Guest Dachev #401 Отговорено 30 Октомври, 2008 Ако не знаете какви са ви инжекторите и циклите им:http://www.mr-gasket.com/pdf/FuelInjectors_07.pdfВъзползвам се още веднъж да БЛАГОДАРЯ на СпециалиститеАбе що така, сякаш след 1997 г. не се произвеждат Хонди или поне нямат инжектори или аз нещо не разбирам?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #402 Отговорено 31 Октомври, 2008 (Редактирано) Ако не знаете какви са ви инжекторите и циклите им:http://www.mr-gasket.com/pdf/FuelInjectors_07.pdfВъзползвам се още веднъж да БЛАГОДАРЯ на СпециалиститеАбе що така, сякаш след 1997 г. не се произвеждат Хонди или поне нямат инжектори или аз нещо не разбирам?!Ами и аз незнам. При мен когато нагласих на 4 цикъла 240 кубика (Д16У8)и ми показа един фантастичен разход от 6/100 в града. затова го върнах на 8 цикъла.а и тоя ПДФ е някакъв стар. Редактирано 31 Октомври, 2008 от docev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Informer 2 #403 Отговорено 31 Октомври, 2008 В тоя ПДФ са показали брой на цилиндрите на колата, не броя на циклите на инжектора. Циклите на инжектора се настройват от меню-то защото не знаем даденото ECU колко пъти за оборот и колко инжектора наведнъж отваря и затваря. То ни подава само някакво време което си е изчислило за отваряне на инжектор. За това, като си докараш разходна норма 0.65 - 0.85 което е нормално за 1.4 - 1.6 литрови двигатели, може да се каже, че точността ще е сравнително добра. Циклите обикновено са 4 или 8, не съм срещал други. Може би е добра идея да сложим в сайта една табличка с настройките за различните двигатели. Вие може да помогнете като пуснете стойностите на настройките си тука в темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest docev #404 Отговорено 31 Октомври, 2008 Да колега така ще е най добре.Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harmonika 0 #405 Отговорено 2 Ноември, 2008 Здравейте колеги. Сдобих се с Хонда Акорд 2.2Д 2004. Някой може ли да ми каже от къде да видя моментния и средния разход на бордовия компютър или трябва да ходя да го добавят софтуерно в Бултрако? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ganeca #406 Отговорено 2 Ноември, 2008 Още един път адмирации за изобретението Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ganeca 2 #407 Отговорено 2 Ноември, 2008 Обаче не казахте ще стане ли на моя акорд F20Z1 - 94г.? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Informer 2 #408 Отговорено 2 Ноември, 2008 Ако имаш букса за диагностика шанса е около 99% Ако си от София и имаш желание да се сдобиеш с бордови компютър, просто пусни заявка в сайта като отбележиш че искаш безплатен монтаж. След това като дойдеш за монтажа и ако всичко е наред, плащаш и бягаш, ако не, си тръгваш по живо по здраво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #409 Отговорено 3 Ноември, 2008 Имам още един проблем. На страницата Digital Dashboard нещо стана с моментния разход и не го отчита правилно. Онзи ден запалих колата студена и гледам разхода - безкрайност. После започна да спада от 99 л/100 км и за около километър два, докато се прибрах стигна до към 24 л. Днес положението е същото, само дето си продължи от 20 и няколко литра надолу и за 10-тина км не успя да падне под 10. Разхода си спада сравнително равномерно, като ако натисна газта започва и по малко да се увеличава. Ако спра на място не отчита л/ч, а продължава да си отчита някакви десетки литри на 100 км. Когато взех борда всичко си беше ОК, но към една седмица графичната страница стоя на графиката за конските сили и не бях поглеждал моментния разход Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Informer #410 Отговорено 3 Ноември, 2008 Страницата Digital Dashboard не показва моментен разход, а среден, за прехода. Това което си забелязал е съвсем нормално. Ти палиш студения двигател и чакаш малко да поработи на място. В това време бензина си тече, а ти не се движиш. В следващия момент ти тръгваш и разстоянието е много малко, а разхода се изчислява на база на изминатото разстояние. За това е и тоя огромен разход в началото. След това нещата започват да се компенсират и колкото повече километри изминаваш, толкова повече се разпределя този прахосан в началото бензин за стоене на едно място Същото е и при висене на светофарите. За това в София разхода при задръстване може да стигне 15/100, а когато няма задръствания съм падал и под 7. Имай в предвид, че докато загрее двигателя, сместа е доста по-богата и ако изминеш само 1-2 км, разхода съвсем нормално ще си остане висок както си забелязал 20/100. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #411 Отговорено 3 Ноември, 2008 (Редактирано) Явно грешката е моя. Извинявам се. Може би съм гледал друга страница където отчиташе някакъв моментен разход. Иначе решението в Digital Dashboard да се показва среден за прехода е супер. Наистина е по-удобно така. Редактирано 3 Ноември, 2008 от Alexandro Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dumbeca 0 #412 Отговорено 4 Ноември, 2008 Ако някой събира данните за injector size и cycle на различните двигатели - d15z6 -> 180/8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #413 Отговорено 7 Ноември, 2008 Поздравления, изглежда отлично, нямам търпение да си го инсталирам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Informer 2 #414 Отговорено 7 Ноември, 2008 Uni модул - това е модула който замества ECU-то ако то не поддържа стандартен протокол за диагностика. Свързва се директно към сензорите на колата и преобразува информацията в подходящ за Infoboard-а вид. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JAMAMOTO 0 #415 Отговорено 9 Ноември, 2008 (Редактирано) Колега "INFORMER" имам същия въпрос като колегата "ganeca",значи моят Акорд е 95г. 2.0 is двигателя ми е същия F20 Z1, много искам да си взема такъв борд, гледах и сайта, но не видях да е поставян борд на този двигател? Инересуваме дали е възможно да стане да монтирам инфоборда и къде да търся тази букса в купето ако въобще я имам? Предварително благодаря! Редактирано 9 Ноември, 2008 от JAMAMOTO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Informer 2 #416 Отговорено 9 Ноември, 2008 Ако намериш буксата за диагностика, в сайта има една схема с вероятните места където да я търсиш, мисля, че няма да имаш проблеми. Мисля, че точно на такъв като твоят сме тествали вече, просто не сме опреснили таблицата със съвместимостите. Тези дни ще гледам да я свърша тая работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CHOPI 2 #417 Отговорено 16 Ноември, 2008 Да попитам този уред към моят CRX 1.6i VT дали ще може да се върже? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Informer 2 #418 Отговорено 16 Ноември, 2008 CHOPI, ще се върже, ако имаш букса за диагностика, но не такава която се дава на късо, а другата с 3 или 5 извода. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CHOPI 2 #419 Отговорено 16 Ноември, 2008 Ок.Ако нямам може ли да се сложи? Много искам тая джаджа да си я сложа на рекса . Ако има решение направо да си поръчвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Informer 2 #420 Отговорено 16 Ноември, 2008 Ако нямаш диагностична букса, тогава само с универсалния модул може да стане работата. Коя година е тоя рекс и какъв е номера на двигателя му? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CHOPI 2 #421 Отговорено 16 Ноември, 2008 91 година. двигателя е B16A1 150 hp Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Informer 2 #422 Отговорено 17 Ноември, 2008 Проверих, няма диагностична букса. Значи си за универсалния модул, просто ще трябва да изчакаш малко да го донастроим и да напишем документацията и ще го пускаме и него на пазара. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #423 Отговорено 17 Ноември, 2008 Ако някой събира данните за injector size и cycle на различните двигатели - d15z6 -> 180/8На D15Z6 са 240cc колко цикъла са незнам, трябва да се пробва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CHOPI 2 #424 Отговорено 17 Ноември, 2008 OK.Чакам.Като сте готови.Поръчвам едно и за мойта колица Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dumbeca 0 #425 Отговорено 17 Ноември, 2008 Ако някой събира данните за injector size и cycle на различните двигатели - d15z6 -> 180/8На D15Z6 са 240cc колко цикъла са незнам, трябва да се пробва 240?? От къде получи тази информация? На 180/8 разхода е до колкото мога да преценя точен. Ако направиш някоя успешна настройка пиши. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bergamot 0 #426 Отговорено 17 Ноември, 2008 браво колега и аз искам такава джаджа за моето хонде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #427 Отговорено 17 Ноември, 2008 В доста статии се спори колко цц са спрямо тази страницаhttp://www.robietherobot.com/storm/fuelinjectorguide.htmи доста като нея витековите мотори от тази серия са с 240цц а нон витековите са 190цц Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #428 Отговорено 18 Ноември, 2008 Имам следния проблем:като ти писах не ми работеше оборотомера, изпълних стъпките които ми каза, като изчаках малко повече след като го изключих и после тръгна.настройх си часовникът и вече бях щастлив. Няколко часа по-късно като се качих в колата всичко изглеждаше наред, но като запалих часовника показа 00:00 и оборотите пак не работеха!Аз си мисля, че акомулатора ми е слабичък и като завартя да запаля не стиига напрежение и се губят настройките!Ако е така дали ще се получи ако вържа едно кондензаторче с по-голям капацитет на изхода на линеиния стабилизатор? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Informer 2 #429 Отговорено 19 Ноември, 2008 Да, очевидно пада напрежението прекалено много. Решението е или нов акумулатор или както казваш да запоиш един по-голям кондензатор след стабилизатора, но незнам колко голям ще ти трябва, имай в предвид, че консумацията е 18-20 mA при изгасено осветление и около 40 при пуснато. 1000 микрофарада за 6 волта ако се съберат мисля, че ще изкараш докато си смениш акумулатора Той тоя акумулатор явно доста пада, защото стабилизиращата осигурява 5 волта при около 7-8 на входа, смятай колко е зле. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #430 Отговорено 19 Ноември, 2008 Аз си знам, че е заминал този акомулатор ама още малко ще изкара Ще изтествам и пак ще пиша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CHOPI 2 #431 Отговорено 19 Ноември, 2008 Искаааам тая екстра и за мен :dry:/ Готова ли е вече униврсалната букса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #432 Отговорено 21 Ноември, 2008 Получи се желания ефект.Използвах кондензатор 2200мф на 10v и стана супер /малко пречи на капака ама и без това няма да стой там/ Който има проблем с акомулатора, това е доста добро решение.Дори когато трябва да повъртя малко за да подкачи инфоборда не изгасва дори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Informer 2 #433 Отговорено 23 Ноември, 2008 Докато разглеждах разни неща в интернет попаднах на това - дисплей като нашия, сложен зад оранжев плексиглас: ...и се замислих, че с подобна оцветена пластмаса може да се промени цвета на дисплея, за оранжево мисля, че няма да има проблем заради жълтата компонента в подсветката на дисплея. Някой ако пробва да каже, аз в момента нямам такъв плексиглас, но ще потърся за тестове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JoroHondata 188 #434 Отговорено 23 Ноември, 2008 ЗдравейтеИмам следния принципен въпрос: как се определя по борд. компютър колко километри е изминал автомобила?Настройките за куб. см на инжекторите и броя цикли оказват ли влияние ?Напр. за Д14А4 куб. см са: 190, а броя цикли са 8. По този начин разхода на гориво за около 200 км ми е с 2 литра повече по показание от Infoboard-a. Сега ще сложа 7 цикъла, и ще видя какъв разход ще дава за 100 км. Това нали няма да повлияе върху изминатите километри, които засича Infoboard-a (защото те трябва да са идентични с показанията на километража- при мен досега имам почти 100% съвпадение) ?След като засека при 7 цикъла- ще пиша какъв е резултата.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Informer 2 #435 Отговорено 23 Ноември, 2008 Циклите и инжекторите не влизат в изчислението на изминатото разстояние разбира се. От къде си сигурен, че борда ти е показал с 2 литра повече? Как засече? Ако моментната ти разходна норма е 0.7-0.8 просто няма начин разликата за 200 км да е чак 2 литра. По скоро имаш грешка от засичането. Ако все пак си сигурен, че имаш такава разлика, не трябва да намаляваш броя на циклите, а големината на инжекторите. Този размер на инжектора е малко условен, защото не сме сигурни какво налягане държи горивната помпа, защото от него зависи реалния дебит на инжектора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JoroHondata 188 #436 Отговорено 24 Ноември, 2008 (Редактирано) ЗдравейЗасякох разхода от пълен до пълен резервоар при изминати приблизително 230 км (не помня точната стойност), и единия разход ми е 22 литра, а чрез борд. компютър е 24 литра (като го бях нулирал при предишното зареждане до горе с бензин). Инжекциона е 190 куб. см (има и много данни от нета), остава да намаля малко циклите- от 8 на 7, нали няма проблем да се варира и с двете. От тук намалявам само циклите, и след 100 км изминати по километраж и по борд. компютър- ще заредя отново до горе и ще сравня пак разхода. Целта е и двата разхода да са еднакви.И разходната норма и в двата случая е 0,7- 0,8 литра, като при 8 цикъла е 0,78 л., а при 7 цикъла е 0,74 л. примерно при ставнително еднакватемпература на двигателя и обороти. ПоздравиЖоро Редактирано 24 Ноември, 2008 от JoroHondata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Informer 2 #437 Отговорено 24 Ноември, 2008 Циклите не трябва да ги пипаш, прекалено грубо е, само размера на инжектора за да компенсираш грешката от налягането на бензина. По принцип не мисля, че засичането от пълен до пълен е достатъчно точно защото изключвателя на бензиноколонката може да изключи когато си пожелае, ако си забелязал той изключва ако зареждаш дори празен резервоар само от налягането на излизащия въздух Карай си със 190 инжектори и засечи повече пъти и за по-голямо количество бензин за да минизираш грешката от бензиноколонките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JoroHondata 188 #438 Отговорено 24 Ноември, 2008 (Редактирано) От пълен до пълен резервоар означава пълня- допълвам поне 1-2 минути докато от гърловината не потече бензин по асфалта- там грешка няма. Ако намаля куб. см мисля, че намаляването на празен ход е по- драстично, отколкото ако намаля цилките с 1. Все пак ще покарам при 7 цикъла около 100 километра, и ще напълня пак до горе. А следващите 100 км ще варирам с кубатурата при 8 цикъла. Ще проверя, че не си спомням с колко се намалява разхода при всяка 1 стъпка с циклите и при 8 цикъла с всяка стъпка с кубатурата. Предполагам, че за всеки двигател оптималния режим е строго индивидуален. Поздрави Редактирано 24 Ноември, 2008 от JoroHondata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #439 Отговорено 1 Декември, 2008 Понякога на автоматика(Prelude 5gen 2.0 tiptronic) не отчита оборотите и разхода,като дам газ вместо да се вдигат,оборотите падат(200-300).Случва се само понякога и след изключване на колата и стартиране на ново се оправя..Идеи от какво може да е ?Нещо автоматичната скоростна кутия да не бърка инфоборда? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Informer 2 #440 Отговорено 2 Декември, 2008 Понякога на автоматика(Prelude 5gen 2.0 tiptronic) не отчита оборотите и разхода,като дам газ вместо да се вдигат,оборотите падат(200-300).Случва се само понякога и след изключване на колата и стартиране на ново се оправя..Идеи от какво може да е ?Нещо автоматичната скоростна кутия да не бърка инфоборда?Не, вероятно пада напрежението и борда си губи настройките. Вариантите са акумулатор или лоша връзка на захранващото напрежение. А за да се настрои правилно, трябва на контакт при загасен двигател да се изчака показването на логото Инфоборд (пише го в ръководството). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове