Guest Rust #1 Публикувано 27 Декември, 2007 Ще кажем , че отговора ти се крие в долния ред на заглавието КОЩУНСТВО Е ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #2 Отговорено 27 Декември, 2007 ако караш много си сложи ако ти е мерак ама сложи някое добро газово ,но ако правиш малко километри няма ад има смисъл според мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
al3x 0 #3 Отговорено 27 Декември, 2007 газззз?? стига бе )недейте така да осакатявате количките слагайте газови на рено , пежо и голф 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blackw 0 #4 Отговорено 27 Декември, 2007 С хубав газов инжекцион може да тругне и повече. Трябва много да си сигурен хората които ще го правят да си разбират от работата, също питай за марката която си избрал дали са слагали на Хонда. С някой газови има ядове да се настроят читаво за нашите коли. Чух скоро за Чешки уредби, че сами се регулират... Аз лично не бих сложил. Карам само градско и няма смисъл. То колите са ни с малък разход и без това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #5 Отговорено 27 Декември, 2007 ако ти е за разхода ми дай вти-то аз ше ти дам d14-ката. Се едно си и сложила газова... Така всички са щастливи... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shkarcheto 0 #6 Отговорено 27 Декември, 2007 Само с газов инжекцион става и то трябва да е от класните и да го настроят както трябва. един колега си сложи на неговата много е доволен,аз оба4е сам върл противник на газовите и си карам само на бенз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #7 Отговорено 27 Декември, 2007 такива изказвания че като и се сложи гас на клата и се скопява са ми малко смешни! според мен не са ви настроени както трябва системите имал съм 2 хонди на гас и 2те летяха както на бензин карах с Тартарини с някав електорнрн блок който сам определя колко иска двигателя защото е вързан към ламбдата,даже не ми светваше и чека Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mandylion 2 #8 Отговорено 27 Декември, 2007 Аз пък съм "за" газовите уредби! Вече 2ра хонда карам на газ и няма никакви проблеми. Разликата в разхода газ - бензин не е голяма (3 - 4 на сто), а газта все още е с почти лев по - евтина от бензина. Освен това ако попаднеш на читав майстор, колата няма да промени вървежа си. Имай предвид, че една газова уретба се счита за екстра. Единственото неудобно нещо е, че забравяш за багажник, но това пак зависи от размера на бутилката; дали ще седи на мястото на резервната и т.н.Ако искаш да ти препоръчам някой майстор, от който съм доволна, пиши ми на лични - ще ти дам номера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hronos 20 #9 Отговорено 27 Декември, 2007 Двигателите на Honda със система за променливо газоразпределение / V-tec / , не понасят добре Газта като вид гориво.Не случайно, точно за целата производителите "Honda Motor Co" са разработили и продават като опция LPG-глава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest BOSS`HOGG #10 Отговорено 27 Декември, 2007 Не ме дисквалифицирайте от клуба. :) Човек пита, за да знае. И аз така. На до сегашните коли, които съм карала съм им слагала газови уредби и нямам една забележка. Обаче ... тук сериозно се замислям. Вие какво ще кажете?Не осакатявай колата ПЛС, по добре я продай ,но не я осакатявай, и от рода на исказвания ,на газ ще върви повече НЕ ИМ ВЯРВАЙ. Да ти задам и аз един въпрос..... Защо си купи тая кола с тоя мотор? За да и се наслждаваш на възможностите и на невероятната технология или да я уеднаквяваш с голф 3-ка. Избора си е изцяло твой, не те упреквам, просто се радвам че до момента вземаш правилни решения и накрая ще се ................ на метеното Чао весели празници Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #11 Отговорено 27 Декември, 2007 Ама знаете ли че Хонда имат модел който се продава с фабрично поставена метанова уредба?Предлагам всички, които се чувстват обидени и предадени от това "приравняване с Голф 3-ка", одма да си направят харакири, сепуко и да се зарекат никога вече да не се качват в такава пропаднала кола.Остави друго ма тия нещастници почват да продават и кола с водородно гориво.Е, кажете ми, това не са ли някакви извратеняци, недостойни за висшия кръг почитатели на миризмата на бензин с дебел джоб?То бива фанатизъм, ама вие сте бетер баварските дрифтаджии дето си вярват че от задно предаване по-велико нема. Аз пък съм доволен че без да искам си взех Хонда с газова Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miHo 0 #12 Отговорено 27 Декември, 2007 Не съм прочел и ред от написаното но ще кажа само едно ЛУДОСТ ...лично мнение нищо лично ...газ и бегачкаа....нещо ми звучи смешно ...като искате да гори малко ...има 1.4 90 к.с Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #13 Отговорено 27 Декември, 2007 Хайде и аз да се разпиша НЕ СИ ПРЕЦАКВАЙ ХУБАВИЯ ДВИГАТЕЛ. Няма такова нещо като мощен двигател и малък разход. Както повечето колеги казаха има 1.4 90 коня. Колата си е твоя но подкепям колегите, че газ на такъв двигател може да сложи само някой който не му пука за колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Greenwater 0 #14 Отговорено 27 Декември, 2007 Не ме дисквалифицирайте от клуба. :) Човек пита, за да знае. И аз така. На до сегашните коли, които съм карала съм им слагала газови уредби и нямам една забележка. Обаче ... тук сериозно се замислям. Вие какво ще кажете?я къв си извратен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest weapon R #15 Отговорено 27 Декември, 2007 (Редактирано) Щом една кола е направена за бензин,зна4и трябва да се кара с бензин.Ако е сложена фабри4но метан уредба,нищо лошо-да се кара с метан А пък тези дето вървят с ток или водород,не мисля 4е изобщо трябва да ги коментираме тук.Но да се върна на темата,моя съвет е да не слагаш газ,всеки ден в сервиза идват Хонди с "газови проблеми" и ве4е ми е дошло до гуша от газаджии. Редактирано 27 Декември, 2007 от weapon R Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusiq_81 25 #16 Отговорено 27 Декември, 2007 Aз подкрепям газовите но само газивите инжексциони но специално на Б16А2 съм твърдо против каквато и да е уредба.А на колегите които си мислят че колите им с газова вървят 1:1 газ-бензин ще им кажа че са в голяма заблуда.Първо някой смята ли допълнителния товар на колата-бутилка,инасталация,изпарител,клапани и тн.Второ за обикновенните газови плочката с размера на дросел клапата ли е?А тя не спъва ли? Това че върви на газ колкото на бензин съвсем не означава че някога ще върви така както е вървяла без никаква газова,или иначе казано С ГАЗОВА СЕ СКОПЯВЯ КОЛАТА И КОГАТО СЕ КАРА НА БЕНЗИН Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
REDASI 0 #17 Отговорено 27 Декември, 2007 Газ ли ? Не ще да чувам .Прецаках си двигателя на Акорда.Кой каквото да разправя.Това са фактите! :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jimmy 0 #18 Отговорено 27 Декември, 2007 Не съм такъв върл противник на газовите уредби, но ако ще слагаш според мен трябва да е читава - газов инжекцион и трябва да уцелиш монтьора да я сложи като хората... Vti също е двигател като всички останали.... е не точно като всички останали но може да се настрои и на газ - сигурен съм, просто този, който го прави трябва да си разбира от работата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #19 Отговорено 27 Декември, 2007 Хора няма двигател на който да не може да се сложи газ и да се настрои да работи както "на бензин"! Мнения от сорта "аз на колата газ н'еа си турим никога" и "газта еба*а майката на двигателя" или пък "тя колата на газ въобще не върви", са крайно несериозни. Да ще се съглася с много от вас че всичко трябва да е както трябва. Естествено че на B16A2 не може да се сложи газ "ВМЗ Сопот" от 1974 година. Да инвестицията за газова уредба на този двигател е сериозна, в общият случай между 1400 и 2000 лева. Които се избиват за между 9000 и 13000 км. Което всеки средностатистически щофьор прави за една година (аз ги правя за два до три месеца). Също така монтажа и реглажа на тази уредба трябва да са на ниво и по възможност да не е първият такъв двигател на който майстора я слага.От там на татък само мога да спомена неща които съм споменавал и друг път в такива теми, а именно "Бензина в течно състояние не гори", "Газта има по-високо октаново число и е по калорична!" което в превод в ефир означава че карбратора респективно инжекциона "газифицират" бензина и че в единица обем газ има повече енергия от колкото в бензина! А за това че горят клапани и др такива да дори и да е така за 100000 км остават пари за нова кола не само за ремонт на тази с "изгорелите" клапани. В края на краищата колата е една инвестиция която трябва да работи колкото се може по дълго и ефикасно. За коли които биват карани два пъти в месеца е нормално да няма смисъл да им се слага газ. Но да приеме че зареждате до горе бензин ведъж семично за 100 лева. Обръщайки го в газ все едно да зареждате веднъж на две седмици за 100 лева което за една година прави 2600 лева . Весела коледа на всички! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Ashes #20 Отговорено 27 Декември, 2007 И тук, пак се връщаме на въпроса, за какво ти е Б16-ката, като ще и слагаш газ ? За какъв ти е, да си купиш един от най вървежните мотори на Хонда и да му търсиш икономичност и я накичиш и с газово ??? Разбирам, аз да си сложа на семейния кошник, газово, нещо което няма да направя, ама на Б16-ка не го разбирам ??? Вземаш си кола, която да върви и да не гори и... Айде, акциза, ако падне и на Тайп Р да слагаме газово ! Не искам, никой да обидя с поста си, но не ми се връзват нещата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lookcho #21 Отговорено 27 Декември, 2007 Ashes , да ... и на NSX ако имаше място я къв си извратен говори по-културно с дамата да не се пляскаме Газ ли ? Не ще да чувам .Прецаках си двигателя на Акорда.Кой каквото да разправя.Това са фактите! :D за колко километра се случи това? и колко ти струваше ремонта ?а на впроса : ако ще слагаш наистина сложи инжекцион ,че тоя матор е малко нежен ... но пък така или иначе ще дърпа всичко по-малко от б16 и на газ а ти не си драгаджийка ... като я изкараш на магистралата тия 100кила повече не играят никаква роля ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #22 Отговорено 27 Декември, 2007 С тази разлика че TYPE R купуваш за да караш два пъти в месеца. А дори и B16A2-ката обикновено си е дейли кар. Която на 3-5000 км си прави сериозен разход. А за това дали да слагаме или да не слагаме на TYPE R-а да слагаме газ ми прави и ти по 5000 км на месец с него и ти ще искаш газ за него. Просто казвам че когато караш много без значение дали караш 900 кубиков смарт или 6000 кубиково ауди газта е оправдана инвестиция. Аз също имам идея да си купя бегачка и газ едва ли ще и сложа защото ще я карам два пъти месечно до веднъж седмично, но повярвай ми почна ли да я карам всеки ден първо ще и сложа газ. Много от примерите които се дават тук са крайно неподходящи повярвайте ми. Докато изграждахме разширение на една досто голяма автомивка видях доста на брой коли които според масата е грехота да бъдат газифицирани, както и при човека при който си поддържам газовата. Като не става въпрос за B16A2 напротив. Говорим Порше Кайен, Ауди А8, С-Класа, БМВ 7-ма серия, МЛ, Г-класа и така на татък списъка е доста дълъг включва и бегачки и то Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #23 Отговорено 27 Декември, 2007 Мнения от сорта "аз на колата газ н'еа си турим никога" и "газта еба*а майката на двигателя" са крайно несериозни.Незнам от позицията на какъв се изказваш но, недей да се изказваш толкова сериозно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #24 Отговорено 27 Декември, 2007 Мнения от сорта "аз на колата газ н'еа си турим никога" и "газта еба*а майката на двигателя" са крайно несериозни.Незнам от позицията на какъв се изказваш но, недей да се изказваш толкова сериозно От позицията на карал 130000 км на газ и от позицията на изкарал три години в ТУ София. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #25 Отговорено 28 Декември, 2007 130000км. на гас, ама не на Акорд И в ТУ едва ли си виждал съсипана главица п.п. Искам да я видя тая Б16ка с гас Не че ще и навреди гаста, просто искам да я видя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tinki 1 #26 Отговорено 28 Декември, 2007 Вси4ко хубаво ма има и бега4ки на газ :D ...........4е и мотори дет работят по добре даже........незнам кво лаете само без факти...........знам за коли по 300коня на газ и не са езедневки........само 6те напомня за един московец дет тормози всякви ML-ли и е на газ :P Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #27 Отговорено 28 Декември, 2007 незнам кво лаете само без факти...........Дръж се прилично колега, ако обичаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #28 Отговорено 28 Декември, 2007 130000км. на гас, ама не на Акорд И в ТУ едва ли си виждал съсипана главица п.п. Искам да я видя тая Б16ка с гас Не че ще и навреди гаста, просто искам да я видя 130000 на личният автомобил. И още доста на други включително и служебни,включително един Хюндай Санта Фе и Ауди А8 W12 на газ. И главици съсипани съм виждал доста аз самият съм съсипал няколко и доцент Панчев шеф катедра ДВГ в ТУ София ми показал не една и две И продължавам да си чакам сериозните доводи за съсипването на двигателя от газта!За да не кажете че съм сляп последовател на газта : Съсипва ауспуха сравинтелно бързо както и изпускателния колектор заради конденза породен от по-пълното изгаряне, защото който си спомня уроците по органична химия в 11 клас ще знае че всички органични съединения при пълно изгаряне се разлагат на вода и въглероден диоксид и водата която се получава при изгаряне на пропан-бутана и метана е причина за по бързата корозия на колектора и на ауспуха! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #29 Отговорено 28 Декември, 2007 И главици съсипани съм виждал доста аз самият съм съсипал няколко и доцент Панчев шеф катедра ДВГ в ТУ София ми показал не една и двеОт Хонда? От F двигателче? С изгорели легла на клапаните? Съмнявам се Хайде да спрем до тук, защото на мен ми е ясно че се засягаш вместо да се замислиш Ако искаш да разбереш истината, пиши ми лично. Оцапахме темата достатъчно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shkarcheto 0 #30 Отговорено 28 Декември, 2007 Тук се изказват мнения ,а не се спори. Това е,затова е тема. Спора на 4аршията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ashes 3 #31 Отговорено 28 Декември, 2007 На НСХ, да не сте посмели, че само той май не е обезчестен ... Добре, колега Ал Капоне, значи не разбирам къде е логиката ти. Като минаваш по 5000 километра, защо ще си вземаш, що годе спортна кола, която, както са по-принцип спортните коли, вози твърдо, гори много и т.н и т.н..? Вземи си нормална кола, със икономичен мотор и на нея сложи газово ! Това ми беше идеята, в предния пост! Всичко останало е въпрос на лично предпочитание ! Аз допреди време и дизели не признавах, но нещата се променят и Хонда ми промени възгледите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #32 Отговорено 28 Декември, 2007 Много просто защото баща ми е на 50 и го е направил а аз съм на 23 и определено не ми се кара такава кола нещо въртре в мен ме човърка да се ръчкам! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jimmy 0 #33 Отговорено 28 Декември, 2007 (Редактирано) Много просто защото баща ми е на 50 и го е направил а аз съм на 23 и определено не ми се кара такава кола нещо въртре в мен ме човърка да се ръчкам! много точно казано! Монтирането на газова уредба повишава КПД на автомобила , а аз до сега не съм видял двигател, който да се е счупил от това, че колата е карана на газ! Ако газта повреждаше двигателя, то колегата, който е минал 130000 км на газ би следвало да го е разбрал (било то и не на хонда). Всичко останало са безпочвени спорове. И не ми казвайте, че двигателите на Хонда са по-лоши от другите, защото всички знаем, че не е така, т.е. колегата е успял да мине 130000км на газ с друг двигател, защо да не може и с Хонда? Казвате - колата си е направена да работи на бензин, защо да и слагам газ - според мен точно б16ката е направена само на бензин от завода на Хонда, защото е бегачка и защото е създадена да се продава на хора които мислят като вас. Кой би си купил бегачка с фабрична газова уредба? Каква е разликата в двигателя на колите, които излизат с фабрична газова уредба, която им позволява да работят на газ без да се чупи мотора? - Просто уредбата е настроена наистина добре! Съгласен съм само с това, че ако газовата уредба е лоша и не е монтирана правилно => двигателя не работи в оптимален режим, може да доведе до повреди! Сестра ми си кара дъртото пежото на газ - само на газ без да пали на бензин и т.н. (което е глупаво), с обикновена стара газова уредба вече 6 години и двигателя и се чувства чудесно! За тези 6 години не е изминала 130000 км защото го върти само в София и не прекалява с карането, но не е имала никакви проблеми с двигателя. След като изписах всичко това, държа да спомена че нямам газова уредба и за момента не мисля да си слагам, но съм отворен за промени и не съм "консервативно" мислещ. Колите се чупят - това е нормално, като карате на бензин да не мислите, че сте имунизирани против проблеми в двигателя? Редактирано 28 Декември, 2007 от Jimmy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #34 Отговорено 28 Декември, 2007 И главици съсипани съм виждал доста аз самият съм съсипал няколко и доцент Панчев шеф катедра ДВГ в ТУ София ми показал не една и двеОт Хонда? От F двигателче? С изгорели легла на клапаните? Съмнявам се Моя акордеон е със Ф двигателче! попитай Омбре, че бензиновата помпа се беше разкашкала в резервоара не знам колко километра е карана само на газ, но колата е на 290 000 километра към момента, ако искаш може да ми направиш безплатен реглаж на клапаните и да прецениш какви са последствията П.П. хайде някоя тема за Газови уредби да се набеди за важна и при всеки нов въпрос, да даваме на човека линк към писаниците там и готово. През месец се появява по една тема и се почва едно и също, със едни и същи участници и едни и същи доводи... Добра идея Пък до колкото си спомням не първят ти Акорд на газ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tiholov 1 #35 Отговорено 28 Декември, 2007 След всичко изписано по въроса единственно мога да кажа, че колежката познава човека който може най- добре да и каже може ли да се сложи газова или неможе, каква и т.н. Аз лично съм му се доверявал няколко пъти и досега не съм съжелявал, а също така имам и доста приятели с разни екзотичи и капризни коли за които сигурно е писано много из разни форуми, но факта е че си ги карат още и единственното нещо което правят е да си сипват газ. Успех и с газ и без газ важното е да се кефиш на машината докато я караш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #36 Отговорено 28 Декември, 2007 След всичко изписано по въроса единственно мога да кажа, че колежката познава човека който може най- добре да и каже може ли да се сложи газова или неможе, каква и т.н. Аз лично съм му се доверявал няколко пъти и досега не съм съжелявал, а също така имам и доста приятели с разни екзотичи и капризни коли за които сигурно е писано много из разни форуми, но факта е че си ги карат още и единственното нещо което правят е да си сипват газ. Успех и с газ и без газ важното е да се кефиш на машината докато я караш.и човека е: ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Devil_RX 1 #37 Отговорено 28 Декември, 2007 Не на газта Всичко скапва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #38 Отговорено 28 Декември, 2007 Бензина също! То и дишането убива ама не сме спрели да дишаме по тази причина, нали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 929 #39 Отговорено 28 Декември, 2007 След всичко изписано по въроса единственно мога да кажа, че колежката познава човека който може най- добре да и каже може ли да се сложи газова или неможе, каква и т.н. Аз лично съм му се доверявал няколко пъти и досега не съм съжелявал, а също така имам и доста приятели с разни екзотичи и капризни коли за които сигурно е писано много из разни форуми, но факта е че си ги карат още и единственното нещо което правят е да си сипват газ. Успех и с газ и без газ важното е да се кефиш на машината докато я караш.Кой е човека?За специалист ли говориш или за фактор от когото зависи,като роднина например?Според мен газта отстъпва на метана и скоро,ако бензина стане 3лв,ще трябва да се предприеме нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tiholov 1 #40 Отговорено 28 Декември, 2007 За хората които питат кой е човека могат да видят ТУК, но всеки си преценява сам, аз за себеси съм си преценил и решил. Стига сме писали в темата на колежката има си ЛС за тази цел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове