Jump to content
iskamvitec

не съм доволен ще се замисля:(

Recommended Posts

не че съм известен хондаджия но като повечето тук съм фен и още повече това ми е третата д16у8.Днес си говорехме за коли и марки и един приятел каза......"аре да те видим с тея хонди" и ходихме да ги пробваме той има пежо 307 2.0 136 к.с. АВТОМАТ би ме простонз незнам витека ли не работи? слаба ли ама е автомат тва пежо мноо ми е гадно незнам :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не че съм известен хондаджия но като повечето тук съм фен и още повече това ми е третата д16у8.Днес си говорехме за коли и марки и един приятел каза......"аре да те видим с тея хонди" и ходихме да ги пробваме той има пежо 307 2.0 136 к.с. АВТОМАТ би ме простонз незнам витека ли не работи? слаба ли ама е автомат тва пежо мноо ми е гадно незнам :)

На старт я задържах до 3000 и тръгвах греша ли? Просто през тези там 400 метра все ме водеше с кола??????????? :hondarulez::P:D:P :P :P :P и освен това то се е видяло че ще трябва да я праа дайте съвет как да дигна мощността НО без Турбо та некви такива френски ч............ да не режат и то аутомат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Не искам да звуча грубо но това ти е инфото в профила

НовакGroup: NewbiesPosts: 29Joined: 9-December 07From: bulgariaMember No.: 5534Кара: honda d14a4

Цитираш се сам, без да ти е изтекло времето за цитат. Има нещо гнило в Дания? :hondarulez: Редактирано от Al_Capone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не вече я смених с купе 6 ген. д16у8 извинявам се много за цитата ама съм бесен на тва пежо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам защо, но си мисля, че трябва да потренираш малко стартове. ако колата ти е читава не би трябвало да се даде толкова лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако караш D14A4 V-tec нямаш... . А можеш ли да правиш изобщо сравнение 1.4 с 2.0? Айде сега, бива Хонда ама то чак пък толкоз... и е по-нова колата, и силиците са й двойно на твоите. Ама ако искаш се размисляй, избор - бол!

пич тва беше старата ми кола сега имам д16у8 смених за д14а4 занм то е ясно но за д16у8 говоря и моля гледайте да не се цитирам........... сам :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A kаква е целта на тази тема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A kаква е целта на тази тема

1. редно ли е тази кола де ме реже 2. относно класа правомерно ли съм се сагласил 2.0 срещу 1.6 (но е автомат срещу витек)3. кво мога да направя по този двигател за да вдигна някое конче и същевременно да му запазя ресурса (горе-долу)4. съвет относно използването на витек

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.За6то мисли6 4е трябва да си по-бърз(2 дена карам такова купе като твоето-куца работа )2.Ако го прави6 за кеф се пускай с който си изка6 но приеми 4е не си най бързия3.В раздела за спорт и тунинг има до болка повтаряни теми как за ква цена кой къде......бла бла бла за коне с/у по малко от 4000 лв може6 да има6 2,2 Втек 200 кс в колата си и резервен мотор в мазата4.Тва с използването не го схванахОК?

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.За6то мисли6 4е трябва да си по-бърз(2 дена карам такова купе като твоето-куца работа )2.Ако го прави6 за кеф се пускай с който си изка6 но приеми 4е не си най бързия3.В раздела за спорт и тунинг има до болка повтаряни теми как за ква цена кой къде......бла бла бла за коне с/у по малко от 4000 лв може6 да има6 2,2 Втек 200 кс в колата си и резервен мотор в мазата4.Тва с използването не го схванахОК?

ok то се е видяло ще преспя и като е сухо........а по отношение аз ако имам 4000 ще намеря решение.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз преди 10мин на околомръсното се пуснах с БМВ е36 140 коня автомати с моите 115к му направих 2 дължини :hondarulez: до към 130 км/ч значи това пежо или не е сток , или не можеш да тругваш и сменяш когато трябва :P)peace :P)Dragi4 бандит , как върви проекта за червения звяр ще става ли работата? :))

Редактирано от al3x

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз преди 10мин на околомръсното се пуснах с БМВ е36 140 коня автомати с моите 115к му направих 2 дължини :hondarulez: до към 130 км/ч значи това пежо или не е сток , или не можеш да тругваш и сменяш когато трябва :P)peace :P)Dragi4 бандит , как върви проекта за червения звяр ще става ли работата? :))

да'м прав си за мен но пежото е сток версия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Научи се първо да губиш, а после да стартираш. Скромният ми икономичен ВИТЕК е наказвал неведнъж и то уж по-мощни от него.. :hondarulez: П.С. Да бе вярно каква е идеята на тая тема... или да й бием катинара?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич,тия Пежа вървят много!Просто това,че те е бил с толкова малко е добре за теб :P Веднъж се гоних с един такъв ,но на летящ старт с Црх-а-Д16А9-ка е,и да ти кажа до последно ми дишаше във врата :P Така,че с това купе според мен нямаш шансове много големи :hondarulez: Бъди реалист, 2.0 136к.с. на това леко купе,какво като е Пежо!?Купето е читаво в големите обороти,но е и по-тежко!Като цяло не се къхъри, всичко си е ок :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по каталожни данни би трябвало колите да са на кантар с механики, а автоматика да бави Пежото с 1сек на 0-100 ...

..бе оня ако му е свикнал на автоматика няма да губи и секунда не си мислете,че автоматика не може да цеди до край по каталог той ускорява по бавно от теб с 1 сек. до 100 би трябвало ти да му дръпнеш и после да те застигне или да изгуби,причината е или в шофьора или в моментното състояние на колите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то същност няма значение дали му е свикнал или не,автомата е по бавен от механичната :):D ако е тръгнал на летящ старт в ниски обороти , нормално така да стане :) се пак нямаме голям въртящ момент това е пределно ясно :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта колца е с автомат-типтроник и стартът и е доста чевръст . Не съм я засичал, но на око :D до 100 е малко под 10 сек. като до 60 е :) - около 4 сек. а после се мъкне :P щото втора предавка е длъжка (свършва на 115). Автоматите (в общия случай) имат добър старт, но предавателното отношение ги мори щото са с 4 скорости (едва напоследък взеха да ги правят с повечко ). Вярно е че заради хидротрансформатора КПД-то на авт. е по-ниско , но това се компенсира като време тъй като при смяната на предавките не се прекъсва въртящият момент от ДВГ -както е при механиката където до 100 трябва обикновенно вече да си на 3-та . Мисълта ми е че "автомата" не е за подценявате плюс това тръгваш рязко без да пилиш гуми (което си е майсторлък с двата крака при механиката). :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм я засичал, но на око :) до 100 е малко под 10 сек.

:hondarulez::thumbs1::) Сигурен ли си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ceco_accord

Ти сега ма "замисли" и ще трябва да проверявам пак щото беше отдавна (като я купувах преди 4 години) , от любопитство и по секундната стрелка на ръчния ми часовник. :hondarulez: Супер лаишки метод ма нали се кара с един крак и една ръка та реших да не "цепя секундата" , но определено познавам часовника и знам къде е 12 часа и къде (30 градуса надясно) е 2 часа :thumbs1: Сори ако съм те засегнал - знам че има хора дето дават хиляди пари за да съкратят това изживяване с някоя секунда но дори и ускорението до 100км/ч да и е във "високите 11-ки" , за тон и половина двулитров автоматик ми стига. По-горе друго съм имал предвид - дано авторът на темата ме е разбрал ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...