Jump to content
niksan_vn

лампата на резервоара

Recommended Posts

Имам проблем с индикатора за резервното гориво..(просто не свети). Връзката до сондата не е прекъсната, лампата не е изгоряла, а проблема ми не е установен. Не сам много наясно, но на сондата имам една камсула (мисля че термистор който е 5К) Има ли вероятност тои да е проблема и как мога да разбера. Колата ми е Honda Civic 1.4i 95г. типа на двигателя е D14A2. Благодаря Ви предварително :P

Редактирано от niksan_vn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същия проблем така че ако знае някой нещо да споделя данеби да има някакви бушони.Преди си спомням че светеше ама сега нещо нц

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AERODECK

Изчакайте да ви понамалее бензина :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мога само да добвя и за 2 D16Y3 със същия проблем,и аз ще съм признателен ако някой ни "светне" в тъмния резервоар :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същият проблем, никой ли не намери решение?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече съм почти сигурен че е от този термистор в сондата. Принципа му на действие е :през него протича ток и се нагрява когато няма бензин,тогава съпротивлението му намаля (ако е с отрицателен температурен коефициент) и лампата светва, а когато има бензин то тогава се охлажда и съпротивлението му се увеличава и лампата огасва. Ако греша с радост ще изтърпя критики :offtopic:

Редактирано от niksan_vn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам че се меся в чуждата тема с различен въпрос...но исках само да попитам...след като светне лампата за бензина (резервата) колко километра могат да се минат преди да изгасна, става въпрос за колата от аватара, 1.4 ис. Благодаря предварително и съжалявам за оф-а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята англичанка последно като падна на чертата и като я заредих до горе в OMV ми вкараха около 47-48 литра при резервоар 55 литра. И моята лампа не е светвала досега.

Редактирано от Ironstone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zhivko

Е в крайна сметка има ли някой на който да му светка лампата.Има доста теми в форума и доколкото си спомням няма свтлинна индикация за бензина. И аз като карах преди Англичанка и на мен не ми е светвала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в предишни теми съм го писал,че лампата светва когато стрелката падне под нулата . Явно колегите ги е шубе да оставят колата с толлкова малко бенц :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

близо съм бил до минимума и при мен не е светвала лампата. Ще я пробвам тея дни до къде ще стигне за да светне, но по принцип трябва при оставащи 100тина км да светва, т.е. 7-8 л.пс: опа, е значи съм в грешка. Имах наблюдения за едно Volvo, при него като изчисли оставащи 100км светва бензина. Явно при Хондите е друг начина.

Редактирано от Tekkonkinkreet

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги поне при мен лампата светва чак когато стрелката подмине минимума :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип лампата трябва да светва когато стигне червения сектор, а там мисля че са малко под 8литра. Аз лично направих тест като изкарах сондата и направих импровизация в домашни условия, но лампата така и не светна. Вече съм сигурен че е от тази капсула в която е монтиран термистор (5К).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си мислих че има проблем с лампата, обаче като изчаках взе че свтна. стрелката беше 1-2 мм. под чертата. При десен завой светва по рано, после огасва постепенно, също така се получава като се спускаш по наклон и спираш. Стрелката на резервоара има различно положение при едно и също количество гориво в зависимост от наклона какъвто има колата. Пробвайте да я изчакате повече, все пак се потсигурете с 1-2 л. в багажника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA-ADNOH

лично моята лампа си свети на англичанка д14а2 и мен ме беше страх дали изобщо свети но се престраших и поисчаках.А който не иска да рискува.Да си изсточи всичкото гориво от резервоара.А после кат налива ще види и на колко му изгасва лампата и тка ще знае и каква е резервата.Но това е вече ясно около 8 литра.А и лампата зарезервоара има няколко положения от начало си свети много слабо и най на края светва ярко червено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че не ме разбирате като казвам че направих импровизация в домашни условия. Това ще рече че съм махнал сондата от резервоара и таблото на километража, така не се налага да рискувам да карам почти без бензин или пък да се мъча да си източвам резервоара. Ако знаех как да сложа тука снимка щях да ви покажа сондата и въпросната капсула (термистора) който кара лампата да свети или не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че не ме разбирате като казвам че направих импровизация в домашни условия. Това ще рече че съм махнал сондата от резервоара и таблото на километража, така не се налага да рискувам да карам почти без бензин или пък да се мъча да си източвам резервоара. Ако знаех как да сложа тука снимка щях да ви покажа сондата и въпросната капсула (термистора) който кара лампата да свети или не.

Преди известно време и при мен се получи същото. И аз отворих тази "капсула" в която по схемата в мануалса е даден термистор но не можах да направя нищо така че си карам без лампа.Преди това лампата работеше нормално така че няма какво да се обсъжда има ли такава лампа! При англичанките категорично има, но явно тоя датчик е доста калпав!!! Ако горе-долу ти е ясна електрониката може да си направиш ел. схема с която да заместиш датчика!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моя прелюд пише в книжката, че има лампа и тя светва когато останат около 10л. тунджа, но аз съм карал докато ми придръпна веднъж (сиреч вече засмуква въздух), но лампа, така и не светна....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи остава да намеря време да отида до магазините да си търся термистор и когато успея да постигна нещо ще ви споделя, защото проблема е незначителен но мен лично това ме дразни, обичам всичко да ми е наред :lol:

Редактирано от niksan_vn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ! аз също имам англичанка D16Y3. Моета пук стрелката е малко под стредата между 1/2 и резервата,поработи ли на място повече от 2,3 мин и ми светва лампата на резервата...Друг проблем : както е стрлката на 1,2 мм от резервата изведнъж пада,чак почва да прекъсва колата,и като се поразклати малко се оправая,даже огасва лампата...Някаква идея какво е това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
лично моята лампа си свети на англичанка д14а2 и мен ме беше страх дали изобщо свети но се престраших и поисчаках.А който не иска да рискува.Да си изсточи всичкото гориво от резервоара.А после кат налива ще види и на колко му изгасва лампата и тка ще знае и каква е резервата.Но това е вече ясно около 8 литра.А и лампата зарезервоара има няколко положения от начало си свети много слабо и най на края светва ярко червено.

 

 

Мисля че не ме разбирате като казвам че направи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно от този PDF съм гледал и тествал, от там установих че проблема ми е в термистора и утре ще имам време да отида да си потърся нов и да видя резултата какъв ще е .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лампата светва когато стрелката падне под 0 и остават още 8 литра. При мен е същият проблем - преди светеше сега, а сега не. Той целият уред за нивото на горивото е доста калпав, въобще не отчита пропорционално, поне като падне под нулата знам че съм в резерва, то задруго тоя датчик не става

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest niksan_vn

Ето и малко снимки Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега niksan_vn,

понеже виждам, че си доста навътре в нещата може ли да те питам един въпрос. На моя сивик (от аватара) 1.4is '97 година няма лампа. Изобщо дори на таблото я няма. Та ако не е много сложно няма ли начин да се измайстори. С нужните материали и някое табло с лампа например?

Задавъл съм този въпрос и преди, но никой не ми отговори. Дано този път някой ме светне :starwars:

извинявай за офтопика, но и аз като теб много се дразня на такива незначителни детайли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest veso_civic

Имам проблем с индикатора за резервното гориво..(просто не свети). Връзката до сондата не е прекъсната, лампата не е изгоряла, а проблема ми не е установен. Не сам много наясно, но на сондата имам една камсула (мисля че термистор който е 5К) Има ли вероятност тои да е проблема и как мога да разбера. Колата ми е Honda Civic 1.4i 95г. типа на двигателя е D14A2. Благодаря Ви предварително :lol:

Колега този "термистор" не е никакъв термистор нищо че така го дават по схемата! Можеш ли да ми обясниш каква ще е разликата в температурата му когато е потопен в бензина или когато е във въздуха над бензина? Предполагам че температурата и на двете е горе-долу еднаква но при едното положение просто светеше!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...