Jump to content
Guest vti

леко хълцуцка

Recommended Posts

Guest 1net

Яко :) ама.....1Фарад е капацитета на кълбо с диаметъра на земята..... е хубаво, ама аз пък мога да си купя кондензатори с капацитет 2.3 и 5.6 фарада :P размер 5 на 10мм. Стига глупости. Стасе, какво имаш предвид под паметта? Ако става дума за данните които се събират докато се обучава ецу-то, то те се трият като го ресетнеш или като го оставиш дълго без акумулатор - щтото се пазят в рамИначе в еепром/флаш/ром/и тн се пази програмата и тя не се изтрива така.... дано съм разбрал въпроса ти ;)

Редактирано от 1net

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Ако става дума за данните които се събират докато се обучава ецу-то, то те се трият като го ресетнеш или като го оставиш дълго без акумулатор - щтото се пазят в рамИначе в еепром/флаш/ром/и тн се пази програмата и тя не се изтрива така.

Грешката е в компютъра. Тези данни са работни и са променливи. Никога не са били и не са постоянни. Мисля че Стас с малка неточност е прав. Колата все пак има някакво мемори с фискализирана памет, за да знае от кои сензори да натрупва данните и съответно грешки. Това което трябва да се занули е работната памет, или така позната РАМ (рийд аналитейшън мемори мисля беше) памет за четене и анализиране на операций, която от своя страна винаги е енерго-зависима. Има моменти, когато разни "специалисти" добавят разни софтуери за "чип тунинзите си", (файловете са бин-ове имам за астра, кадет и т.н. простотий) представете си, че предишния собственик на колата е бил точно такъв майстор, софтуера на колата е ОМАЗАН от там трупа грешки от датчиците, защото той очаква едни данни, а всъщност получава други, и се нуждае от нов. Винаги бързате с критики. Обмислете първо преди да кажете нещо. А че колата има и твърда не енерго зависима памет - поровете и ще намерите :) Редактирано от Iltcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Но да питам аз някой  знае ли дали ако се спре захранването на ЕЦУ-то няма да му се нулира и паметта или та се пази в някакав си епром, дето не се нуждае от захранване за да "помни" .И ако е второто , как се изтриват тия епромове ?

Вярно много размихме темата, ама едно последно от мен ... ще давам само примери от ежедневието:та значи помниш ли как се ресетваше БИОС-а на старите РС-та? Махаш батерията на дъното и си готов! ...ама сега не е така ;) Освен да махнеш батерията, трябва да намериш джъмперчето което ти е за ресет ;) Друг вариант е да махнеш батерията и да я сложиш отново след седмица ... две ... три ... месец, година?! :) т.е. да разчиташ токовете на утечка да си свършат работата.Друг пример - ейго е в момента си играя с една джиджавка, дето се мушка в УСБ порта и помни 1ГБ информация. Мамка и като я извадя и като я включа след седмица пак в РС-то, що не е забравила какво съм и записал?!айде пийс и споко :P П.П.> Ела другата седмица в Строежа да пийнем по бира с теб и Магнума, да не си помислиш, че ти се карам ;) Тъкмо ще кажеш и дали и как си оправил проблема евентуално ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vtec

Малко да върна темата.Та при мен нещата са така:Сменени :въздушен,горивен масло(маслен)ролка и ангренажен,мината е на елкон и това тъпо придърпване ,вместо плавно потегляне особенно в ниските обороти (както беше описал колегата) си седи!!!А междудругото и при рязко пускане на газта леко се усеща--какъв е извода????Ами и аз не знам?--има го на доста хонди ама какво ли е?Някой беше писал проверете си датчик--кой датчик ,като на елкона ми викат колата ти е перфектна-нямаш грижи?Казват че е на реални 116000(не че вярвам 100%)но е възможно -и тогава от какво е?6ГЕН 1998 D16Y8Според мен е нещо или по делкото,кабели,свещи(но елкона не показа нищо???)или някой от " :) "МАЛКОТО" датчици.И аз съм чувал -дефектни или прецакани датчици и чипове на хонда почти няма ,ама зацапани от нещо е напулно реално в България нали?????Ако накой разбере нещо да пише ,че като не мога да тръгвам плавно особенно на задръствания - се изнервям. :P;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vtec

А щях да забравя.Мотора работи като ЧАСОВНИК и със сигурност няма нужда от реглаж на клапаните.разхода на 100 също е О.К.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

Ако става дума за данните които се събират докато се обучава ецу-то, то те се трият като го ресетнеш или като го оставиш дълго без акумулатор -

перфектно си разбрал въпросът ми ! е, означав али това че ако оставя достатъчно дълго ( и коко е достатъчно) колата с разкачен акомулатор , въпросните данни че се изтрият ? представа си нямам откъде се ресетва иначе ЕКУ-то ?от де да знам дали и тиа ЕКУ-та си нямат някакви си техни автономни захранвания като дъната на PC-тата ? затова и за всеки случай я оставих на фарове и контакт баах, маа му ! кое е толкова трудно за разбиране ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

Колата все пак има някакво мемори с фискализирана памет, за да знае от кои сензори да натрупва данните и съответно грешки. Това което трябва да се занули е работната памет, или така позната РАМ (рийд аналитейшън мемори мисля беше) памет за четене и анализиране на операций, която от своя страна винаги е енерго-зависима.

е, разгеле ! Накратко , възможно ли е с едно сваляне на акомулатора да се изтрият тия динамично натрупани данни и ЕКУ-то ,така да се каже , да се върне в основно състояние , само с данните записани в РОМ-а( и които никакви отечки няма да ги изтрият, подобно на УСБ-тата !!!!).Подхванах цялата тази дъндания, защото ако това е възможно аз, както и колегата ,който постна темата, бихме могли да разберем дали става дума за повредени датчици, което би могло да се допусне ако след такова едно нулиране, колата тръгне като хората пък дори само за 10 минути, докато пак си натрупа грешки !извинявам се на онези , на които темата им се вижда досадна, но за заинтересованите, би могла да е от полза според мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Да бе отка4и масата за 15-20 сек и старите гре6ки се изтриват :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Малко да върна темата.Та при мен нещата са така:Сменени :въздушен,горивен масло(маслен)ролка и ангренажен,мината е на елкон и това тъпо придърпване ,вместо плавно потегляне особенно в ниските обороти (както беше описал колегата) си седи!!!А междудругото и при рязко пускане на газта леко се  усеща--какъв е извода????Ами и аз не знам?--има го на доста хонди ама какво ли е?Някой беше писал проверете си датчик--кой датчик ,като на елкона ми викат колата ти е перфектна-нямаш грижи?Казват че е на реални 116000(не че вярвам 100%)но е възможно -и  тогава от  какво е?6ГЕН 1998 D16Y8Според мен е нещо или по делкото,кабели,свещи(но елкона не показа нищо???)или някой от " :(  "МАЛКОТО" датчици.И аз съм чувал -дефектни или прецакани датчици и чипове на хонда почти няма ,ама зацапани от нещо е напулно реално в България нали?????Ако накой разбере нещо да пише ,че като не мога да тръгвам плавно особенно на задръствания - се изнервям. :blink:  :(

Май не четеш кво е писано в темата. А свещите кви са ти и от кога са, а? Кабелите, капачката и палеца сигурно са от 98'? Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Да бе отка4и масата за 15-20 сек и старите гре6ки се изтриват :blink:

Няма да можеш за толко кратко.Стас, остави колата без акомулатор (но само ако имаш гараж и каско, че да не я разбият и аз да съм виновен, че не бачкала алармата) поне една нощ. Ако след това закачиш кабелите, колата запали и тръгне нормално - проблема е в някой от датчиците. След като казваш, че проблема се е усилил, след смяна на гарнитура (логически погледнато новата уплътнява по-добре, няма загуби на газове) следователно проблема трябва да го търсиш в ламдата, а от там и по-нагоре. Я авансатор на делко я някаква друга джаджавка, която бог знае от кога не е пипана за профилактика. П.п Чистил ли си си скоро резервоара???Ако не си - хакни 2-3 тубета спирт за разбиване на водата и смени филтърче. Огледай, не ми се вярва проблема да е чак толко сложен, че да не можеш да го отстраниш!Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vtec

КОЛЕГА PARADOX ПРОЧЕТОХ ВНИМАТЕЛНО :( --НО НАЛИ АКО ИМА ПРОБЛЕМ С КАБЕЛИ ИЛИ СВЕЩИ ,ЕЛКОНА ЩЕ ПОКАЖЕ ВСЕ НЯКАКВИ ОТКЛОНЕНИЯ --МОЖЕ И ДА БЪРКАМ ЗНАМ ЛИ? :blink: АБЕ АКО НЯКОЙ РАЗБЕРЕ НЕЩО ДА ПИШЕ :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Сега се сещам че на старата ми хонда , пак сивик 3г , има някакъв подобен пробле,Който се крие в самото жило на съединителя.Значи описвам какво става.При тръгване от място или от леко движение при много , ама много плавно отпускане на педала на съединителя с леко подаване на газ има така нареченото " хълцукане " , което при мене се явява като вибраций в предницата , или неравномерно отпускане на зъбците на жилото.Питах майстор и ми каза че вероятно е това,оправя се след смяна течността или по-лошото сменяне на цялото жило :( Все още не съм оправил проблема , защото не ми е останало време , а и колицата си почива в момента. Искам да кажа че кабелите ми са заводски или на 18год. или някъде около 350 000 км , но ме съмнява да е там проблема :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vtec

колеги надявам се че все още темата е актуална за някои от вас и искам да споделя с вас че това халцуцкане почти изчезва като се сложи спортен филтър за вграждане--не знам дали е заради по добрия поток на въздух ,но лично го усетих при две хонделки--ее не изчезва на 100 процента но има осезаема разлика!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dominic

А винаги съм се чудел: увеличава ли се разходът на гориво, като се сложи спортен филтър (при положение, че стилът на шофиране е същия както със, така и без)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen
Отговорено (Редактирано)

А винаги съм се чудел: увеличава ли се разходът на гориво, като се сложи спортен филтър (при положение, че стилът на шофиране е същия както със, така и без)?

зависи дали ше ти надебелее десния крак след това :rolleyes:разхода може и да се увеличи щото почваш да я юркаш повече. но ти с този филтър не вкарваш повече бензин, ами просто намаляваш съпротивлението на въздуха :rolleyes:а за това прословуто леко хълцукане, което явно си е някакъв дефект на хондите ... при мен намаля драстично след като смених дистрибуторната капачка, просто стана стабилна на ниски обороти и почна да работи нормално, но мизериии все още прави жилото на газта ... него утре ще го оправям като имам време :rolleyes: Редактирано от CryoGen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Patrik

... но мизериии все още прави жилото на газта ... него утре ще го оправям като имам време :)

Кво стана с това жило оправи ли го и ако да какво му изнасили, тоест прави ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

е как няма да хълцукат в ниските,като всъщност ВСИЧКИ хонди са с така наречените "спортни валове"още от завода, сложи на коя да е друга кола, която тегли в ниските такъв спортен вал и ще видиш същият проблем :dry: то не може хам х... в п...... хем душата в рая ;) И понеже двигателите са перфектно издръжливи и икономични, юркай си я в обороти и да не ти пука :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Patrik

е как няма да хълцукат в ниските,като всъщност ВСИЧКИ хонди са с така наречените "спортни валове"още от завода, сложи на коя да е друга кола, която тегли в ниските такъв спортен вал и ще видиш същият проблем :dry: то не може хам х... в п...... хем душата в рая ;) И понеже двигателите са перфектно издръжливи и икономични, юркай си я в обороти и да не ти пука :cool:

аз питах за жилото на газта щото то има едно такова характерно прескачане май за тези хондикато натискаш в началото не реагира и в следващия момент подава повечко от колкото очакваш. не че е проблем ама си е леко некомфортно особенно ако се качи човек който не е карал колата преди това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

след неделя мога да ти кажа дали съм го оправил (просто изненадващо тази седмица ми я претрупаха и нямах свободно време), но според мен просто не е смазано и жилото вече е прояло отвътре бронята , и заяжда тук там...но след неделя мога да кажа по конкретнов момента си играя с педала на газтанатискам го леко 2 секунди преди момента в които трябва да подавам газ, за да подаде жилото плавно ... и да го няма това придърпване идиотско ...но давенето и губенето на мощност при тръгване си беше от капачката на дистрибутора ... (PIN-овете в него се бяха много разяли от искрите и се бяха отдалечили от палеца)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

Patrik, аз не отговарях конкретно на твоя въпрос, а писах просто по темата :dry: а относно това придърпване от заяждащо жило - това си е съвсем друг случай и най-добре го смени с ново, защото може да имаш скъсани нишки и ще ти създава проблеми :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

Patrik, аз не отговарях конкретно на твоя въпрос, а писах просто по темата :dry: а относно това придърпване от заяждащо жило - това си е съвсем друг случай и най-добре го смени с ново, защото може да имаш скъсани нишки и ще ти създава проблеми :cool:

е аз поне мисля първо да погледна ;)мисля че това жило не е чак под толкова голям товар за да се късат нишки от него, все пак хода му е 10-тина сантиметра и малко над тях ...но все пак ще погледна преди да хвърля пари за ново след като мога да оправя и старото без пари :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen
Отговорено (Редактирано)

значи със смазване нищо не стана (нямах друго масло освен 10W/40 за двигателя, което си е рядко и не става за смазване на подобни неща подяволите :plane: ) , покритието на бронята отвътре тотално се е протрило, и сега мисля да си купувам ново жило за газта ...нямах и грес, но се съмнявам дори и тя да ми помогне по някакъв начин, просто чупките са много "остри" и жилото ще я измести много бързо на местата където е протрило ... ако имах тефлонова може би щеше да има някакъв резултат , но уви ... малшанс ;)

Редактирано от CryoGen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cK1

Zdraveite!!! purvo sorka za eng. ama nema prosto kirilica. ne viarvam che hulcaneto ili pridurvaneto koeto sam zabeliazal dosta odavna i az :)) kakto vav prelud koito kara brat mi taka i v akord koito karam az se dulji na neshto ot izboronoto do sega [koeto btw dosta me izmori dokato go procheta cialoto :) ] kabelite , sveshtite , filtri sa ni novi ot bultrako [t.n. konsumativi] + elkon , t.e. ne e vuzmozno pri tolkova razlichni koli ,razlichni shofiori da se dalazi na edin i sushti datchik koito da e razvalen pri vsichki, pri tova edni s karburatori drugi bez i t.n. !!! drugata veroiatnost e prichinata da e razlichna koiato da vodi do edni i sushti simptomi [umishleno ne izpolzvam "probem" zashtoto ne go maniram za takuv ] koeto sushto ne mi se struva veroiatno meko kazano.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cK1

taka iskam da vi kaza oshte neshto koeto sam zabeliazal kogoto kolicata e na miasto i e na okolo 600-700 oborota i natisna pedala da kachi okolo 1700-1800 [riazko no samo do tolkova] koeto pravi dosta burzo[honda...] zabeliazah che oborotite ostavat tam [zadurja gi] za chasti ot sekundata [zabeliazva se bez da se napriagash] !!!! ne znam zashto mnoo e iako :))) i sum siguren che e napraveno umishleno !!! ta pichove koito moze da mi kaze zashto tova e taka shte moze da mi kaze zashto kolite "hulcat" . chest i pochitania kum picha sas toiotata ama ... tva e honda :))) . a i sushto ... hulcaneto ne se otraziava na uskorenieto pone pri men e taka . p.s. edin priatel sas koncherto mnoo dobre mi kaza kato si kupih moita " kato karash honda triabva da smeniaish skorostite kato stignesh 6000 oborota inache ste ia razvalish ;)))))) tva e ot men sorka za obema

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DrOxBoLi

Майната го каза и на мен ми се струва мноого логично -->

Майна 6-та генерация Пуснато: Mar 25 2005, 02:52 PM е как няма да хълцукат в ниските,като всъщност ВСИЧКИ хонди са с така наречените "спортни валове"още от завода, сложи на коя да е друга кола, която тегли в ниските такъв спортен вал и ще видиш същият проблем  то не може хам х... в п...... хем душата в рая  И понеже двигателите са перфектно издръжливи и икономични, юркай си я в обороти и да не ти пука

Тва е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vtec

КОЛЕГИ МИНА ДОСТА ВРЕМЕ ОТ САМОТО ПОСТВАНЕ НА ТЕМАТА,НО АЗ КАКТО КАЗАХ ПРЕДИ,ЩЕ ВИ ПИША АКО ПОСТИГНА НЯКАКЪВ ПРОГРЕС.СЛЕД МНОГОТО ОПИТИ И ДОГАДКИ...МИНАЛИЯ ДЕН КАЧВАМ КОЛАТА НА КАНАЛ ЗА ПРОФИЛАКТИЧЕН ПРЕГЛЕД НА ПРЕДНИЦАТА,КОЛАТА СИ БЕ О.К.,НО ПОНЕЖЕ МОМЧЕТО МИ Е ПРИЯТЕЛЧЕ И МИ КАЗА ,ЧЕ НЕКАКВО ТАМПОНЧЕ НА ЕДИН ЛОСТ ДО СКОРОСТНИЯ, СЕ БИЛО ПОРАЗБИЛО(не било проблем,но можело да се усеща в ЛЕКО! движение на самия скоростен лост,напред и назад при по резки натисканя на газта)--ТОЗИ ЛОСТ Е ТОЧНО ДО ТОЗИ НА СКОРОСТИТЕ И СЛУЖЕЛ ЗА НЕЩО КАТО УСПОКОИТЕЛЕН ИЛИ ПРИДЪРЖАЩ.КАТО СЕ РАЗКЛАТИ НАПРЕД(посока предницата на колата) И РАЗБИРА СЕ ;) НАЗАД ЛЕКО ЛОПАШЕ. (съжалявам че не мога да го обясня точно,но не съм много по тази част)ТОЗИ ТАМПОН СЕ СМЕНЯ ЗА 3-минути,ЗАЩОТО Е САМО НА ЕДИН БОЛТ,ВАДИ СЕ СТРАНИЧНО ОТ НЕЩО КАТО МЕТАЛЕН ОБРЪЧ "ЯБЪЛКА"СЪС СИГУРНОСТ ТОВА ХЪЛЦУЦКАНЕ НАМАЛЯ И ТО НЕ МАЛКО-НЕ КАЗВАМ ЧЕ ГО НЯМА,НО ПОЧТИ ИЗЧЕЗНА ВЕЧЕ.НЕ ИСКАМ ДА ЗВУЧИ ,ЧЕ Е САМО ОТ ТОВА ,ТЕМАТА Е ДОСТА ПОДРОБНА,НО СИ ГО ПРОВЕРЕТЕ ПРОФИЛАКТИЧНО ЗА ВСЕКИ СЛУЧЕЙ!НАДЯВАМ СЕ ЧЕ ПОНЕ МАЛКО СЪМ БИЛ ПОЛЕЗЕН ;) Айде и карайте с УМ! и сърце ,а не само с крака и ръце ! ;););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Jonini

Колеги, не си замазвайте очите с това е Хонда и така са го измислили. При мен го нямаше този проблем , но се появи и то с бясна сила . Някой път на 1 не мога да тръгна, когато е студено или влажно освен ако не пиля гуми. Сменил съм всичко откъм консумативи. Има проблем и ако някой го разреши нека пише конкретно и ясно, ако трябва и място да посочи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой реши ли този проблем ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имах го "проблема" първите 2 седмици след като я купих, като превключвам от 1 на 2 се разхълцваше но не винаги. След това сякаш с колата си паснахме и няма хълцане вече. Как престана ли?: Незнам как, просто си паснахме с колата, аз се нагодих към нея, Задържам на полусъединител с 1 секудна повече докато подавам газ като минавам от 1 на 2ск. Всичко е в усета на колата, точно колко газ да подадеш и колко да задържиш съединителя (моят е с помпа-нямам никакви жила) Тази кола е много по-различна от старото ми Ауди. Не бях виждал кола разграфена до 9000 об. а и толкова лесно влиза в 5000. До какъв извод достигнах: не се кара мн.лесно Хонда в началото, много нервен двигател има, но като и свикнеш и се напаснете- няма друга като нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest veno

какви пари е този тампон под скоростния лост ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest veno

Освен тампона под скоростния лост някой не намери ли решение ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и мен ме упрекваха за "недъгав" шофьор като придърпвах на 1-ва и 2-ра (също ряз има като отпуснеш педала на газ-та като си на 2-ра скорост). Забелязах, че моят педал на газта има 2 начина на съпротивление на крака. Първата степен на настискане не оказва почти никакво съпротивление. Когато е така натиснат педала и съм на предавка, все едно карам за да си подържам скороста. Примерно ако съм на 3-та и го натисна леко (като си отпусна крака, без натиск, той се натиска леко) скороста ми стига 40-50км/час и не ускорява. Ако пък съм ускорил до 70-80 и върна крака си така, че педала да е леко натиснат, скорсота ми почва едва-едва да намалява (не като да съм го отпуснал и колата да спира с двигател). Реших "проблема" (по-скоро особеноста), като отпускам плавно съединителя на 2-ра скороста така, както и на първа. Последно време се старая да подавам толкова междинна газ, че да влизат възможно най-леко предавките (да не се усеща), но имам още да поработя докато доизкусуря нещата. Пробвайте да дръжите повече на полусъединител от 1 на 2-ра като сменяте. Пробвайте също, след като включите втора да натиснете педала на газта дотам, докъдето е "мекото" натискане (дори незнам дали на други хонди го има).Моля никой да не си мисли, че се опитвам да ви уча да карате. Споделям мойте впечатления и пригоденоста ми към особеностите с които съм се сблъскал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:cool: Съжалявам за оффа, но нека следващите постове са конкретни отностно решаването на проблема. Всеки от нас е достатъчно грамотен да си усеща колата, нейното вървене и така нататък. За мен това е повреда, защото се появи година и половина след всекидневно каране от моето закупуване на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest stonez

Майната го каза и на мен ми се струва мноого логично -->

Майна 6-та генерация Пуснато: Mar 25 2005, 02:52 PM

... като всъщност ВСИЧКИ хонди са с така наречените "спортни валове"още от завода, ...

Тва е :huh:

 

Извинявам се за офтопика, не искам и да споря, ама такава глупост скоро не бях чувал :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest morskija

ИСТИНАТА И САМО ИСТИНАТА Смених бензиновия фитър и продухах горивопровода и проблема бе решен оказа се че филтъра е леко ама лекичко задръстен но мотора ми д15б2 се оказа че бил чувствителен и към най-малката промяна на налягането на бензина УСПЕХ и пиши какво си постигнал ПС.моя филтър е от акорд-еон 2000 кубика :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ИСТИНАТА И САМО ИСТИНАТА Смених бензиновия фитър и продухах горивопровода и проблема бе решен оказа се че филтъра е леко ама лекичко задръстен но мотора ми д15б2 се оказа че бил чувствителен и към най-малката промяна на налягането на бензина УСПЕХ и пиши какво си постигнал ПС.моя филтър е от акорд-еон 2000 кубика :P

И при мен го има това гадно придръпване, поне докато е студена :) ....Колега ако си прав, на заплата ще го сменям тоя филтър, така или иначе съм му хвърлил око :P ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смених отново филтъра никакъв ефект. Според мен е или кабели на свещи или ламбда сонда. Ако разкача ламбда сондата може ли да разбера дали не работи, тоест има ли вероятност да изчезне проблема или напротив нещата ще се влошат ?

Редактирано от veno

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

фенове това предарпване го отдавам на това, че дюзите са две и когато започва да работи 2та за по високите обороти а парвата изключва, се получава това предарпване като нови сам сигурен че това го е нямало но с годините все нещо се е променило в параметрите на работа на двигателя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих оригинална ламда сонда и компа вече не дава грешки, но не е от нея. Следващата ми стъпка е бензинов регулатор и мап сензор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кабелите на свещите как са ти ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...