Jump to content
Concerto

Скъсан ангренажен ремък

Recommended Posts

Днес жената скъса на Кончертото ангренажен ремък. Така, че искам да попитам колко излиза осн. ремонт (с включени части и труд), за да съм подготвен за утре? Ако някой е правил на подобен двигател, да каже.Колата е 1,5 90 bhp (93та год. производство). Като части, каквито се намират нови (не е задължително оригинални).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ще те разочаровам :dry: Точно на тоя двигател ще ти се размине основния ремонт :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

по-добре си търси цял здрав мотор и ги прехвърли.пък и сега е момента да вземеш DOHC 1.6:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ще те разочаровам :hondarulez: Точно на тоя двигател ще ти се размине основния ремонт :)

основния ремонт ще ти струва около 200лв. :) ремък, ролка и монтаж. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ще те разочаровам :hondarulez: Точно на тоя двигател ще ти се размине основния ремонт :)

основния ремонт ще ти струва около 200лв. :) ремък, ролка и монтаж. ;)
Дано да е така! Че бях готов за най-лошото. Преди 3 години (около 44 000 км изминати) го бях сменял и тия месеци мислех да го сменям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремък се сменя според мен на 30 000 км. Тези митове за 100 000 км. не им се връзвам и с тези корейски и псевдояпонски части у нас. В твоя случай няма да има последствия, казвам го заради колеги с автомобили при които ще има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сменям на около 50 000 км-ремък+ролки и не съм имал проблеми до сега. По принцип на различните марки ремъци им дават различен живот. От 70 000 до 120 000 мисля, че беше. Възможно е колегата да е попаднал на голямо менте ремък или да не е сменял ролките иначе нямам друго обяснение как може да се скъса на 44 000 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сменям на около 50 000 км-ремък+ролки и не съм имал проблеми до сега. По принцип на различните марки ремъци им дават различен живот. От 70 000 до 120 000 мисля, че беше. Възможно е колегата да е попаднал на голямо менте ремък или да не е сменял ролките иначе нямам друго обяснение как може да се скъса на 44 000 км.

Ролки не си спомням да съм сменял и от там може да е дошъл проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип на оригинала дават поне 100000 км гаранция ама на ментетата и 40 000 са им мн

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип на оригинала дават поне 100000 км гаранция ама на ментетата и 40 000 са им мн

аз слагам Гейтс и карам по 80х.км. и NP :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам и аз :blink: За малкия В-тек има ли защита пир евентуално скъсване на ремъка ? :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам и аз :blink: За малкия В-тек има ли защита пир евентуално скъсване на ремъка ? :dry:

http://www.gates.com/part_locator/index.cf...go=InterferenceТова е страница където можеш да провериш. Ако пише "interference engine", значи имаш проблем. Това значи, че клапана и буталото имат обща зона през която преминават, и това не бива да се случва едновременно :huh: Тогава интерферират и се чупят...Твоя е от тия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest hondarules

не знаех че човек може да се размине само с 200 лева при този случай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slavianko

Извинявам се че пиша в темата на човека но да питам и аз. Все пак някой правил ли е основен ремонт на мотор от сивик 1.5 витек-е 90 коня. Знаете ли цени на частите??? лагери основни, биелни, сегменти и маслообирачи. Моята хондичка си е добре за сега но знае ли човек. Питам просто информативно. Или поне ако знаете някой линк към сайт с цени в БГ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Ремъка освен на пробег се сменя и на 2 години,ако няма изминати километри

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знаех че човек може да се размине само с 200 лева при този случай.

то тва не е разминаване а необходимост на всеки 2г. или 50/60х.км. :boxed:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремъка освен на пробег се сменя и на 2 години,ако няма изминати километри

2 години?! Аз мислех че е 5г или 50К :boxed:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги а Прелюда Ф20А4 има ли защита че неможах да разбера от тозисайт

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хора,за какви защити говорите тук?осъзнайте се.хонда не прави двигатели със степен на сгъстяване 7:1,че да ви се размине без пари.вместо това са ви написали на колко км или време трябва да си сменяте консумативите(в това число и ремъка),за да не се вайкате и да се чудите дали имате защита някаква.защитата се казва СМЯНА НА КОНСУМАТИВИТЕ ПО ПРЕДПИСАНИЕ НА ХОНДА

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Concerto

Взех я колата днес.Всичко - 345 лв. (ангренажен ремък, ролка + всички видове други ремъци на алтернатор, хидравлика, някакви други дреболии + пътна помощ).Значи на 2 години или 30 000 км. ще сменям вече :boxed:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при малкия втек обикновено се кривят 2 или 4 клапана... лекчко, но все пак се кривят.... късмет е в повечето случаиД15б2 и д16а6 обаче почти сигурно се разминаваш :boxed:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest OXYGEN

при малкия втек обикновено се кривят 2 или 4 клапана... лекчко, но все пак се кривят.... късмет е в повечето случаи

Д15б2 и д16а6 обаче почти сигурно се разминаваш ;)

Емо това не го разбрах ;)

Т.е. на Д15б2 се разминаваш със сериозни поражения и кривене на клапаните ли?

Редактирано от OXYGEN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами не съм го написал разбираемо... при д15б2 и д16а6, шанса да удариш нещо е минимален, както Джони каза.малкия и големия втек са проблемни защото особено ако си във втек-а клапаните отварят много. Да не говорим че се е случвало и без да си във втек-а пак да удрят... я всмукателни, я изпускателни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двуваловите рексове също не удрят със сигорност мога да потвърдя за D16a9 и D16z5 може това да е било късмет че не са ударили но....... не съм чак толкова навътре в нещата за да кажа че никога не удрят клапани.На мен един рекс (D16z5) ми скъса ремък на връщане от германия и му нямаше абсолютно нищо сложихме нов ремък и си запали от раз.Един приятел миналата година също скъса ремък на рекс (D16A9) и след като е скъсал са го бутали да запали, дори са го дърпали и накрая като разбрали че е скъсан ремъка ,сложиха нов ремък и БРЪМ от раз без никакви проблеми. Пак казвам че незнам дали на 100% никога не удрят , а просто споделям опита си ,това което ми се случи -аз самият не вярвах но явно има вариянт и да не удрят :)

Редактирано от BOSS`HOGG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Взех я колата днес.Всичко - 345 лв. (ангренажен ремък, ролка + всички видове други ремъци на алтернатор, хидравлика, някакви други дреболии + пътна помощ).Значи на 2 години или 30 000 км. ще сменям вече :ph34r:

купувай си Гейтс ремъци от Тех-ко и си карай спокойно 50 000-60 000км. аз преди от там си взимах и си карах арабийски.докато не почнах да си купувам оригинални такива от САЩ барабат с ролките и не го мисля много-много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cK1

Започвам да се плаша !!! .. чакайте бе - моя ремък в бултрако ми казаха - 100к. км и тва е. В момента съм на 90к (даже ремъка бил направен да кара до мин. 130к.. ) но смятам на 95к. да ида да го сменя Това с 2-те (имаше постове и за 5) години за всички модели ли става въпрос , защото за километрите съм сигурен, че в бултрако ми казаха 100к км. .... или за всеки модел е индивидуално ??!? Бах тва - 2-е ролки и ремък не са малко мангизи (не помня точно ама към 600 минимум с отстъпката 20%) .... на 2-е години ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започвам да се плаша !!! .. чакайте бе - моя ремък в бултрако ми казаха - 100к. км и тва е. В момента съм на 90к (даже ремъка бил направен да кара до мин. 130к.. ) но смятам на 95к. да ида да го сменя Това с 2-те (имаше постове и за 5) години за всички модели ли става въпрос , защото за километрите съм сигурен, че в бултрако ми казаха 100к км. .... или за всеки модел е индивидуално ??!? Бах тва - 2-е ролки и ремък не са малко мангизи (не помня точно ама към 600 минимум с отстъпката 20%) .... на 2-е години ...

2-те години са за всички ремъци,защото стареят.по-принцип карат повече ама си е риск на твоя глава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мойта каруца мануала казва 144000км или 6 години, което се случи по рано. Естествено става дума за оригинални консумативи. Друг е въпроса колко ще издържи ремък който не знаеш къде е правен :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АКО даваш много газ може ли да скъса?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако му е дошло времето - навсякъде и при всякакви обстоятелства МОЖЕ да се скъса/прескочи. При мен се случи по следния начин. Карам си нормално (даже направо бавно). Спирам на бензиностанция да заредя. Гася двигателя, зареждам, качвам се в колата - БУМ! Ток има, бензин има, всичко е наред, но колата не пали. Резултата - 8 зъба прескочил ремък. Или при спирането или при паленето. Така че... като му дойде времето, просто го сменете. Не е нещо от което да печсти човек, щото после ЛОШО! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KOS_with_NOS

Ам чи кат сте почнали, я и аз да питам. B16A2 защитен ли е от удар на клапани в случай на скъсан ремак? Мерси предварително... :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ам чи кат сте почнали, я и аз да питам. B16A2 защитен ли е от удар на клапани в случай на скъсан ремак? Мерси предварително... :cool:

Удря си ги клапаните като детско барабан4е,но това не трябва да те отказва да си я купи6 колата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

срам не срам да питам д13б2 става ли на каша ако се скаса ремака :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе кво се притеснявате на мен стария сивик е на 24 години и на 300000 километра дзверско каране със ремака и ролката с които майка го е родила, преди десетина години се случи да сменя водната помпа и при смяната поради нетрезвото ни състояние доста объркахме зацепването и при първото завъртане на стартер се испокривиха осемте всмукателни клапани, съответно не си купихме нови ами дадохме старите на един стругар и срещу кило ракия той ги исправи, тогава всички казваха че нищо няма да излезе ама те на пук хонделата вече десет години си движи с тия клапани!!!

Публикувано изображение

ако някой се чуди става въпрос за те тва животно

Редактирано от uko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest buleka

И така да взема да попитам и аз!На D16Z2 правят ли среща буталата и клапаните че скоро я вземах а сега идват празници и мисля след тях да дойда в София да го сменя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gt1

двигател F20Z1 (Rover 620 Si 94/95г.) имунизиран ли е?

вземах колата от колега, ангренажния и ролките ги е сменял 2004г. на 194000км. Сега е на 222000. Да ги сменям ли? С какви и колко пари са?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...