Jump to content
emilll

ПОМОЩ- Honda Civic 2.0 Tdi

Recommended Posts

чудя се дали да си взема една Хонда Сивик 2.0 ТДИ- комби, 2000 год.....но няма много отзиви за подобна кола...даже са рядкост с тоя дизел-ов двигател.....може ли някой да сподели опит с подобна....или да даде съвет дали да я вземам..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чудя се дали да си взема една Хонда Сивик 2.0 ТДИ- комби, 2000 год.....но няма много отзиви за подобна кола...даже са рядкост с тоя дизел-ов двигател.....може ли някой да сподели опит с подобна....или да даде съвет дали да я вземам...

Колата е перфектна,няма чупене,200к км без никви серьозни ремонти+това служебна..........Въпроса е дали на теб ти харесва...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мнение е че колата е страхотна ... няколко месеца бачках в Италия и жабара имаше точно такава.......от там се и позапалих по колите на хонда..колата е супер стабилна и предоставя голям комфорт...кофти само че ми съобщиха наскоро че тъпия жабар минал с тир-а си през нея и я унищожил.....несе чуди. както каза колегата стига да ти допада.....лудница е колатаУспех :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

взимай я...

Редактирано от Dead man

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз съм с такава от 2 месеца и страшно съм доволен!! Вози много добре и върви доста!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батинка това сивиче е хонда само по емблемата ДВИГАТЕЛЧЕТО Е АНГЛИЙСКО РОУВАРЧЕ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички форумци.Не искам да пускам нова тема,затова ще си позволя да ползвам вече съществуващатана колегата Emilll.Въпросът ми е същия,но предполагам че вече много от вас имат такъв автомобил и ще бъдат изказаниповече мнения(лоши или добри).Имам много нафта за горене ,пък съм свикнал да седя в сивик.Ще съм благодарен да прочета повече за тоз дизел(горене,проблеми,недостатъци и.т.н.... БЛАГОДАРЯ!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влез в Ровър клуб и ще намериш достатъчно информация...Даже и колеги с Хони, като имат проблеми пишат там, за това тука няма много информация за тези двигатели...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги..с извинение, че ползвам темата. Искам да питам колегите с този дизел, как е откъм комфорта в купето. В смисъл - чува ли се много двигателя вътре, че и без това не е много обезшумен сивик-а. Не съм се возил на Аеродек - как е окачването, возията...но най-вече ме интересува да не би да е някакъв "ад" с този дизел в купето. Иначе мотора е перфектен, доколкото знам е модернизиран Пъркинс с подобрена горивна с-ма (директно впръскване) и е доказан във всички модели на ровер също.Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеби съм закъснял с отговора, но все пак ще кажа нещо по въпроса на колегата Емиллл.Както казва колегата CRX R двигателчето си е Ровър. Почти 1г. карах Rover 420 SDi turbo A/C, който предполагам е със същия дв. Не си спомням кода на моя дв. но беше по-мощния - 103к.с. За този дв. не мога да кажа нищо лошо. Разхода беше 9л/100км градско и 6.5л/100км извънградско. Колата беше на 290 000км, като я купих. Направих и пълно сервизно обслужване + ангр. ремак, водна помпа, ролки и ремак на ГНП. Карах я почти 1г. без абсолютно никакви проблеми, след което я закарах на самоход в BG и там тъста ми все още я кара без проблеми, вече втора година. ПП Не знам как е в Европа, но тук в UK хората си купуват комби за да возят кучетата си в тях. Това като предупреждение за колегата Емиллл - внимавай като купуваш, защото мръсотията и миризмата от куче в колата са жестоки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, карам Ровър с този мотор почти 6 месеца (кода на двигателя е 20Т2N) и не мога да се оплача. Разходът, който колегата Krasi-mir споделя мисля, че е доста висок - при мен е категорично под 7 литра градско (Варна) и около 5.5-6 извън, а и в двата случая не се притеснявам да натискам.Баща ми има Civic Aerodeck и по мои наблюдения, колата сякаш е малко по-зле обезшумена от 4-а серия на Ровър. Моторът му (неговия е 1.6) не се чува изобщо, но сравнявам шум по инерция. Та в този ред на мисли, мисля че ще се чува в купето, но в никакъв случай не е дразнещ. Поне мен не ме дразни де :)Иначе по мнение на майстори, този мотор е сред най-надеждните в класа си. Най-гадното е, че за да смениш крайните 2 свещи (при варианта с 4, мисля че на Civic се монтира само еволюцията) се сваля един тройник и ГНП-то, което пък е свързано с настройка :lol:И в двигателния отсек няма място да бръкнеш...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте . реших и аз да се включа в тази тема , тъй като съм решил да купувам civic комби, въпроса ми е има ли смисъл да се купува дизелов двигател , тъй като не ми се струва , че ще има голяма разлика в разхода, освен ако дизела има по добра динамика не е ли по добър избора на бензинов мотор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Колега,всичко е въпрос на вкус.дизела е малко по иконимичен,но и по тромав.от друга страна е по добър за каране на дълъг път,защото е с повече въртящ момент. :lol: но пък е претенциозен към нафтата и с по малък ряз.не можеш да му сложиш газ. 8 нафта е по добре от 9 бензин,но не и от 10 газ,но пък нямаш мотаж,подръжка и настройка на газта+по честа сяна на въздушрн филтър.Ако можеш да си намериш нафта "втора употреба" обаче,мача с кинтите се обръща.п.п.Това си е лично мнение.Всичко е въпрос на вкус.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе по мнение на майстори, този мотор е сред най-надеждните в класа си. Най-гадното е, че за да смениш крайните 2 свещи (при варианта с 4, мисля че на Civic се монтира само еволюцията) се сваля един тройник и ГНП-то, което пък е свързано с настройка ;)И в двигателния отсек няма място да бръкнеш...

Абсолютно си прав. Смяната на 4-та свещ е цяло приключение. Особено като имаш в предвид, че шайбата на ГНП-то е набита на конус и няма шпонка. Но това май е единствения недостатък на този двигател.ПП: И за разхода си прав, аз съм го карал сутрин/вечер студен и с много, ама мнооооооого газ на магистралата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди три години когато купувах моя сивик английски пробвах 2 дизелови едната 80 и няколко коня другата около 100 набират прилично като вдигнеш над 120 обаче не си чуваш приказката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какви са цените на консумативите на този двигател. Напримерно ремаци ролки филтри. Орентировачно де не с точност

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, че не мога да ти помогна с цените, но имай предвид, че е желателно да смениш и ремъка на ГНП

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какви са цените на консумативите на този двигател. Напримерно ремаци ролки филтри. Орентировачно де не с точност

маслен филтър - 15лввъздушен филтър - 13лвгоривен филтър - 22лвфилтър на купето - 27лв Ангр. ремък + 2-те ролки обтяжна и паразитна 150 лева

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какви са цените на консумативите на този двигател. Напримерно ремаци ролки филтри. Орентировачно де не с точност

Двата ремъка на Контитех и трите ролки INA са 300 лв..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...