Jump to content
dotzula

B16a2

Recommended Posts

Сивик' 96, хачбек - Автомобила е моя мечта. Моля, споделете мнение. Какво трябва да зная за този звяр?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4е е една прекрасна кола с доста добър двигател както пове4ето на хонда,ако е карана с гадно масло мотора ще е свършил наи вероятно, -само това може да го разруши общо взето.Другото ангренажния ремак трябва да ти е хубав това е кола която вдига 8000+ оборота.(наи 4есто този модел горят масло по 1-2 литра в следствие)на високите обороти в които са карани . и имат нужда от подмяна на сегменти.Трябваа да се обърне внимание и на тампоните които с те4ение на времето дупките и др.->ще има някои др-г за смяна.Това са общо взето недостатъците.+ Върви доста прили4но тази кола (др-го немгоа да кажа) 0-100 за 8-8.1 и макс скорост по каталог 215-217кмдоста е стъбилна и при скорости над 200 км в 4ас:rolleyes:гори 9-11 градско зависи как я краш,извън градско пак зависи от същото.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря K1r1L! А искам да запитам къде е набит номера на самия двигател? ... и колко парички горе долу би струвала една такава хубавица?...а частите по-трудно ли се намират и по-скъпи ли са от тези с други модификации на двигатели от същия модел?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

номера е под делкото - върху блока няма как да го изпуснеш ...... а кирил спомена всичките проблеми на 125% от двигателите с вътрешно горене :) ... ако е здрав матора ще те вози ако не е - няма ... като всичко това зависи и от това което ти му причиняваш ... тоя мотор е правен за по-големи натоварвания и обороти от повечето останали на планетата , но не си мисли че всеки ден ще го караш на 10-12 К оборота и той ще ти се радва :) айде дано сега някой който човърка по тия работи да ти каже какво е положението :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като парички - около 8к струва Vti 96та хеч, но трябва да знаеш, че изобщо не е лесно да се намери такава кола. Аз лично търся от около 2 месеца Vti след 96та и не съм намерил. Под търся :) имам предвид следя mobile.bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като парички - около 8к струва Vti 96та хеч, но трябва да знаеш, че изобщо не е лесно да се намери такава кола. Аз лично търся от около 2 месеца Vti след 96та и не съм намерил. Под търся :) имам предвид следя mobile.bg

Това ми е ясно. И аз търся такава от 1 година и днес я изпуснах :):o:);) Търсенето продължава :):) Хем ще понауча повечко неща през това време :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази Кюстендилската я видях и аз и докато я зяпах оня махна обявата ха-ха-ха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като парички - около 8к струва Vti 96та хеч, но трябва да знаеш, че изобщо не е лесно да се намери такава кола. Аз лично търся от около 2 месеца Vti след 96та и не съм намерил. Под търся :) имам предвид следя mobile.bg

Покажи къде има 6-ген за 8 хилки аз знам 4е поД 9-10 няма никъде. ! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера се появи една обява в мобилето за 7800, мисля че беше януари 96' - изглеждаше запазена количката, точно да му звъня да ида да я гледам тази събота и обявата изчезна ?!? :) естествено не си бях записал телефона на човека, само помня, че беше от Кюстендил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така си е. Беше 7800лв. и аз се учудих и зарадвах на цената. Продаде я момчето, точно под носа ми. :):):) Иначе преди около 9 месеца излезе една врачанска за около 14500 и в европейските ни съседки стъпват на толкова, ако са запазени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не се ядосвайте. Явно на тази кюстендилската не и е било писано. Имайте впредвид, че обявата излезе кодирана миналия четвъртък вечер. Петък сутрин му звъннах на момчето(представи се за голям хонда фен, постоянно живеещ в Канада и кара само Хонди и Акури) и се уговорихме да отивам да я вземам. Отказа да я пази докато се замъкна до там. Оттук нататък вече не си вдигаше телефона :) . Може би някой тези дни ще се похвали :) . Явно такава кола, на такава цена възбужда голяма конкуренция - по-бързия печели. Успех на всички, които си търсят такова добиче :cry: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 е сигурно за таз колоа на 8000лв аз 6те те изпреваря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) Ами - честито. Поне е попаднала в добри ръце. :cry:П.С. Ако ти разбирам правилно поста. Редактирано от drivercho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vex

Драгича искаше да каже, че парите са доста бързи независимо от разтоянието :)Аз лично го тествах :cry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драгича искаше да каже, че парите са доста бързи независимо от разтоянието :)Аз лично го тествах :cry:

Това значи ли "VEX", че ти си този, който ще се похвали с новата си придобивка :):P , или се позоваваш на предишен опит?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драгича искаше да каже, че парите са доста бързи независимо от разтоянието :blink:Аз лично го тествах ;)

Това значи ли "VEX", че ти си този, който ще се похвали с новата си придобивка ;):blink: , или се позоваваш на предишен опит?
Явно никои няма да си признае за VTi-ката, и не съм аз този ;)Позовавам се на редишен опит... просто отмъкнах от Драгича едно купенце ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде да върна истинския облик на темата а именно В16А2 - плюсове и минуси.

Искам да попитам ако колата е пред мене, вдигам предния капак и къде трябва много внимателно да погледна или пипна? Качвам се да я тествам - и за какво да се ослушвам, към какво да насоча сетивата си? Има ли някакъв начин да разбера дали двигателя е "издухан" само със запалване на двигателя и тест драйв? Ами нещо за скоростите? Ако колата е имала предишен силен удар, мога ли да разбера с едно подкарване дали има изкривявяния по ходовата част? Има ли начин да разбера дали ангренажния ремък е за смяна? Кой е тънкия момент, къде е клопката, за която трябва да внимавам??? Както и има ли тази сглобка английски и японски вариант, така както другите (ако - "да", кой е за предпочитане)?

И едно безпокойство - забелязах (гледайки снимки), че някои двигатели DOHС V-TEC са червени, други - не, защо?

И още един въпрос отправен към говорещите технически английски език: как е на английски "ангренажен ремък", "накладки"

Колко много въпроси :) :) ...дано имате време ...и желание... ;)

аз ще започна , а колегите с б16-ки ще продължат ;)

 

1. тоя двигател трябва мнооого бързо да си удря прекъсвача на първа , и под мнооого бързо разбирай - мноооооого ... т.е. ако вземе че се услуша след пускането на v-tec-а значи не е наред

2. не трябва да имаш никакви угруизения да удариш прекъсвача на първа и колата трябва да го прави със задоволство - т.е. трябва да имазначителна разлика в усещането върху гръбнака след като щтракне

3. ангренажа ако не го смениш като я купиш , значи си за бой или имаш сигурно доказателство ,че е сменян на скоро ...

4. удър се разбира трудно , но кривината по ходовата част лесно - намираш прав и ражен път без много страничен наклон ( трудно се намира тука такъв ;) ) засилваш до около 60-70 , пускаш волана и биеш спирачка до дупка ако колата продължи да се движи направо значи нямаш спирачки , ако спре без да се отклони , значи и спирачките и ходовата част са добре ( поне са равномерно износени ) ако завие в неопреде

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dotzula

Хайде, колегите с В16А2, и всички други мозъци, къде се изпокрихте? :):)

Сърдечни благодарности на lookcho - всеки път дава полезна информация ;)

 

И още нещо - както си чета из форума и - хоп - още една неизвестна. До сега не се бях замисляла, но какво точно значи VTi?

Редактирано от dotzula

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darius

Да корегирам Кирил 0-100 - 7,2s по каталог.Колата не я гледай и купувай сам,а задължително с доктор.96-98 можеш да намериш за около 4000Е в Италия или Германия.99- фейслифт и почваш да се отказваш, на 5500Е си късметлия.П.С. Мойта струва точно 14 000!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм съгласен с теб :) за това 7.2 до 100 !, да не казвам специално за твоя модел е 8.1 хет4 6-та, седана за 8.2-3 до 100км (на тегло..1160-70кг няма как просто ) за седана..1190 мисля 4е е.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dotzula
:rolleyes::/ толкова много въпроси останаха неотговорени.а аз съм така нетърпелива

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:angry::lol: толкова много въпроси останаха неотговорени.а аз съм така нетърпелива

Ами щом си толкова нетърпелива вземи да попрочетеш малко тук или в Google, а не само да даваш зор. Тук участието е по желание! :devil: Ако желаеш отиди на някоя среща да се срещнеш с някоя В16А2 от близо, а ако си хубава може и до Добрич да дойдеш за да ти покажа моя гооолям и красив В16.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PoweRG

Започна да става интересно!Заповядай! Не всеки ден се вижда хубава хонда фенка! ПП Хем ще ти покажа и мойта червена глава! ( на двигателя де )ППП Предлагам да минем с тебе на ЛС че само едно омазване на темата се получава :devil:

Редактирано от PoweRG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започна да става интересно!Заповядай! Не всеки ден се вижда хубава хонда фенка! ПП Хем ще ти покажа и мойта червена глава! ( на двигателя де )ППП Предлагам да минем с тебе на ЛС че само едно омазване на темата се получава :devil:

Е, аз под идеята за срещата имах впредвид отговор на: "Ако желаеш отиди на някоя среща да се срещнеш с някоя В16А2 от близо", но явно ти си си помислил нещо по-интересно. Повярвай, не ми е такава идеята! Тук, в този форум ме интересуват силно много неща и всичките те с едно име - Хонда! :angry::lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започна да става интересно!

Заповядай! Не всеки ден се вижда хубава хонда фенка!

ПП Хем ще ти покажа и мойта червена глава! ( на двигателя де )

ППП Предлагам да минем с тебе на ЛС че само едно омазване на темата се получава :devil:

Е, аз под идеята за срещата имах впредвид отговор на: "Ако желаеш отиди на някоя среща да се срещнеш с някоя В16А2 от близо", но явно ти си си помислил нещо по-интересно. Повярвай, не ми е такава идеята! Тук, в този форум ме интересуват силно много неща и всичките те с едно име - Хонда! :angry::lol:

 

Aма моля ти се сега! Ти за какъв ме мислиш! Ами то и аз за Хондата ти говоря!

Ето тук има още малко сбита информация за тоя двигател. А най ми хареса това: "More compression more power more bye bye: Honda Technology = B16A2"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dotzula

Да, тук има какво да се научи, но пише, че този двигател отговаря на 170 к.с.?? Аз все си мислех, че е 160, или бъркам?

Също така срещнах В16А2 - VTi. Comfort - това с купето и интериора ли има връзка (става въпрос за '99 г.)?

И аз все още не мога да открия, какво означава VTi :ban:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, тук има какво да се научи, но пише, че този двигател отговаря на 170 к.с.?? Аз все си мислех, че е 160, или бъркам?

Също така срещнах В16А2 - VTi. Comfort - това с купето и интериора ли има връзка (става въпрос за '99 г.)?

И аз все още не мога да открия, какво означава VTi :ban:

ВТИ то4но си е по комфортно купе по окрпепено с струтбар и др.

по силни спира4ки като цяло вси4ко по добро.

моторите са 158 -коня и 167-8 (разли4но ги пишат навсякъде.)

тоя 167-8 е само за япония И СЕ ВОДИ Версия сир с десен волан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започна да става интересно!Заповядай! Не всеки ден се вижда хубава хонда фенка! ПП Хем ще ти покажа и мойта червена глава! ( на двигателя де )ППП Предлагам да минем с тебе на ЛС че само едно омазване на темата се получава :ban:

Е, аз под идеята за срещата имах впредвид отговор на: "Ако желаеш отиди на някоя среща да се срещнеш с някоя В16А2 от близо", но явно ти си си помислил нещо по-интересно. Повярвай, не ми е такава идеята! Тук, в този форум ме интересуват силно много неща и всичките те с едно име - Хонда! :yes::fun:
Ако искаш да разбереш повече за Б16А и изобщо за хонда идваи на месечните или на седмичните сбирки,гледам че си от София така,че едва ли ще ти е проблем.Относно двигателя-аз съм с такъв двигател и мога да ти кажа,че си се насочила към наи-доброто ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest The Pit Bull

Да, тук има какво да се научи, но пише, че този двигател отговаря на 170 к.с.?? Аз все си мислех, че е 160, или бъркам?

Също така срещнах В16А2 - VTi. Comfort - това с купето и интериора ли има връзка (става въпрос за '99 г.)?

И аз все още не мога да открия, какво означава VTi :cool:

ВТИ то4но си е по комфортно купе по окрпепено с струтбар и др.

по силни спира4ки като цяло вси4ко по добро.

моторите са 158 -коня и 167-8 (разли4но ги пишат навсякъде.)

тоя 167-8 е само за япония И СЕ ВОДИ Версия сир с десен волан.

 

VTi - VTEC increace " Повишен ,Усилен , Увеличен "

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко хубаво но защо темата е с почти негативен вот????????............Б16А2 е доста мечтан агрегат...........да се почисти плявата и да се гласува положително........и доста колеги имат опит с него-да споделят

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което мога да кажа вече от собствен опит е, че В16А2 върви МНОГО. Няма значение на коя скорост е колата - натиснеш ли педала и ускорява. :P Петата скорост е доста силна и обширна. Тя хич не се явява само поддържаща - набира си доста сериозно. Може от 50 та до .... на кой до колкото му стиска. Стъпва доста стабилно на пътя, малко по-различен звук има шасито в движение от D14 - ката например. Може би заради подсиленото купе, по-различното му обезшумяване или заради 15" джанти и гуми. Имам чувството, че VTi-я е малко по-дълъг и широк. Това, което отчитам като "-" е, че забелязвам едно недозавиване при маневра. С предишната ми 6-ка имах доста по-малък радиус на пълен завои от старт. Разликата не е никак малка - близо 1 метър. Аз си го обяснявам с подсиленото купе и ходова част. Не съм я тествала все още по завои, както си трябва и силно се надявам това недозавиване да не се проявява там. Друго ... по-нататъка ... с времето! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За завои мога да твърдя,че колата е перфектна,задните гуми са на -2градусаи това много се усеща,преден и заден стрът бар и червено или жълто кони,просто няма да има никакви проблеми.Ако имаш пари тази кола си я вземи от вън,щото в БГ е трудна за намиране.П.С.Да те питам защо ти е vti,жените рядко купуват такива коли,да не казвам изобщо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За завои мога да твърдя,че колата е перфектна,задните гуми са на -2градусаи това много се усеща,преден и заден стрът бар и червено или жълто кони,просто няма да има никакви проблеми.Ако имаш пари тази кола си я вземи от вън,щото в БГ е трудна за намиране.П.С.Да те питам защо ти е vti,жените рядко купуват такива коли,да не казвам изобщо?

Има жени и ... може би жени...?! На мене ми се е обърнал пола малко преди раждането. ;) Аз си я докарах от Австрия. 20 часа път ... с таз Румъния и прословутата снежна буря на Витиня. :P Амортисьорите за сега са много добри. Със сменени пружини е и доста други подобрения. Тепърва ще бъдат изследвани подробно. Сега събирам мнения за качественни предни накладки.Радвам се, че казваш хубави неща за завоите - това е много важно за мене. Хич не се зарадвах на недозавиването, но щом казваш, че не се проявява при завои - обнадеждаващо е!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко се обсъди но на мен ми е интересно все още как стоятнещата с частите примерно: Ремак,ролки,накладки и тн. Ако мотора е "окотен" и гори масло колко би било струвало смяна на сигменти и гумички?Мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

забелязвам едно недозавиване при маневра. С предишната ми 6-ка имах доста по-малък радиус на пълен завои от старт. Разликата не е никак малка - близо 1 метър.

Малка поправка ! Недозавиване е друго нещо . Може да се сравни с изпускане на завой . Наблюдава се при висока скорост и опит за завой .... тогава когато колата завива по-малко отколкото е навит волана . Презавиване е обратното явление . Опитах се най-просто да го обясня , надявам се е било разбираемо :PТова което ти описа е просто липса на маневреност .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

забелязвам едно недозавиване при маневра. С предишната ми 6-ка имах доста по-малък радиус на пълен завои от старт. Разликата не е никак малка - близо 1 метър.

Малка поправка ! Недозавиване е друго нещо . Може да се сравни с изпускане на завой . Наблюдава се при висока скорост и опит за завой .... тогава когато колата завива по-малко отколкото е навит волана . Презавиване е обратното явление . Опитах се най-просто да го обясня , надявам се е било разбираемо :PТова което ти описа е просто липса на маневреност .
Добре, нека го наречем липса на маневреност. Приемам поправката. Интересно ми е защо "малките човечета" са постъпили така с VTi-я?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко се обсъди но на мен ми е интересно все още как стоятнещата с частите примерно: Ремак,ролки,накладки и тн. Ако мотора е "окотен" и гори масло колко би било струвало смяна на сигменти и гумички?Мерси предварително.

Мога да ти помогна със следното: смяна на ангренажен ремък + ролка + труд при Омбре струва около 200 лв. Ремъка не е по-скъп от на другите модели 6-та генерация. Накладките варират от 35лв. комплекта до ..... над 150 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако оба4е двигателя е окотен и решиш да му правиш основен ремонт с японски 4асти,казвам японски щото други за този двигател ка4ествени няма,си нагласи около 5к без труда. Затова колата я купи с някой спец както направих аз. Успех .моята беше пусната да се продава лятото ама нямаше мераклии,а сега не я продавам. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друг е въпроса дали си заслужава да взема6 4упен мотор :D

Заслужава си, ако вземеш евтино колата и и боцнеш нещо от твоя подпис :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я, ама то верно много негативна тема се получила....хора "Б" е серията... има си минусите, но са далеч по-малко от плюсовете, а това за ремонтите си е малко измишльотинаБ16 е животно. Доста хора ги ръчкат без грам пощада и след това се чудят че не издържали колкото някои Д серии. Направете една д16 да изкара 160кс без усилени карантии и я ръчкайте до 8200 пък да видим колко ще изкара.според мен единствения минус на б16 е че е малко умряла на ниски обороти, ама това е относително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...