък спира като ИЗРУД От каде ги купи и на кви пари че и аз искам да си сложа нарязани. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 929 #15 Отговорено 27 Юни, 2008 (Редактирано) 90% съм сигурен, че ако си беше сложил нови оригинални дискове, нови накладки и новата спирачна течност, щеше да докараш същия спирачен ефект Това го направих миналата година,след 3-тото натискане на макс и не държат вече !Избрах Спарко: Виж решението на АМГ и Астън Редактирано 27 Юни, 2008 от darius Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #16 Отговорено 27 Юни, 2008 перфорираните и нарязаните дискове са за агресивно каране аз като натискам 20 пъти спирачката за целия ден и не карам по-бързо от пенсионер тръгнал на разходка в парка след пенсия ... такива дискове не ми трябват, защото трябва да сменям накладките по-често, пък нали съм мизерник пестя стотинките за гориво но в твоя случай, явно търсиш ефект при агресивно спиране ... така че за теб са перфектни по принцип се препоръчват само нарязани дискове, защото извършват същата работа като перфорираните (премахват газовете между накладката и диска, противно на всеобщата заблуда, че помагат за охлаждане (наложена от маркетинговите отдели на фирмите произвеждащи такива дискове разбира се )), само че без минусите на перфорираните дискове (склонноста им към напукване при по-сериозни прегрявания) твоите дискове поне на мен ми изглеждат декоративно разпробити и то на доста по малък размер ... така че не мисля че ще имаш някакви проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #17 Отговорено 27 Юни, 2008 (Редактирано) ах, че хубаво, получи се double-post исках всъщност да добавя, че зависи до някъде и от избора ти на накладка ... в момента съм с OEM-ски, и са брутално твърди ... та в градски условия не ме радва много как спират ... но когато примерно ми се е случвало извънградско да намалявам от 140 и се справят просто изненадващо добре ... колкото по-горещи са, толкова по добре спират Редактирано 27 Юни, 2008 от CryoGen Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 929 #18 Отговорено 28 Юни, 2008 (Редактирано) Доста хора ме предупредиха,че перфорираните могат да се напукат,но ми е чудно,що ги произвеждат тогава. Явно напредват с дупченето и качеството на матеряла...... А това тука черничкото кво е?А сега де! Редактирано 28 Юни, 2008 от darius Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #19 Отговорено 28 Юни, 2008 произвеждат ги за пари перфорираните дискове изглеждат супер яко за визуален тунинг ... има много хора които си ги купуват за визия, не за спирачен ефект ... но всеки луд с номера си ... керамичните перфорирани мисля, че не страдат от напуквания ... но цената им е... това "черното" на предно или на задно колело е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest darius #20 Отговорено 28 Юни, 2008 това "черното" на предно или на задно колело е ?На задното е! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #21 Отговорено 28 Юни, 2008 аз залагам на ръчна спирачка ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Autolord 0 #22 Отговорено 28 Юни, 2008 аз залагам на ръчна спирачка ...то4но ра4на спира4ка си е! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #23 Отговорено 28 Юни, 2008 изграждането на механизъм за "ръчна спирачка" в 2,4,6 или 8 бутални апарати, е доста сложно и скъпо приключение, за това повечето фирми предлагат алтернативен допълнителен апарат на жило или хидравлика ...има и after-market BBK (Big Brake Kits) за задните колелета с вграден механизъм за ръчната, но това решение излиза доста по-скъпо от предните BBK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове