Jump to content
Dragi4

B20 Vtec Turbo

Recommended Posts

За добро или ло6о Хронос ми подаде телефонен номер и си4ко запо4на :) Днес се снабдих с B20B short block/CR-V.Проекта е този блок с Б16 глава,Б16 кутия+ турбо.Ще се ползва сток ЕЦУ-тоПове4ето не6та са събрани.Утре събаряме блока,следват замервания на вала и цилиндрите...следват JE pistons,Eagle rods :) Tурбо кита е отдавна тука,както и съединителя Exedy Racing stage1.Нямам за цел да вадя некви зверски коне,колата 6те е Daly DrivenПожелавам си успех.Предварително благодаря на си4ки на които 6е досаждам за помо6та им!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mooooй....здрав попътен вятър ти пожелавам , па ше дадеш едно завойче после ! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) Драгиииич успех мой дано всичко ти върви по вода и нито една спънка да не срешнеш. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лилиииии ..... нечовек си ман !Проекта е интересен , чакаме ъпдейти :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драгич пожелавам ти много късмет в начинанието и дано не срещаш големи спънки по проекта (без малки не може но те са лесно поправими). Успех!!!;) п.п. Пускай снимки периодично за да се образоваме и ние :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак избухна :cool: ........... а на кво купенце ще го слагаш............черно със сигурност ;)

Редактирано от tinki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лелееее ти съвсем избухна.... евала Драги4 и успех с определено интересния проект:cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

браво дано се пoлу4и добре:cool:

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малииии,знам че ще успееш,щото ще стискам палци.Нищо че са на краката,че тия на ръцете ги ползвам и ми трябват. ;) .УСПЕХ човек,ти си наистина луд фен.А конете няма кво да ги вадиш,те ше се извадят сами.Исках да метна един линк(ама не знам дали ще успея) за едни маниаци,дето бучат на един Рекс 2г. мотор и кутия от CRV + турбо.....не помня кви коне беше тоя луд Рекс,ама зинах..CRX AWD...N-стотин коня... :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак избухна :cool: ........... а на кво купенце ще го слагаш............черно със сигурност ;)

ХЕХЕ 4ете6 ми мислите,да изкам да е 4ерна колата.Не съм избухнал изоб6то само палнах фитила,има доста 4асти които са взаимозаменяеми от Б20 на Б16 и обратно,сега 4ета Американските братя какво препоръ4ват.Тва си е супер разпространен SWAP за тях.Тука аз ли4но от по4ти 2 години се услу6вам за такъв блок и накрая го намерих в с.Първомайци ;) пп. кутията и главата са си там

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Успех и от мен.По натам като изкукам колкото тебе ще помагаш със натрупаният опит.Който играе-печели, който не играе не печели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dragi4, човече просто няма човек, който да не е признал ентусиазма и желанието с което си правиш колите!Пак избухна! :cool:;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

успех и от мен пак ще цепи мрака таз кола :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

един въпрос-защо турбо?ако ще е за всеки ден не мислиш ли че с това турбо си създаваш само усложнения и проблеми?втората причина е че с Б16 глава без проблеми ще доближиш 200 атмосферни коня.а на кола с предно предаване особено с размера на сивик,повече не ти трябват.казвам ти от личен опит.взимайки под внимание и факта ,че ще е ежедневната ти кола нещата стават още по-ненужни според мен.само рискуваш да хвърлиш мотора с турбото.пък и бая повече пари ще отидат така покрай всички карантии и периферии.успех от мен каквото и да решиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей диване пак пощуре,успех ти желая и да ти държиш в течение как вървят нещата.А ако нещата се развият добре при мен скоро може да олекнеш с едно двигателче

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тоя човек живее за да комплексира останалите ;) 300коня 900 кила daily driver мухахаха...хахахахзамисли се да й присадиш и някое 4х4 или скоростна кутия от икономка

В тотална обърквация си,ако те карам да се комплексира6 проблема е в тебе ;) гре6и6 и за конете и за килата ;) Иво нека аз си ре6а какво правя,съвети приемам единствено по проекта ;) Ина4е аз 6е си пи6а тука какво правя,може да е полезно за някой:Б16 водна помпа с Б16 ангренажен ремъкБ16 маслена помпаБ20 гарнитура за главатаМаховика 6е запазя от Б20Кутията и полуоските б16Буталата и биелите са съборени,утре се замерват цилиндри и вал(изглеждат пИрфектно)Следва...
Драго,аз точно по проекта питам и изказвам нещо като съвет....Иначе ти желая само успех,просто това е виждането ми и мислех че може да ти е полезно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей на това му се вика проект ;);) Браво пич! Желая ти 100% успех в начинанието. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един въпрос-защо турбо?ако ще е за всеки ден не мислиш ли че с това турбо си създаваш само усложнения и проблеми?втората причина е че с Б16 глава без проблеми ще доближиш 200 атмосферни коня.а на кола с предно предаване особено с размера на сивик,повече не ти трябват.казвам ти от личен опит.взимайки под внимание и факта ,че ще е ежедневната ти кола нещата стават още по-ненужни според мен.само рискуваш да хвърлиш мотора с турбото.пък и бая повече пари ще отидат така покрай всички карантии и периферии.успех от мен каквото и да решиш.

Той драгич си знае ся колко са 200 коня ;) не се майтапя винаги трябва още а и кола без турбо не е кола от опит казваш ами то и други хора имат опит ;)Голям късмет си ударил с Б20-ката ако и монтираш и задно......................... Ае поздрави и успех драго с турбнинирането аз като си направя атмосферката мое да ги сборим не на драг де ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цилиндрите са перфектни,вала също :) Драго може да стартира проекта с пълна пара.Аз му пожелавам всичко да върви,като по мед и малсо,и 300 на колелата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Garrett

успех и от мен :cool: сигурно ще стане голяма работа :cool:чакаме снимки :)

Редактирано от Garrett

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

За момента конете ги удържам без проблем :P

Публикувано изображение

Моя човек :P изка анонимност ;)

Публикувано изображение

Кат нов е а

Публикувано изображение

Само genuine parts

Публикувано изображение

Етап "си4ко долу"приклю4и,следва....

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майна брат не знаех 4е за там иде ре4 хихихихи.Докато 4акахме пред нотариуса с Сф с Хронос/Тонката за 4Г-то, си говорим.....за коне :P и му споделям 4е Б20 ми е голям мерак.Той звънна някъде и му дадоха телефон на който аз веднага прозвънях и отсре6та казват"амчи имам го уа...нал долницата само изка6 :P "Мерсаж на вси4ки,принципно ме бавят доставката на 4астите ина4е мерака е голям

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво дригич само така :dry: яко си влезнал под кожите на хондите или по точно те под твоита :cool: ,но и в двата случая ти пожелавам успех и продалжаваи да ишеш че и на мен пак ми влиза мухата за някув малук слап :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво дригич само така :dry: яко си влезнал под кожите на хондите или по точно те под твоита :cool: ,но и в двата случая ти пожелавам успех и продалжаваи да ишеш че и на мен пак ми влиза мухата за някув малук слап :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз напълно подкрепям Иво...още съвети и закачки:300 на колелата? това говедо на фабрични карантии ли ще го караш?300 на колелата? аха.. значи ще слагаш малка турбина и ще гониш ниско налягане?;) не се ебавам мой....помисли за блокгард или постване и 84.5 бутала ( това беше първи ремонтен размер нали? )маслен радиаторне се ебавай с ония евтините бууст контролери.....за други съвети - ако са ти нужни и когато се сетя ;)УСПЕХ!а по темата за мощностите, питай дарко какво означава 0.6 - 0.7бара на предно :rolleyes: между другото какво налягане си замислил и какви максимални обороти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз напълно подкрепям Иво...още съвети и закачки:300 на колелата? това говедо на фабрични карантии ли ще го караш?300 на колелата? аха.. значи ще слагаш малка турбина и ще гониш ниско налягане?

Ти пък и 500 да са зависи как ги ползваш! за драг никога не стигат всеки знае :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно сте прави колеги,сега кат са замисла пари на вятъра.Отказвам са тоталноАко може пускайте катинара на темата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искам да купя дясното огледало :)не ходя пеш возят ме насам натам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искам да купя дясното огледало :)не ходя пеш возят ме насам натам :)

нямах предвид теб бе.....все пак няма да говоря за теб в 3-то лице с Драгич-а,нали и той те познава:Pно като се замисля и ти си подобаващ пример;) Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво нападнахте адаша :D .........аз пък знам дейли кар 400++ и то астра :hondarulez: и то в бг.........и нищо и няма на купето...........че е тегаво с тва FWD спор няма но за всяка болка има лек..........тва ще си е обикновенна кола 300 коня :weirdo::worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

До сега с Драго обсъждахме проекта.Прави сте май наистина на 300 коня купето ще почне да се цепи.И тъй като така или иначе ще се цепи решихме да минем на 400+ :hondarulez: Айде сега оставете човека и се наслаждавайте на проект който още в БГ не е правен.На всички ви е ясно,че щом си го е наумил ще стане каквото и да му говорите :weirdo:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега с Драго обсъждахме проекта.Прави сте май наистина на 300 коня купето ще почне да се цепи.И тъй като така или иначе ще се цепи решихме да минем на 400+ :hondarulez: Айде сега оставете човека и се наслаждавайте на проект който още в БГ не е правен.На всички ви е ясно,че щом си го е наумил ще стане каквото и да му говорите :weirdo:

добре сте решили това найстина по би прилягало на б20 vtec .....аа и до колкото цепенето на купето....еми и аз сум някаде на 300-тата сега в момента.....и абе нека се цепи купето нека върти гуми ....ама аз се цепа от кеф като ме ударят 300 магарета по кратуната

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:hondarulez: подкрепяйте хората с желания и възможности,не ги съдете.аз си карам д тринайската и определяно ако имах малко повечко кинти щях да направя нещо с нея,пък другите каквото искат да си говорят.пиис

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами той Драгич-а е казал как ще ги ползва-дейли,затова му подхварляме тези мнения.иначе незнам дали си забелязал какво се случва с една кола която напомпана много над фабричното.купето направо почва да се цепи.за какъв кур ти е да гониш надеждност за всекидневна употреба и да целиш едновременно толкова мощност,че да ти се разпадне купето.тези две неща са несъвместими.а за надеждност на двигателя не говоря въобще....проекта на Драгич-а е много готин и амбициозен,но просто в един момент ще осъзнае ,че творението му ще е всичко друго но не и дейли надежден автомобил.а познавам няколко човека, които имат по 1-2 бегачки и накрая се разкайват,щото всичките са им в бокса и ходят пеш;)

А съм жив пример енесъм баш пеш :rolleyes: ама да сцепиш купето не става само с ядене трябва и чалъм :P едва ли от паур ще стане ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Туй в ляво надрано ли е или така се вижда на снимката :rolleyes:Упс тва трябваше да е тук :Dhttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=15314

Редактирано от tinki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...