Jump to content
Jeepers

Бихте ли карали мощна кола

Recommended Posts

Ами искам да проведа нещо като анкета ама незнам как се пуска,затова бих помолил всеки който много му се иска да кара някоя мощтна хонда от 160+ кончета но с десен волан да сподели би ли било проблем за него,ако например колата е доста по евтина от същата но с лява дирекция?Че така голяма пречка ли ще буде да карате такава кола хубава бърза но с дясна дирекция? Лично за мен до сега съм си мислил че би било проблем но като се замисля особено ако е типтроник едвали би било проблем да се свикне.Вие ако трябва да си купувате кола как ще постъпите мощтна,евтина и с дясна,или по бавна скъпа и с лява дирекция?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нещо подочух че дясната дирекция май ще се забранява за регистрация в бг.........по темата и аз бих се чудил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

идеята да кара човек по-мощна и по-бърза кола,а по-евтина не е лоша. но за десен волан.......аз лично не бих си взел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами искам да проведа нещо като анкета ама незнам как се пуска,затова бих помолил всеки който много му се иска да кара някоя мощтна хонда от 160+ кончета но с десен волан да сподели би ли било проблем за него,ако например колата е доста по евтина от същата но с лява дирекция?Че така голяма пречка ли ще буде да карате такава кола хубава бърза но с дясна дирекция? Лично за мен до сега съм си мислил че би било проблем но като се замисля особено ако е типтроник едвали би било проблем да се свикне.Вие ако трябва да си купувате кола как ще постъпите мощтна,евтина и с дясна,или по бавна скъпа и с лява дирекция?

Не е проблем дали е с ръчни или с типтроник всичко е при изпреварване с десен волвн нямаш видимост иначе нямам нищо на против да карам кола над 160 кончета :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за кола с дясна дирекция наи -пресен поглед кам същноста на проблема може да се изкаже само ...... даркоси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest teror1sta

аз не съм карал кола 160 кончета нито с десен волан.Ама предполагам че с кончетата ще се опрвя по добре :lol: единствения недостатък според мен на десен волан е при изпреварване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

ем точно това питам и аз колко от вас биха рискували дасе хвърлят на такава кола в името на многото коне! затова очакам от вас като Йорката да кажите бих се пробвал или не небих,идеята ми беше за анкета но незнаех как се пуска затова искам да разбера колко от вас биха се хвърлили в ново предизвикателство :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest teror1sta

ако не ми хареса -> НЕ !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ashes

Мисля, че са малко нещета, които човек не може да научи, когато иска :lol:!!! Не мисля, че шофирането на автомобил с дясна дирекция е от тях! Определено, бих си взел!!! Особено, като има "коние" :lol: ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

със сигурност бих я подкарал,ама щях да мисля за обръщане на волана.едно табло,рейка и дребни щуротиики.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз с лявата резба от толкоз време не мога да се справя, пък с дясната...Мйтап бе.Често виждам подобни изкушения, но си мисля, че в живота залозите са достатъчно сериозни, за да предприемам необосновани рискове. Почти всички караме автомобили с ляв волан и въпреки всичковиждаме какво става по пътищата. Десният волан за мен си е допълнително натоварване при шофиранеи съответно - увеличаване на възможностите за кофти ситуации. Амче - тва от мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като 2 ра кола примено бих си взелно ако се налага да ходя с нея на работа не мисляjeeers да не те блазни някой skyline ? че те ми се въртят с дясна дирекция

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сега карам такава като изключим многото коне разбира се (Д15Б2) и определено бих си взел и по-мощна. Десния волан не е проблем. Просто на път който има само една лента във всяка от посоките се изпреварва по-внимателно. Други неудобства няма. Пък и определено предпочитам да дам 6000-7000 за 6 генерация ВТИ от колкото 9000-10000

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sjekov

Аз нещо подочух че дясната дирекция май ще се забранява за регистрация в бг.........по темата и аз бих се чудил

Четох я тази статия в която един депутат беше ударен от камион с десен волан, че той се беше заканил. Но статията завършваше с това че цяла европа не е забранила такъв волан на територията си. Камо ли ние с 40 000 имота на британци по черноморието. Все пак не сме по големи католици от папата :lol:. Така че според мен отмяната на десния волан в бг няма да я бъде. Относно темата: Не знам за по-моща но за по-нова със сигурност. Стига сме карали бараки на по 12 години (вкл. и моята).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest eternity

аз честно казано не бих си взел понеже в момента патната обстановка в страната е толкова отвратителна ,че и малко недоглеждане(породено от десния волан примерно) може да се окажа в кофти ситуация :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ми направи впечатление, че главния герой от филма 2 Фаст 2 Фюриъс "ТОКЙО ДРИФТ" не подбираше много много какво кара. Но трябва да се има и в предвид, че там колите са "КОЛИ", и то какви?! Ако ми се отдаде възможност да карам нещо егзотично, което като мина всички ще се обръщат ще го карам :)

Редактирано от Sonse

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нещо подочух че дясната дирекция май ще се забранява за регистрация в бг.........по темата и аз бих се чудил

Четох я тази статия в която един депутат беше ударен от камион с десен волан, че той се беше заканил. Но статията завършваше с това че цяла европа не е забранила такъв волан на територията си. Камо ли ние с 40 000 имота на британци по черноморието. Все пак не сме по големи католици от папата :). Така че според мен отмяната на десния волан в бг няма да я бъде.
Доколкото четох в статията и в Англия има някакви мерки за левия волан и това е един вид отговор.Пък и става въпрос за забрана за регистрация а не че няма да можеш да я караш с анг. или друга такава.Ще потърся статията да не говоря наизуст Редактирано от tinki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За десния волан тук трябва първо да го приемат като закон а не вярвам че ще стане. За англичаните няма логика да предприемат нещо такова защото повечето хора които отиват там да живеят си купуват колите от там. Излиза много по евтино отколкото да си закараш там колата с ляв волан и после да я регистрираш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм на мнението на PoweRG :)To като ще е злобната резачка значи няма да е за всеки ден така и така :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво,поръчай на твойта един H22A и не се занимавай с десни волани.Ще ти струва 4000лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и според мен не е проблем десния волан щом има толкова голяма част от Шофиорите по света да карат супер мощни зверове с десен волан,а какво остава за нас кадето постояно си мечтаем за такива:)то да ни има пък да видим дали ще можем...:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То с ляв волан по тия пътища е трудно а с ДЕсен.-незнам просто.(ина4е за такава кола е ясно 4е)ще е доста готина и бърза. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да отбележе че сега нямам нито една хонда от няколко парчета :) :) сега карам на баща ми ровъра,и сега си търся нещо наистина подобаващо и определено дан 200 коня защото ми е писнало от бавни коли ! А каква ще е ще покаже времето :) Че ми беше интересно колко от вас бха се премирили с дясната дирекция но да карат по нова по мощтна и доста по запазена кола от тез които вкарват тук например в япония колите са на доста по малко км а и в далече по добро състояния от вкарваните от европа! Определено май колата която ще купя за себе си ще е с дясна дирекция като гледам ;( но в името на нещата които изброих по нова кола с повече коне и по запазена. Сега остава само да видяя как да неси плащам акциза ,искам да е по нормания начин ама май ще е по сложния :P А наистина както каза колега който даде пример за вти си е така затова се хващам на тази въдица :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много мощна кола с почти никаква видимост при изпреварване. Айде стига бе! :) Обаче ако пусна тема за гуми втора употреба ще ме изедете, че съм убиец на пътя. :P На въпроса конкретно - не, такава кола не бих купил. Твърде опасно е, не щото няма да й свикна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много мощна кола с почти никаква видимост при изпреварване. Айде стига бе! :P Обаче ако пусна тема за гуми втора употреба ще ме изедете, че съм убиец на пътя. :)

Какво значи никаква видимост ??? Бях писал в една друга тема ще го напиша пак и тук - единствения проблем с дясната дирекция е изпреварване на път който има една лента във всяка посока. Е не знам за вас обаче аз във Варна нямам проблем - големите булеварди са с по две платна а малките улички не са за бързо каране. Магистралата и тя е поне с две платна. Отделно че има видимост като се изнесеш малко вдясно или през стъклото на колата пред теб. Пък за състезателите има писта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в един руски форум бях чел че номера е преди изпреварване да се изнесеш максимално вдясно, за да погледнеш напрад от другата страна...в далечния изток над 90% от колите им били 2ра ръка от Япония с десен волан...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zarrick

Сега остава само да видяя как да неси плащам акциза ,искам да е по нормания начин ама май ще е по сложния

Jeepers я ги разясни тия два начина за бягане от акциза че и аз съм се замислял, мисля че на всички ще ни е интересно.Естествено и лесния и трудния :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не бих взел с десен волан, струва ми се опасно заради видимостта, а и някак си :unsure: не си падам по "обратните" неща :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много мощна кола с почти никаква видимост при изпреварване. Айде стига бе! ;) Обаче ако пусна тема за гуми втора употреба ще ме изедете, че съм убиец на пътя. :ph34r:

Какво значи никаква видимост ??? Бях писал в една друга тема ще го напиша пак и тук - единствения проблем с дясната дирекция е изпреварване на път който има една лента във всяка посока. Е не знам за вас обаче аз във Варна нямам проблем - големите булеварди са с по две платна а малките улички не са за бързо каране. Магистралата и тя е поне с две платна. Отделно че има видимост като се изнесеш малко вдясно или през стъклото на колата пред теб. Пък за състезателите има писта.
България , не е магистрала и широки булеварди! Незнам колко си наясно с извънградското в България, но 85% от пътищата сигурно са еднолентови а качеството им изобщо няма да коментирам! В повечето случай ще се налага изпреварването на по-едрогабаритни ППС който пречат на видимостта. Карането с десен волан не е невъзможно, но със сигурност е голям риск на извънградско, като изкючим "магистралите" ни. Нека незабравяме случая с БМВ-то на Тракия и още много талива ;) 1 секунда може да коства няколко живота. Немися че спестяването на 3-4000 лв. си заслужава! :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами в моя случай аз имам и друга кола която винъги ми е под ръка както сега например като нямам какво да карам друго :unsure: карам си печката и готово ,но за изпреварването е главния проблем както се вижда,както и аз само мога да предполагам какво е и дали е лесно или трудно,но все пак малко са хората които имат такива коли и те се произнесуха че не е никакъв проблем да си караш градско и извънградко! стига да се внимава повече и да не се преближаваш толкова близо до колите като изпреварваш а по рано,или поне аз това арзбрах.Но като се замися за мен изпреварването не е проблем проблема е скоростите как да им свикна и сигурно докато свикна редовно ще се качвам отляво :ph34r: и другото имам чуство че ще ме е страх като изпреварвам да гледам другата кола толкова близо ама може би наистина защото несум карал такава кола затова мисля така .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами всеки си прави сметката къде и как ще кара. Аз нямам проблеми да си карам в града, извънградско или магистрала. Всичко е въпрос на внимание и преценяване на ситуацията. Всички тези неща които ги описахте е възможно да се случат и при кола с ляв волан така че май няма голямо значение от коя страна е геврека :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:unsure: ...аз лично не бих си увеличил шанса да се пребия...а мощните коли много увличат...Решението си е твое, но сигурно и на мен ако ми изпадне едно ламборджини с десен волан за 5 бона и аз бих го взел :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

The Penalty :unsure: 100% си прав!!! За къв ти е мощна кола, като ще я караш едва ли не с превръзка на очите като слепец???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, в никакъв случай не бих карал кола с дясна дирекция. Имам чувството, че колкото и да е мощна - ако сдобия някой TIR пред мен, ще си ме влачи с десетки километри зад себе си :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а някой да знае нещо по тоз акциз? че се чува да пада уж след нова година.ПП: като взема някоя бегачка след нова година ще ви се похваля как е с десния волан и дали е трудно да се кара ! защото с 200+ коня под капака изпреварването става по бързо от да кихнеш! няма много да се задържам зад колите :rolleyes: според мен само колегата Втек Жоро е карал нещо от сорта хем бързо хем дясно и както той каза че идва момента който отново ще се метне на подобна кола!!! Едва ли се е мъчил много с прелюда да изпревари някой :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не бих си причнил такова мъчение, колкото и да е мощна колата. А за акциза има много начини да се избегне, или поне 3/4 от него :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за видимостта няма спор - затруднение еосвен това не забравяйте че фаровете трябва да се регулират иначе ще заслепяват всичкиобаче! хонда направна в япония няма нищо общо с турските и английски хондине само по-качествен монтаж но и множество екстри, които в япония са стандарт!освен това слизането и качването на шофьора в колата става много удобно - направо от тротоара :rolleyes:

Редактирано от XapBu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а някой да знае нещо по тоз акциз? че се чува да пада уж след нова година.ПП: като взема някоя бегачка след нова година ще ви се похваля как е с десния волан и дали е трудно да се кара ! защото с 200+ коня под капака изпреварването става по бързо от да кихнеш! няма много да се задържам зад колите :rolleyes: според мен само колегата Втек Жоро е карал нещо от сорта хем бързо хем дясно и както той каза че идва момента който отново ще се метне на подобна кола!!! Едва ли се е мъчил много с прелюда да изпревари някой :)

Абсолютно си прав, че изпреварването става доста бързо :cool: и през времето когато беше моя не ме е поставила в неудобното мислене(абе дали ще мога достатъчно бързо да го изпреваря тоя) как викаш КИХ и съм отпреде:cool: Единственото кофти е както споменах ако си се лепнал много близко....спазваш ли си нормална дистанция ще е ОК. Все пак какво е разтоянието от главата на единия шофер до другия има няма 50 см нали:) ПП: Момента за друга такава е налице:)Не искам да се впускам в обяснения.. само ще спомена, че колата съм я карал (градско и извън) има повече от половин година навсякъде и не успях да и направя и драскотина причинена от паркиране или сродно нещо:cool: всичко си е до човек! Създадеш ли си принципи,техника и имаш ли си акъл в главата всичко е наред... за противоположното е ясно :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми губи се смисъла да караш мощна кола с дясна дирекция не за друго ами като затова че неможе да се изпреварва с нея ... нямаш видимост като си от дясно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...