Jump to content
darius

Перфорирани и нарязяни спирачни дискове

Recommended Posts

Искам да попитам някой слагал ли е перфорирани или нарязани спирачни дискове.

Струват ли си парите и има ли ефект.Намалява ли се наистина триещата повърхност.

 

Всеобщо мнение е, че за Хонда не са нужни такива,просто добри накладки и

оригинални дискове и нова спирачна течност Мотул са напълно достатъчни.

 

Моята като настъпя спирачката при 120км/ч усещам лека вибрация,иначе

спира добре,но при екстремно спиране много мирише на феродо и топлината която

усещам от апаратите е голяма!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и малко схеми.На vti мисля че са 262/21мм,някои знае ли?

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай оригинални. Всичко си е изчислено. Ако колата се тресе, значи са криви дисковете и е добре да се сменят и накладките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нарязаните или разпробити дискове спират по добре при екстремни спирания защото ръба на канала или дупката непрекъснато отнема горния прегорял слой на феродото-ще сменяш по често феродо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

те така нарязани като горе от снимката бая ше тресе ако не си отлепи и накладките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

те така нарязани като горе от снимката бая ше тресе ако не си отлепи и накладките.

Това там не е нарязано! Това е разрез на диска и "нарязаното" са "перките не вентилатора" :hondarulez::rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

те така нарязани като горе от снимката бая ше тресе ако не си отлепи и накладките.

Това на чертежите май май не са нарязани дискове , ами разрез на оригинален вентилиран диск на VTi :rolleyes:PS: колегата ме изпревари :hondarulez: Редактирано от RIP

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля че това си е така на всички сивици. моите дискове са вентилирани по същия начин, а не карам VTI :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам със нарязани и съм много доволен.Верно 4е феродото фър4и яко и не мога да си видя джантите 4исти,но пък спира като ИЗРУД :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителите не случайно са с "нарязани" дискове... А вентилирането е друга тема :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам със нарязани и съм много доволен.Верно 4е феродото фър4и яко и не мога да си видя джантите 4исти,но пък спира като ИЗРУД ;)

Във вторник ще идваш ли на екото да погледна твоите дискове?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мда,понеже никой не ми показа нарязани дискове си поръчах Sparco вентилирани, прорязани и перфорирани дискове,въпреки лошите отзиви за перфорацията на дисковете и евентуалното пукане по отворите.Вече 500км и колата спира зверски.Екстремно от 120км/ч до 40км/ч е едно натискане на педала,по-твърд и по-бърз.Голямо благодарско на Дидо от Варна :) ,колегата е уникален,няма грешки при него!Смених и спирачната течност с RBF Motul.

Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"перфорацията" ще ти даде проблеми ако караш от светофар до светофар в лютеницата и спираш в последния половин метър или при сериозно каране на писта ... при екстремно нагряване се получават напуквания около перфорациите, защото зоните около дупките се нагряват по-малко от масивната част на диска ... и от тази разлика, метала се усуква неравномерно ... и може да се образуват пукнатини около перфорацията перфорираните и нарязани външно дискове се ползват предимно ако караш на "ръба" , с помоща на дупките и каналите се премахва слоя газ, който се образува между накладката и диска и пречи на триенето между тях ... но според последните технологии за производство на накладки, този ефект е "нищолизиран" :)замисли се, че ферари и порше си пускат големите модели с фабрични перфорирани дискове, при тях е за красота честно казано, но са преценили, че ще издържи ежедневно градско каране .... макар че има оплакващи се от горните 2 марки с напукани и счупени дискове ...90% съм сигурен, че ако си беше сложил нови оригинални дискове, нови накладки и новата спирачна течност, щеше да докараш същия спирачен ефект :)и все пак, да ти е честита придобивката, и да сложиш някоя снимка скоро :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zangara

Аз карам със нарязани и съм много доволен.Верно 4е феродото фър4и яко и не мога да си видя джантите 4исти,но пък спира като ИЗРУД :)

От каде ги купи и на кви пари че и аз искам да си сложа нарязани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

90% съм сигурен, че ако си беше сложил нови оригинални дискове, нови накладки и новата спирачна течност, щеше да докараш същия спирачен ефект :)

Това го направих миналата година,след 3-тото натискане на макс и не държат вече :P !

Избрах Спарко: :)

Публикувано изображениеПубликувано изображение

 

 

Виж решението на АМГ и Астън

Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

перфорираните и нарязаните дискове са за агресивно каране :)

аз като натискам 20 пъти спирачката за целия ден и не карам по-бързо от пенсионер тръгнал на разходка в парка след пенсия ... такива дискове не ми трябват, защото трябва да сменям накладките по-често, пък нали съм мизерник :) пестя стотинките за гориво :P

 

но в твоя случай, явно търсиш ефект при агресивно спиране ... така че за теб са перфектни :P

 

по принцип се препоръчват само нарязани дискове, защото извършват същата работа като перфорираните (премахват газовете между накладката и диска, противно на всеобщата заблуда, че помагат за охлаждане (наложена от маркетинговите отдели на фирмите произвеждащи такива дискове разбира се :P )), само че без минусите на перфорираните дискове (склонноста им към напукване при по-сериозни прегрявания)

Публикувано изображение

 

твоите дискове поне на мен ми изглеждат декоративно разпробити и то на доста по малък размер ... така че не мисля че ще имаш някакви проблеми :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ах, че хубаво, получи се double-post исках всъщност да добавя, че зависи до някъде и от избора ти на накладка ... в момента съм с OEM-ски, и са брутално твърди ... та в градски условия не ме радва много как спират ... но когато примерно ми се е случвало извънградско да намалявам от 140 и се справят просто изненадващо добре ... колкото по-горещи са, толкова по добре спират

Редактирано от CryoGen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Доста хора ме предупредиха,че перфорираните могат да се напукат,но ми е чудно,що ги произвеждат тогава.

Явно напредват с дупченето и качеството на матеряла...... :lol:

 

А това тука черничкото кво е?А сега де!

 

Публикувано изображение

Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

произвеждат ги за пари :lol: перфорираните дискове изглеждат супер яко за визуален тунинг ... има много хора които си ги купуват за визия, не за спирачен ефект ... но всеки луд с номера си ... керамичните перфорирани мисля, че не страдат от напуквания ... но цената им е... :Dтова "черното" на предно или на задно колело е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darius

това "черното" на предно или на задно колело е ?

На задното е!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз залагам на ръчна спирачка ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз залагам на ръчна спирачка ...

то4но ра4на спира4ка си е!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изграждането на механизъм за "ръчна спирачка" в 2,4,6 или 8 бутални апарати, е доста сложно и скъпо приключение, за това повечето фирми предлагат алтернативен допълнителен апарат на жило или хидравлика ...има и after-market BBK (Big Brake Kits) за задните колелета с вграден механизъм за ръчната, но това решение излиза доста по-скъпо от предните BBK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...