dotzula 0 #1 Публикувано 8 Ноември, 2007 Сивик' 96, хачбек - Автомобила е моя мечта. Моля, споделете мнение. Какво трябва да зная за този звяр? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #2 Отговорено 8 Ноември, 2007 (Редактирано) 4е е една прекрасна кола с доста добър двигател както пове4ето на хонда,ако е карана с гадно масло мотора ще е свършил наи вероятно, -само това може да го разруши общо взето.Другото ангренажния ремак трябва да ти е хубав това е кола която вдига 8000+ оборота.(наи 4есто този модел горят масло по 1-2 литра в следствие)на високите обороти в които са карани . и имат нужда от подмяна на сегменти.Трябваа да се обърне внимание и на тампоните които с те4ение на времето дупките и др.->ще има някои др-г за смяна.Това са общо взето недостатъците.+ Върви доста прили4но тази кола (др-го немгоа да кажа) 0-100 за 8-8.1 и макс скорост по каталог 215-217кмдоста е стъбилна и при скорости над 200 км в 4асгори 9-11 градско зависи как я краш,извън градско пак зависи от същото. Редактирано 8 Ноември, 2007 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dotzula 0 #3 Отговорено 8 Ноември, 2007 Благодаря K1r1L! А искам да запитам къде е набит номера на самия двигател? ... и колко парички горе долу би струвала една такава хубавица?...а частите по-трудно ли се намират и по-скъпи ли са от тези с други модификации на двигатели от същия модел? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #4 Отговорено 8 Ноември, 2007 номера е под делкото - върху блока няма как да го изпуснеш ...... а кирил спомена всичките проблеми на 125% от двигателите с вътрешно горене ... ако е здрав матора ще те вози ако не е - няма ... като всичко това зависи и от това което ти му причиняваш ... тоя мотор е правен за по-големи натоварвания и обороти от повечето останали на планетата , но не си мисли че всеки ден ще го караш на 10-12 К оборота и той ще ти се радва айде дано сега някой който човърка по тия работи да ти каже какво е положението Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jimmy 0 #5 Отговорено 9 Ноември, 2007 Като парички - около 8к струва Vti 96та хеч, но трябва да знаеш, че изобщо не е лесно да се намери такава кола. Аз лично търся от около 2 месеца Vti след 96та и не съм намерил. Под търся имам предвид следя mobile.bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dotzula 0 #6 Отговорено 9 Ноември, 2007 Като парички - около 8к струва Vti 96та хеч, но трябва да знаеш, че изобщо не е лесно да се намери такава кола. Аз лично търся от около 2 месеца Vti след 96та и не съм намерил. Под търся имам предвид следя mobile.bgТова ми е ясно. И аз търся такава от 1 година и днес я изпуснах Търсенето продължава Хем ще понауча повечко неща през това време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jimmy 0 #7 Отговорено 9 Ноември, 2007 Тази Кюстендилската я видях и аз и докато я зяпах оня махна обявата ха-ха-ха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #8 Отговорено 9 Ноември, 2007 Като парички - около 8к струва Vti 96та хеч, но трябва да знаеш, че изобщо не е лесно да се намери такава кола. Аз лично търся от около 2 месеца Vti след 96та и не съм намерил. Под търся имам предвид следя mobile.bgПокажи къде има 6-ген за 8 хилки аз знам 4е поД 9-10 няма никъде. ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jimmy 0 #9 Отговорено 9 Ноември, 2007 Вчера се появи една обява в мобилето за 7800, мисля че беше януари 96' - изглеждаше запазена количката, точно да му звъня да ида да я гледам тази събота и обявата изчезна ?!? естествено не си бях записал телефона на човека, само помня, че беше от Кюстендил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dotzula 0 #10 Отговорено 9 Ноември, 2007 Така си е. Беше 7800лв. и аз се учудих и зарадвах на цената. Продаде я момчето, точно под носа ми. Иначе преди около 9 месеца излезе една врачанска за около 14500 и в европейските ни съседки стъпват на толкова, ако са запазени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
drivercho 1 #11 Отговорено 9 Ноември, 2007 Колеги, не се ядосвайте. Явно на тази кюстендилската не и е било писано. Имайте впредвид, че обявата излезе кодирана миналия четвъртък вечер. Петък сутрин му звъннах на момчето(представи се за голям хонда фен, постоянно живеещ в Канада и кара само Хонди и Акури) и се уговорихме да отивам да я вземам. Отказа да я пази докато се замъкна до там. Оттук нататък вече не си вдигаше телефона . Може би някой тези дни ще се похвали . Явно такава кола, на такава цена възбужда голяма конкуренция - по-бързия печели. Успех на всички, които си търсят такова добиче . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #12 Отговорено 9 Ноември, 2007 1 е сигурно за таз колоа на 8000лв аз 6те те изпреваря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
drivercho 1 #13 Отговорено 9 Ноември, 2007 (Редактирано) Ами - честито. Поне е попаднала в добри ръце. П.С. Ако ти разбирам правилно поста. Редактирано 9 Ноември, 2007 от drivercho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest vex #14 Отговорено 9 Ноември, 2007 Драгича искаше да каже, че парите са доста бързи независимо от разтоянието Аз лично го тествах Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dotzula 0 #15 Отговорено 9 Ноември, 2007 Драгича искаше да каже, че парите са доста бързи независимо от разтоянието Аз лично го тествах Това значи ли "VEX", че ти си този, който ще се похвали с новата си придобивка , или се позоваваш на предишен опит? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #16 Отговорено 9 Ноември, 2007 Драгича искаше да каже, че парите са доста бързи независимо от разтоянието Аз лично го тествах Това значи ли "VEX", че ти си този, който ще се похвали с новата си придобивка , или се позоваваш на предишен опит?Явно никои няма да си признае за VTi-ката, и не съм аз този Позовавам се на редишен опит... просто отмъкнах от Драгича едно купенце Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #17 Отговорено 14 Ноември, 2007 Хайде да върна истинския облик на темата а именно В16А2 - плюсове и минуси. Искам да попитам ако колата е пред мене, вдигам предния капак и къде трябва много внимателно да погледна или пипна? Качвам се да я тествам - и за какво да се ослушвам, към какво да насоча сетивата си? Има ли някакъв начин да разбера дали двигателя е "издухан" само със запалване на двигателя и тест драйв? Ами нещо за скоростите? Ако колата е имала предишен силен удар, мога ли да разбера с едно подкарване дали има изкривявяния по ходовата част? Има ли начин да разбера дали ангренажния ремък е за смяна? Кой е тънкия момент, къде е клопката, за която трябва да внимавам??? Както и има ли тази сглобка английски и японски вариант, така както другите (ако - "да", кой е за предпочитане)? И едно безпокойство - забелязах (гледайки снимки), че някои двигатели DOHС V-TEC са червени, други - не, защо? И още един въпрос отправен към говорещите технически английски език: как е на английски "ангренажен ремък", "накладки" Колко много въпроси :) ...дано имате време ...и желание... аз ще започна , а колегите с б16-ки ще продължат 1. тоя двигател трябва мнооого бързо да си удря прекъсвача на първа , и под мнооого бързо разбирай - мноооооого ... т.е. ако вземе че се услуша след пускането на v-tec-а значи не е наред 2. не трябва да имаш никакви угруизения да удариш прекъсвача на първа и колата трябва да го прави със задоволство - т.е. трябва да имазначителна разлика в усещането върху гръбнака след като щтракне 3. ангренажа ако не го смениш като я купиш , значи си за бой или имаш сигурно доказателство ,че е сменян на скоро ... 4. удър се разбира трудно , но кривината по ходовата част лесно - намираш прав и ражен път без много страничен наклон ( трудно се намира тука такъв ) засилваш до около 60-70 , пускаш волана и биеш спирачка до дупка ако колата продължи да се движи направо значи нямаш спирачки , ако спре без да се отклони , значи и спирачките и ходовата част са добре ( поне са равномерно износени ) ако завие в неопреде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest dotzula #18 Отговорено 14 Ноември, 2007 (Редактирано) Хайде, колегите с В16А2, и всички други мозъци, къде се изпокрихте? Сърдечни благодарности на lookcho - всеки път дава полезна информация И още нещо - както си чета из форума и - хоп - още една неизвестна. До сега не се бях замисляла, но какво точно значи VTi? Редактирано 14 Ноември, 2007 от dotzula Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest darius #19 Отговорено 14 Ноември, 2007 Да корегирам Кирил 0-100 - 7,2s по каталог.Колата не я гледай и купувай сам,а задължително с доктор.96-98 можеш да намериш за около 4000Е в Италия или Германия.99- фейслифт и почваш да се отказваш, на 5500Е си късметлия.П.С. Мойта струва точно 14 000! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #20 Отговорено 14 Ноември, 2007 (Редактирано) не съм съгласен с теб за това 7.2 до 100 !, да не казвам специално за твоя модел е 8.1 хет4 6-та, седана за 8.2-3 до 100км (на тегло..1160-70кг няма как просто ) за седана..1190 мисля 4е е. Редактирано 14 Ноември, 2007 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest dotzula #21 Отговорено 14 Ноември, 2007 толкова много въпроси останаха неотговорени.а аз съм така нетърпелива Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PoweRG 54 #22 Отговорено 15 Ноември, 2007 толкова много въпроси останаха неотговорени.а аз съм така нетърпеливаАми щом си толкова нетърпелива вземи да попрочетеш малко тук или в Google, а не само да даваш зор. Тук участието е по желание! Ако желаеш отиди на някоя среща да се срещнеш с някоя В16А2 от близо, а ако си хубава може и до Добрич да дойдеш за да ти покажа моя гооолям и красив В16. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PoweRG #23 Отговорено 15 Ноември, 2007 (Редактирано) Започна да става интересно!Заповядай! Не всеки ден се вижда хубава хонда фенка! ПП Хем ще ти покажа и мойта червена глава! ( на двигателя де )ППП Предлагам да минем с тебе на ЛС че само едно омазване на темата се получава Редактирано 15 Ноември, 2007 от PoweRG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dotzula 0 #24 Отговорено 15 Ноември, 2007 Започна да става интересно!Заповядай! Не всеки ден се вижда хубава хонда фенка! ПП Хем ще ти покажа и мойта червена глава! ( на двигателя де )ППП Предлагам да минем с тебе на ЛС че само едно омазване на темата се получава Е, аз под идеята за срещата имах впредвид отговор на: "Ако желаеш отиди на някоя среща да се срещнеш с някоя В16А2 от близо", но явно ти си си помислил нещо по-интересно. Повярвай, не ми е такава идеята! Тук, в този форум ме интересуват силно много неща и всичките те с едно име - Хонда! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PoweRG 54 #25 Отговорено 15 Ноември, 2007 Започна да става интересно! Заповядай! Не всеки ден се вижда хубава хонда фенка! ПП Хем ще ти покажа и мойта червена глава! ( на двигателя де ) ППП Предлагам да минем с тебе на ЛС че само едно омазване на темата се получава Е, аз под идеята за срещата имах впредвид отговор на: "Ако желаеш отиди на някоя среща да се срещнеш с някоя В16А2 от близо", но явно ти си си помислил нещо по-интересно. Повярвай, не ми е такава идеята! Тук, в този форум ме интересуват силно много неща и всичките те с едно име - Хонда! Aма моля ти се сега! Ти за какъв ме мислиш! Ами то и аз за Хондата ти говоря!Ето тук има още малко сбита информация за тоя двигател. А най ми хареса това: "More compression more power more bye bye: Honda Technology = B16A2" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest dotzula #26 Отговорено 15 Ноември, 2007 Да, тук има какво да се научи, но пише, че този двигател отговаря на 170 к.с.?? Аз все си мислех, че е 160, или бъркам? Също така срещнах В16А2 - VTi. Comfort - това с купето и интериора ли има връзка (става въпрос за '99 г.)? И аз все още не мога да открия, какво означава VTi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #27 Отговорено 15 Ноември, 2007 Да, тук има какво да се научи, но пише, че този двигател отговаря на 170 к.с.?? Аз все си мислех, че е 160, или бъркам? Също така срещнах В16А2 - VTi. Comfort - това с купето и интериора ли има връзка (става въпрос за '99 г.)? И аз все още не мога да открия, какво означава VTi ВТИ то4но си е по комфортно купе по окрпепено с струтбар и др. по силни спира4ки като цяло вси4ко по добро. моторите са 158 -коня и 167-8 (разли4но ги пишат навсякъде.) тоя 167-8 е само за япония И СЕ ВОДИ Версия сир с десен волан. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamoni 37 #28 Отговорено 15 Ноември, 2007 Започна да става интересно!Заповядай! Не всеки ден се вижда хубава хонда фенка! ПП Хем ще ти покажа и мойта червена глава! ( на двигателя де )ППП Предлагам да минем с тебе на ЛС че само едно омазване на темата се получава Е, аз под идеята за срещата имах впредвид отговор на: "Ако желаеш отиди на някоя среща да се срещнеш с някоя В16А2 от близо", но явно ти си си помислил нещо по-интересно. Повярвай, не ми е такава идеята! Тук, в този форум ме интересуват силно много неща и всичките те с едно име - Хонда! Ако искаш да разбереш повече за Б16А и изобщо за хонда идваи на месечните или на седмичните сбирки,гледам че си от София така,че едва ли ще ти е проблем.Относно двигателя-аз съм с такъв двигател и мога да ти кажа,че си се насочила към наи-доброто Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest The Pit Bull #29 Отговорено 15 Ноември, 2007 Да, тук има какво да се научи, но пише, че този двигател отговаря на 170 к.с.?? Аз все си мислех, че е 160, или бъркам? Също така срещнах В16А2 - VTi. Comfort - това с купето и интериора ли има връзка (става въпрос за '99 г.)? И аз все още не мога да открия, какво означава VTi ВТИ то4но си е по комфортно купе по окрпепено с струтбар и др. по силни спира4ки като цяло вси4ко по добро. моторите са 158 -коня и 167-8 (разли4но ги пишат навсякъде.) тоя 167-8 е само за япония И СЕ ВОДИ Версия сир с десен волан. VTi - VTEC increace " Повишен ,Усилен , Увеличен " Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tinki 1 #30 Отговорено 16 Ноември, 2007 Всичко хубаво но защо темата е с почти негативен вот????????............Б16А2 е доста мечтан агрегат...........да се почисти плявата и да се гласува положително........и доста колеги имат опит с него-да споделят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dotzula 0 #31 Отговорено 27 Декември, 2007 Това, което мога да кажа вече от собствен опит е, че В16А2 върви МНОГО. Няма значение на коя скорост е колата - натиснеш ли педала и ускорява. Петата скорост е доста силна и обширна. Тя хич не се явява само поддържаща - набира си доста сериозно. Може от 50 та до .... на кой до колкото му стиска. Стъпва доста стабилно на пътя, малко по-различен звук има шасито в движение от D14 - ката например. Може би заради подсиленото купе, по-различното му обезшумяване или заради 15" джанти и гуми. Имам чувството, че VTi-я е малко по-дълъг и широк. Това, което отчитам като "-" е, че забелязвам едно недозавиване при маневра. С предишната ми 6-ка имах доста по-малък радиус на пълен завои от старт. Разликата не е никак малка - близо 1 метър. Аз си го обяснявам с подсиленото купе и ходова част. Не съм я тествала все още по завои, както си трябва и силно се надявам това недозавиване да не се проявява там. Друго ... по-нататъка ... с времето! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 918 #32 Отговорено 27 Декември, 2007 За завои мога да твърдя,че колата е перфектна,задните гуми са на -2градусаи това много се усеща,преден и заден стрът бар и червено или жълто кони,просто няма да има никакви проблеми.Ако имаш пари тази кола си я вземи от вън,щото в БГ е трудна за намиране.П.С.Да те питам защо ти е vti,жените рядко купуват такива коли,да не казвам изобщо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dotzula 0 #33 Отговорено 27 Декември, 2007 За завои мога да твърдя,че колата е перфектна,задните гуми са на -2градусаи това много се усеща,преден и заден стрът бар и червено или жълто кони,просто няма да има никакви проблеми.Ако имаш пари тази кола си я вземи от вън,щото в БГ е трудна за намиране.П.С.Да те питам защо ти е vti,жените рядко купуват такива коли,да не казвам изобщо?Има жени и ... може би жени...?! На мене ми се е обърнал пола малко преди раждането. Аз си я докарах от Австрия. 20 часа път ... с таз Румъния и прословутата снежна буря на Витиня. Амортисьорите за сега са много добри. Със сменени пружини е и доста други подобрения. Тепърва ще бъдат изследвани подробно. Сега събирам мнения за качественни предни накладки.Радвам се, че казваш хубави неща за завоите - това е много важно за мене. Хич не се зарадвах на недозавиването, но щом казваш, че не се проявява при завои - обнадеждаващо е! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #34 Отговорено 27 Декември, 2007 Всичко се обсъди но на мен ми е интересно все още как стоятнещата с частите примерно: Ремак,ролки,накладки и тн. Ако мотора е "окотен" и гори масло колко би било струвало смяна на сигменти и гумички?Мерси предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #35 Отговорено 27 Декември, 2007 забелязвам едно недозавиване при маневра. С предишната ми 6-ка имах доста по-малък радиус на пълен завои от старт. Разликата не е никак малка - близо 1 метър.Малка поправка ! Недозавиване е друго нещо . Може да се сравни с изпускане на завой . Наблюдава се при висока скорост и опит за завой .... тогава когато колата завива по-малко отколкото е навит волана . Презавиване е обратното явление . Опитах се най-просто да го обясня , надявам се е било разбираемо Това което ти описа е просто липса на маневреност . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dotzula 0 #36 Отговорено 27 Декември, 2007 забелязвам едно недозавиване при маневра. С предишната ми 6-ка имах доста по-малък радиус на пълен завои от старт. Разликата не е никак малка - близо 1 метър.Малка поправка ! Недозавиване е друго нещо . Може да се сравни с изпускане на завой . Наблюдава се при висока скорост и опит за завой .... тогава когато колата завива по-малко отколкото е навит волана . Презавиване е обратното явление . Опитах се най-просто да го обясня , надявам се е било разбираемо Това което ти описа е просто липса на маневреност .Добре, нека го наречем липса на маневреност. Приемам поправката. Интересно ми е защо "малките човечета" са постъпили така с VTi-я?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dotzula 0 #37 Отговорено 27 Декември, 2007 Всичко се обсъди но на мен ми е интересно все още как стоятнещата с частите примерно: Ремак,ролки,накладки и тн. Ако мотора е "окотен" и гори масло колко би било струвало смяна на сигменти и гумички?Мерси предварително.Мога да ти помогна със следното: смяна на ангренажен ремък + ролка + труд при Омбре струва около 200 лв. Ремъка не е по-скъп от на другите модели 6-та генерация. Накладките варират от 35лв. комплекта до ..... над 150 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shkarcheto 0 #38 Отговорено 27 Декември, 2007 ако оба4е двигателя е окотен и решиш да му правиш основен ремонт с японски 4асти,казвам японски щото други за този двигател ка4ествени няма,си нагласи около 5к без труда. Затова колата я купи с някой спец както направих аз. Успех .моята беше пусната да се продава лятото ама нямаше мераклии,а сега не я продавам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jimmy 0 #39 Отговорено 28 Декември, 2007 Друг е въпроса дали си заслужава да взема6 4упен мотор Заслужава си, ако вземеш евтино колата и и боцнеш нещо от твоя подпис Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #40 Отговорено 28 Декември, 2007 я, ама то верно много негативна тема се получила....хора "Б" е серията... има си минусите, но са далеч по-малко от плюсовете, а това за ремонтите си е малко измишльотинаБ16 е животно. Доста хора ги ръчкат без грам пощада и след това се чудят че не издържали колкото някои Д серии. Направете една д16 да изкара 160кс без усилени карантии и я ръчкайте до 8200 пък да видим колко ще изкара.според мен единствения минус на б16 е че е малко умряла на ниски обороти, ама това е относително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове