1net 41 #1 Публикувано 21 Януари, 2008 няма такова нещо "за предпочитане"от теб зависи какво ти се кара. Автоматика е благинка и да ти кажа честно, ако няма да се изявяваш като състезател/ка ръчната скоростна кутия е малко безмислена.Да, при автомата разхода обикновено е малко по-висок, но това е само защото си има начини на каране които пестят бензин при механичната....Абе какво ти пука, взимай това което ти е на сърцето или просто това което има, щото самия факт че задаваш подобен въпрос показва че няма да изпадаш в подробности а просто искаш да караш или да се возиш.Аз за семейна кола бих си взел автоматик... ей така да си мързелувам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #2 Отговорено 21 Януари, 2008 И аз съм на това мнение. Автоматик е супер . Придава спокойствие при каране и въобще си е шукарийка . Ръчна има смисъл само ако искаш да караш много агресивно или да се състезаваш . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Maggie 0 #3 Отговорено 21 Януари, 2008 Благодаря,Наистина, не си падам по бързото нервно каране, и ме "тегли" към автоматик Просто исках да знам дали пък автоматика не е по - сложен за поддръжка и (не дай боже) за ремонт в БГ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6062 #4 Отговорено 21 Януари, 2008 Може и "2 в 1" стига автоматика да е типтроник (да има ръчен режим), но от онея години не съм чувал да е монтиран на Сивик. Обслужването им е еднакво - просто сменяш маслото и му проверяваш нивото когато трябва , относно ремонта е относително (зависи каква е повредата). Провери дали работи "оувърдрайвът" - ако нямаш опит и ще питаш "кво е тва" заведи Я на "спец" или да я пробва някой от колегите които имат такива . Ако всичко е ОК за градско автоматика е "по-бохемски" но ще ти харчи 0,5 до 1 литър на 100 повече от механиката (извънградската разлика е пренебрежимо малка) . Успех и късмет Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Restless #5 Отговорено 21 Януари, 2008 Civic '98-a, на 50К км ?!?!Каран от стара дама и стоял в гараж нали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #6 Отговорено 21 Януари, 2008 Може и "2 в 1" стига автоматика да е типтроник (да има ръчен режим), но от онея години не съм чувал да е монтиран на Сивик.Моя Сивик е подобен ако искаш караш на автоматик ако не сменяш скоростите ръчно, не е изцяло ръчно защото колата сама сменя предавката като паднат оборотите но нагоре няма проблем да ги сменяш когато си решиш. Много е удобна за града. Това на Сивик 5г Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
STD 0 #7 Отговорено 22 Януари, 2008 Ако намериш читав автоматик вземай го Това е лошото тука че никой не внася автоматици.Това че на ръчни се карало по агресивно не е много вярно.. ако искаш по-агресивно просто си включваш овердрайва и натискаш газта по агресивно. Надали можеш да смениш по-бързо скоростите на ръка от автоматика Разхода е малко по-голям заради по-високите обороти които държи колата: да речем 11 вместо 10/100.с разликата е че е доста по удобно Поддръжката е на всеки 20К се сменя течността на скоростната кутия която е към 10-12 литра и беше около 200$.Мога да ти дам един линк за какво да гледаме ако искаме да проверим дали автоматика е читав.http://www.samarins.com/check/simplecheck.html#autoТова което си спомням беше че течността в скоростната кутия трябва да е розова ако е чиста. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6062 #8 Отговорено 22 Януари, 2008 Това че на ръчни се карало по агресивно не е много вярно.. ако искаш по-агресивно просто си включваш овердрайва и натискаш газта по агресивно. Надали можеш да смениш по-бързо скоростите на ръка от автоматика Разхода е малко по-голям заради по-високите обороти които държи колата: да речем 11 вместо 10/100.с разликата е че е доста по удобно Поддръжката е на всеки 20К се сменя течността на скоростната кутия която е към 10-12 литра и беше около 200$. Кво написа ти бре човек ??? Автоматичната ск. кутия събира 2.5 литра (2.9 за 6-цилиндровата ДВГ версия) , това да не е танк (10-12 л.) Не колата а водача "държи" високи обороти а разходът е по висок в града просто защото КПД-то на авт. е по-ниско тъй като рядко се включва "лок ъп-а" на хидротрансформатора щото се кара по-нервно и по-бавно ... абе на ми се пише точно сега , виж тук http://www.drive.ru/technic/2007/10/18/594535.html DRIVE.RU — Секреты работы гидротрансформаторной автоматической трансмиссии Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sharki 1 #9 Отговорено 28 Януари, 2008 (Редактирано) Взимай автоматика и не мисли толкова.Аз, ако бях намерил, щях със сигурност да предпочета такъв.Ръчкането на механичната е интересно, ама е гърч в трафика.А ако имаш притеснения за разхода - автоматикът се отплаща стократно. аа, още нещо - това, дето ти разправят, че машината е на 50 000 км... да го разправят на баба ти ама те навсякъде лъжат, така че ако колата е готина .. цифрата на километража не е от значение Редактирано 28 Януари, 2008 от sharki Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Maggie 0 #10 Отговорено 29 Януари, 2008 ОК, благодаря на всички !Надявам се скоро да имам повод да се похваля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове