Jump to content
PERFEKTEN_33

Хонда Vs Алфа 156 Jtd и Ауди В4

Recommended Posts

От както съм купил тая хонда само я шпоря да видя как върви и кви промени ми дава в характеристиките си и съм много очуден от възможностите на мойта англичанка.Вчера се хванахме на бас с мои приятели, че ще ги изям с мойта хонда - единият кара от скоро Alfa 156JTD, а другият Ауди В4 2,0. Отидохме да стартираме от ТЕЦ Север до надлеза на магистралата преди с. Труд. Спечелих по 50 кинта и от двамата, оставяйки алфата на около 300 м. зад мен до 160 км/ч. Сигурно после щеше да ме настигне и дори изпривари, но все пак тя е 2,2 турбодизел и е 136 коня, а мойта хондравела е само 1,5 и 114к.с. За аудито няма да говорим, то също е голямо ама адски тромава кола. Залога не беше голям, просто исках да проверя как върви колата при истинско състезание и заводските й характеристики. Много съ кефъъъъъъъъъъъъ ъхъъхъхъхъхъхъхъххъ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

единият кара от скоро Alfa 156JTD

другият Ауди В4 2,0

а мойта хондравела е само 1,5 и 114к.с.

Братле честито за победата :) ,

 

направо съм изумен как си спечелил срещу толкова елитни бойци

като Алфа 156 2,4 136к.с. и Ауди 2,0 115к.с., Алфата е направо изтребител

за Аудито както и да е защото е оборимо, пак поздравления :)

 

 

 

Alfa Romeo / 156 (932) / 2.4 JTD (136 Hp) .............. Время разгона (0-100 км/ч) 9.5 c

Honda / Civic Fastback VI / 1.5 16V (114 Hp)............Время разгона (0-100 км/ч) 11.8 c

Audi / 80 V (8C,B4) / 2.0 E (115 Hp)........................Время разгона (0-100 км/ч) 11.8 c

Редактирано от slus4o©

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега поздравявам те за бързата Хонда, но нещо не ми се връзва...За Аудито не коментирам изобщо щото всички знаем че са куци коне, но Алфата е 2,4 JTD и ако е в нормална кондиция трябва да ти кажа, че нямаш абсолютно никакъв шанс срещу нея.А това че си я оставил на 300 м зад теб до 160 км/ч е направо някакъв виц сигурно, защото Сивика /и то 5 ген. - японките / излиза на 400- ния метър някъде с около 150 км/ч ( да допуснем и 160 км/ч,което е в повече, но...) и се получава че Алфата е още на 100 - ния метър когато ти си на 400-ния. Ееее колега няма такъв Сивик и такава Алфа.Надявам се, че не съм те разбрал правилно, защото в противен случай ни разказваш много героична история, но просто невъзможна.Хайде със здраве успех със следващите гонки ! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз със моя шлеп защо я бия тая Алфа?И аз съм със заводски 115к.с. по принцип.Снощи даже ошляпах един Ровър 200 купе с хондовия 2.0 136 к.с.

Редактирано от 323f-fan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, казвам че това е второкласен път, по него се движат и други участници в движението, нищо че е двулентов. И повтарям, ако има някой с такава алфа и да не е накипрена и тунингована отделно, може да се обзаложим на разменни начала до 150 км :) Който спечели, дава на другия колата си :) Точно тази алфа я ям кат си искам. Възможно е и оня пич да не е направил добър старт, ама аз тръгнах без въртене на гуми, не я изцедих на първа, на втора ми изключи при 110 км. и на трета вече го бях дръпнал бая. Но си личеше как на втора от 4000 до към 6800 оборота, алфата изоставаше като малка гара. Смея да твърдя вече, че при този обем на двигателя , толкова много коне и асънъмъ.... алфите са гъзарски коли, но не вървят!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който спечели, дава на другия колата си :)

Брато, недей така само, моля те... недей да правиш такива високи залози, защото онзи човек просто може да не е можел да си кара автомобила - все пак задкормилното устройство е най-важната система в един автомобил! Не искам да ти пръскам надеждите, но просто има резон в думите на колегите. А и... аз съм си хондаджия - и аз искам да видя това да става и да е така, ама - като съсектант те съветвам да не се озоваваш в положение, което не искаш.. приятелски съвет. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега честито за победата радвам се, че японеца пак се е представил добре браво :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DundyTheCroc

Това с алфата ми се струва нереално и на мен. Карал съм 166-ца с този двигател, а тя е доста по-тежка и въпреки това върви повече от прилично. Тоя с Алфата да не му е бил пукнат някой маркуч след турбото:unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аве хора аз с моята 1.3 отупах една Марея 2.4jtd на около 350/400м. а на пича Хондата е 115 коня нормално е да го прасне до 160

Редактирано от Еди Ведър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аве хора аз с моята 1.3 отупах една Марея 2.4jtd на около 350/400м. а на пича Хондата е 115 коня нормално е да го прасне до 160

и това не го вярвам :Pискам снимков матриал, и правилно зад кормилно устроиство на другото МПС :Pаз по-вашата логика съм скъсвал Infinite 450 , и няколко поршета и последните модели мерцедеси и ги скъсах щото тия или не искаха да карат, или не можеха да ги карат :Pтака че ... колегата с хондата приема приза "Най-Добър ШофЕр" измежду колегите и колите които е бил :)поздравления за това! :) и успех с бъдещите предизвикателства :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аве хора аз с моята 1.3 отупах една Марея 2.4jtd на около 350/400м. а на пича Хондата е 115 коня нормално е да го прасне до 160

и това не го вярвам :)искам снимков матриал, и правилно зад кормилно устроиство на другото МПС :)аз по-вашата логика съм скъсвал Infinite 450 , и няколко поршета и последните модели мерцедеси и ги скъсах щото тия или не искаха да карат, или не можеха да ги карат :Pтака че ... колегата с хондата приема приза "Най-Добър ШофЕр" измежду колегите и колите които е бил :)поздравления за това! :P и успех с бъдещите предизвикателства :P
http://www.zazz.bg/play:28bd7b75 ...и аз не очаквах такава развръзка но е факт зависи наистина от старта който ще направиш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахахахахах :P ко е туй нещо бре ЕДИ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алфата ако седне да я кара някой, който знае как ще си останеш без хондичка колега, недей да правиш толкова смели залози :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beneton4o
:) Оле ,ако някой "чужд" види к'ви са ни темите в раздела "Хонда Спорт (да не копирам описанието на раздела :) " ще се расипе :) ПП някой чел ли е историйте на барон Мюнхаузен :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ох, аз преди малко тъкмо се пробвах за първа гонка с един колега пред историческия музей. Той е с ауди а4 авант, турбо дизел, 160 к.с., 2001 година, аз с моята D16Y3, 115 к.с.Смея да кажа, че до края на 2-ра му водех неотлъчно с една дължина. Над 90-100 км, когато включа 3-та обаче, почва да ме дърпа. В крайна сметка той беше пръв на финала. :bounce::rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От както съм купил тая хонда само я шпоря да видя как върви и кви промени ми дава в характеристиките си и съм много очуден от възможностите на мойта англичанка.Вчера се хванахме на бас с мои приятели, че ще ги изям с мойта хонда - единият кара от скоро Alfa 156JTD, а другият Ауди В4 2,0. Отидохме да стартираме от ТЕЦ Север до надлеза на магистралата преди с. Труд. Спечелих по 50 кинта и от двамата, оставяйки алфата на около 300 м. зад мен до 160 км/ч. Сигурно после щеше да ме настигне и дори изпривари, но все пак тя е 2,2 турбодизел и е 136 коня, а мойта хондравела е само 1,5 и 114к.с. За аудито няма да говорим, то също е голямо ама адски тромава кола. Залога не беше голям, просто исках да проверя как върви колата при истинско състезание и заводските й характеристики. Много съ кефъъъъъъъъъъъъ ъхъъхъхъхъхъхъхъххъ :)

:rolleyes: и един мармот си увиваше шоколада в калник от Астра комби

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а аз мислих, че опелджиите са секта :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе както и да го гледаме Хондаджиите са доста по кадърни шофйори от другите фен клубове....има си единици и там но като цяло ! Старта е мн. важен а най-важното е задкормилното устройство ! :rolleyes: така че всичко е възможно аз с моята 5-та хеч 1.5 скъсах дупарата на един мерцедес 220C и то нанагорно с 2-ма човека ! -после щях да си отнеса един бой ама поне го разбих :) японките вървят най-много !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да я дръпнеш да я дръпнеш ама с 300 метра... това си е цифра разстояние..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми аз нямам много опит в гонките с алфа но сьм падал много лошо от една 33-ка май беше 4х4 насолиме бях с Д16-та тогава коли до 100-115 коня да не кажа голяма дума почти не сьм падал, но тая алфа ме разкости после разбрах, че е бая повечко от 115 коня :huh: така, че колеги не подценявайте италианките признати са за бьрзи коли :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много зависи естествено от задкормилното устройство,все пак твоя приятел я има "отскоро", НО е много важно и в какво състояние е двигателя и,ако не е поддържан и каран от италиянец........нормално

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей,голяма тема голямо нещо :lol::blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ви кажа и аз незнам как става,но хондите много вървят ;) аз постоянно се дърпам, скоро с едно ауди А4 Т 150 кон4ета от сфетофар до сфетофар една гонка, еми алдито си беше зад мен.после пича ме пита колко коня е хондата като му казах само дето на препадна :rolleyes: е малко подобрения има хондата- филтърче и колектори ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HondaFanatic

товята хонда и 125 коня да е филтъра и колекторите не могат да дигнат до 150 или повече ^^ абе :rolleyes:;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest doggy

тука трябва да пуснат раздел SCI-FI,мноо фантасмагория мноо нещо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тука трябва да пуснат раздел SCI-FI,мноо фантасмагория мноо нещо

:thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

тука трябва да пуснат раздел SCI-FI,мноо фантасмагория мноо нещо е кое му е фантасмагорията бе пич, като не им вървят бараките кво да направим :) и с голф3 150 коня сaм се дъпал пак го бия,и с бмвта по 140-150 коня пак ги бия или немогат да карат или не им вървят машините :thumbs1:

Редактирано от xakera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мой не е само от колите ами и от задволанното устройство и аз съм сигурен че ако се пуснем с теб и аз се кача в една астра гси(сток)нямаш шанс също и с гореспоменатата алфа,недей да подценяваш другите коли,има коли които не вървят,но има и хора които не могат да карат колите си

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

е кое му е фантасмагорията бе пич, като не им вървят бараките кво да направим ;) и с голф3 150 коня сaм се дъпал пак го бия,и с бмвта по 140-150 коня пак ги бия или немогат да карат или не им вървят машините :bash:

Ха явно не е бил в кондиция, иначе ако е читав Голф, такьв ластик щи направи, че свят ще ти се завие .. гаранция ти давам.Не ти знам колицата, но за да биеш коли от по 150 коня, ти трябва да си поне 170к.с, в което сьм абсолютно сигурен че не си. Редактирано от stonez

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

бе 170 коня не ама поне 125-130-ина трябва да е поне за да ги бие,той е достатъчно по-лек от тяхотносно алфата:дърпал съм се с фиат браво-19гтд 101к.с с леко понадута турбина и чипче с прелюда с стария мотор още 137к.с. и мога да кажа че достойно си вървеше бравото до мен на 1-ва и 2-ра,после го отвях ама говорим за 137к.с и 180нм.въртящ момент на 1150кг.

Редактирано от doggy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми браво колега значи хонделата ти е в перфeктна кондиция, но мисля, че такава алфа ще ти дава ядове варвят яко на един приятел баща му си купи такава а моя приятел кара бмв Е34 еми какво да ви кажа разбрахме се аз да му карам баварията а той без да знае баща му беше взел алфата, тя ми направи такьв ластик че сигурно го гледах 500 м пред мен и двете коли са на бензин без газ, метан и други ментаци :bash: така, че може да ти се опьне а за астра Ц20ХЕ вьобще не трябва да се подценяват тия машини тука в Пелина имаме една от която бая коли са плакали еми пожелавам ти успех при дрьпката и направете някой друг клип да видим ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и друго, Алфа 156 като концепция не е замислена да бьде "улична драгаджийка".Голяма масивна кола, от рода на Акорда, да я опьнеш по магистрала с 200км/ч и да си караш с една рька, друг клас е.Така че по-достоен конкурент за теб би било Аlfа 145 купе, ТS 1.6(16V)-120к.с или 2.0(16V)-155 к.с. ,ако намериш такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;)

и един мармот си увиваше шоколада в калник от Астра комби

:):hondarulez:;) ;) Само като си го представя тоя мармот и се попикавам от смях

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гледайте ся момчета, мене алфа 155 двоика двигател(150 коня) ме бие, малко трудно ама си ме мачка.просто алфите са си направени да тичат много.то само това им е хубавото.за това че спора ви е леко безмислен.иначе джапан си е джапан.няма кво да го дебатирате повече.всеки си прави своя избор...само недейте се превазбуждайте че мачкате много много алфите, а ако ги мачкате начи шофъра е некой "французин"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...