Jump to content
Чистача

1,8 I-vtec срещу 2,2 I-ctdi

Recommended Posts

Става въпрос за закупуване на Хонда Сивик, но ми е трудно да преценя кой от двата двигателя е за предпочитане.Някой има ли преки впечатления за въпросният автомобил?Изобщо всичко свързано с 8-мата генерация Сивик ще ми е интересно да го чуя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дизела си е дизел все пак хората не напразно го признаха тоз двигател е голяма работа! бензинката си е супер ама дизела хем по икономично хем доста бяга :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Founder

Нали не искаш да кажеш , че ще чакаш 10 години за да мине "доста време" . И да се убедиш в надежноста на този дизелов агрегат?Все пак с изказването си твърдиш , че искаш да закупиш нов автомобил.Ако този дигател не беше савършен както и бензиновите на Хонда бъди сигурен , че нямаше да обере толкова награди и да бъде световнопризнат доста кратко време след като се появи на пазара.регардс :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно си ме разбрал, че ще купувам нов автомобил и още по-правилно, че едва ли ще чакам 10 години, за да разбера дали е добър този дизел. Точно за това съм във форума, за да разбера впечатленията на хора имали възможността да се запознаят по-от близо с въпросният модел и интересуващите ме агрегати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам колега... и двата варианта са с почти еднакви показатели - 140к.с., 1 литър разлика в полза на дизела при комбинирания разход, обаче осемте хиляди лв разлика в парите при еднакви цени на нафтата и бензина в момента след колко години или хиляди километри тепърва ще ги компенсираш?? И чак след това да караш на кирия? К'во ще избиваш с тоя дизел не ми е ясно - аз за литър и 200гр. и 8 каймета отгоре :) не бих направил компромис. Просто лично мнение :D Успех!!!

Редактирано от element

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

скачай в бензина мани тия нафти, там за да върви горе-долу като бензиновия мотор имаш и турбо, което рано или късно ще изтрещи и струва мама си......., освен това поддръжката на дизела е по-скъпа, двигателя е по-тежък и оттам ти мачка предницата и страда цялото окачване, ако закъсаш за кеш винаги можеш и газ да туриш на бензина и тогава наистина ще влезеш в икономичен режим..............стига ти толкова мисля? АААААА и да не забравим, че няма да вониш на нафта с дни ако си олееш крачола на колонката :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майна брат разби ми главата с кра4ола :) Сори за Офа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

уоу и аз съм потреен за изказването против дизела! това е уникално двигателче просто е абсурбо това което казахте за 1 литър разлика по данни бензина дава 10,3 / 7,4 / 6,2 а дизела 4,6 / 5,4 / 6,7 за дизела смея да твърдя че дори е 4л ако се кара до към нормално имам познат който има точно такъв акорд и с тоз мотор и съм чувал от него че ако кара до 90км/ч падал и под под 4л! но рядко се получава лекото каране :) а градксото рядко скачало над 6,5! просто е уникална колата с комбинация от тоз двигател! дано избреш него ! и спокойно ще го продадеш след много години в изправно състояние поне мотора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич потърси друг неотрален форум за мнение.Това е форума с най-върлите противници на дизела(аз не съм от тях,даже напротив).От всички тия които се изказват против дизела едва ли ще намериш и двама които са пробвали 2.2 I-ctdi на Хонда :P Казвал съм го хиляди пъти и пак ще го кажа....ще ви се смея на всичките противници,ако някой ден подкарате нафта и разберете,че не е чак толкова лошо :) п.п:Пич крачола си и с бензин да го полееш пак ще миреше :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мой колега си купи Ярис д4-д, май към 80-90 коня, в София под 7/100 не падаше...

Аз се чудя доколко е разумна покупката на модерен дизел втора ръка? Тези супер-технологични турбота нямат ли по-малък живот и по-капризна експлуатация? :)

То за нов - ясно човек купува това което му харесва, +-10% от цената не са решаващи обикновено.

Пък и ясно че бензин+метан е най на сметка, но не заради сметката човек си купува нова кола нали?

Та в тоя ред на мисли - аз бих си купил дизел от Хонда - нов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lefter0v

да жалко само че не предлагат автоматична кутич на дизеловия акорд, ако имаше изобщо няма да се замислям като го зема на изплащане :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе незнам ама от няколко дни направо ми е изпило мозъка тоз акорд и на мен забравих и за бегачки и за вичко !!! дано дядо коледа да ми го докара в първите дни на нова година 2,2 140 коня най високото ниво на обурудване! направо ще умра от кеф, Пич ако можеш гепи и ти един такъв 2,2 140 екзекутив лудница е!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откакто Дъфастес-а чипна печката на 180коня, наистина направо литна кюмбето му с кюмбе - дърпа ме доста убедително с моя акорд, но и офертата дет ми вкара си я бива - 8.5-9 градско до колкото си спомням, ама нека и той да каже .Иначе ще се съглася за силата на дизела на Хонда, ама като неам нерви да карам до 3-4000 оборота ще си карам бензина кво да правя...... Дори и за ЦРВ-то на фирмата настоях да е бензин + автомат, а не дизелово и такова ще е. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Сивиците 8-ма ген. незнам но баща ми кара Акорд 2,2 i-ctdi, КОЛАТА Е СТРАХОТНА.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки е чул историята за човекът който е направил дизеловия двигател на Хонда, а именно че мрази дизел и го е направил да върви като бензин. За първият дизелов двигател на Хонда се чуват само суперлативи и мое лично мнение е, че да караш дизел е много по-приятно (разбирасе не чист дизел). Скачай на дизелчето уникалет мотор както се вижда и от характеристиките при равна мощост от 140 коня дизела по-пъргав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

между двете няма много общо освен числото 140 :D дизела върви повече ( в тоя случай ) , харчи по-малко , струва повече и има по-скъпа поддръжка - всичко това си го сложи на кантара , като от едната страна сложи цената на единия + разходите си в гаранционния период - от другата същото за другия , като имаш някаква представа колко километра караш годишно , после от двете числа извади остатъчните цени след края на гаранцията и извади от едната страна "кеф цена няма "( ти си избираш от коя ) на стойност около 6-7000лв ;) ( една VTI-ка 5-та може да се намери за толкова в добро състояние ) и където остане по-малкото число - вземай без да мислиш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

Само ще прибавя че въртящия момент на 2,2-то е около 2 пъти по голям от бензиновия ... а товa не е беззначение Сърцето избира оборотите ;) Главата - дизела :D ...340 Nm/2000 - за дизела ; 174 Nm/4200 - за бензина

за по-малко от 100-150К км, дизела нема да се избие като пари... така че избора зависи изцяло от сърцето... джоба казва бензин+метан ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

за по-малко от 100-150К км, дизела нема да се избие като пари... така че избора зависи изцяло от сърцето... джоба казва бензин+метан :rolleyes:

не забравяй , че остатъчната стойност след тия 100-150К на дизела е доста по-голяма , а това са километри , които при едно добро използване се правят по врем на гаранцията ! - човек наистина трбва добре да си направи сметката колко кара за да може да прави заключения ... освен това в случая джоба не може да каже нищо на тема метан и газ защото при това положение гаранцията гори :) - избора тука май е между тия двете модификации и изключва газ , метан, хибрид , TYPE-R и всички останали !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не забравяй , че остатъчната стойност след тия 100-150К на дизела е доста по-голяма , а това са километри , които при едно добро използване се правят по врем на гаранцията ! - човек наистина трбва добре да си направи сметката колко кара за да може да прави заключения ... освен това в случая джоба не може да каже нищо на тема метан и газ защото при това положение гаранцията гори :) - избора тука май е между тия двете модификации и изключва газ , метан, хибрид , TYPE-R и всички останали !

Публикувано изображение

ей това що не го продават тука да видим кво ше кажеш за метана...

 

 

а как във форума се слагат картинки някой наясно ли е?! Доскоро си мислех че съм му хванал цаката, но вече иконката в тулбара не работи :rolleyes: , трябва на ръка

Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не забравяй , че остатъчната стойност след тия 100-150К на дизела е доста по-голяма , а това са километри , които при едно добро използване се правят по врем на гаранцията ! - човек наистина трбва добре да си направи сметката колко кара за да може да прави заключения ... освен това в случая джоба не може да каже нищо на тема метан и газ защото при това положение гаранцията гори :) - избора тука май е между тия двете модификации и изключва газ , метан, хибрид , TYPE-R и всички останали !

Публикувано изображение

ей това що не го продават тука да видим кво ше кажеш за метана...

 

 

а как във форума се слагат картинки някой наясно ли е?! Доскоро си мислех че съм му хванал цаката, но вече иконката в тулбара не работи :rolleyes: , трябва на ръка

 

ако го продаваха тука това щеше да е най-често срещания бакшиш ;) и определено щеше да е най-изгодната икономически кола , но ... въпроса си остава 1.8 бензин, срещу 2.2 дизел СИВИК

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е рекъл Господ , към нова или след нова година аз ще съм пред същата дилема :P Но пред мен ще стои и Honda CR-V като вариянт ( но ако е тя , ще е 100% дизел ;) ) . За това по рази тема бая размишлявах и мислих , стигнах до извода , че дизеловия двигател е за хора с по-улегнало каране , по-спокойно , на които ( за хората иде реч :zen: ) понякога им прищраква нещо и само с едно по-силно натискане на педала на газта ( без сваляне на по-долна предавка :zen: ) усещат " силата на мечтите " и политат :lol: Също така стигнех до извода , че дизелов двигател при изклютелно спокойно каране постига наистина нисък разход на гориво ( колегата , чийто приятел има Акорд 2.2 дизел го доказва с разход под 5л/100км :zen: , а и как ви се струва бус 1800 кг ( празен ) да даде на планински път разход от 6.5 :zen: ) , но и също така , че при по-интезивно каране пак не надвишава непосилната граница за джоба ( е поне моя де :zen: )Сумата , която даваш в повече за дизелова кола бъдете сигурно , че си я избиваш винаги , без значение след колко време или километри :) Имайте предвид , че е страшна психологическа роля играе момента когато стигнеш морето или планинат след 3-4 часа път и установиш при зареждане на бензиновата колонка , че разхода ти е 5.5-6.5 , а не 7.5-8.5 :P и в този момент изкуствената разлика от 5ст на литър ти се вижда направо смешна :P А , като за последно ще добава онази поговорка , където много ни се иска да опитаме от черешките най-горе , ама си викаме , че са кисели защото много ги е греело слънцето :P

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

не се двуомих хич - подписах в понеделник договора за бензиновото СРВ Екзекютив с чиста съвест. Крачола в нафта няма да натопя :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

не се двуомих хич - подписах в понеделник договора за бензиновото СРВ Екзекютив с чиста съвест. Крачола в нафта няма да натопя :lol:

Ще ще......и твоя ред ще дойде,но тогава друга песен ще пееш :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Чи�тача

Никога не съм предполагал, че в клуб "Хонда" ще има толкова много почитатели на дизела. Хубаво е да се гледа безпристрастно на нещата, като в случая, но все още не мога да се изясня какво да бъде. Ако исках да взема Акорд или ЦР-В изобщо нямаше да питам-дизеларка задължително. На мен обаче не ми трябва нещо голямо с двигател, който да има тяга да го движи и заради това изпаднах в това затруднение да се двуомя. Явно ще трябва да ги тествам двата автомобила и на място да реша кое ще е.Благодаря за отговорите!Темата естествено остава открита и повече мнения няма да са излишни.П.С. Не можах да разбера няма ли собственици в този клуб на Сивик 8-ма генерация? Ако има такива нека кажат (т.е. напишат) 2-3 приказки по въпроса. Все пак водата от извора е най-чиста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се двуомих хич - подписах в понеделник договора за бензиновото СРВ Екзекютив с чиста съвест. Крачола в нафта няма да натопя ;)

Тони как ще те бият колегите после ;) шегичка ;) Честно казано , ако джоба ми го позволяваше и не ми пречеше разход от над 15/100 винаги ще предпочета бензинов двигател , само , че голям !!! 2000 кубика не ме задоволяват , гамата на двигатели да започва от 2.4 минимум и да свършва на 3.2 турбо примерно ;) просто няма такава песен за ушите от рева на голямото свинче под капака ;) За това ще се наложи да е дизел ;) Малолитражките вече ми втръснаха :ph34r: , но въпреки това се налага да карам такива и понеже не ме убедиха в неповторимите ми качества - пак ще са дизелови малолитражки ;) Колега ако питаш мен новия 1800 кубиков двигател на Хона на дали ще те задоволи както 2200 кубиковия дизел ;) Ако можеш да отделиш още някой друг лев направо скачай в Тайп Ар-а , там вече е друга бира ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хех, Тайп Ар-а е голяма лудница. Кефи от всякъде, но е с 3 врати и това е единствената причина да не се метна на него. Карал съм предният модел, който е 160 коня, ако не ме лъже памета и удоволствието е голямо, а при тези 201 кончета колата направо ще лети. Само не мога да разбера защо в Япония Тайп Ар-а е 225 к.с., а за другите държави се предлага скопена версия? За мен тази политика на фирмата е много обиждаща. Феновете по целия свят обичат марката и би трябвало продукта за всички да е един и същ, а не както в случая-те да карат по-мощният вариант, а останалите да го духат....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нито един от двата двигателя няма да те разочарова. това е чара на новата кола. някой мои познати си купиха нови коли преди около година, и до сега нямат никакви технически проблеми. наливаш гориво и караш, и не мислиш за нищо по-сериозно от гуми в най-лошия случай. дизела на хонда няма да те подведе ако се притесняваш че понеже е нов и е нямал време да се докаже може да има някакви скрити болести. такава вероятност не съществува, 2007-ма година сме, автомобилостроенето е много напред, пък да не говорим за хонда. освен това имаш и гаранция. най-добре можеш да се ориентираш коя е твоята кола като покараш и двете и си я познаеш. успех !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...