Jump to content
Guest ursus

ВЪПРОС ЗА Д14А4

Recommended Posts

Guest ursus

Здравейте!Пак сам аз-дано не досаждам с тъпи въпроси.Въпроса ми е:колко /приблизително/ще се повиши мощността на Хондата ми/Д14А4-японска хечбек/ако инсталирам:1.Всмукателн колектор от Д16Y82.Изпускателен колектор - 4-1 3.Резонаторна тръба4.Генерация на 50мм бътрешен доаметър5.Спортен филтърАко може да кажете наи - добрия и най-лошия вариант д си направя сметката.Благодаря Ви предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аре бе майна-дайте мнение!!!Които знае да каже!!!10х

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не може да ти каже с точност.........според мен около 10к. ;) .........всички консумативи сменил ли си,ревизирай си първо двигателя като имай впредвид че "работи" или "още ще издържи" не ти вършат работа........все пак годинките си оказват своето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не може да ти каже с точност.........според мен около 10к. ;) .........всички консумативи сменил ли си,ревизирай си първо двигателя като имай впредвид че "работи" или "още ще издържи" не ти вършат работа........все пак годинките си оказват своето

10xКолата е "пушка"само на скоро нещо смуче въздух от сервото.но иначе е без грешка-всичко сменено.ама малко ,мамка му-10к.с.=1000лвбаси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

даам и моето мнения е 10кс ами то с турбо качваш до 30кс при този мотор, какво повече да качат няколко тръби и спор..ен филтър?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен 11 кс :P колега ефект ще има дори само всмукателните колектори да смениш, но най добре е всичкото което си описал ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stancho

....ами то с турбо качваш до 30кс при този мотор.....

аз май до ден днешен в заблуда съм живял ;) сори за офф-а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

ursus тунинга е скъпо начинание...........и повишаването на мощноста се пресмята в %,та 1000 лева за 11-15% повишаване на мощноста не е скъпо.......една турбо конверсия дава около 30% а цената е около 5к лева...........естествено има вариант направи си сам и старт от скрапа но в повечето случаи аз не бих си го причинил..........моя съвет е първо чети,реши кой сетъп ще гониш,набави си частите и тогава почвайУспех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

Я да се вмъкна в темата на колегата - никой не пита/говори тези подобрения как се отразяват на въртящия момент.

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро ще качиш около 15 кончета . Виждал съм дино с подобен сетъп , който беше почти 30 кончета отгоре , но колекторите бяха edelbrock и dc sports + леки настройки.

По добре да е по консервативен в очакванията(както са големите тунинг фирми в обещанията)............тея 30к. мисля сая оптимален вариант постигнат с много настройки и проби

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благоадаря Ви за отговорите!!!Това за инжекторите но го разбрах само-как се отключват??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като смениш компютъра и пуснеш 2 кабела.... но може и да забравям нещо

Koето за да стане ти трябва IACV и делко обд1 .... което значи че ти трябва и всмукателен колектор от "хубавия" вид :) ...... но ти тези неща така и така си ги замислил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Ursus,2005г си купих Д14А4 и веднага скочих да вдигам конете!Ентусиазма ми бе набързо угасен от цифрите които сметнахме набързо!1000лв.за това което си описал.2/3000лв за турбо с всички разходи.Няма втек!Колко ще вдигнеш конете 50%(0,5бара сток мотор),т.е.135к.с.мах.Кво става кола-6000 +4000=10К.Турбото според мен си иска два разпр.вала и обем от 1.8л нагоре,може и 1.6,но ВТИ.За това си купих ВТИ и си реших проблема! 160 кончета са си добре за 1160кг.(0-100,7.2с)!мах.217км/ч.5ген.излиза около 6000лв.,а 6ген. двойно.Ти си реши за тунинга.Тегли един отворен кредит и си купи мощна кола!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове не съм съгласен с вас,че не си заслужава доработката на д14-ката.Както повечето от вас знаят аз и бате Емо го доказахме,че потенциал има и то не малко.А относно разходите необходими за доработка,ми около 1700 лв. в зависимост от частите и имате д14 витек с около 130 магарета след настройките :) .А дали си заслужава средствата всеки сам си преценява :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

Пичове не съм съгласен с вас,че не си заслужава доработката на д14-ката.Както повечето от вас знаят аз и бате Емо го доказахме,че потенциал има и то не малко.А относно разходите необходими за доработка,ми около 1700 лв. в зависимост от частите и имате д14 витек с около 130 магарета след настройките :unsure: .А дали си заслужава средствата всеки сам си преценява :ph34r:

И лошото е че всяко гти за 4-5к те минава........и това около 130 също е под въпрос-не всеки може да догоди сетъпа като тебе........в случая подкрепям мнението на darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове не съм съгласен с вас,че не си заслужава доработката на д14-ката.Както повечето от вас знаят аз и бате Емо го доказахме,че потенциал има и то не малко.А относно разходите необходими за доработка,ми около 1700 лв. в зависимост от частите и имате д14 витек с около 130 магарета след настройките :unsure: .А дали си заслужава средствата всеки сам си преценява :ph34r:

И лошото е че всяко гти за 4-5к те минава........и това около 130 също е под въпрос-не всеки може да догоди сетъпа като тебе........в случая подкрепям мнението на darius
Бате може би си абсолютно прав,но идеята при мен не беше да правя драгаджийска кола,а да притежавам поредната уникална хонда.Може би средствата които съм дал не са управдани,но аз лично за себе си постигнах това което търсех,а именно може би единстваната д14 витек в Източна Европа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И лошото е че всяко гти за 4-5к те минава........

Много ясно, ти сравняваш два различни класа двигатели :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

darius е много прав ако се гонят над 130кс. До там, що годе има смисъл да се ъпгрейдва д14-ката, но ако целта е по-висока, просто е безмислено... кола за 10к която не можеш да надуеш над 0.5 бара и изкарва 130-150к.с (айде 180максимум) е просто безмислено, защото за тези пари си се оборудвал с вти, че даже и може някой лев да остане в най-добрия случай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново благодаря за отговорите!Реших за себе си-ще го правя и силно се надявам да ми помагате-със съве

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като смениш компютъра и пуснеш 2 кабела.... но може и да забравям нещо

Ръст ми каза че ми трябва еку Р28 или Р06 ?и Делко от Д163х или Д15Б7?като сложа тези неща какво ще стане/едно че ще си "отключа инжекторите"/ ще стане ОБД1 ли? :ph34r: моля за малко разяснение!10х

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като смениш компютъра и пуснеш 2 кабела.... но може и да забравям нещо

Ръст ми каза че ми трябва еку Р28 или Р06 ?и Делко от Д163х или Д15Б7?като сложа тези неща какво ще стане/едно че ще си "отключа инжекторите"/ ще стане ОБД1 ли? :ph34r: моля за малко разяснение!10х
Sled razgowor powe`eto ne]a malko mi se poizqsnihablagodariq na wsi`ki koito izkazaha mnenie!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Стоковото еку не може да се пипа . Тези които могат са obd1 ... затова и трябва да се направят малко промени. Фабрично сега инжекторите работят два по два ... т.е. няма управление на всеки по отделно ..... А като сложиш P28 и можеш да си бъзикаш всичко по запалването.Обд1 е стандарт , който се е използвал преди ... сега вече е обд2 . Състои се доколкото знам в подредбата на кабелите в самите конектори. Също така и конекторите са различни , за да не може да ги набучиш в другия стандарт и да стане мазало !

Редактирано от Rust

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново благодаря за отговорите!

Реших за себе си-ще го правя и силно се надявам да ми помагате-със съвети!!!

не мисля че за сега ще мога да си позволя да си сменя главата с В-текова.

 

Един съвет от мен ;) . Недей се хвърляй, да даваш пари отсега. Първо, според мен, трябва да почнеш да ходиш по сбирките, да понучиш нещата, тъкмо да посъбереш някой лев... Пробвай някоя Втек Хонда и прецени дали да наливаш пари само за колектори и т.н. или да минеш направо с глава, генерация и останалото! Втек главите не са златни, а и според мен повече си струва ;) ! Пробвай и големия Втек :ph34r: и може и да размисли, за по-горните идеи ;) ! Всичко си зависи, от теб ;) , но винаги е хубаво, първо да имаш основата ;) !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:PНаистина съм съгласен с теб ,Ashes!!!За сега ще се огранича само с всмукателен и изпускателен колектор и филтър,и генерация.По Нататък ако всичко върви както си трябва надявам се живота да ми предостави възможности за нещо друго и по-сериозно.За сега ще е това -а и още няма да ги инсталирам - ще почакам да се запролети-щото ся мнооо бахър :P 10х за мнението ти!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стоковото еку не може да се пипа . Тези които могат са obd1 ... затова и трябва да се направят малко промени. Фабрично сега инжекторите работят два по два ... т.е. няма управление на всеки по отделно ..... А като сложиш P28 и можеш да си бъзикаш всичко по запалването.Обд1 е стандарт , който се е използвал преди ... сега вече е обд2 . Състои се доколкото знам в подредбата на кабелите в самите конектори. Също така и конекторите са различни , за да не може да ги набучиш в другия стандарт и да стане мазало !

Благодаря за разяснението !!! Аз съм един от хората дето заради твоята статия се запали да варши такива неща:P))))ти си виновен:)))) ,за което много ти благодаря!!!п.с. Вече получих колектора -бая желязо:PМного се радвам:P))На пролет ще сечуя с Редпоуер!10х

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как мога да си кача снимки?/??/ :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как мога да си кача снимки?/??/ :)

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте отново!!!намерих генерация от един колега във форума ,но мисля ,че имам проблем.изпускателния ми колектор е 4-1 и е то дже цхасти.тръбата на края завършва на 49мм!!!а цхакам и резонатор-той схте е наи вероятно итой на 49-50мм?гернерацията е на 55ммпроблем ли сще се окаже това???10х предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте отново!!!намерих генерация от един колега във форума ,но мисля ,че имам проблем.изпускателния ми колектор е 4-1 и е то дже цхасти.тръбата на края завършва на 49мм!!!а цхакам и резонатор-той схте е наи вероятно итой на 49-50мм?гернерацията е на 55ммпроблем ли сще се окаже това???10х предварително

Колега прати ми некъв твой телефон,че така и не си оправи профила за да мога да ти пращам Л.С.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...