Чистача 0 #1 Публикувано 8 Декември, 2007 Става въпрос за закупуване на Хонда Сивик, но ми е трудно да преценя кой от двата двигателя е за предпочитане.Някой има ли преки впечатления за въпросният автомобил?Изобщо всичко свързано с 8-мата генерация Сивик ще ми е интересно да го чуя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #2 Отговорено 8 Декември, 2007 дизела си е дизел все пак хората не напразно го признаха тоз двигател е голяма работа! бензинката си е супер ама дизела хем по икономично хем доста бяга Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Founder #3 Отговорено 8 Декември, 2007 Нали не искаш да кажеш , че ще чакаш 10 години за да мине "доста време" . И да се убедиш в надежноста на този дизелов агрегат?Все пак с изказването си твърдиш , че искаш да закупиш нов автомобил.Ако този дигател не беше савършен както и бензиновите на Хонда бъди сигурен , че нямаше да обере толкова награди и да бъде световнопризнат доста кратко време след като се появи на пазара.регардс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Чистача 0 #4 Отговорено 8 Декември, 2007 Правилно си ме разбрал, че ще купувам нов автомобил и още по-правилно, че едва ли ще чакам 10 години, за да разбера дали е добър този дизел. Точно за това съм във форума, за да разбера впечатленията на хора имали възможността да се запознаят по-от близо с въпросният модел и интересуващите ме агрегати. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
element 4 #5 Отговорено 8 Декември, 2007 (Редактирано) Незнам колега... и двата варианта са с почти еднакви показатели - 140к.с., 1 литър разлика в полза на дизела при комбинирания разход, обаче осемте хиляди лв разлика в парите при еднакви цени на нафтата и бензина в момента след колко години или хиляди километри тепърва ще ги компенсираш?? И чак след това да караш на кирия? К'во ще избиваш с тоя дизел не ми е ясно - аз за литър и 200гр. и 8 каймета отгоре не бих направил компромис. Просто лично мнение Успех Редактирано 8 Декември, 2007 от element Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #6 Отговорено 8 Декември, 2007 скачай в бензина мани тия нафти, там за да върви горе-долу като бензиновия мотор имаш и турбо, което рано или късно ще изтрещи и струва мама си......., освен това поддръжката на дизела е по-скъпа, двигателя е по-тежък и оттам ти мачка предницата и страда цялото окачване, ако закъсаш за кеш винаги можеш и газ да туриш на бензина и тогава наистина ще влезеш в икономичен режим..............стига ти толкова мисля? АААААА и да не забравим, че няма да вониш на нафта с дни ако си олееш крачола на колонката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #7 Отговорено 8 Декември, 2007 Майна брат разби ми главата с кра4ола Сори за Офа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #8 Отговорено 8 Декември, 2007 уоу и аз съм потреен за изказването против дизела! това е уникално двигателче просто е абсурбо това което казахте за 1 литър разлика по данни бензина дава 10,3 / 7,4 / 6,2 а дизела 4,6 / 5,4 / 6,7 за дизела смея да твърдя че дори е 4л ако се кара до към нормално имам познат който има точно такъв акорд и с тоз мотор и съм чувал от него че ако кара до 90км/ч падал и под под 4л! но рядко се получава лекото каране а градксото рядко скачало над 6,5! просто е уникална колата с комбинация от тоз двигател! дано избреш него ! и спокойно ще го продадеш след много години в изправно състояние поне мотора! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #9 Отговорено 9 Декември, 2007 Пич потърси друг неотрален форум за мнение.Това е форума с най-върлите противници на дизела(аз не съм от тях,даже напротив).От всички тия които се изказват против дизела едва ли ще намериш и двама които са пробвали 2.2 I-ctdi на Хонда Казвал съм го хиляди пъти и пак ще го кажа....ще ви се смея на всичките противници,ако някой ден подкарате нафта и разберете,че не е чак толкова лошо п.п:Пич крачола си и с бензин да го полееш пак ще миреше Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #10 Отговорено 9 Декември, 2007 мой колега си купи Ярис д4-д, май към 80-90 коня, в София под 7/100 не падаше... Аз се чудя доколко е разумна покупката на модерен дизел втора ръка? Тези супер-технологични турбота нямат ли по-малък живот и по-капризна експлуатация? То за нов - ясно човек купува това което му харесва, +-10% от цената не са решаващи обикновено. Пък и ясно че бензин+метан е най на сметка, но не заради сметката човек си купува нова кола нали? Та в тоя ред на мисли - аз бих си купил дизел от Хонда - нов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lefter0v #11 Отговорено 9 Декември, 2007 да жалко само че не предлагат автоматична кутич на дизеловия акорд, ако имаше изобщо няма да се замислям като го зема на изплащане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #12 Отговорено 9 Декември, 2007 абе незнам ама от няколко дни направо ми е изпило мозъка тоз акорд и на мен забравих и за бегачки и за вичко дано дядо коледа да ми го докара в първите дни на нова година 2,2 140 коня най високото ниво на обурудване! направо ще умра от кеф, Пич ако можеш гепи и ти един такъв 2,2 140 екзекутив лудница е! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #13 Отговорено 9 Декември, 2007 Откакто Дъфастес-а чипна печката на 180коня, наистина направо литна кюмбето му с кюмбе - дърпа ме доста убедително с моя акорд, но и офертата дет ми вкара си я бива - 8.5-9 градско до колкото си спомням, ама нека и той да каже .Иначе ще се съглася за силата на дизела на Хонда, ама като неам нерви да карам до 3-4000 оборота ще си карам бензина кво да правя...... Дори и за ЦРВ-то на фирмата настоях да е бензин + автомат, а не дизелово и такова ще е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nicki 12 #14 Отговорено 9 Декември, 2007 За Сивиците 8-ма ген. незнам но баща ми кара Акорд 2,2 i-ctdi, КОЛАТА Е СТРАХОТНА. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lamerko 1 #15 Отговорено 9 Декември, 2007 Всеки е чул историята за човекът който е направил дизеловия двигател на Хонда, а именно че мрази дизел и го е направил да върви като бензин. За първият дизелов двигател на Хонда се чуват само суперлативи и мое лично мнение е, че да караш дизел е много по-приятно (разбирасе не чист дизел). Скачай на дизелчето уникалет мотор както се вижда и от характеристиките при равна мощост от 140 коня дизела по-пъргав. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lookcho #16 Отговорено 10 Декември, 2007 между двете няма много общо освен числото 140 дизела върви повече ( в тоя случай ) , харчи по-малко , струва повече и има по-скъпа поддръжка - всичко това си го сложи на кантара , като от едната страна сложи цената на единия + разходите си в гаранционния период - от другата същото за другия , като имаш някаква представа колко километра караш годишно , после от двете числа извади остатъчните цени след края на гаранцията и извади от едната страна "кеф цена няма "( ти си избираш от коя ) на стойност около 6-7000лв ( една VTI-ка 5-та може да се намери за толкова в добро състояние ) и където остане по-малкото число - вземай без да мислиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Restless #17 Отговорено 10 Декември, 2007 Само ще прибавя че въртящия момент на 2,2-то е около 2 пъти по голям от бензиновия ... а товa не е беззначение Сърцето избира оборотите Главата - дизела ...340 Nm/2000 - за дизела ; 174 Nm/4200 - за бензиназа по-малко от 100-150К км, дизела нема да се избие като пари... така че избора зависи изцяло от сърцето... джоба казва бензин+метан Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lookcho #18 Отговорено 10 Декември, 2007 за по-малко от 100-150К км, дизела нема да се избие като пари... така че избора зависи изцяло от сърцето... джоба казва бензин+метан не забравяй , че остатъчната стойност след тия 100-150К на дизела е доста по-голяма , а това са километри , които при едно добро използване се правят по врем на гаранцията ! - човек наистина трбва добре да си направи сметката колко кара за да може да прави заключения ... освен това в случая джоба не може да каже нищо на тема метан и газ защото при това положение гаранцията гори - избора тука май е между тия двете модификации и изключва газ , метан, хибрид , TYPE-R и всички останали ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #19 Отговорено 10 Декември, 2007 (Редактирано) не забравяй , че остатъчната стойност след тия 100-150К на дизела е доста по-голяма , а това са километри , които при едно добро използване се правят по врем на гаранцията ! - човек наистина трбва добре да си направи сметката колко кара за да може да прави заключения ... освен това в случая джоба не може да каже нищо на тема метан и газ защото при това положение гаранцията гори - избора тука май е между тия двете модификации и изключва газ , метан, хибрид , TYPE-R и всички останали ! ей това що не го продават тука да видим кво ше кажеш за метана... а как във форума се слагат картинки някой наясно ли е?! Доскоро си мислех че съм му хванал цаката, но вече иконката в тулбара не работи , трябва на ръка Редактирано 10 Декември, 2007 от Restless Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #20 Отговорено 10 Декември, 2007 не забравяй , че остатъчната стойност след тия 100-150К на дизела е доста по-голяма , а това са километри , които при едно добро използване се правят по врем на гаранцията ! - човек наистина трбва добре да си направи сметката колко кара за да може да прави заключения ... освен това в случая джоба не може да каже нищо на тема метан и газ защото при това положение гаранцията гори - избора тука май е между тия двете модификации и изключва газ , метан, хибрид , TYPE-R и всички останали ! ей това що не го продават тука да видим кво ше кажеш за метана... а как във форума се слагат картинки някой наясно ли е?! Доскоро си мислех че съм му хванал цаката, но вече иконката в тулбара не работи , трябва на ръка ако го продаваха тука това щеше да е най-често срещания бакшиш и определено щеше да е най-изгодната икономически кола , но ... въпроса си остава 1.8 бензин, срещу 2.2 дизел СИВИК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #21 Отговорено 14 Декември, 2007 (Редактирано) Ако е рекъл Господ , към нова или след нова година аз ще съм пред същата дилема Но пред мен ще стои и Honda CR-V като вариянт ( но ако е тя , ще е 100% дизел ) . За това по рази тема бая размишлявах и мислих , стигнах до извода , че дизеловия двигател е за хора с по-улегнало каране , по-спокойно , на които ( за хората иде реч ) понякога им прищраква нещо и само с едно по-силно натискане на педала на газта ( без сваляне на по-долна предавка ) усещат " силата на мечтите " и политат Също така стигнех до извода , че дизелов двигател при изклютелно спокойно каране постига наистина нисък разход на гориво ( колегата , чийто приятел има Акорд 2.2 дизел го доказва с разход под 5л/100км , а и как ви се струва бус 1800 кг ( празен ) да даде на планински път разход от 6.5 ) , но и също така , че при по-интезивно каране пак не надвишава непосилната граница за джоба ( е поне моя де )Сумата , която даваш в повече за дизелова кола бъдете сигурно , че си я избиваш винаги , без значение след колко време или километри Имайте предвид , че е страшна психологическа роля играе момента когато стигнеш морето или планинат след 3-4 часа път и установиш при зареждане на бензиновата колонка , че разхода ти е 5.5-6.5 , а не 7.5-8.5 и в този момент изкуствената разлика от 5ст на литър ти се вижда направо смешна А , като за последно ще добава онази поговорка , където много ни се иска да опитаме от черешките най-горе , ама си викаме , че са кисели защото много ги е греело слънцето Редактирано 14 Декември, 2007 от Tino Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Майната #22 Отговорено 14 Декември, 2007 не се двуомих хич - подписах в понеделник договора за бензиновото СРВ Екзекютив с чиста съвест. Крачола в нафта няма да натопя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO #23 Отговорено 14 Декември, 2007 не се двуомих хич - подписах в понеделник договора за бензиновото СРВ Екзекютив с чиста съвест. Крачола в нафта няма да натопя Ще ще......и твоя ред ще дойде,но тогава друга песен ще пееш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ЧиÑ�тача #24 Отговорено 14 Декември, 2007 Никога не съм предполагал, че в клуб "Хонда" ще има толкова много почитатели на дизела. Хубаво е да се гледа безпристрастно на нещата, като в случая, но все още не мога да се изясня какво да бъде. Ако исках да взема Акорд или ЦР-В изобщо нямаше да питам-дизеларка задължително. На мен обаче не ми трябва нещо голямо с двигател, който да има тяга да го движи и заради това изпаднах в това затруднение да се двуомя. Явно ще трябва да ги тествам двата автомобила и на място да реша кое ще е.Благодаря за отговорите!Темата естествено остава открита и повече мнения няма да са излишни.П.С. Не можах да разбера няма ли собственици в този клуб на Сивик 8-ма генерация? Ако има такива нека кажат (т.е. напишат) 2-3 приказки по въпроса. Все пак водата от извора е най-чиста. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #25 Отговорено 15 Декември, 2007 не се двуомих хич - подписах в понеделник договора за бензиновото СРВ Екзекютив с чиста съвест. Крачола в нафта няма да натопя Тони как ще те бият колегите после шегичка Честно казано , ако джоба ми го позволяваше и не ми пречеше разход от над 15/100 винаги ще предпочета бензинов двигател , само , че голям 2000 кубика не ме задоволяват , гамата на двигатели да започва от 2.4 минимум и да свършва на 3.2 турбо примерно просто няма такава песен за ушите от рева на голямото свинче под капака За това ще се наложи да е дизел Малолитражките вече ми втръснаха , но въпреки това се налага да карам такива и понеже не ме убедиха в неповторимите ми качества - пак ще са дизелови малолитражки Колега ако питаш мен новия 1800 кубиков двигател на Хона на дали ще те задоволи както 2200 кубиковия дизел Ако можеш да отделиш още някой друг лев направо скачай в Тайп Ар-а , там вече е друга бира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Чистача 0 #26 Отговорено 15 Декември, 2007 Хех, Тайп Ар-а е голяма лудница. Кефи от всякъде, но е с 3 врати и това е единствената причина да не се метна на него. Карал съм предният модел, който е 160 коня, ако не ме лъже памета и удоволствието е голямо, а при тези 201 кончета колата направо ще лети. Само не мога да разбера защо в Япония Тайп Ар-а е 225 к.с., а за другите държави се предлага скопена версия? За мен тази политика на фирмата е много обиждаща. Феновете по целия свят обичат марката и би трябвало продукта за всички да е един и същ, а не както в случая-те да карат по-мощният вариант, а останалите да го духат.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #27 Отговорено 17 Декември, 2007 нито един от двата двигателя няма да те разочарова. това е чара на новата кола. някой мои познати си купиха нови коли преди около година, и до сега нямат никакви технически проблеми. наливаш гориво и караш, и не мислиш за нищо по-сериозно от гуми в най-лошия случай. дизела на хонда няма да те подведе ако се притесняваш че понеже е нов и е нямал време да се докаже може да има някакви скрити болести. такава вероятност не съществува, 2007-ма година сме, автомобилостроенето е много напред, пък да не говорим за хонда. освен това имаш и гаранция. най-добре можеш да се ориентираш коя е твоята кола като покараш и двете и си я познаеш. успех ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове